ok, thanksquote:
Action niet te krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo godsvermogen? Nog geen 3 euro volgens Google shopping.
Lijkt me dat je die best kunt halen bij een Action/Halfords ook rond die prijs.
Zoek als het echt zonodig uit China moet, op '6V light' of 'halogen bike'... of wil chinaprices niet? Probeer Ebay hè.
Dus je bent al fysiek naar de Halfords geweest, vond 4 euro te duur, loopt naar huis en opent er een topic over? Ik weet niet wat je per uur verdient, maar me dunkt dat je uursalaris boven de 3 euro ligt, dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Action niet te krijgen.
Halfords 4 euro voor zo'n klereding.
Ebay niet aan gedacht.
Oja, en bestellen in nederland komt 6 euro verzending bij.
Moet dus echt goedkoper kunnen.
Tenzij ze gevestigd zijn op de koloniale eilanden (zoals my memory dacht ik).quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, thanks![]()
Ik dacht het idd ook zo begrepen te hebben op de douanesite, maar twijfelde enorm
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Action niet te krijgen.
Halfords 4 euro voor zo'n klereding.
Ebay niet aan gedacht.
Oja, en bestellen in nederland komt 6 euro verzending bij.
Moet dus echt goedkoper kunnen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus je bent al fysiek naar de Halfords geweest, vond 4 euro te duur, loopt naar huis en opent er een topic over? Ik weet niet wat je per uur verdient, maar me dunkt dat je uursalaris boven de 3 euro ligt, dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?
Inderdaad! Mymemory.co.uk en play.com zijn zo 2 voorbeeldenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tenzij ze gevestigd zijn op de koloniale eilanden (zoals my memory dacht ik).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus je bent al fysiek naar de Halfords geweest, vond 4 euro te duur, loopt naar huis en opent er een topic over? Ik weet niet wat je per uur verdient, maar me dunkt dat je uursalaris boven de 3 euro ligt, dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?
kan dat dus niet vinden, maar als je op de servicepagina;s komt ga je naar .com ipv co.uk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tenzij ze gevestigd zijn op de koloniale eilanden (zoals my memory dacht ik).
Ja. En het is geeneens kerst... kan je nagaan hoe chinapost faalt atmquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Plaaggeest23 het volgende:
DX:
20-2-2012 besteld
1-3-2012 Verstuurd
29-3-2012 binnengekregen
Meer dan een maand levertijd,
Ja en nu?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Plaaggeest23 het volgende:
DX:
20-2-2012 besteld
1-3-2012 Verstuurd
29-3-2012 binnengekregen
Meer dan een maand levertijd,
Dat zijn item rond de 2 weken duurde voordat het verzonden was, (redelijk normaal bij DX)quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja en nu?Wat wil je hier mee zeggen?
Kunnen we dat niet met alles doen dat we daar kopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?
Jij wel, me dunkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef maartend het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet met alles doen dat we daar kopen?
inderdaad, was meer om te laten weten wat andere kunnen verwachten omdat veel mensen al lang zitten te wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zijn item rond de 2 weken duurde voordat het verzonden was, (redelijk normaal bij DX)
En dat de verzending nu bij hem rond de 4 weken duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |