abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110208118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vriendin...

Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.

Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor vele?
Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open :P )....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg

* hij is geboren als man
* genetisch en lichamelijk dus ook(geen baarmoeder...nogal een detail)
* hormonen en operaties veranderen dat...
* nu lijkt hij in allerlei zaken op een vrouw...denkt dat het zo is

...en, ik wil dat best accepteren :P wat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen _O-

maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een man :) en dat is dus niet uit een soort minachting ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:35:13 #177
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110208557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open :P )....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg

* hij is geboren als man

...en, ik wil dat best accepteren :P wat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen _O-

maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een man :) en dat is dus niet uit een soort minachting ;)
Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?
pi_110208886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?
Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...

Dan kan ik je inderdaad gelijk geven.... dat denk ik dus ook, maar als het aan mij lag, om er dan toch maar op in te gaan....mocht hij/zij best hieraan meedoen...ik neem die hele verkiezing ook niet serieus, maar dat is weer een ander verhaal :Y
  woensdag 11 april 2012 @ 22:43:32 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110209049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

* hij is geboren als man

In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.
Zoals ik al eerder schreef, ik maak het van dichtbij mee, maar dan andersom.

Ik heb een meisje geboren zien worden, die al als klein kind vond dat ze een jongetje was, ze wilde kort haar, ze wilde jongenskleren dragen, jongensporten doen.
Haar tweelingzus niet overigens, die was altijd een meisje meisje, roze, jurkjes, ballet en al het andere meisjesachtige.

Nu is zij een hij, je ziet niet eens dat hij fysiek als meisje is geboren, hij sport vrij intensief en is echt wel een knappe vent te noemen.
Met een verschil, hij heeft nog geen penis.

Je moet verder kijken dan het fysieke, zoals ik al schreef, in de hersenen is er iets misgegaan, waardoor de hersenen een ander geslacht zijn dan het lichaam.
En dat is wat telt, niet wat er tussen zijn of haar benen zit, maar de hersenen, dat is wat iemand maakt zoals hij of zij is, dat is de persoon.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 11 april 2012 @ 22:46:24 #180
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...

Dan kan ik je inderdaad gelijk geven.... dat denk ik dus ook, maar als het aan mij lag, om er dan toch maar op in te gaan....mocht hij/zij best hieraan meedoen...ik neem die hele verkiezing ook niet serieus, maar dat is weer een ander verhaal :Y
Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?
pi_110209464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.
Zoals ik al eerder schreef, ik maak het van dichtbij mee, maar dan andersom.

Ik heb een meisje geboren zien worden, die al als klein kind vond dat ze een jongetje was, ze wilde kort haar, ze wilde jongenskleren dragen, jongensporten doen.
Haar tweelingzus niet overigens, die was altijd een meisje meisje, roze, jurkjes, ballet en al het andere meisjesachtige.

Nu is zij een hij, je ziet niet eens dat hij fysiek als meisje is geboren, hij sport vrij intensief en is echt wel een knappe vent te noemen.
Met een verschil, hij heeft nog geen penis.

Je moet verder kijken dan het fysieke, zoals ik al schreef, in de hersenen is er iets misgegaan, waardoor de hersenen een ander geslacht zijn dan het lichaam.
En dat is wat telt, niet wat er tussen zijn of haar benen zit, maar de hersenen, dat is wat iemand maakt zoals hij of zij is, dat is de persoon.
Oh dat is wel grappig wat je verteld...haha, ik ken wel een vergelijkbaar meisje...tenminste, heul lang geleden, in haar geval is het wel veranderd later trouwens....kijk dat kan dus ook nog...

Wat ik wou zeggen, ik snap, en erken dus ookwel dat het voor deze persoon en bijv jouw kennis zo is....dat gun ik ze ook, en zelfs aan dit circus(verkiezing) meedoen mag ook, alleen ik mag toch ook mn eigen idee hebben over hoe ik iemand zie? Ik gaf al aan...ik kijk er dus niet op neer :)
pi_110209486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?
Van mij wel :P hahaha dat zeg ik al de hele tijd _O-
pi_110209496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vriendin...

Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.

Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor vele?
Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
pi_110209552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Nee dat moet niet kunnen, hou die omgebouwde mannen maar op het America Songfestival.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110209620
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is? ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:53:43 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110209636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
Heel de wereld zegt dat ze een vrouw is omdat ze een vrouw is, heel simpel.
dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_110209667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is? ;)
:Y
  woensdag 11 april 2012 @ 22:54:50 #188
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Van mij wel :P hahaha dat zeg ik al de hele tijd _O-
Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.
pi_110209740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld. ;)
Pssst....dat is dus niet helemaal waar...of ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ? :@
pi_110209807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
pi_110209809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?

[..]

Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.
Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussie :P of andersom _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 22:56:48 #192
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Pssst....dat is dus niet helemaal waar...ot ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ? :@
Wat snakelady denk ik bedoelt is dat de meerderheid zegt dat zij een vrouw is.
pi_110209882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat is heeeeeeel wat anders....

En dan drop ik deze wijze les....(off topic)

"je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid" O-)
  woensdag 11 april 2012 @ 22:58:27 #194
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110209908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 11 april 2012 @ 22:58:44 #195
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110209925
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
Wat een onzin, alsof er dan geen geboren vrouwen mee willen doen... En dat je geboren bent als vrouw betekent niet dat je niet wat aan je lichaam kunt hebben laten verbouwen om er mooier uit te zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussie :P of andersom _O-
Oh dan heb ik het dus verkeerd begrepen :@ :@ :@ .
pi_110209984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Dat is een andere discussie _O-
  woensdag 11 april 2012 @ 23:00:31 #197
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110210021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
  woensdag 11 april 2012 @ 23:01:18 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110210059
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar nu is ze een vrouw.
Maar ook al zouden er alleen transgenders mee doen? wat dan nog?
  woensdag 11 april 2012 @ 23:01:37 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110210076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

inderdaad. ;)
pi_110210130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
hmmmmm...*denkt

Ik weet het niet.....ik wil sowieso niet aan denken wat voor chirurgisch "kunstwerk" ze ervan gemaakt hebben daar beneden....maar misschien onderschat ik de wetenschap O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')