quote:
[PTA] Wat voor voer tanken jullie in je paard!quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[PTA] Wat voor voer tanken jullie in je paard!
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef remlof het volgende:
[W&T] Wie is het al gelukt om goud te maken?
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[W&T]Goud maken uit de 4 elementen, ik heb een nieuwe methode.
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef ThaTim het volgende:
[TV] DWDD # 450 Waar de wereld helemaal niet draait!
*proest*quote:Op woensdag 11 april 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[K&W] Welk hout is het best voor de brandstapel om m'n buurheks op te verbranden?
Whahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[LIF] Ik heb de pest erin! Hoe kom ik eraf?
[K&W] Welke spijkers het beste te gebruicken om iets aen enen houten deur te bevestighen?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[KLB] Er timmert hier één of ander onverlaat allemaal stellingen op de deur!
Smitquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef Karina het volgende:
[SEX] Help, kuisheidsgordel gaat niet meer open!
[K&W] Help, smit gezocht voor delicaat werkje
Wat?quote:
quote:
Dat is geen Middeleeuwse klacht, maar van later.quote:
Het is ook geen KLB-topic, alsof het in die tijd niet gebeurdequote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is geen Middeleeuwse klacht, maar van later.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:24 schreef Gitank2 het volgende:
[LIF] Kleren pas 5 jaar gedragen, maar door de gaten last van kruistocht, wat nu te doen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Giester het volgende:
[KLB] Nieuwe ophaalburg besteld, komen ze hem niet bezorgen. Ik moet hem maar zelf ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Waaghals het volgende:
[KLB]Paardevoer stijgt naar recordprijs! Krijgen we de kwart dukaat van Hendrik III nog terug?
ja het levert veel jolijt ende vermeakelijckheidquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef Waaghals het volgende:
[SEX]
Schapendarm gescheurd tijdens de daad
Stalquote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
[KLB] Straffen te streng: m'n linkerhand afgehakt omdat ik een everzwijn steelde
Alweer de vogelpest als excuus, ik wil mijn florijnen terug!quote:
Gewoon een vierde kraaltje toevoegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef Gitank2 het volgende:
[DIG] Mijn telraam gereed maaken voor de Y1k bugh.
[DEF]Uitvinder Grieks vuur: "Now, I am become Death, the destroyer of worlds"quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[DEF] Damascusstaal het nieuwste op zwaardengebied.
Een gedachtespinsel van ene Leonardo uit de Florentijnse Republiek.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[PTA] SC #1: Wat zijn in hemelsnaam planes, trains and automobiles?
haha vos, dat is wel heel erg disneyquote:Op woensdag 11 april 2012 14:29 schreef Giester het volgende:
[TRU] Een of andere vos met groene kleding jat geld van de rijken.
En dan zeker moeten werken tot je 47equote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Giester het volgende:
[TRU] Grootvizier voorspeld: "Er komt een tijd dat de mens wel 60 jaar oud kan worden."
Paint hier Maarten Luther en de paus!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Bendoe het volgende:
[ONZ] Paint hier Maarten Luther en de paus!
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Paint hier Maarten Luther en de paus!
Er staan hier ook topics over de gouden eeuw dusss...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[W&T] Het is water!
[W&T] Het is lucht!
[W&T] Het is vuur!
[W&T] Het zijn atomen!
Edit: oh, wacht, dat is de echte oudheid...Maakt niet uit toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Topicstarter: Johann de Wittquote:Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef themole het volgende:
[WGR] Broer wordt gefolterd, hoe krijg ik hem uit het gevang?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef themole het volgende:
[ONZ] Leuke (matige) grap voor op de slavenmarkt
Had ik al gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef themole het volgende:
[ONZ] Leuke (matige) grap voor op de slavenmarkt
Leer je getallen eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Antal het volgende:
[TK] Paard, APK tot 1516, hoeven met nog 4 mm profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |