Een tampon zodat je er daarna aan kan ruiken?quote:
Zijn toch prachtige anekdotesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Cher- het volgende:
Waarom is het de laatste tijd sowieso hip om fotograaf te zijn? Het is het toppunt van een artsy-fartsy hipster zijn maar er geen reet voor willen uitvoeren. Bij vrouwen begrijp ik dat nog wel, want die hebben vaak toch geen aanleg voor alles dat enige motoriek of coördinatie vereist. Maar als man zijnde verwacht ik toch wel beter van je.
.
Ik ben voor Ritmo.quote:
Ik ben blij dat ik net klaar ben met etenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een tampon zodat je er daarna aan kan ruiken?
Het was dat of zeggen "kom eraan schatje" maar dat vond ik zo afgezaagd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch een ander woord voor chocolate bear?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben voor degene die een Cleveland Steamer op Cher- d'r borst legt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Jammer dat 'ie weg is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben voor Ritmo.
Trouwens jammer dat de identiteit van zo veel vrouwen wordt bepaald door hun vriend. In sommige gevallen is dat ook nog zo.
Hij Googled zelf maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je wel even uitleggen aan 2NutZ. Of een Urban Dictionary link.
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe is het met je bajesklant?
Uitzuigen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)s&over=vrouwen&spy=1
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haat je vrouwen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij een autist? Serieuze vraag.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Troll dus.
Vergeet mijn vorige vraag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je wel even uitleggen aan 2NutZ. Of een Urban Dictionary link.
Tussen je kiezen en dan met je handen je kaken dichtdrukken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.
[..]
Uitzuigen.
Sowieso jammer! Ik kon echt lachen om zijn scherpe teksten.quote:
Eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Cher- het volgende:
Voor de grap kijk ik soms in OUD. Het valt me ook op dat die vrouwen volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen kroost, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen kroost te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars kinderen, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
Deze is true. Maar dat is met de meeste mensen zo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.
[..]
Uitzuigen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net klaar ben met eten
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je ziet je vriendje alleen als ie strak staat?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Uitzuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |