abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 19:55:12 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110197089
Ah, over de geslachtsvorming.

quote:
Is er geen TDF aanwezig, en laat men het embryo ongestoord verder evolueren, dan worden de gonaden in de dertiende week omgevormd in eierstokken. Gezien een vrouwelijke foetus veel gelijkmatiger kan ontwikkelen dan een mannelijke, loopt hij minder risico dat er iets verkeerd gaat. Er moet daarentegen echt zwaar weerwerk geleverd worden tegen de ”vrouwelijke natuur” van de foetus wil hij erin slagen mannelijk te worden. Hierdoor is het aantal miskramen van jongens veel groter dan dat van meisjes, en ook de zuigelingensterfte is hoger bij jongetjes dan bij meisjes. De natuur laat daarom ongeveer 5% meer jongens dan meisjes geboren worden, zodat na de puberteit de balans ongeveer in evenwicht is. Het is trouwens deze strijd om te overleven, die reeds in de moederschoot begint, die heel waarschijnlijk, samen met genetische selectie, voor gevolg heeft dat jongetjes (en mannen) fysisch veel agressiever zijn dan meisjes (en vrouwen).

Het is op dezelfde leeftijd (zesde tot tiende zwangerschapsweek) dat de geslachtsidentiteit van beide geslachten ingeschreven wordt door de manier waarop de zenuwen in de hersenen met elkaar knooppunten vormen. Bij de jongen wordt het testosteron uit de Leydigcellen in de hersenen omgezet in oestrogeen, en hierdoor zouden deze ”vermannelijken”. Een weinig oestrogeen laat de hersenen vrouwelijk, veel oestrogeen of testosteron (dat immers in oestrogeen wordt omgezet) maken de hersenen mannelijk. Meisjes, die in de baarmoeder nauwelijks geslachtshormonen produceren, hebben dan ook hersenen die geen invloed ondergaan van dit hormoon, tenzij de moeder tijdens haar zwangerschap een overmaat oestrogenen of testosteron kreeg toegediend door een arts.

Opvallend is wel dat de enige echte geslachtsorganen de testes/ovaria en de schaamlippen/scrotum zijn. Penis en borsten komen immers bij beide geslachten voor. Een vrouw bezit een ”kleine” penis in de vorm van de clitoris, en ook mannen hebben borstklieren (ook mannen kunnen dus borstkanker krijgen! ). Wat deze ”geslachtskenmerken” betreft gaat het dan ook niet om verschillende organen, maar wel om een verschil in graad van ontwikkeling.

http://lucius-scaevola.tripod.com/id23.html

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 11 april 2012 @ 19:55:48 #102
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_110197124
Die films klinken wel interessant, ik zal ze ook eens downloaden :) .
pi_110197521
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Dat is met ombouwen (vreemd woord eigenlijk in deze context) precies hetzelfde. Ze zijn vrouw geworden, ze dragen primaire en secundaire geslachtskenmerken als de operatie is voltooid, ze pillen hebben geslikt met vrouwelijke hormonen en ga zo verder.
Ik zie je probleem dus niet.
Het verschil tussen man en vrouw is wel wat complexer dan een lichamelijke verbouwing en wat hormoon-pillen slikken. Wanneer ze het voor elkaar krijgen om een omgebouwde via de natuurlijk weg zwanger te maken en een kind op de wereld laat zetten zal ik mijn mening misschien moeten herzien. Tot die tijd zal ik er waarschijnlijk niet anders over gaan denken :)
  woensdag 11 april 2012 @ 20:03:07 #104
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110197598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het verschil tussen man en vrouw is wel wat complexer dan een lichamelijke verbouwing en wat hormoon-pillen slikken. Wanneer ze het voor elkaar krijgen om een omgebouwde via de natuurlijk weg zwanger te maken en een kind op de wereld laat zetten zal ik mijn mening misschien moeten herzien. Tot die tijd zal ik er waarschijnlijk niet anders over gaan denken :)
Je hebt de rest van het topic niet gelezen hé?
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_110197625
Wat een gezeik. Laat dat mens lekker meedoen. Het criterium om mee te mogen doen is "vrouw zijn", niet "geboren zijn als vrouw".
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_110197671
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Je hebt de rest van het topic niet gelezen hé?
Nee klopt. Maar wat doet dat er toe?
  woensdag 11 april 2012 @ 20:04:58 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110197704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

waarom antwoord je mijn vraag dan niet, heb hem al 2 keer gesteld.

Is een vrouw geboren zonder baarmoeder naar jouw mening 100% vrouw?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_110197752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

waarom antwoord je mijn vraag dan niet, heb hem al 2 keer gesteld.

Is een vrouw geboren zonder baarmoeder naar jouw mening 100% vrouw?
Nee, hoezo? Ze is toch geboren als vrouw?
pi_110197805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

En een hermafrodiet, die worden ook geboren en daar kun je ook van houden...
  woensdag 11 april 2012 @ 20:08:46 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110197925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dus voor jou is het enige wat een man man maakt en een vrouw vrouw maakt het geslacht tussen de benen?
Nou, dan is een vrouw door middel van een geslachtsoperatie toch gewoon 100% vrouw, ondanks dat ze niet zwanger kan raken.
pi_110197941
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

En een hermafrodiet, die worden ook geboren en daar kun je ook van houden...
Omdat iemand toevallig een penis en/of vagina heeft maakt dat degene nog niet man of vrouw.
pi_110198041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus voor jou is het enige wat een man man maakt en een vrouw vrouw maakt het geslacht tussen de benen?
Nou, dan is een vrouw door middel van een geslachtsoperatie toch gewoon 100% vrouw, ondanks dat ze niet zwanger kan raken.
Nee waar zeg ik dat? Volgens mij zei ik juist ik dat dat wel wat complexer ligt.
pi_110198099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Omdat iemand toevallig een penis of vagina heeft maakt dat degene nog niet man of vrouw.
Nee in het geval van hermafrodiet beide, maar stel dat ze de keuze maakt om vrouw te zijn en jij gaat van haar houden, echt heel veel.

Wat als je erachter komt dat ze bij haar geboorte een probleem had?
  woensdag 11 april 2012 @ 20:12:05 #114
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110198148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar wat doet dat er toe?
Als je dat wel had gedaan zul je zien dat je toch ongelijk hebt. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Nee waar zeg ik dat? Volgens mij zei ik juist ik dat dat wel wat complexer ligt.
Leg dat dan uit. Je roept alleen maar uit de hoogte dat het complex ligt te wezen, maar je legt geen donder uit.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:13:42 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110198238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Heeft "ze" de vrouwelijke voortplantingsorganen? Of kan ze een kind op de wereld zetten? Volgens mij is het bewezen dat alleen 100% vrouwen dat hebben en kunnen.
Met andere woorden, alleen 100% vrouwen kunnen kinderen krijgen.
pi_110198267
quote:
8s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef BELASTING het volgende:
Leg dat dan uit. Je roept alleen maar uit de hoogte dat het complex ligt te wezen, maar je legt geen donder uit.
Geslacht is sowieso complex, je hebt YYX en XXY mensen, serieus
pi_110198336
quote:
8s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Als je dat wel had gedaan zul je zien dat je toch ongelijk hebt. ;)

[..]
Dus er is wel een omgebouwde die zwanger is geraakt? Waar heb ik ongelijk in dan?
  woensdag 11 april 2012 @ 20:15:48 #118
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110198366
quote:
4s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Wat? Even een uitleg gaarne. Man-man-vrouw en vrouw-vrouw-man?
pi_110198430
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Wat? Even een uitleg gaarne. Man-man-vrouw en vrouw-vrouw-man?
Nee het is een syndroom net zoals trisomie 21 (drie keer chromosoom 21, ofwel down)

lees over trisomie hier:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trisomie

en ik lees dat ik mij vergis

je hebt

xxx
xyy
xxy

edit 2:

ik vergiste mij dus niet, ik had een andere volgorde ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 20:22:36 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 20:20:21 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110198648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dus er is wel een omgebouwde die zwanger is geraakt? Waar heb ik ongelijk in dan?
Je hebt gelijk dat een vrouwen door middel van geslachtsoperatie niet zwanger kan raken.

Maar jouw mening was dat alleen 100% vrouwen, dus vrouwen die zwanger kunnen raken in jouw visie, mogen meedoen aan een missverkiezing.
Maar een vrouw met een aangeboren afwijking waardoor ze geen baarmoeder heeft zou dan naar jouw mening ook niet mee mogen doen, ze is immer in jouw ogen niet 100% vrouw.

Je zal het misschien niet zo bedoelen, maar zo komt het wel over.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:23:39 #121
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110198847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Je leest het topic maar door. Het is tig keer uitgelegd. Bij deze is onze discussie klaar, het valt je toch niet bij te brengen wat er klopt en wat niet.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:27:52 #122
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110199126
quote:
3s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Nee het is een syndroom net zoals trisomie 21 (drie keer chromosoom 21, ofwel down)

lees over trisomie hier:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trisomie

en ik lees dat ik mij vergis

je hebt

xxx
xyy
xxy

edit 2:

ik vergiste mij dus niet, ik had een andere volgorde ;(
Interessant. Wist ik dus niet. Bedankt. :)
pi_110199225
quote:
18s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Je leest het topic maar door. Het is tig keer uitgelegd. Bij deze is onze discussie klaar, het valt je toch niet bij te brengen wat er klopt en wat niet.
Alsof jij mij iets zou moeten bijbrengen. Maar je hebt gelijk dat mijn mening hierover niet snel zal veranderen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:31:24 #124
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110199332
quote:
18s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Alsof jij mij iets zou moeten bijbrengen. Maar je hebt gelijk dat mijn mening hierover niet snel zal veranderen.
Gelukkig is het maar een mening, en niet een feit.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:31:43 #125
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110199349
Terechte klacht.
Een man is een man, een vrouw is een vrouw. We zijn geen machines die je kan laten ombouwen. Dit zijn wedstrijden voor vrouwen en als jij met een snikkeltje geboren wordt kun je hier niet aan meedoen. Zo simpel is het. Ik heb voor de rest niets tegen omgebouwden, mits ze je dronken versieren en je kijkt later op de avond ineens tegen een lul aan, maar dit is voor vrouwen en dat is de heer in kwestie niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 11 april 2012 @ 20:35:29 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110199545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Terechte klacht.
Een man is een man, een vrouw is een vrouw. We zijn geen machines die je kan laten ombouwen. Dit zijn wedstrijden voor vrouwen en als jij met een snikkeltje geboren wordt kun je hier niet aan meedoen. Zo simpel is het. Ik heb voor de rest niets tegen omgebouwden, mits ze je dronken versieren en je kijkt later op de avond ineens tegen een lul aan, maar dit is voor vrouwen en dat is de heer in kwestie niet.
Ze heeft nu een vagina..

Waarom is het voor zoveel mensen zo moeilijk te geloven dat dit niet iets is waar een persoon voor kiest? Dat het geslacht van de hersenen niet overeenkomt met het fysieke geslacht.

in dit stukje van de film 'Girl like me' legt de dokter het goed uit.

op 2.43
  woensdag 11 april 2012 @ 20:37:59 #127
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110199689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze heeft nu een vagina..

Waarom is het voor zoveel mensen zo moeilijk te geloven dat dit niet iets is waar een persoon voor kiest? Dat het geslacht van de hersenen niet overeenkomt met het fysieke geslacht.

in dit stukje van de film 'Girl like me' legt de dokter het goed uit.

op 2.43
In een verkeerd lijf geboren...
Ik voel me ook in een verkeerde tijd geboren, zou ook graag in de jaren 30 of 40 willen leven maar dat kan nu eenmaal niet.
Ik heb niets tegen transgenders, ze mogen van mij doen wat ze niet laten kunnen met hun lichaam maar voor mij blijven ze altijd een man. Je kunt het goed zien aan de bottenstructuur ook.
Als je als man geboren wordt kun je nooit een vrouw worden, bestaat niet.

Oja, dat filmpje kwam laatst op tv geloof ik, die kerel was vermoord toch.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:41:13 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110199895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

In een verkeerd lijf geboren...
Ik voel me ook in een verkeerde tijd geboren, zou ook graag in de jaren 30 of 40 willen leven maar dat kan nu eenmaal niet.
Ik heb niets tegen transgenders, ze mogen van mij doen wat ze niet laten kunnen met hun lichaam maar voor mij blijven ze altijd een man. Je kunt het goed zien aan de bottenstructuur ook.
Als je als man geboren wordt kun je nooit een vrouw worden, bestaat niet.
Nee, het gaat er niet om hoe iemand er uit ziet, het gaat er om wat in de hersenen zit!
Bij de ontwikkeling van de foetus is er iets misgegaan, waardoor de geslachtskenmerken van een ander geslacht zijn dan die van de hersenen, maar hersenen kan je niet veranderen.
Ze zijn dus echt een vrouw in een mannenlichaam of anderom, en dat je dat bagatelliseert geeft allleen maar aan dat je totaal niet door hebt wat dit betekend.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:46:57 #129
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110200309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, het gaat er niet om hoe iemand er uit ziet, het gaat er om wat in de hersenen zit!
Bij de ontwikkeling van de foetus is er iets misgegaan, waardoor de geslachtskenmerken van een ander geslacht zijn dan die van de hersenen, maar hersenen kan je niet veranderen.
Ze zijn dus echt een vrouw in een mannenlichaam of anderom, en dat je dat bagatelliseert geeft allleen maar aan dat je totaal niet door hebt wat dit betekend.
In wezen is het natuurlijk een 'fout' van de natuur net als homofilie en pedofilie. Ik heb er ook verder niets op tegen dat deze mensen zich laten ombouwen, begrijp mij niet verkeerd. Maar ik zal ze nooit als volledig vrouw kunnen zien, de gedachte alleen al.
Daarbij zijn dit soort wedstrijden voor 'echte' vrouwen. Als we dit doordraven mogen dalijk ook omgebouwde kerels meedoen aan vrouwensporten. Dan zou er niets meer te halen zijn voor vrouwen. Want waar trek je de grens; als omgebouwde mannen hier aan mogen deelnemen waarom dan niet aan sportwedstrijden voor vrouwen?
Nee, dat zou de omgekeerde wereld betekenen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:51:06 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110200616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

In wezen is het natuurlijk een 'fout' van de natuur net als homofilie en pedofilie. Ik heb er ook verder niets op tegen dat deze mensen zich laten ombouwen, begrijp mij niet verkeerd. Maar ik zal ze nooit als volledig vrouw kunnen zien, de gedachte alleen al.
Daarbij zijn dit soort wedstrijden voor 'echte' vrouwen. Als we dit doordraven mogen dalijk ook omgebouwde kerels meedoen aan vrouwensporten. Dan zou er niets meer te halen zijn voor vrouwen. Want waar trek je de grens; als omgebouwde mannen hier aan mogen deelnemen waarom dan niet aan sportwedstrijden voor vrouwen?
Nee, dat zou de omgekeerde wereld betekenen.
Dat is al, ze mogen gewoon meedoen omdat is bewezen dat ze geen testosteron meer aanmaken en dus fysiek geen voordeel hebben vergeleken met vrouwen die als vrouw geboren zijn.

http://medischcontact.art(...)uw-en-dan-winnen.htm
  woensdag 11 april 2012 @ 20:53:57 #131
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110200804
quote:
Dat bedoel ik, maar volgens jouw redenatie moet dat dus kunnen. Want het zijn vrouwen geworden. Nou aan dit voorbeeld kun je dus al zien dat dat problemen gaat opleveren. Dus van mij mogen ze zich om laten bouwen maar in offciële wedstrijden: alleen natuurlijke vrouwen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:55:17 #132
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110200882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, maar volgens jouw redenatie moet dat dus kunnen. Want het zijn vrouwen geworden. Nou aan dit voorbeeld kun je dus al zien dat dat problemen gaat opleveren. Dus van mij mogen ze zich om laten bouwen maar in offciële wedstrijden: alleen natuurlijke vrouwen.
Of je leest haar edit ook even. :)
  woensdag 11 april 2012 @ 20:56:42 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110200955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Van mij mogen ze meedoen ja, omdat ze fysiek geen voordeel hebben, het wordt alleen een probleem als ze winnen.
En dan alleen door mensen die er geen verstand van hebben en het als excuus gebruiken omdat ze niet hebben gewonnen.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:57:19 #134
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110200986
Ik vraag me eigenlijk wel af of mannen die zijn omgebouwd tot vrouwen nog steeds een voordeel hebben ten opzichte van "natuurlijke" vrouwen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110201039
What's next: Oostduitse mannen die goud halen bij de vrouwen?
  woensdag 11 april 2012 @ 20:58:18 #136
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110201043
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Of je leest haar edit ook even. :)
Aha, iets te snel en te fanatiek van mijn kant.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Van mij mogen ze meedoen ja, omdat ze fysiek geen voordeel hebben, het wordt alleen een probleem als ze winnen.
En dan alleen door mensen die er geen verstand van hebben en het als excuus gebruiken omdat ze niet hebben gewonnen.
Ben het er nog steeds niet mee eens. Mannen hebben een sterkere bouw dan vrouwen. Daardoor hebben ze een natuurlijk voordeel. Zeker met disciplines als sprinten, waar vrouwen hinder ondervinden door de wat bredere heupen.
pi_110201129
Voor een man ziet het er wel leuk uit... _O-

Want dat is het wat mij betreft nogsteeds :Y

Moet hij weten toch, ik heb er geen last van...
  woensdag 11 april 2012 @ 21:00:23 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110201187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Aha, iets te snel en te fanatiek van mijn kant.

[..]

Ben het er nog steeds niet mee eens. Mannen hebben een sterkere bouw dan vrouwen. Daardoor hebben ze een natuurlijk voordeel. Zeker met disciplines als sprinten, waar vrouwen hinder ondervinden door de wat bredere heupen.
Er zijn ook vrouwen die breder gebouwd zijn, zo ook mannen die slanker gebouwd zijn, de bouw heeft daar weinig mee te maken, het gaat om de spierkracht.
Mannen zijn sterker door de testoseron, een vrouw geboren als man gebruikt medicatie om die testoseron te onderdrukken, dus ze heeft dat voordeel niet meer.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:01:57 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110201316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zijn ook vrouwen die breder gebouwd zijn, zo ook mannen die slanker gebouwd zijn, de bouw heeft daar weinig mee te maken, het gaat om de spierkracht.
Mannen zijn sterker door de testoseron, een vrouw geboren als man gebruikt medicatie om die testoseron te onderdrukken, dus ze heeft dat voordeel niet meer.
Maar mannen hebben van nature meer spiermassa. Houden ze dat niet als ze omgebouwd worden tot vrouw?
Want dan hebben ze nog steeds een voordeel ten opzichte van de "natuurlijke" vrouwen.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:04:20 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110201482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar mannen hebben van nature meer spiermassa. Houden ze dat niet als ze omgebouwd worden tot vrouw?
Want dan hebben ze nog steeds een voordeel ten opzichte van de "natuurlijke" vrouwen.
Nee, de spiermassa wordt ook veroorzaakt door testoseron, je ziet het ook in de bouw van de vrouw waar het hier over gaat, ze heeft niet meer spiermassa dan een andere vrouw.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:04:46 #141
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110201514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nu maak jij het echt van eieren, mannen hebben 99% van de gevallen een bredere bouw dan een vrouw. Een sterkere bouw ook, dat is natuurlijk zo bepaald.
En bij de discipline sprinten ondervinden vrouwen bijzonder veel last van de bredere heupen, wat ze automatisch in het nadeel stelt t.o.v. de man. Omgebouwde mannen mogen dan hetzelfde aantal testosteron hebben maar voor sommige disciplines zoals bijv. hardlopen is dit niet voldoende daar ze nog altijd voordeel hebben door hun natuurlijk - voor die discipline - superieure bouw.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:05:03 #142
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110201537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Komt die spiermassa niet door de testosteron dan? Als die weg is verdwijnt de spiermassa ook mee lijkt mij.
pi_110201544
Wat mij betreft zou het wel mogen, maar ik snap niet dat er animo voor is ;(
pi_110201639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Geboren als man, dan ben je een man.
Geboren als vrouw, dan ben je een vrouw.
Weinig mannelijks meer aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:06:39 #145
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_110201689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nu maak jij het echt van eieren, mannen hebben 99% van de gevallen een bredere bouw dan een vrouw. Een sterkere bouw ook, dat is natuurlijk zo bepaald.
En bij de discipline sprinten ondervinden vrouwen bijzonder veel last van de bredere heupen, wat ze automatisch in het nadeel stelt t.o.v. de man. Omgebouwde mannen mogen dan hetzelfde aantal testosteron hebben maar voor sommige disciplines zoals bijv. hardlopen is dit niet voldoende daar ze nog altijd voordeel hebben door hun natuurlijk - voor die discipline - superieure bouw.
Maar omdat hij een foutje van de natuur is, heeft hij dan ook niet automatisch het lichaam van een vrouw? Alleen dan met een piemeltje er aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:07:20 #146
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110201744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt de link wel gelezen die ik heb geplaatst?

quote:
‘Zij krijgen eerst een lange periode vrouwelijke hormonen toegediend en anti-androgenen, die de aanmaak van testosteron blokkeren. Zodra de testosteronlevels afnemen, nemen spierkracht en -massa af. Dat merken deze mensen al na een paar weken en ze voelen zich dan ook zwakker.’

Aan het einde van het langdurige transitietraject staan de geslachtsaanpassende operaties, waaronder een orchidectomie (chirurgische verwijdering van de testes, red.). De aanmaak van testosteron verdwijnt daarmee. Van Trotsenburg: ‘Ja, een heel klein beetje androgenen wordt door de bijnierschors geproduceerd, maar die hoeveelheid is niet relevant. Bij biologische vrouwen zijn de bloedspiegels van androgenen op dat moment zelfs hoger, want zij maken deze aan in hun eierstokken.’
Zou jij zo kunnen zeggen welke van deze vrouwen niet geheel als vrouw geboren is?

pi_110201904
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weinig mannelijks meer aan.
Njah dat vind ik dus wel...het is geboren als man maar compleet(voor zover ik weet) omgevormd tot iets wat ja inderdaad eruit ziet als een vrouw..... eruit ziet...dus niet is....
  woensdag 11 april 2012 @ 21:11:08 #148
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110201998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Njah dat vind ik dus wel...het is geboren als man maar compleet(voor zover ik weet) omgevormd tot iets wat ja inderdaad eruit ziet als een vrouw..... eruit ziet...dus niet is....
Ze heeft (hoogstwaarschijnlijk) nog steeds een Y-chromosoom en geen baarmoeder, maar voor de rest is het gewoon een vrouw hoor.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:11:38 #149
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110202029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt de link wel gelezen die ik heb geplaatst?

[..]

Zou jij zo kunnen zeggen welke van deze vrouwen niet geheel als vrouw geboren is?

[ afbeelding ]

De groene. Flauw :P
Maar kijk eens goed naar de heupen....
pi_110202147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze heeft (hoogstwaarschijnlijk) nog steeds een Y-chromosoom en geen baarmoeder, maar voor de rest is het gewoon een vrouw hoor.
Haha :) ...nouja je kan inderdaad een debat voeren over wat is een vrouw.....maar ik vind die dingen die jij noemt nogal essentieel aan de vrouw....en dus bepalend.... even biologisch gezien he...ik zeg niet dat ik niet erken dat hij dus echt denkt dat hij een vrouw is ofzo, en dat dus nouja..."echt" probeert te zijn....dat kan gewoon...
  woensdag 11 april 2012 @ 21:13:51 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110202166
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

De groene. Flauw :P
Maar kijk eens goed naar de heupen....
Duh, ze staat ook op die site in hetzelfde pakje. ;)

Maar fysiek gezien heeft ze net zoveel spierontwikkeling als de andere vrouwen, er is geen voordeel voor haar.
Jammer dat je niet even de moeite neemt om op het gequote stukje te reageren.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:18:21 #152
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110202542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Duh, ze staat ook op die site in hetzelfde pakje. ;)

Maar fysiek gezien heeft ze net zoveel spierontwikkeling als de andere vrouwen, er is geen voordeel voor haar.
Jammer dat je niet even de moeite neemt om op het gequote stukje te reageren.

Goed, er van uit gaande dat het klopt allemaal, ze zijn gelijk.
Dan nog vind ik dat er te veel redenen zijn om het niet toe te laten.
A) mensen ze te bekrompen om ze volledig als vrouw te zien en kunnen dus altijd roepen als ze verliezen dat ze eigenlijk verliezen van een man.
B) het leeuwendeel van de publieke opinie is het daar mee eens wat dus weer voor frictie kan zorgen. Denk aan nare artikels, mensen die de sport gaan boycotten en noem het allemaal maar op.
Ondanks dat ze misschien helemaal geen voordelen ondervinden denk ik toch dat het feit dat ze als man worden geboren nog steeds door een hoop mensen als man worden gezien en dit als argument kan worden aangevoerd als de transgenders erg succesvol zijn in hun discipline, wat weer tot uiting komt in de publiciteit.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:25:40 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110203204
Of ze moeten gewoon invoeren dat je niet mag meedoen als je een bepaald testosterongehalte hebt. Dan kunnen ze ook niet meer zeggen dat het oneerlijk is.

Maar die conservatievelingen zullen toch wel iets vinden om over te klagen.
Wat haat ik die figuren. :r
Er zijn ook genoeg dingen die ik persoonlijk niet leuk vind, maar waar verder niks mis mee is, maar die ga ik toch ook niet verbieden?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:29:07 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110203502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Goed, er van uit gaande dat het klopt allemaal, ze zijn gelijk.
Dan nog vind ik dat er te veel redenen zijn om het niet toe te laten.
A) mensen ze te bekrompen om ze volledig als vrouw te zien en kunnen dus altijd roepen als ze verliezen dat ze eigenlijk verliezen van een man.
B) het leeuwendeel van de publieke opinie is het daar mee eens wat dus weer voor frictie kan zorgen. Denk aan nare artikels, mensen die de sport gaan boycotten en noem het allemaal maar op.
Ondanks dat ze misschien helemaal geen voordelen ondervinden denk ik toch dat het feit dat ze als man worden geboren nog steeds door een hoop mensen als man worden gezien en dit als argument kan worden aangevoerd als de transgenders erg succesvol zijn in hun discipline, wat weer tot uiting komt in de publiciteit.
Maar toch mogen ze nu gewoon meedoen, en de medesporters hebben er grotendeels ook geen problemen mee.
alleen als er eentje wint komt het in het nieuws, degene die verliezen daar hoor je niks tot weinig over.

zoals ook in dat artikel staat.

'Het probleem speelt pas op het moment dat vrouwen die als man zijn geboren, gaan winnen, zegt Tim Takken, inspanningsfysioloog aan het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. ‘In het geval van Van Gogh werd haar aanwezigheid in de vrouwencompetitie gedoogd toen ze net begon met fietsen en ze nog niet zo erg goed was. Na veel training won ze wedstrijden en kregen de andere deelnemers er meer moeite mee.’

Dus wat jij wil is deze vrouwen discrimineren, dat is hetzelfde als zeggen dat donker gekleurde mensen niet mee mogen doen met een hardloopwedstrijd omdat die van nature een betere spieropbouw hebben.
Ze hebben meer spiervezels dan blanke sporters. Ook is hun hielbeen beter ontwikkeld en hebben ze een andere bloedopbouw dan blanken, ze beschrikken over meer rode bloedcellen.
Deze cellen vervoeren zuurstof door het hele lichaam en voeren koolzuur weer af.

Overigens is dit wel in hun nadeel met zwemmen.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:33:32 #155
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110203835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar toch mogen ze nu gewoon meedoen, en de medesporters hebben er grotendeels ook geen problemen mee.
alleen als er eentje wint komt het in het nieuws, degene die verliezen daar hoor je niks tot weinig over.

zoals ook in dat artikel staat.

'Het probleem speelt pas op het moment dat vrouwen die als man zijn geboren, gaan winnen, zegt Tim Takken, inspanningsfysioloog aan het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. ‘In het geval van Van Gogh werd haar aanwezigheid in de vrouwencompetitie gedoogd toen ze net begon met fietsen en ze nog niet zo erg goed was. Na veel training won ze wedstrijden en kregen de andere deelnemers er meer moeite mee.’

Dus wat jij wil is deze vrouwen discrimineren, dat is hetzelfde als zeggen dat donker gekleurde mensen niet mee mogen doen met een hardloopwedstrijd omdat die van nature een betere spieropbouw hebben.
Ze hebben meer spiervezels dan blanke sporters. Ook is hun hielbeen beter ontwikkeld en hebben ze een andere bloedopbouw dan blanken, ze beschrikken over meer rode bloedcellen.
Deze cellen vervoeren zuurstof door het hele lichaam en voeren koolzuur weer af.

Overigens is dit wel in hun nadeel met zwemmen.
Precies ja.
Dus het lijkt mij gewoon verstandig dat we gewoon streep trekken en die mensen gewoon uitsluiten hiervoor. De wereld is er gewoon nog niet klaar voor.
En dat met die zwarte sporters, dat is recent geleden trouwens gebeurd in Nederland. Een of andere marathon waar alleen blanken betaald kregen ofzo.
Maar OT het lijkt mij verstandig om voor nu nog even een lijn te trekken, die mensen zijn uitzonderingen en het roept gewoon te veel weerstand op.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:35:13 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110203980
Dus omdat de vele gewoon niet de feiten willen zien is het ok om te discrimineren? Om ze uit te sluiten van iets waar hun passie ligt omdat een aantal hillbillies te dom zijn om te begrijpen?

Overigens mogen ze gelukkig nu wel gewoon meedoen, en ik hoop dat dat zo ook blijft.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:40:05 #157
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110204371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef snakelady het volgende:
Dus omdat de vele gewoon niet de feiten willen zien is het ok om te discrimineren? Om ze uit te sluiten van iets waar hun passie ligt omdat een aantal hillbillies te dom zijn om te begrijpen.

Overigens mogen ze gelukkig nu wel gewoon meedoen, en ik hoop dat dat zo ook blijft.
Ja het is en blijft een moeilijke kwestie. Uit principe zou je het natuurlijk altijd kunnen weerleggen, hoe je het ook wend of keert, ze zijn geboren als man.
Daarentegen zou je ook jouw argumenten daar tegenover kunnen zetten. Ik denk dat we het gewoon even moeten afwachten, misschien vechten die mensen zich vrij, misschien niet. Maar voor nu blijft het een lastige kwestie.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:41:28 #158
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110204463
Het is ook altijd heel verrassend wie een marathon wint.

Uitslag 4 Mijl Groningen 2010:
quote:
1 Yenew Alamirew
Ethiopië
17:07
2 Tariku Bekele
Ethiopië
17:08
3 Abera Kuma
Ethiopië
17:22
4 Eliud Kipchoge
Kenia
17:26
5 Moses Kibet
Uganda
17:36
6 Moses Masai
Kenia
17:37
7 Jebesa Fikru
Ethiopië
17:47
8 Dennis Masai
Kenia
17:49
9 Paul Lonyangat
Kenia
18:11
10 Khalid Choukoud
Den Haag
18:23
9 van de 10 snelsten komt/komen (?) uit Afrika. :')
  woensdag 11 april 2012 @ 21:42:28 #159
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110204553
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dus? Moet je die mensen dan maar uitsluiten? Snap ook niet echt wat dit bijdraagt aan de discussie eerlijk gezegd maar goed...
pi_110204622
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is geen marathon.... :X

maaruh, ja zij lopen dus sneller...en? :P
pi_110204759
Who the fuck cares :') Alsof al die huilies met een chipje en een drankje op de bank naar de verkiezing gaan kijken.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:45:09 #162
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110204775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Precies ja.
Dus het lijkt mij gewoon verstandig dat we gewoon streep trekken en die mensen gewoon uitsluiten hiervoor. De wereld is er gewoon nog niet klaar voor.
En dat met die zwarte sporters, dat is recent geleden trouwens gebeurd in Nederland. Een of andere marathon waar alleen blanken betaald kregen ofzo.
Maar OT het lijkt mij verstandig om voor nu nog even een lijn te trekken, die mensen zijn uitzonderingen en het roept gewoon te veel weerstand op.
Dat ben ik niet met je eens. Omdat het weerstand oproept bij jou betekent niet dat het weerstand bij iedereen oproept.

Daarnaast is het gewoon discriminatie en dat is iets wat me niet moeten willen. Omdat ze nog steeds een Y-chromosoom en geen baarmoeder hebben mogen ze niet meedoen? Voor de rest zijn het gewoon vrouwen namelijk.

Ik vind het belachelijk om ze om die reden uit te sluiten.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:45:21 #163
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110204796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dus? Moet je die mensen dan maar uitsluiten? Snap ook niet echt wat dit bijdraagt aan de discussie eerlijk gezegd maar goed...
Niks.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Is geen marathon.... :X

maaruh, ja zij lopen dus sneller...en? :P
Weet ik. Ik had zelf ook bijna een keer meegedaan (alleen kreeg ik toen weer meer last van m'n chronische blessure }:|).
  woensdag 11 april 2012 @ 21:48:37 #164
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110205116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Omdat het weerstand oproept bij jou betekent niet dat het weerstand bij iedereen oproept.

Daarnaast is het gewoon discriminatie en dat is iets wat me niet moeten willen. Omdat ze nog steeds een Y-chromosoom en geen baarmoeder hebben mogen ze niet meedoen? Voor de rest zijn het gewoon vrouwen namelijk.

Ik vind het belachelijk om ze om die reden uit te sluiten.
Ik heb het niet over mijn mening maar over die van het overgrote deel van de publieke opinie. Hoe je het ook wend of keert mensen blijven transgenders nog gewoon - voornamelijk mannen overigens - als mannen zien.

@ Paon, bedankt voor de enerverende info. Compleet nieuw voor mij dat de beste lopers uit Afrika komen. Overigens ben ik ook behoorlijke loper, ondanks mijn rookverslaving.
pi_110205182
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Niks.

[..]

Weet ik. Ik had zelf ook bijna een keer meegedaan (alleen kreeg ik toen weer meer last van m'n chronische blessure }:|).
Aahw :*

Hehe, ik heb er wel aan gedacht om het eens te doen, nooit ervan gekomen.....en vreemd genoeg regent het ook bijna altijd...ook niet leuk :X
pi_110206082
Gaat goed vandaag met mijn topics, maar voor de duidelijkheid ik vind het niet erg dat mensen zich om laten bouwen, wel vind ik het onacceptabel dat ze vervolgens mee mogen doen in een vrouwenverkiezing. Ik kijk ook naar de toekomst van Miss Universe, want nu is het er nog één maar daar blijft het dan echt niet bij.
pi_110206151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
"Ombouwen" :')

En waarom de term "mormel" in de OP? Ze ziet er beter uit dan een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking.
Dit. Even je mannelijkheid tonen door te doen alsof je haar lelijk vindt :') Kortzichtige mensen hier.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:02:42 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110206380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
Gaat goed vandaag met mijn topics, maar voor de duidelijkheid ik vind het niet erg dat mensen zich om laten bouwen, wel vind ik het onacceptabel dat ze vervolgens mee mogen doen in een vrouwenverkiezing. Ik kijk ook naar de toekomst van Miss Universe, want nu is het er nog één maar daar blijft het dan echt niet bij.
Als zijn het alleen maar dat soort vrouwen, wat maakt het uit?
Het gaat er om welke vrouw het mooiste is.

Volgens de wet is ze een vrouw!
pi_110206401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dit. Even je mannelijkheid tonen door te doen alsof je haar lelijk vindt :') Kortzichtige mensen hier.
Ik zocht naar foto's van haar en dan verwacht je, aangezien het Miss Universe is, een pracht van een vrouw (voorheen man!) is maar dat valt tegen. Tuurlijk nog wel mooier dan menig echte vrouw maar voor een missverkiezing1?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 22:03:18 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 22:03:51 #170
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110206469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mijn mening maar over die van het overgrote deel van de publieke opinie. Hoe je het ook wend of keert mensen blijven transgenders nog gewoon - voornamelijk mannen overigens - als mannen zien.
Onzin.
pi_110206470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als zijn het alleen maar dat soort vrouwen, wat maakt het uit?
Het gaat er om welke vrouw het mooiste is.

Volgens de wet is ze een vrouw!
Dat is niet mijn wet vriend.
pi_110206703
quote:
4s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Zo complex is het niet
Bij Klinefelter (XXY) spreekt men steeds van mannelijke individuen
Bij het XYY-syndroom spreekt men steeds van mannelijke individuen
Bij triple-X syndroom spreekt men steeds van vrouwelijke individuen
Bij Turnersyndroom (monosomie X) spreekt men steeds van vrouwelijke individuen
Monosomie Y is onleefbaar
M.a.w. chromosoom Y is geslachtsbepalend

OT: Laat die transgender gewoon meedoen als 'hij' volledig is omgebouwd naar een 'zij' net alsof aan die andere dames niets verbouwd is.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:07:30 #173
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110206751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is niet mijn wet vriend.
Vriendin...

Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.

Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor vele?
  woensdag 11 april 2012 @ 22:10:00 #174
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110206910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Onzin.
Goede argumentatie wel. :') :')
Zeg dan gewoon niets en ga lekker de ramen zemen muts.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:22:42 #175
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110207733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vriendin...

Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.

Ja dat snap ik dus ook niet... net alsof ze dan niet een mooie vrouw kunnen zijn ofzo...
pi_110208118
quote:

[..]

Vriendin...

Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open :P )....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg

* hij is geboren als man
* genetisch en lichamelijk dus ook(geen baarmoeder...nogal een detail)
* hormonen en operaties veranderen dat...
* nu lijkt hij in allerlei zaken op een vrouw...denkt dat het zo is

...en, ik wil dat best accepteren :P wat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen _O-

maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een man :) en dat is dus niet uit een soort minachting ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:35:13 #177
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110208557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open :P )....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg

* hij is geboren als man

...en, ik wil dat best accepteren :P wat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen _O-

maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een man :) en dat is dus niet uit een soort minachting ;)
Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?
pi_110208886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?
Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...

Dan kan ik je inderdaad gelijk geven.... dat denk ik dus ook, maar als het aan mij lag, om er dan toch maar op in te gaan....mocht hij/zij best hieraan meedoen...ik neem die hele verkiezing ook niet serieus, maar dat is weer een ander verhaal :Y
  woensdag 11 april 2012 @ 22:43:32 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110209049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

* hij is geboren als man

In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.
Zoals ik al eerder schreef, ik maak het van dichtbij mee, maar dan andersom.

Ik heb een meisje geboren zien worden, die al als klein kind vond dat ze een jongetje was, ze wilde kort haar, ze wilde jongenskleren dragen, jongensporten doen.
Haar tweelingzus niet overigens, die was altijd een meisje meisje, roze, jurkjes, ballet en al het andere meisjesachtige.

Nu is zij een hij, je ziet niet eens dat hij fysiek als meisje is geboren, hij sport vrij intensief en is echt wel een knappe vent te noemen.
Met een verschil, hij heeft nog geen penis.

Je moet verder kijken dan het fysieke, zoals ik al schreef, in de hersenen is er iets misgegaan, waardoor de hersenen een ander geslacht zijn dan het lichaam.
En dat is wat telt, niet wat er tussen zijn of haar benen zit, maar de hersenen, dat is wat iemand maakt zoals hij of zij is, dat is de persoon.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:46:24 #180
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...

Dan kan ik je inderdaad gelijk geven.... dat denk ik dus ook, maar als het aan mij lag, om er dan toch maar op in te gaan....mocht hij/zij best hieraan meedoen...ik neem die hele verkiezing ook niet serieus, maar dat is weer een ander verhaal :Y
Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?
pi_110209464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.
Zoals ik al eerder schreef, ik maak het van dichtbij mee, maar dan andersom.

Ik heb een meisje geboren zien worden, die al als klein kind vond dat ze een jongetje was, ze wilde kort haar, ze wilde jongenskleren dragen, jongensporten doen.
Haar tweelingzus niet overigens, die was altijd een meisje meisje, roze, jurkjes, ballet en al het andere meisjesachtige.

Nu is zij een hij, je ziet niet eens dat hij fysiek als meisje is geboren, hij sport vrij intensief en is echt wel een knappe vent te noemen.
Met een verschil, hij heeft nog geen penis.

Je moet verder kijken dan het fysieke, zoals ik al schreef, in de hersenen is er iets misgegaan, waardoor de hersenen een ander geslacht zijn dan het lichaam.
En dat is wat telt, niet wat er tussen zijn of haar benen zit, maar de hersenen, dat is wat iemand maakt zoals hij of zij is, dat is de persoon.
Oh dat is wel grappig wat je verteld...haha, ik ken wel een vergelijkbaar meisje...tenminste, heul lang geleden, in haar geval is het wel veranderd later trouwens....kijk dat kan dus ook nog...

Wat ik wou zeggen, ik snap, en erken dus ookwel dat het voor deze persoon en bijv jouw kennis zo is....dat gun ik ze ook, en zelfs aan dit circus(verkiezing) meedoen mag ook, alleen ik mag toch ook mn eigen idee hebben over hoe ik iemand zie? Ik gaf al aan...ik kijk er dus niet op neer :)
pi_110209486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?
Van mij wel :P hahaha dat zeg ik al de hele tijd _O-
pi_110209496
quote:

[..]

Vriendin...

Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
pi_110209552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Nee dat moet niet kunnen, hou die omgebouwde mannen maar op het America Songfestival.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110209620
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is? ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:53:43 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110209636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
Heel de wereld zegt dat ze een vrouw is omdat ze een vrouw is, heel simpel.
dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld. ;)
pi_110209667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is? ;)
:Y
  woensdag 11 april 2012 @ 22:54:50 #188
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Van mij wel :P hahaha dat zeg ik al de hele tijd _O-
Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.
pi_110209740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld. ;)
Pssst....dat is dus niet helemaal waar...of ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ? :@
pi_110209807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
pi_110209809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?

[..]

Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.
Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussie :P of andersom _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 22:56:48 #192
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Pssst....dat is dus niet helemaal waar...ot ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ? :@
Wat snakelady denk ik bedoelt is dat de meerderheid zegt dat zij een vrouw is.
pi_110209882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat is heeeeeeel wat anders....

En dan drop ik deze wijze les....(off topic)

"je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid" O-)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:58:27 #194
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110209908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
  woensdag 11 april 2012 @ 22:58:44 #195
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209925
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
Wat een onzin, alsof er dan geen geboren vrouwen mee willen doen... En dat je geboren bent als vrouw betekent niet dat je niet wat aan je lichaam kunt hebben laten verbouwen om er mooier uit te zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussie :P of andersom _O-
Oh dan heb ik het dus verkeerd begrepen :@ :@ :@ .
pi_110209984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Dat is een andere discussie _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 23:00:31 #197
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110210021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
  woensdag 11 april 2012 @ 23:01:18 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110210059
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar nu is ze een vrouw.
Maar ook al zouden er alleen transgenders mee doen? wat dan nog?
  woensdag 11 april 2012 @ 23:01:37 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110210076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

inderdaad. ;)
pi_110210130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
hmmmmm...*denkt

Ik weet het niet.....ik wil sowieso niet aan denken wat voor chirurgisch "kunstwerk" ze ervan gemaakt hebben daar beneden....maar misschien onderschat ik de wetenschap O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')