maar geen free shipping!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef namemotion het volgende:
iemand ervaring met sunsky-online.com ? Staan zeer aantrekkelijke prijzen!!
Correct.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier. (1036 van verkocht!)
Wil die van mij; ziet er best mooi uit op die foto die Shiz postte:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze search geeft ook wel geinige horloges btw.
<scheiße: loop ik zelf ook weer te kijken en te kopen (¤4,66 EUR)>
Foto met die Fujian 35mm f1.7 gemaakt (lens kost 17,37 EURquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
[..] Ebay-horloge (25.3 besteld, 26e verstuurd en 3.4 binnen dus).
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
Lol, die kwam ik ook net tegenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Correct.
[..]
[..]
Foto met die Fujian 35mm f1.7 gemaakt (lens kost 17,37 EUR). Is nog best lastig om de camera met een hand vast te houden, scherp te stellen door 'em op een bepaalde afstand te houden en de foto te maken door te klikken.
Horloge was ook niet strak om de pols, maar losjes (thuis gaat een horloge vaak af of losjes) en knikte wat ongelukkig omhoog waardoor 'ie wat meer lijkt uit te steken dan 'ie in feite doet.
Damnit... is ook haast gratis... proberen dan maar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zo praat je niet tegen je importbruidquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef RobertNL het volgende: Nu moet ik volgende week kijken naar een andere doos
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je importbruid
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je importbruid
quote:Your payment for US $3.37 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.
Moet je 'ns weten hoe moeilijk deze foto was om te maken:quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Foto met die Fujian 35mm f1.7 gemaakt (lens kost 17,37 EUR). Is nog best lastig om de camera met een hand vast te houden, scherp te stellen door 'em op een bepaalde afstand te houden en de foto te maken door te klikken.
Horloge was ook niet strak om de pols, maar losjes (thuis gaat een horloge vaak af of losjes) en knikte wat ongelukkig omhoog waardoor 'ie wat meer lijkt uit te steken dan 'ie in feite doet.
Niet mooiquote:
Wat een wijvenhorloge die linker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je 'ns weten hoe moeilijk deze foto was om te maken:
[ afbeelding ]
Knop van horloge indrukken zodat LED's aangaan, (zwaardere dSlR-)camera pakken; scherpstellen en afdrukken. En dat allemaal binnen een seconde of 3.
[..]
Niet mooi![]()
Gelukkig, heb er al teveel:
[ [url=http://i.imgur.com/
UQFne.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja maar krijg dus niks gevondenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Steekwoorden: handshoe glove belt buckle holder binder?
+ En op Ebay ook kijken, natuurlijk.
Ja, ik heb 'm woensdag ontvangen. BIC is erg snel en stuurt alles wat ze hebben meteen op - ook als ze daardoor later nog wat kleine dingetjes moeten na-split-dispatchen. Lijkt me een dure verzendkosten grap, maar goed, schijnt te kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je deze oplader al binnen? Ben benieuwd naar ervaringen; ben zelf op zoek naar betaalbare LiPo- en LiFe-opladers. Aangezien deze vanwege shippingkosten goedkoper is dan van HobbyKing zelf. (Hij is overigens nu $41.99 i.p.v. $37.59; met korting gekocht?)
Of alternatieven zoals dezelfde van Ebay, een op 12volt van BIC (waarvan de site uiteraard om de haverklap eruit vliegt).
Waar gekocht enzo? Ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:38 schreef Downstar het volgende:
Hmmmm toch 1 van de 2 ipcamera's die 30 maart waren verzonden binnen ondanks dat de tracking nog amper wat deed..
andere zal dus wel aankomende week ofzo binnen komen...
Echter heb ik geen Wansview gekregen dit keer, ik heb een non branded modelletje gekregen..
Echter vrijwel precies qua design en kwaliteit van zowel product als beeld etc..
3 ipcamera's naast elkaar elkaar gezet, meest rechtse is de non brandend one
[ afbeelding ]
Dacht 1 bij jack en 1 bij Mp4quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Waar gekocht enzo? Ik heb het gemist.
Ik wil niet klinken als Albert Verlinden, maar dat is wel echt een lelijk ding!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht 1 bij jack en 1 bij Mp4
Zit er ook nog verschil in kwaliteit? Zelf zit ik nu aan het kijken naar een 720P versie, maar de prijs is veel hoger. Een enkele met +- het zelfde model belooft ook 720P maar dat geloof ik niet zo erg.
Zat nu dus aan het kijken naar dit model:
[ afbeelding ]
Ik heb maat Amerikaanse M, Europese M (afhankelijk van merk/model, soms L) en Aziatische L.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef unown het volgende:
Ik wil een t-shirt kopen op taobao, maar weet niet precies hoe het zit met de maat.
Achter elke maat staan twee cijfers. Achter M bijv. 170/90. Staan die voor m'n eigen lengte/waist?, want dan is m'n normale Europese maat M waarschijnlijk iets te kort.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Heb op de gok ook maar eens een horloge gekocht.
Lijkt me prima voor de nettere gelegenheden
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item27bec68a45
Datzelfde denk ik altijd bij mensen die 100 verschillende koptelefoons per jaar bestellen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef shiznuts het volgende:
En nog altijd begrijp ik niet waarom je voor dat geld er eentje in huis zou halen (die ene keer voor $23,- ofzo daargelaten).Tenzij je naam Barney Stinson is en je er in elke hoek van je slaapkamer eentje met nightvision monteert.
Daar is het misschien nog grappig voor. Lijkt me verder alleen maar een gimmick die voor 75% van de mensen eigenlijk compleet nutteloos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |