Ik wil het best achter de schermen gooien om wat meer open te laten, als dat de wens is.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef eriksd het volgende:
Even in alle ernst, zo lekker loopt het natuurlijk niet. De centrale topics waren het begin van de ellende, met pijn en moeite mocht er vandaag een open blijven en dat is dan meteen het enige goedlopende topic.
Huh?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je de OP of bedoel je mijn opmerking dat modjes bewust aan het slowchatten zijn in dit topic. ?
reden nr 1 zou kunnen zijn :
je bent moderator, je hebt een voorbeeldfunctie, het gaat over een serieus onderwerp en wel de basis van het fokmoderatiebeleid.
ha, de voorbeeldfunctie. Altijd leuk om dat te horen. Geeft verregaande naïviteit aan van de user.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je de OP of bedoel je mijn opmerking dat modjes bewust aan het slowchatten zijn in dit topic. ?
reden nr 1 zou kunnen zijn :
je bent moderator, je hebt een voorbeeldfunctie, het gaat over een serieus onderwerp en wel de basis van het fokmoderatiebeleid.
Die awards zijn door POL geboycot, dus ik was m'n handen in onschuld.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Op de OP heb ik al lang gereageerd. Maar de TS is dan ook een respectabele poster op dit forum. Zie ook zijn award.
Jij ondermijnt het fokmoderatiebeleid.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die awards zijn door POL geboycot, dus ik was m'n handen in onschuld.
Niks mee te maken.
Je vleit me.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij ondermijnt het fokmoderatiebeleid.
ja de basis is:quote:
Moeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef eriksd het volgende:
Misschien moeten de Mods ook zelf topics met discussies openen? De tent een beetje nieuw leven inblazen.
Verwijt?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten?
De harde kern opent sowieso niet of nauwelijks topics meer, komt niet verder dan plaatjes van Ino of een "rechts moet verboden worden!" trolol topic. Ik vind het verwijt aan de mod kant nogal kort door de bocht.
Voor iemand die zelf altijd pareltjes van topics opende vind ik het nogal zonde dat je gezakt bent naar Ino plaatjes, en nu wilt zien dat mods topics openen. Anyhow, je verzoek tot decentralisatie ligt in ieder geval op tafel.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verwijt?
En wat is er kort door de bocht aan?
Niet alleen de schreeuwers maar ook de mensen die blijkbaar iets niet goed kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja de basis is:
Fok kiest voor de kwantiteit van fokusers, zoveel mogelijk en zo laagdrempelig mogelijk
De TS kiest voor de kwaliteit van fokusers en pleit voor actiever de schreeuwerds buiten de deur te houden.
Ik kom al vrij lang op fok .quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha, de voorbeeldfunctie. Altijd leuk om dat te horen. Geeft verregaande naïviteit aan van de user.
Nee, maar de users trekken zich er geen moer van aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik kom al vrij lang op fok .
De fokleiding en mods vinden zelf dat ze een voorbeeldfunctie hebben.
Denken ze verkeerd dan ?
Ik niet hoor...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik kom al vrij lang op fok .
De fokleiding en mods vinden zelf dat ze een voorbeeldfunctie hebben.
Denken ze verkeerd dan ?
Bedoelt de TS dat ? Mensen die systematisch hun bewering niet goed onderbouwen weren ?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet alleen de schreeuwers maar ook de mensen die blijkbaar iets niet goed kunnen onderbouwen.
Je kent de term hellend vlak?
Die worden nu ook aangepakt, dus ik zie 't probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoelt de TS dat ? Mensen die systematisch hun bewering niet goed onderbouwen weren ?
Ik dacht dat hij meer bedoelde klotende slowchatters.
Gelukkig kent POL dat filter al enigszins. De hoeveelheid klapjosti's daalt gestaag van FP naar NWS naar POL.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet alleen de schreeuwers maar ook de mensen die blijkbaar iets niet goed kunnen onderbouwen.
Je kent de term hellend vlak?
de foktop vindt dat wel .. en velen van je collega's..quote:
Ik geloof dat je verkeerd geïnformeerd bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
de foktop vindt dat wel .. en velen van je collega's..
misschien ben je al van jezelf een rustige user, dat is prima en vooral doorgaan zo
Volgens de TS dus zwaar onvoldoende. waar hij gelijk in heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die worden nu ook aangepakt, dus ik zie 't probleem niet zo eerlijk gezegd.
Het eindigde toch altijd in chaos.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf altijd pareltjes van topics opende vind ik het nogal zonde dat je gezakt bent naar Ino plaatjes, en nu wilt zien dat mods topics openen. Anyhow, je verzoek tot decentralisatie ligt in ieder geval op tafel.
"Recidivisten" en "ballotage" heeft dan ook geen toegevoegde waarde naast wat wij kennen als noten en bannen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Volgens de TS dus zwaar onvoldoende. waar hij gelijk in heeft.
Men moet recividisten permanent weren met die ballotage.
Ik vind het een heel praktische oplossing voor als je een nieuw forum begint, maar niet op Fok.
De hele groep van vaste users en beleidbepalers wijzen dit af. En zonder hen kun je het wel vergeten.
das interessant...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat je verkeerd geïnformeerd bent.
Op een forum die streeft naar op peil houden van kwaliteit wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Recidivisten" en "ballotage" heeft dan ook geen toegevoegde waarde naast wat wij kennen als noten en bannen.
Een forum is opgebouwd uit users, het wordt en is wat je er van maakt als gebruiker. Chaos zoals jij het noemt is dus niet te voorkomen, enkel te corrigeren. Zie dus ook niet in waarom of het bij voorbaat een barrière moet zijn om een topic te openen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het eindigde toch altijd in chaos.
Koos is nu ook vertrokken, die had hetzelfde.
Je wil opgesloten zitten in je eigen topic met mensen die jou welgevallig zijn en derhalve "toestemming" hebben te posten en dan allemaal maar met elkaar tezamen ja-knikken?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op een forum die streeft naar op peil houden van kwaliteit wel.
De thee...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Sjeen het volgende:
En dan noemen we het forum Het Poldertje
ik heb 328 notes, dat is opzich wel een teken dat ik hier niet kan trollenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
Moeten mensen die wel mogen posten een teken krijgen dat ze bevoegd zijn of moeten de mensen die niet bevoegd zijn een teken krijgen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Sjeen het volgende:
En dan noemen we het forum Het Poldertje
Kwaliteit heeft weinig te maken met welgevallig zijn toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil opgesloten zitten in je eigen topic met mensen die jou welgevallig zijn en derhalve "toestemming" hebben te posten en dan allemaal maar met elkaar tezamen ja-knikken?
Het is maar wat je leuk vindt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb 328 notes, dat is opzich wel een teken dat ik hier niet kan trollen
Mijn mening is dat binnen POL je wel hele A4'tjes vol kan kalken, maar een politiek tegenstander zal 't nooit kwalitatief vinden. Ik bedoel, volg de gemiddelde discussies hier maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwaliteit heeft weinig te maken met welgevallig zijn toch?
Nou ja, daar zal ik wel vanaf wijken dan. Ik zie liever posts van SneakyPete waar ik het weliswaar vaak niet mee eens ben, maar die in ieder geval degelijk uitgewerkt en onderbouwd zijn, dan de hersenspinsels van een Papierversnipperaar, waar ik het misschien qua uiteindelijke conclusie of standpunt relatief vaak mee eens ben.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mening is dat binnen POL je wel hele A4'tjes vol kan kalken, maar een politiek tegenstander zal 't nooit kwalitatief vinden. Ik bedoel, volg de gemiddelde discussies hier maar.
Waarom denk je dat ik dat wil ?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil opgesloten zitten in je eigen topic met mensen die jou welgevallig zijn en derhalve "toestemming" hebben te posten en dan allemaal maar met elkaar tezamen ja-knikken?
Het is maar wat je leuk vindt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef Maanvis het volgende:
als je topique verneukt wordt plaats je toch gewoon een TR?
Ik voel er niet zoveel voor om van POL een fort te maken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat wil ?
Kom kom...Als ik dat verkies dan schrijf ik niet hier.
Ik had het over schreeuwerds en verkloters weren als men een forum met een beetje kwaliteit wilt bouwen.Dat is echt wat anders dan alleen maar ideologisch verwanten toe laten.
Als mod heb jij hetzelfde uitgangspunt: geschreeuw en verkloterij aanpakken.
De TS zegt... men moet daarmee al beginnen bij toelating van mensen. En als ik het goed snap geeft hij toch vrijwel iedereen de kans om zich met succes te laten registreren, maar het moet makkelijker zijn voor de fokleiding met die registratie bepaalde lieden te weren voor POL. Alleen voor POL en niet voor de rest van Fok.
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat u mij viseert.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:07 schreef Monolith het volgende:
Eis buiten de SC dat posts minimaal 400 karakters bevatten.
Dat wilt de TS toch helemaal niet ?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel er niet zoveel voor om van POL een fort te maken eerlijk gezegd.
Innocent until proven guilty, niet andersom.
FOK is geen stasi, als je je ergert aan users en of slowchat dan moet je het gewoon aangeven en dan kijken we wel wat we verwijderen of aanpakken. Wat jij of de TS als waardevol zien verschilt namelijk per persoon, dus om nou jullie twee als leidraad te nemen voor een heel subforum, no thx.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wilt de TS toch helemaal niet ?
Hij suggereert wel een registratiesysteem waarmee het makkelijker is rotzooimakers alleen voor POL te bannen. En ik neem aan dat hij dit wilt met een snellere en striktere toepassing dan nu.
Hij heeft het ook over het bannen van notoire slowchatters .Ik weet niet precies wat hij daarmee bedoelt.
Het is wel zo als mensen wat meer doordenken omdat men verplicht is meer dan 2 zinnetjes te schrijven, je betere postings krijgt.Inhoudelijk beter en ook communicatief beter naar de lezers toe, dus minder gekloot.
Maar ja... dan moeten de mods weer systematisch bij houden wie voornamelijk zit te slowchatten in de serieuse topics.
Daarbij: de vaste users zijn niet geinteresseerd in meer kwaliteit. Ze willen een rellerige forum.
Dan houdt het op met hervormingen van bovenaf doorvoeren.
waarom plaats je geen TR als mensen dingen doen die het topique verpesten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wilt de TS toch helemaal niet ?
Hij suggereert wel een registratiesysteem waarmee het makkelijker is rotzooimakers alleen voor POL te bannen. En ik neem aan dat hij dit wilt met een snellere en striktere toepassing dan nu.
Hij heeft het ook over het bannen van notoire slowchatters .Ik weet niet precies wat hij daarmee bedoelt.
Het is wel zo als mensen wat meer doordenken omdat men verplicht is meer dan 2 zinnetjes te schrijven, je betere postings krijgt.Inhoudelijk beter en ook communicatief beter naar de lezers toe, dus minder gekloot.
Maar ja... dan moeten de mods weer systematisch bij houden wie voornamelijk zit te slowchatten in de serieuse topics.
Daarbij: de vaste users zijn niet geinteresseerd in meer kwaliteit. Ze willen een rellerige forum.
Dan houdt het op met hervormingen van bovenaf doorvoeren.
Daar gaat deze diskussie niet over .quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom plaats je geen TR als mensen dingen doen die het topique verpesten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |