Interesting thought, I'll give it a go.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind het op zich wel een interessante discussie aangezien het indirect gaat om het willen kunnen weigeren van bepaalde individuen, net zoals in de huidige samenleving.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef remlof het volgende:
"Mijnheer de voorzitter, wat de geachte afgevaardigde hier zegt verkondigde zijn moeder afgelopen nacht tevens richting mijn persoon".
Ontsporing van de topics komt in meerderheid niet van extreemrechts of extreemlinks of voornamelijk van de slowchatters.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nee, ik wil niemand discrimineren. Ik wil gewoon de slowchatters weg hebben en de scherpe randjes van het links-rechts-extremisme (iemand van het andere kamp direct voor idioot uitmaken enkel omdat hij links/rechts is) weg hebben. Verreweg de meesten mogen daar dus reageren, slechts een enkeling wordt uitgesloten en enkel omdat hij het er zelf naar maakt.
Welnee, she's all yours.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Bluesdude het volgende:
Modjes die bewust gaan slowchattten om dit topic te verkloten ?
Snel, plaats een TR!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Bluesdude het volgende:
Modjes die bewust gaan slowchattten om dit topic te verkloten ?
Doe zelf..quote:
Ik vind jou onaardig.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe zelf..
jaja..... over een topic verkloten gesproken met slowchatten..
kom eens met een serieus antwoord op de OP..
Lees het topic eens door. Of anders CTRL-F Motorbloempje, als je lui bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe zelf..
jaja..... over een topic verkloten gesproken met slowchatten..
kom eens met een serieus antwoord op de OP..
En je bent ook nog eens een vrouw wat je benadrukt in je ondertitel... dat wordt dus sowieso niets. Vrouwen en politiekquote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Karina het volgende:
Ik post zelden in POL (oh wacht, nu wel dus) maar stel dat ik dat een keertje wil, dan zou ik dus eerst door de ballotage moeten? Slecht plan.
Dan maar een mannelijk kloon aanmakenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens een vrouw wat je benadrukt in je ondertitel... dat wordt dus sowieso niets. Vrouwen en politiek
Gedaan.... reageer dan serieus op mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Of anders CTRL-F Motorbloempje, als je lui bent.
Waarom zou ik op zo'n onaardig digitaal verschijnen serieus gaan reageren?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gedaan.... reageer dan serieus op mij.
Natuurlijk zitten modjes ineens bewust te slowchatten.
Dat is tekenend waarom bepaalde fora van fok zo'n freefightballententachtige sfeer heeft.
Bedoel je de OP of bedoel je mijn opmerking dat modjes bewust aan het slowchatten zijn in dit topic. ?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou ik op zo'n onaardig digitaal verschijnen serieus gaan reageren?
Ik wil het best achter de schermen gooien om wat meer open te laten, als dat de wens is.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
Even in alle ernst, zo lekker loopt het natuurlijk niet. De centrale topics waren het begin van de ellende, met pijn en moeite mocht er vandaag een open blijven en dat is dan meteen het enige goedlopende topic.
Huh?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je de OP of bedoel je mijn opmerking dat modjes bewust aan het slowchatten zijn in dit topic. ?
reden nr 1 zou kunnen zijn :
je bent moderator, je hebt een voorbeeldfunctie, het gaat over een serieus onderwerp en wel de basis van het fokmoderatiebeleid.
ha, de voorbeeldfunctie. Altijd leuk om dat te horen. Geeft verregaande naïviteit aan van de user.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je de OP of bedoel je mijn opmerking dat modjes bewust aan het slowchatten zijn in dit topic. ?
reden nr 1 zou kunnen zijn :
je bent moderator, je hebt een voorbeeldfunctie, het gaat over een serieus onderwerp en wel de basis van het fokmoderatiebeleid.
Die awards zijn door POL geboycot, dus ik was m'n handen in onschuld.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Op de OP heb ik al lang gereageerd. Maar de TS is dan ook een respectabele poster op dit forum. Zie ook zijn award.
Jij ondermijnt het fokmoderatiebeleid.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die awards zijn door POL geboycot, dus ik was m'n handen in onschuld.
Niks mee te maken.
Je vleit me.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij ondermijnt het fokmoderatiebeleid.
ja de basis is:quote:
Moeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
Misschien moeten de Mods ook zelf topics met discussies openen? De tent een beetje nieuw leven inblazen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |