quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Voor 4 dollar had je ze toch beide kunnen pakken?![]()
![]()
BinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat??? Dat uitshirt is prachtig!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef shiznuts het volgende:
True.
Maar wat een lelijke shirts dit keer zeg.![]()
Maar volgens mij bij het origineel het KNVB logo niet geborduurd? Of wel?quote:Wat??? Dat uitshirt is prachtig!
Jawel, heb hem hier. Is ook geborduurd en niet van dat plakspulquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Sniekel het volgende:
[..]
Maar volgens mij bij het origineel het KNVB logo niet geborduurd? Of wel?
Smaken verschillen, maar normalerwijze is zo'n tenue wel universeel te waarderen.quote:
NEP=NEP en mag hier niet over gepraat wordenquote:
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Leer lezenquote:
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef shiznuts het volgende:
Een wat?
Chinaprices is niet de enige die daar nooit van gehoord heeft...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steekwoorden: handshoe glove belt buckle holder binder?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik bedoel zoiets of soortgelijks:
[ afbeelding ]
Voor aan een koppel/riem. Voor mn werk.
Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
gaaf hoor, ik kan nu al helemaal niet meer wachten ^^ Een dezer dagen hopelijk ook m'n 3.5 mm jack kabel en zonnebril binnen van focalprice (: Begin chinashopping steeds leuker te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht morgen of volgende week Cokin P-serie houder en filters (camera-accessoires) en Pandawill heeft m'n couponitems (wat plectrums en taartkaarsjes die weer aangaan als je ze uitblaast) ook opgestuurd.
maar moet weer even op mijn paypal bijstorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |