Ik eet dan rond 2 uur in de middag wel wat op schooldagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, alleen was ik meestal om kwart over elf thuis. Hele de dag niks gegeten en dan iets gaan koken. Ik vond dat eigenlijk altijd wel fijn.
Broodmaaltijd 's avondsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik vies ja.
Of een broodmaaltijd 's avonds.
Altijd op vrijdag broodmaaltijd 's avonds, door boodschappen vers enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik vies ja.
Of een broodmaaltijd 's avonds.
Soms eet ik alleen 's avonds op een hele dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet dan rond 2 uur in de middag wel wat op schooldagen.
Als ik op zaterdag moet werken dan eet ik 's ochtends en 's middags niets, want ik vind meegebracht brood vies en dan wordt het alleen 's avonds.
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avondsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, bij ons ging het willekeurig. Door werktijden en alles.
Op den boerderie, dus die kunnen zo aanschuiven?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Buiten dat, moeten die mensen niet werken of zo?
Jouw ouders?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op den boerderie, dus die kunnen zo aanschuiven?
Ik zal echt nooit een broodmaaltijd voor mijn plezier 's avonds naar binnen werken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Broodmaaltijd 's avondsdie verplichte warme maaltijd altijd om bepaalde tijden
Die had ik ook niet. Maar ja, daar had ik eigenlijk geen problemen mee. Toen ik acht was of zo en ik kwam 's middags thuis van school om te eten zat mijn moeder wel altijd aan de telefoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avonds
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je bent uit de kast gekomen tegen een vriendin?
Ik kom helaas niet van een boerderij en wij eten nooit om 17.00 uurquote:
Over deze post heb je zeker ook vijf minuten gedaan?quote:
Oh, ik vatte hem even niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet van een boerderij en wij eten nooit om 17.00 uur![]()
Altijd rond 18.30 ofzo
Als het brood vers is... mwah dan is het nog wel te doen, maar ik stop het brood altijd in de vriezaahquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag broodmaaltijd 's avonds, door boodschappen vers enzoEn dan eet ik vaak bij me vader op zaterdag en die eten dan dus brood 's avonds
Ik eet sowieso al nooit warm 's middagsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit een broodmaaltijd voor mijn plezier 's avonds naar binnen werken.![]()
Vooral niet als ik 's middags warm heb gegeten
* Trauma's aan schapenstage (interne stage)
Dat is mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik vatte hem even niet.
Maar nu wel.
Telefoon voor werk? Mijn ouders waren er gewoon nooit, ben meer bij mijn oppasmoeder geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die had ik ook niet. Maar ja, daar had ik eigenlijk geen problemen mee. Toen ik acht was of zo en ik kwam 's middags thuis van school om te eten zat mijn moeder wel altijd aan de telefoon.
vooral het refreshen, staan er 10 nieuwe post, dan lezen en tegen de tijd dat ik weer onder ben staan zijn we alweer op de nieuwe paginaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over deze post heb je zeker ook vijf minuten gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |