Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet openquote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vriendin...
Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.
Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor vele?
Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open)....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg
* hij is geboren als man
* genetisch en lichamelijk dus ook(geen baarmoeder...nogal een detail)
* hormonen en operaties veranderen dat...
* nu lijkt hij in allerlei zaken op een vrouw...denkt dat het zo is
...en, ik wil dat best accepterenwat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen
![]()
maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een manen dat is dus niet uit een soort minachting
Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om hoe het in jouw hoofd is, maar dat ze door hoe het in jouw hoofd is niet mee mogen doen met zo'n wedstrijd. Snap je?
In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Volgens doctoren en psychologen zijn er wel meer dingen "feiten" die niks meer zijn dan theorieën(de wet...breek me de bek niet open)....dus dat op zich zegt weer helemaal niks...ik blijf bij wat iemand eerder aandroeg
* hij is geboren als man
* genetisch en lichamelijk dus ook(geen baarmoeder...nogal een detail)
* hormonen en operaties veranderen dat...
* nu lijkt hij in allerlei zaken op een vrouw...denkt dat het zo is
...en, ik wil dat best accepterenwat ik al zei...het ziet er niet eens slecht uit, kwam op google wel betere foto's tegen
![]()
maar voor mij, in mijn hoofd, blijft het een manen dat is dus niet uit een soort minachting
Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:40 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Hallo....dat heb ik niet bepaald.... en dat weet je ook best....ik denk dat je bedoeld: door hoe dat in mannen hun hoofd werkt...
Dan kan ik je inderdaad gelijk geven.... dat denk ik dus ook, maar als het aan mij lag, om er dan toch maar op in te gaan....mocht hij/zij best hieraan meedoen...ik neem die hele verkiezing ook niet serieus, maar dat is weer een ander verhaal
Oh dat is wel grappig wat je verteld...haha, ik ken wel een vergelijkbaar meisje...tenminste, heul lang geleden, in haar geval is het wel veranderd later trouwens....kijk dat kan dus ook nog...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
In jouw hoofd is ze een man, maar in haar hoofd is ze van kinds af aan al een vrouw.
Zoals ik al eerder schreef, ik maak het van dichtbij mee, maar dan andersom.
Ik heb een meisje geboren zien worden, die al als klein kind vond dat ze een jongetje was, ze wilde kort haar, ze wilde jongenskleren dragen, jongensporten doen.
Haar tweelingzus niet overigens, die was altijd een meisje meisje, roze, jurkjes, ballet en al het andere meisjesachtige.
Nu is zij een hij, je ziet niet eens dat hij fysiek als meisje is geboren, hij sport vrij intensief en is echt wel een knappe vent te noemen.
Met een verschil, hij heeft nog geen penis.
Je moet verder kijken dan het fysieke, zoals ik al schreef, in de hersenen is er iets misgegaan, waardoor de hersenen een ander geslacht zijn dan het lichaam.
En dat is wat telt, niet wat er tussen zijn of haar benen zit, maar de hersenen, dat is wat iemand maakt zoals hij of zij is, dat is de persoon.
Van mij welquote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eh... maar ze mág toch ook gewoon meedoen?
Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vriendin...
Ik kan me voorstellen dat je als man geen relatie zou willen met zo'n vrouw, maar daar gaat het hier niet om, volgens de wet is ze vrouw, volgends doctoren is ze vrouw, volgens psychologen is ze vrouw.
Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor vele?
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen, hou die omgebouwde mannen maar op het America Songfestival.
Heel de wereld zegt dat ze een vrouw is omdat ze een vrouw is, heel simpel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is?
Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Van mij welhahaha dat zeg ik al de hele tijd
Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat dit een vrouwenverkiezing is en er dus geen deelnemers mee mogen doen, ook al zegt de hele wereld dat het inmiddels een vrouw is.
Pssst....dat is dus niet helemaal waar...of ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heel de wereld zegt dat ze een vrouw is omdat ze een vrouw is, heel simpel.
dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld.
De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heel de wereld zegt dat ze een vrouw is omdat ze een vrouw is, heel simpel.
dat jij je eigen gevoel niet even appart kan zetten om de feiten te zien is niet de hele wereld zijn schuld.
Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussiequote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuwsbericht niet gelezen, maar van die mensen van de verkiezing mocht ze toch ook gewoon meedoen?
[..]
Het is een verkiezing van wie de mooiste vrouw is. Het gaat er dan niet om of je ook als vrouw geboren bent maar dát je een vrouw bent, wanneer het op je paspoort/id staat dus.
Wat snakelady denk ik bedoelt is dat de meerderheid zegt dat zij een vrouw is.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Pssst....dat is dus niet helemaal waar...ot ben ik niet meer lid(ha!) van deze wereld ?
Dat is heeeeeeel wat anders....quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat snakelady denk ik bedoelt is dat de meerderheid zegt dat zij een vrouw is.
Dat zijn homo's.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er al mannen hier die hebben toegegeven dat het best een mooie 'vrouw' is?
Wat een onzin, alsof er dan geen geboren vrouwen mee willen doen... En dat je geboren bent als vrouw betekent niet dat je niet wat aan je lichaam kunt hebben laten verbouwen om er mooier uit te zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
Oh dan heb ik het dus verkeerd begrepenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Het hele verhaal begon er dus mee...dat ze niet mee mocht doen....de TT is in die zin verneukeratief...klopt niet met de discussieof andersom
Dat is een andere discussiequote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Maar nu is ze een vrouw.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
De feiten zijn dat hij een man was, als ze dit toestaan dan verwacht ik over een aantal jaar alleen maar transgenders op de Miss Universe.
inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat snakelady denk ik bedoelt is dat de meerderheid zegt dat zij een vrouw is.
hmmmmm...*denktquote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |