quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Voor 4 dollar had je ze toch beide kunnen pakken?![]()
![]()
BinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat??? Dat uitshirt is prachtig!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
True.
Maar wat een lelijke shirts dit keer zeg.![]()
Maar volgens mij bij het origineel het KNVB logo niet geborduurd? Of wel?quote:Wat??? Dat uitshirt is prachtig!
Jawel, heb hem hier. Is ook geborduurd en niet van dat plakspulquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Sniekel het volgende:
[..]
Maar volgens mij bij het origineel het KNVB logo niet geborduurd? Of wel?
Smaken verschillen, maar normalerwijze is zo'n tenue wel universeel te waarderen.quote:
NEP=NEP en mag hier niet over gepraat wordenquote:
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Leer lezenquote:
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef shiznuts het volgende:
Een wat?
Chinaprices is niet de enige die daar nooit van gehoord heeft...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steekwoorden: handshoe glove belt buckle holder binder?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik bedoel zoiets of soortgelijks:
[ afbeelding ]
Voor aan een koppel/riem. Voor mn werk.
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
gaaf hoor, ik kan nu al helemaal niet meer wachten ^^ Een dezer dagen hopelijk ook m'n 3.5 mm jack kabel en zonnebril binnen van focalprice (: Begin chinashopping steeds leuker te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht morgen of volgende week Cokin P-serie houder en filters (camera-accessoires) en Pandawill heeft m'n couponitems (wat plectrums en taartkaarsjes die weer aangaan als je ze uitblaast) ook opgestuurd.
maar moet weer even op mijn paypal bijstorten.
Voor dat geld is de kwaliteit minimaal. Dat kan ik je zeggen voordat je het koopt. Reken er maar op dat het prut isquote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef namemotion het volgende:
Is dit wat?
http://www.priceangels.co(...)ch-Black-s85020.html
Ervaringen?
Blanco search op www.chinaprices.us geeft 1ct-deals weer.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef namemotion het volgende:
Heeft iemand nog meer 1 cent deals voor mij? Ik hou er van
Als je een standaard item ergens random tegenkomt is de kans klein dat iemand hier zoiets gekocht heeft en kun je er eigenlijk al vanuit gaan dat er geen ervaringen zijn en men niet meer weet dan jij, kijkend naar die productpagina.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef namemotion het volgende:
Is dit wat?
Ervaringen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef fissure het volgende:
es800m binnen gekregen. goede oordopjes voor een leuke prijs. het platte kabeltje is weer eens iets anders dan het standaard kabeltje. en eindelijk oordopjes waarvan de draad evenlang is en het niet de bedoeling is dat het rechteroortje eerst achter je nek langs moet. ik ben dan eigenwijs en doe dat niet en dan trekt het linkeroortje nog wel eens.
mooie oordopjes voor een leuk prijsje.
Yes, leuke horloges. Doen het prima, gebruik ze voor tijdens het wielrennen. Heb een blauwe, zwarte en rode liggen (zie ebay tevens). Lopen prima (per maand een halve minuut afgeweken), rubber bandje. Goede prijs voor deze horloges.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef namemotion het volgende:
Is dit wat?
Ervaringen?
Oké thanks voor die eBay linkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Blanco search op www.chinaprices.us geeft 1ct-deals weer.
Je kunt ook voor weinig geinige dingen op Ebay kopen.
Hier heb je de alles-onder-$1-search van 08gnoT.
Oké, waar heb jij ze gekocht dan? En hoeveel waren ze?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Raznov het volgende:
[..]
Yes, leuke horloges. Doen het prima, gebruik ze voor tijdens het wielrennen. Heb een blauwe, zwarte en rode liggen (zie ebay tevens). Lopen prima (per maand een halve minuut afgeweken), rubber bandje. Goede prijs voor deze horloges.
Die ziet er best tof uit (mijne nog niet binnenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht morgen of volgende week Cokin P-serie houder en filters (camera-accessoires) en Pandawill heeft m'n couponitems (wat plectrums en taartkaarsjes die weer aangaan als je ze uitblaast) ook opgestuurd.
Waar heb je ze gekocht en hoe snel waren ze binnen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef fissure het volgende:
es800m binnen gekregen. goede oordopjes voor een leuke prijs. het platte kabeltje is weer eens iets anders dan het standaard kabeltje. en eindelijk oordopjes waarvan de draad evenlang is en het niet de bedoeling is dat het rechteroortje eerst achter je nek langs moet. ik ben dan eigenwijs en doe dat niet en dan trekt het linkeroortje nog wel eens.
mooie oordopjes voor een leuk prijsje.
ik heb ze gekocht bij mcbub. http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/ heeft 25 dagen geduurd voordat ik ze binnen had.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:30 schreef secondant het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht en hoe snel waren ze binnen?
Heb je deze oplader al binnen? Ben benieuwd naar ervaringen; ben zelf op zoek naar betaalbare LiPo- en LiFe-opladers. Aangezien deze vanwege shippingkosten goedkoper is dan van HobbyKing zelf. (Hij is overigens nu $41.99 i.p.v. $37.59; met korting gekocht?)quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.
Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
Dit forum is niet bedoeld voor namaak producten dus hierover niet praten a.u.b.quote:
hommo, lees de pointer ff.quote:
Jij leest ook niet goed hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef RobertNL het volgende:
Laten we het allemaal even quoten zodat de modjes straks nog meer werk hebben
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef 0wen het volgende:
Volk
Welke pinda site heeft nog een beetje keus in wegdan zonnebrillen?
DX heeft alleen de zwarte nog met echte logo's
Daar heb ik d'r al 5 van, wil nu wat andere kleurtjes namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |