Of mijn spul legaal is, I don't think soquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Zolang het legaal is en onder ¤22 euro zit, heb je niks te vrezen.
Gelukkig maar, alle 4 de producten zijn onder de 22 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat![]()
Anders heb je nog weinig te vrezen tenzij het erg zwaar en groot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Gibson88 op 27-03-2012 21:20:00 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die van mij is stoerder:
12-11-2008 Express Checkout-betaling overgemaakt : USD -60,36
dealextreme
ID: xxxxxx33S6842972Y
24-4-2008 mijn eerste DX-bestellingen, meteen 4 op 1 dagquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef exaCtly het volgende:
[..]
14-07-2007 = dx
13-04-2005 = ebay
Sindsdien regent het beige enveloppen
Nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef jonasr het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af in hoeverre dit betrouwbaar is;
http://www.priceangels.com/promotion-detail.html?restId=259
Men vriendin gelooft me niet als ik met de auto van café kom, dat ik het bij 3 pintjes houdt.
Lijkt me wel geinig gadget om ze eens het zwijgen op te leggen haha.
Op dit moment weet je dat je teveel bestelde uit China.quote:Dear R,
Thanks for your continuous support of AliExpress.com. Unfortunately, you have been downgraded to Standard Membership as your transaction amount has not reached
US $499 in the past 90 days. Please click here to learn more about VIP membership rules.
En binnenkort ook weer eieren zoeken op Pandawill!quote:It's Spring Cleaning time at MyMemory HQ - 25% Off Everything!
Spring's here which can only mean one thing... CELEBRATE! 25% OFF THE ENTIRE SITE - 24 Hours only!
SPRING25
Top webwinkelquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:07 schreef shiznuts het volgende:
En bij DinoDirect zijn alle prijzen ook niet verdubbeld om ze vervolgens in de 50% korting te gooien en de reviews en beoordelingen van Amazon gehaald of verzonnen.
Nee, tevens is het daar meestal niet eens heel goedkoop in vergelijking met andere shops (daarnaast veel nep spul, of de slechtste kwaliteit).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef richard1992 het volgende:
Ik weet dat jullie ioffer niet aanraden, maar zijn die beoordelingen wel echt? als een verkoper bijvoorbeeld 767 beoorderlingen heeft en een beoorderling heeft van 4.5/5.0. Dan kan ik de gok toch wel wagen?
Maar beter gebruik je voor de 5% coupon een mede Fokker, er zijn veel mensen met een account op BIC, even een DM naar een verslaafde uit dit topic en je krijgt er zo éénquote:To celebrate Easter with you, buyincoins.com offer 5% and 8% off for all site.
5%OffEaster: can be used twice, and no minimum request,
8%OffEaster: can be used twice, but minimum request $30 or above.
Time is limited, don’t wait up till the last minute. Offer valid till 2012/4/15
http://eachgame.hk/ was het iemand bekend?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef zerokil het volgende:
Wat was die site met .hk die binnenkort naar .com verhuist?
Ja, wel is gezien en bezocht...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
http://eachgame.hk/ was het iemand bekend?
63,90 euroquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook met Paypal betalen dus hier nog een vraagje:
Ik heb een betaling gedaan via CC en Paypal omdat ik niet genoeg op mijn PayPal account had staan.
Ik zie in mijn transactieoverzicht het volgende:
26 feb 2012 Van creditcard afschrijven Voltooid Gegevens ¤21,90 EUR
26 feb 2012 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤42,00 EUR
26 feb 2012 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $54,80 USD
Hoeveel heb ik nu eigenlijk betaald?
Ik heb geloof ik 1 of 2 weken geleden daar iets besteld! zag er wel goed uit, netjes een mail waneer mijn pakketje verzonden was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
http://eachgame.hk/ was het iemand bekend?
¤20,10 van je paypal, ¤21,90 van je CC, dus ¤42 totaal = 54,80 USD?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook met Paypal betalen dus hier nog een vraagje:
Ik heb een betaling gedaan via CC en Paypal omdat ik niet genoeg op mijn PayPal account had staan.
Ik zie in mijn transactieoverzicht het volgende:
26 feb 2012 Van creditcard afschrijven Voltooid Gegevens ¤21,90 EUR
26 feb 2012 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤42,00 EUR
26 feb 2012 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $54,80 USD
Hoeveel heb ik nu eigenlijk betaald?
Wait, whut: 2 dollar totaal??quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Deze search geeft ook wel geinige horloges btw.
<scheiße: loop ik zelf ook weer te kijken en te kopen (¤4,66 EUR)>
Daar moet haast wel een foutje zijn gemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wait, whut: 2 dollar totaal??
Die waren toch zo populair een tijdje geleden? En duurder?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:58 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Daar moet haast wel een foutje zijn gemaakt
edit: Selecteer er maar eens eentjeDan staat de echte prijs er... Alleen de pins zijn 1 dollar
Wat kan je met die eggs dan? Al paar keer over gehoordquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En binnenkort ook weer eieren zoeken op Pandawill!
haha dit zijn andere eggsquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:02 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat kan je met die eggs dan? Al paar keer over gehoordVoor vrouwen zeker?
Ooh haha, link niet aangeklikt domquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:05 schreef thethoryd het volgende:
[..]
haha dit zijn andere eggsHiermee kan je prijzen winnen als je zo'n ei spot op Pandawill.com
Bij mij hetzelfde, ook al 2 weken geleden verstuurd en nog steeds niet te tracken. Pakje wat een paar dagen geleden door DX is verstuurd was gewoon binnen 2 dagen te tracken, beide chinapost.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef R2cksson het volgende:
Chinapost heeft nogal drukte volgens Focalprice. Omdat ik na 20 dagen nog steeds mijn order niet kon tracken ging ik maar eens zeuren.
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel raar dat zendingen van Everb0ying en BiC wel gewoon te tracken zijn. Echter zijn deze ook behoorlijk over tijd met leveren... Het zal wel kloppen, maar na 45 dagen volgt gewoon een claim, helaas.
Wanneer besteld?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:11 schreef Ramkraker het volgende:
Gisteren ipod kabel van 1 cent ontvangenwerkt prima en snel geleverd
Kut zeg nu moet je er 50 cent voor betalenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef jonasr het volgende:
mm
http://www.chinaprices.us/
geeft dat kabel'tje nog altijd als 0,01cent, maar tis voorbij perciesdarn.
Had ik altijd wel aan iemand kunnen geven.
ok, thanksquote:
Action niet te krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo godsvermogen? Nog geen 3 euro volgens Google shopping.
Lijkt me dat je die best kunt halen bij een Action/Halfords ook rond die prijs.
Zoek als het echt zonodig uit China moet, op '6V light' of 'halogen bike'... of wil chinaprices niet? Probeer Ebay hè.
Dus je bent al fysiek naar de Halfords geweest, vond 4 euro te duur, loopt naar huis en opent er een topic over? Ik weet niet wat je per uur verdient, maar me dunkt dat je uursalaris boven de 3 euro ligt, dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Action niet te krijgen.
Halfords 4 euro voor zo'n klereding.
Ebay niet aan gedacht.
Oja, en bestellen in nederland komt 6 euro verzending bij.
Moet dus echt goedkoper kunnen.
Tenzij ze gevestigd zijn op de koloniale eilanden (zoals my memory dacht ik).quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, thanks![]()
Ik dacht het idd ook zo begrepen te hebben op de douanesite, maar twijfelde enorm
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Action niet te krijgen.
Halfords 4 euro voor zo'n klereding.
Ebay niet aan gedacht.
Oja, en bestellen in nederland komt 6 euro verzending bij.
Moet dus echt goedkoper kunnen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus je bent al fysiek naar de Halfords geweest, vond 4 euro te duur, loopt naar huis en opent er een topic over? Ik weet niet wat je per uur verdient, maar me dunkt dat je uursalaris boven de 3 euro ligt, dus je had in plaats van te kunnen zoeken en zuchten beter het kunnen halen bij de Halfords?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |