Het is een zij godverdomme. Leer eens lezen.quote:
Nondeju, nog zo een die moet discrimineren omdat iemand zich heeft om laten bouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Confetti het volgende:
Al die politiek correcten hier die alles maar goedpraten![]()
Het is gewoon een man. Een man met een zodanige ernstige psychische stoornis dat hij zich heeft laten ombouwen in iets wat een vrouw zou moeten zijn.
Dat zo iemand mee mag doen met een vrouwenwedstrijd is om van te walgen.
Nee, zo´n rare vent met een stoornis die zich laat ombouwen is smakelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nondeju, nog zo een die moet discrimineren omdat iemand zich heeft om laten bouwen.
Walgelijke mensen zijn jullie
Je mag vinden wat je wilt. Alleen zie ik je punt met politiek correct totaal niet. Dat zou je vast toe kunnen lichtenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, zo´n rare vent met een stoornis die zich laat ombouwen is smakelijk![]()
Overigens ben ik er vrij zeker van dat 90% van de politiek correcten hier niet met zo iemand zou omgaan in het dagelijks leven omdat je weet dat het niet deugt. Hypocrieten zijn het.
Ze mogen zich van mij gerust laten ombouwen hoor maar ik mag het ook walgelijk en idioot vinden.
Wat deugt er niet aan dan? En ik ga in het dagelijks leven zeker wel met zo iemand om, alleen die gaat van vrouw naar man en zit nu midden in die medische malle molen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Overigens ben ik er vrij zeker van dat 90% van de politiek correcten hier niet met zo iemand zou omgaan in het dagelijks leven omdat je weet dat het niet deugt. Hypocrieten zijn het.
Ze mogen zich van mij gerust laten ombouwen hoor maar ik mag het ook walgelijk en idioot vinden.
Dat we alles maar moeten accepteren omdat je anders zou discriminerenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wilt. Alleen zie ik je punt met politiek correct totaal niet. Dat zou je vast toe kunnen lichten
En ja, ik ken er wel 1. Vreemde doch toffe gast/vrouw (nooit gevraagd wat is/wilt worden). Niks mis met 'm.
Gelukkig is er nog die 1% die dat niet doet. Als je echt van elkaar houdt maakt het geen ene flikker uit of je vriendin vroeger een man is geweest.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat we alles maar moeten accepteren omdat je anders zou discrimineren![]()
Iedereen voelt het aan zijn water dat er niets natuurlijks aan is dat ´zij´ helemaal geen vrouw is. Toch probeert men hier heel bekrompen vol te houden dat het nu gewoon een perfect normale vrouw isWe weten allemaal wel beter.
Stel je voor dat je ´vriendin´ een omgebouwde vent blijkt te zijn. 99% zou hem/haar per direct dumpen. Zo is het nou eenmaal.
Dit. Al die bekrompen figuren die weer uit hun hol kruipen hierquote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef BELASTING het volgende:
We gaan die discussie ook niet hier beginnen hé? Omgebouwd, dus het is nu een vrouw. Punt.
Wat kan mij het nou schelen of mensen omgebouwd zijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, wat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Stel nou dat over 10 jaar de helft omgebouwde deelnemers zijn?
Ja, maar zou jij een omgebouwde vrouw die nu man is, doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen of mensen omgebouwd zijn?![]()
Alsof ze daardoor "minder" zijn.
Wat een onzin. Hij/zij ziet er best vrouwelijk uit maar het is en zal nooit een 100% vrouw worden.quote:
eerlijk gezegd zou ik bang zijn haar pijn te doen, ik bedoel, omgebouwd leuk en wel, maar ik denk toch dat er bepaalde klieren ter smering en vermaak missen...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij een omgebouwde vrouw die nu man is, doen?
Als ik verliefd zou zijn/diegene heel aantrekkelijk zou vinden: ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij een omgebouwde vrouw die nu man is, doen?
Als ik ff serieus reageer, ik denk dat ik constant met het idee zou spelen dat ik een kerel knal. Kan er vrij weinig nuttigs over zeggen want ben nog nooit in die situatie geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik bang zijn haar pijn te doen, ik bedoel, omgebouwd leuk en wel, maar ik denk toch dat er bepaalde klieren ter smering en vermaak missen...
Dat jij echt denkt dat iedereen hier tegen is diep van binnen geeft al aan dat jij totaal geen inlevingsvermogen hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat we alles maar moeten accepteren omdat je anders zou discrimineren![]()
Iedereen voelt het aan zijn water dat er niets natuurlijks aan is dat ´zij´ helemaal geen vrouw is. Toch probeert men hier heel bekrompen vol te houden dat het nu gewoon een perfect normale vrouw isWe weten allemaal wel beter.
Stel je voor dat je ´vriendin´ een omgebouwde vent blijkt te zijn. 99% zou hem/haar per direct dumpen. Zo is het nou eenmaal.
Heeft "ze" de vrouwelijke voortplantingsorganen? Of kan ze een kind op de wereld zetten? Volgens mij is het bewezen dat alleen 100% vrouwen dat hebben en kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef snakelady het volgende:
Terecht dat ze mee mag doen, het is al lang bewezen dat geslacht meer is dan geboren worden met een penis of een vagina.
Ze heeft nu een vagina dus is een vrouw volgens de algemene maatstaaf en mag daarom meedoen.
Daar heb je glijmiddel voor, dat moet geen probleem zijn verder.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik bang zijn haar pijn te doen, ik bedoel, omgebouwd leuk en wel, maar ik denk toch dat er bepaalde klieren ter smering en vermaak missen...
edit:
vrouw -> man ik zie het nu...nee, ik denk het niet
ik bedoelde mijn reply voor de man -> vrouw situatie
ik kan niet lezen
Hear hearquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat jij echt denkt dat iedereen hier tegen is diep van binnen geeft al aan dat jij totaal geen inlevingsvermogen hebt.
dan kan je je eigen afvragen, ben jij nu gek of is ieder ander het?
Ik heb van eerste hand meegemaakt hoe het is om zo op te groeien, in het verkeerde lichaam, dat is geen aandacht vragen, dat is niet gewoon omdat het kan.
Dat is omdat die mensen letterlijk in het verkeerde lichaam zijn geboren, dat is lichamelijk bewezen, dat zit in de hersenen.
Het is dus als het ware een aangeboren afwijking, ergens tijdens de zwangerschap is er iets mis gegaan, aangezien we in den beginne allemaal "mannelijk" zijn is het bij deze mensen niet helemaal goed gevormd.
Je hebt dus de goede hersenen bij het verkeerde lichaam, en aangezien je hersenen niet zodaning kan veranderen dat je geslacht veranderd zal dat lichamelijk moeten gebeuren via chirurgie.
Ja ik weet het ook niet, maar stel dat ik echt van haar zou houden dan zou mij dat ook niets kunnen schelen denk ik, maar dat komt omdat je dan van haar houdt.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Als ik ff serieus reageer, ik denk dat ik constant met het idee zou spelen dat ik een kerel knal. Kan er vrij weinig nuttigs over zeggen want ben nog nooit in die situatie geweest
Dus vrouwen met een aangeboren afwijking waardoor ze niet zwanger kunnen raken zijn niet 100% vrouw?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heeft "ze" de vrouwelijke voortplantingsorganen? Of kan ze een kind op de wereld zetten? Volgens mij is het bewezen dat alleen 100% vrouwen dat hebben en kunnen.
Gaan we weer.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heeft "ze" de vrouwelijke voortplantingsorganen? Of kan ze een kind op de wereld zetten? Volgens mij is het bewezen dat alleen 100% vrouwen dat hebben en kunnen.
Nou, heel persoonlijk gesproken, ik vind het ontzettend geil om mijn vrouw nat te voelen worden van mijn actiesquote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb je glijmiddel voor, dat moet geen probleem zijn verder.
Ik snap je, maar kan me het niet indenken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar stel dat ik echt van haar zou houden dan zou mij dat ook niets kunnen schelen denk ik, maar dat komt omdat je dan van haar houdt.
Misschien is ze wel heel leuk en lief en grappig en heb je naar een paar maanden zoiets van
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar stel dat ik echt van haar zou houden dan zou mij dat ook niets kunnen schelen denk ik, maar dat komt omdat je dan van haar houdt.
Misschien is ze wel heel leuk en lief en grappig en heb je naar een paar maanden zoiets van
Dat mag toch? Dat is je persoonlijke mening. Niks om je voor te schamen toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nou, heel persoonlijk gesproken, ik vind het ontzettend geil om mijn vrouw nat te voelen worden van mijn acties
Jaaaa inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Iedereen is in het begin toch vrouwelijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef snakelady het volgende:
Het is dus als het ware een aangeboren afwijking, ergens tijdens de zwangerschap is er iets mis gegaan, aangezien we in den beginne allemaal "mannelijk" zijn is het bij deze mensen niet helemaal goed gevormd.
Nee toch? Iedereen is in het begin toch mannelijk? Zal het wel eens opzoekenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iedereen is in het begin toch vrouwelijk?
En stel nu dat je het hoort nadat je van haar bent gaan houden, en dan echt houden van...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik snap je, maar kan me het niet indenken.
Platte modus aan:
Sommige van die omgebouwde wijven zien er best doenbaar uit, goed figuur allemaal!
Heb je nu gewoon het plot verklapt?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En stel nu dat je het hoort nadat je van haar bent gaan houden, en dan echt houden van...
Schop je haar dan de straat op omdat ze niet geboren is zoals je had verwacht?
In dat geval moet je de film "boys don't cry" eens kijken en hier aan mij komen vertellen dat je geen kutgevoel hebt overgehouden aan die film...
Voor iedereen trouwens: dat is echt een hele mooie film over een meisje die heel graag jongetje wil zijn en hierom wordt doodgeschopt![]()
verder ben ik wel heel stoer hoor
Natuurlijk wel. Dat ze die door ziekte verloren zijn doet niks af aan hun vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Iemand met baarmoederhalskanker of de baarmoeder is weggehaald is volgens jou dus ook niet '100% vrouw' ?
Nee, je hebt tepels omdat die dingen daar al zaten voordat je lijf het signaal kreeg man te worden, wat moet jij anders met die dingen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nee toch? Iedereen is in het begin toch mannelijk? Zal het wel eens opzoeken
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, dus er valt niks te verklappen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je nu gewoon het plot verklapt?
Ik dacht mannelijk, maar kan het mis hebben, weet wel dat we er tot 10 weken zwangerschap allemaal hetzelfde uitzien, daarna wordt er een penis of een vagina gevormd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iedereen is in het begin toch vrouwelijk?
Lekker ben jij! Ik die film opzoeken en downloadenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En stel nu dat je het hoort nadat je van haar bent gaan houden, en dan echt houden van...
Schop je haar dan de straat op omdat ze niet geboren is zoals je had verwacht?
In dat geval moet je de film "boys don't cry" eens kijken en hier aan mij komen vertellen dat je geen kutgevoel hebt overgehouden aan die film...
Voor iedereen trouwens: dat is echt een hele mooie film over een meisje die heel graag jongetje wil zijn en hierom wordt doodgeschopt![]()
verder ben ik wel heel stoer hoor
Sommige films gaan niet om het plot...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je nu gewoon het plot verklapt?
Er worden ook vrouwen geboren zonder baarmoeder maar met een vagina.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat ze die door ziekte verloren zijn doet niks af aan hun vrouwelijkheid.
Dat is met ombouwen (vreemd woord eigenlijk in deze context) precies hetzelfde. Ze zijn vrouw geworden, ze dragen primaire en secundaire geslachtskenmerken als de operatie is voltooid, ze pillen hebben geslikt met vrouwelijke hormonen en ga zo verder.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat ze die door ziekte verloren zijn doet niks af aan hun vrouwelijkheid.
Is een echte aanrader. Tenminste als je van films houdt waardoor je na gaat denken over bepaalde denkbeelden. Het is geen terminator bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lekker ben jij! Ik die film opzoeken en downloaden![]()
Maar zou hem eens kijken, lijkt me wel interessant!
Erg indrukwekkende filmquote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Piethur het volgende:
[..]
Lekker ben jij! Ik die film opzoeken en downloaden![]()
Maar zou hem eens kijken, lijkt me wel interessant!
Weet ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Sommige films gaan niet om het plot...
niet alles is james bond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |