quote:You get
Today, was the fifth night I've dreamed of brushing my teeth. I wake up about three times a night because as I spit in my dream, I actually spit on my face as I'm sleeping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:You get
Today, I finally worked up the courage to tell my girlfriend we should start seeing other people. She said "Don't worry, I'm already way ahead of you.".quote:You get
Today, my boyfriend and I had sex. He swore it wouldn't be 2 minutes long this time. He was right. It was 3 minutes.quote:You get
Today, I called my husband, who is currently stationed in Japan, to see how he was doing. According to his girlfriend, he's doing fineYou get
Today, I went to the DMV to get my license. I almost ran over my evaluator as he was walking to get in the car.quote:You get
Today, I told my girlfriend of two years that I love her. She replied, "Um, I don't mean to be rude, but can you just shut up?"quote:You get
Today, my crush grabbed my butt while I was walking up the stairs. In surprise I farted. He won't even look me in the eyes now.
Voor 4 dollar had je ze toch beide kunnen pakken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:54 schreef Iemand91 het volgende:
Poll has spoken, zwarte horloge is besteld. Horloge nummer zo-veel-ste-veel....
Thanks, Shiz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die 37$ inclusief batterijen + lader ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
Als je een zaklamp wil zijn er wat mij betreft 2 keuzes:
Kleiner en goedkoper: Saik SA-15.
Geen 18650 batterijen (dus goedkoop uit NL) en geen aparte oplader nodig.
Groter en duurder: CREE XM-L LED.
Wél 18650 batterijen (dus opletten welke precies) en wel een aparte oplader nodig.
Voordeel is dat deze natuurlijk een stuk(je) feller is en dat je een inbreker de kop mee kunt inslaan. Iets dergelijks heb ik voor $37 (¤27) op de kop getikt (Get it?)
Ik had zondag besteld en vrijdag in huis. 5 werkdagen dus. Maar dat zal wel verschillend zijn...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:10 schreef TYT het volgende:
Ik heb bij dat eu warehouse van dealextreme besteld, vandaag, hoelang duurt dat ongeveer en heeft iemand daar ervaring mee?
Je moet opletten idd. Ik laad ze dan ook op in de garage, alleen als ik thuis ben. Ik hou de temperatuur van in de gaten tijdens het opladen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:39 schreef mickeyD het volgende:
ja weet je, als je dit topic volgt weet je wat 18650 kunnen en niet kunnen en weet je hoe gevaarlijk ze KUNNEN zijn (spontaan ontbranden tijdens laden en/of gebruik)
ik raad NOOIT 18650 lampen/batterijen aan als iemand wat zoekt die niet weet wat ie doet..
Je moet ook niet wachten tot ze voorbijkomen. Ga ook zelf op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Jammer dat ik nog geen echt mooie horloges voorbij heb zien komen, want heel duur zijn ze inderdaad niet.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze search geeft ook wel geinige horloges btw.
<scheiße: loop ik zelf ook weer te kijken en te kopen (¤4,66 EUR)>
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Infantry heb je btw ook onder andere namen, waarvan eentje Military Royale. Zoals Shark watch o.a. bekend staat als Weide.
[..]
Wel even een sidenote ook trouwens. Vrijwel alles onder $25,- heeft alleen maar sierwijzers (die kleine wijzers die milliseconden tellen).
[..]
(I.p.v. 'military' op 'army' zoeken)
Velen zijn geslaagd bij cyberport888 en cwtco (Ebay shops, nog eentje is hkequipment).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef Loll het volgende:
http://www.ebay.com/itm/1(...)626856#ht_929wt_1270
Deze die batterijen blijf ik toch een nadeel vinden mijn nieuwe budget is 25 euro.
Als ik daar een leuk dingetje bij kan vinden dan ben ik blij.
Thanks! Ik ga er eens doorheen kijken de komende dagen. Wel jammer dat er veel bij zit dat niet mijn smaak is: allemaal erg druk, volgepropt met allerlei extra wijzertjes enzo. Ik wil 'm gewoon clean, maar shinyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je moet ook niet wachten tot ze voorbijkomen. Ga ook zelf op onderzoek uit.
Hier wat om je op weg te helpen...
quote:http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-402.html
73% discount, nu $5,00.
Iets met datum enzoquote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bij mij staat 18,50. Of kijk ik verkeerd?
TNTquote:Op zondag 1 april 2012 12:28 schreef TYT het volgende:
Door welk bedrijf worden dx pakketjes nou geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |