SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nahquote:
ik heb liever tieten op een vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohhh zulke mooie bikini's bij victoria's secret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dan ook dat lijf erbij kan krijgen
Jaaa ik zei laatst nog dat we daar moesten bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohhh zulke mooie bikini's bij victoria's secret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dan ook dat lijf erbij kan krijgen
Niet als je zoo strak in je vel zit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb liever tieten op een vrouw
True thatquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn zooo duur...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik zei laatst nog dat we daar moesten bestellen
miranda kerr heeft anders behoorlijke boobs hoor ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:
quote:
Haha jaa maar ik ben nog maar een arm studentje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euuuuw ik vond ze juist goedkoop vergeleken met mijn normale uitgaves
Die 2e heeft geen navel!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhhh die lijven van Doutzen en Miranda (1e en 3e dame)
[ afbeelding ]
Maar het gaat over bikini's dat kan toch welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Nebo het volgende:
Tot zover de spoilertags om mee te doen vanuit de bieb
nietesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
miranda kerr heeft anders behoorlijke boobs hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nietesdit geen behoorlijke boobs vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]Dude wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is zij niet mooi? Ik zou daar echt geen nee tegen zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude wat?
![]()
![]()
![]()
Goed plan, dan heb ik nog 4 weken om flink te sporten!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
maar lot we gaan dus over een maand shoppen?
Doen we dat!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed plan, dan heb ik nog 4 weken om flink te sporten!
En dat ga ik ook zeker doen want ik wil met Fruit's verjaardag een veel te strak jurkje aan
Herkenbaar. Iedereen zit ook nog bil aan bil want tentamenweekquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Nebo het volgende:
Tot zover de spoilertags om mee te doen vanuit de bieb
Zijn toch redelijk nette plaatjes. Wij moeten gewoon af en toe wat bikini's showen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Herkenbaar. Iedereen zit ook nog bil aan bil want tentamenweek
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude wat?
![]()
![]()
![]()
Iemand mooi vinden of iemand 'doen' is iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus
maargoed, uiteindelijk doen alle mannen haar wel als ze de kans hebben hoor
Wat vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Iemand mooi vinden of iemand 'doen' is iets heel anders.
Ik ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op die modekopjes.
Allemaal mooie gave gezichtjes hoor maar het is niet echt meer mijn ding..
Ik kan wel begrijpen dat als je in een bieb zet je niet deze SC open wilt hebben, mensen die langslopen hebben gelijk rare ideeen enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn toch redelijk nette plaatjes. Wij moeten gewoon af en toe wat bikini's showen!
Heb je het dan over het totaalplaatje of over het koppie?quote:
Totaalplaatje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je het dan over het totaalplaatje of over het koppie?
-edit: Want het lichaam van de dame is niet op aan te merken inderdaad.
Ze is ook zeker niet lelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Totaalplaatje.
Ze heeft een fantastisch lichaam maar ook echt een mooi gezicht.
Ik snap wat je bedoelt, bij zulke foto's mis je een stukje uitstraling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is ook zeker niet lelijk!
Ik kan het ook niet echt onder woorden brengen maar ik heb bij haar echt geen "WOW" gevoel..
Het zal ongetwijfeld anders zijn als ze tegenover me zal staan maar zo op een foto doet het me weinig.. Zoals eigenlijk met elke modellenfoto..
Ik val ook gewoon veel meer op trekjes in het gezicht, lieve kleine lachjes, mooie ogen die je aankijken (of juist niet). Dat soort dingen.
En noem me maar een ouwe lul maar schoonheid vergaat, uitstraling nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, bij zulke foto's mis je een stukje uitstraling.
QFT!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
En noem me maar een ouwe lul maar schoonheid vergaat, uitstraling niet
Tenzij je aan de Cristal Meth zit natuurlijkquote:
Simpel, die een zul je nooit hebben en de 2e kun je gratis krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef Fallen het volgende:
Het gaat hier over bikini's, modellen en persoonlijke voorkeuren... wie begint er dan in godsnaam over games?!![]()
Dat heb ik dus ook. Mijn ex-vriendin was lange tijd fotomodel en ik heb in die tijd wel duizenden modellenfoto's van haar en andere meiden waar ze mee werkte gezien. Zowel gekleed als ongekleed, maar het doet me echt helemaal niets meer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is ook zeker niet lelijk!
Ik kan het ook niet echt onder woorden brengen maar ik heb bij haar echt geen "WOW" gevoel..
Het zal ongetwijfeld anders zijn als ze tegenover me zal staan maar zo op een foto doet het me weinig.. Zoals eigenlijk met elke modellenfoto..
Hoezo? Je kunt toch gewoon een bikini kopen als je dat leuk vindt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Simpel, die een zul je nooit hebben en de 2e kun je gratis krijgen.
Nice een model als vriendinquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Mijn ex-vriendin was lange tijd fotomodel en ik heb in die tijd wel duizenden modellenfoto's van haar en andere meiden waar ze mee werkte gezien. Zowel gekleed als ongekleed, maar het doet me echt helemaal niets meer...
Het zijn net echte mensen...quote:
HOAX!quote:
quote:model
is een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid
Ex hequote:
Waarom denkt iedereen dat modellen altijd zo knap zijn ?quote:
Ja die heb ik idd ook te horen gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Holland's Next Top Lijk
Daphne Dekkers tegen een meisje van 1.76m en 56kg; "Je bent veel te dik voor dit werk!"
Daphne Dekkers
alle 4 is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er maar aan wat voor werk het voor is. Modellen om kleding te showen zien er zo uit ja. Modellen voor fotografisch mooi werk zeker niet hoor. Mijn ex was gelukkig ook zeker niet zo'n anorexia-spriet, al was ze wel lang en een kilo of 65. Ze zou SD approved zijn met haar cup F'squote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat modellen altijd zo knap zijn ?
Imo zijn 99 van de 100 modellen totaal niet bijzonder.
Een vriendin van mijn vriendin ( volg je het nog :p ) is ook model , die is echt broodmager, heeft geen tieten , geen kont en ze heeft totaal geen knappe kop , en zo is dat echt vaak bij die modellen imo.
Als ze maar vel over been zijn en lekker lang... , not my cup of tea iig.
Modellen voor het fotografische werk zien er vaak beter uit , true.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat voor werk het voor is. Modellen om kleding te showen zien er zo uit ja. Modellen voor fotografisch mooi werk zeker niet hoor. Mijn ex was gelukkig ook zeker niet zo'n anorexia-spriet, al was ze wel lang en een kilo of 65. Ze zou SD approved zijn met haar cup F's
lolquote:Ze zou SD approved zijn met haar cup F's
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
mmmm de juridische medewerker van vereniging eigen huis heeft pas donderdag tijd voor telefonische afspraak
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!Nebo scoort puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Makkelijke punten zijn ook punten!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DACHT JE VAN LOT ZELF.
HEB JE MIJ OOIT IN HET ECHT GEZIEN GEK.
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de fotosoeper in kwestie niet kan tellen?
De strijd is voorbij... Ik zit binnen en de muis mag hopelijk zojuist doodgereden zijn door een auto...quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Damn right!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DACHT JE VAN LOT ZELF.
HEB JE MIJ OOIT IN HET ECHT GEZIEN GEK.
muizen zijn net marokaantjes, ze komen altijd terug met heel de familiequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De strijd is voorbij... Ik zit binnen en de muis mag hopelijk zojuist doodgereden zijn door een auto...
kom eens hier langsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo de rug van mijn vriendinnetje is weer iets beter, handige fysiotrucjes werken toch altijd fijn
Hihi helaas woon je iets verder weg.quote:
theeleutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hihi helaas woon je iets verder weg.
Ze smste me vanmiddag voor tips en kon eigenlijk helemaal niets meer. Dus ben even langs gegaan, kon niet veel doen omdat het veel te acuut is maar haar bekken recht zetten gaf wat verlichting.
En verder gezeldschap gehouden met wat kopjes thee.
Met tobelerone!!quote:
vrouwenlogica ... heerlijk als dingen nergens op slaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met tobelerone!!
Om vervolgens een ubergezonde maaltijd te maken, vrouwenlogica
Zo doe ik het hier ook. Extra ongezond leven en extra gezond leven om te balanserenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met tobelerone!!
Om vervolgens een ubergezonde maaltijd te maken, vrouwenlogica
Werkt best prima toch!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo doe ik het hier ook. Extra ongezond leven en extra gezond leven om te balanseren
Boh nee veel te zoet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:09 schreef Kn0x het volgende:
Het enige dat iemand ooit echt nodig heeft is:
[ afbeelding ]
Waarom alleen vroegerquote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Boh nee veel te zoet.
Vroeger wel het favoriete drankje voor bij een jointje
Tegenwoordig ben ik heel gezondquote:Op woensdag 11 april 2012 10:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Waarom alleen vroeger
Waterpijp, Taksi, PS3 en gaan met die banaan.
hoor ik chocolade?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werkt best prima toch!
En vrouwen in nood hebben gewoon chocolade nodig
Ik heb hier nog een bak paaseieren die je zo mee kan nemen, kan die krengen niet meer zienquote:
Oh nee die hoef ik ook niet iddquote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bak paaseieren die je zo mee kan nemen, kan die krengen niet meer zien
Dan heb ik nog wel wat lekkere bonbons voor jequote:
OMNOMquote:Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel wat lekkere bonbons voor je
Oeh dat klinkt leuk (en lekker!)quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMNOM
Ik ga straks weer zelf bonbons maken![]()
RONDDELEN IN DE SC PLEASE!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMNOM
Ik ga straks weer zelf bonbons maken![]()
Mag het van de tandartsquote:
Neequote:
Ik heb nog een enorme paashaas van witte chocolade staan van 1 kgquote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bak paaseieren die je zo mee kan nemen, kan die krengen niet meer zien
SHAR schiet op met die bonbons!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GVD IK haaaaaaat mijn school. 2 maanden studievertraging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sterkte Lot!Are you brave enough to fear?
Te laat, ik ben al zwaar over de zeik.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SHAR schiet op met die bonbons!
Lotje er mee rustig krijgen!
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Te laat, ik ben al zwaar over de zeik.
quote:
Hard! Laat je niet afschepen! Pak je met wat medestudenten bij elkaar en stap op zijn minst naar de hogere raad. Of bel fucking shownieuws voor mijn part.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx babe,
ik ga nu naar school. ik ga niet wachten tot de werkgroep van 3 uur, ik wil nu duidelijkheid hebben.
Kan dit echt niet handelen.
Ohja, fontys he... Sterkte meid, al doe je er helaas weinig tegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx babe,
ik ga nu naar school. ik ga niet wachten tot de werkgroep van 3 uur, ik wil nu duidelijkheid hebben.
Kan dit echt niet handelen.
Nasty, ik ben hard uitgekeken op witte chocola, rotzooi vind ik hetquote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog een enorme paashaas van witte chocolade staan van 1 kg
Ik heb er stiekem ook helemaal geen zin in. Maarja heb hem gekregen van mijn oudersquote:Op woensdag 11 april 2012 12:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nasty, ik ben hard uitgekeken op witte chocola, rotzooi vind ik het
Omsmelten en als losse gouden dukaten verkopenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem ook helemaal geen zin in. Maarja heb hem gekregen van mijn ouders
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Froetie, als jij witte chocolade kunt omsmelten tot goud dan kom ik NU langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
prutsding! nieuwe kopen!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Tyrion is idd een baas.
Mijn laptop is aan het aftakelen als een baasHij kan niet eens tot INFINITY rekenen
Hentaiwinkels willen we zien Pheens!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef Pheno het volgende:
Een uurtje of twee koptelefoons uitproberen bij Yodabashi in Akihabara, gewoon, omdat ze er allemaal hangen om te testen![]()
Regenachtig dagje na drie dagen prachtig weer, dan mag ik eens binnenhangen van mezelf
Je bent geestelijk echt een kind van 12 he?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Wie checkt PU item's die bazen hebben een groene vlek op hun gezicht die steeds groter wordt hoe vet
Ze raken infected
fixed for accuracyquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent geestelijk echt een kind van 12 he?
Ja, kom maar even langs. Krijg je een rondleiding van me.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hentaiwinkels willen we zien Pheens!
wow, flashbackquote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is de fontys toch kut zeg...
Iedere keer als ik denk dat het niet erger kan maken ze het weer extreem bont!
Mja echt heel klote is het allemaal.quote:
Die vent hangt echt aan elkaar van epische onelinersquote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens; Game of Thrones S2E2
Tyrion fucking heerst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Fontys
ik ben in 2002 een half jaar bezig geweest om mijn collegegeld terug te krijgen en mijn uitschrijving te voltooien.Dat is echt volslagen mesjoggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Fontys
ik ben in 2002 een half jaar bezig geweest om mijn collegegeld terug te krijgen en mijn uitschrijving te voltooien.Dat dit kan in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Fontys
ik ben in 2002 een half jaar bezig geweest om mijn collegegeld terug te krijgen en mijn uitschrijving te voltooien.De fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlands HBO onderwijs is volkomen kut volgens mij. Ik heb nog _NIEMAND_ ooit gehoord die een fatsoenlijke HBO heeft gevolgd.
Vanavond eens rustig kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Robert Downey Jr komt aan op Avengers premiere en zegt even alle fans gedag![]()
wat een held
Ben erg benieuwd naar deze filmquote:Op donderdag 12 april 2012 08:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Robert Downey Jr komt aan op Avengers premiere en zegt even alle fans gedag op 45:06![]()
wat een held
Jonguh! Iedereen! Al was het alleen maar om te zien hoeveel man ScarJo knockout slaat met haar haar!quote:
25 april komt ie hier pas in de bios dacht ik... ben stiekum ook wel benieuwd naar Battleship , weet nog dat ik daar een voorstukje van zag en dat was best bruut.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jonguh! Iedereen! Al was het alleen maar om te zien hoeveel man ScarJo knockout slaat met haar haar!
wat heb je nu weer uitgevreten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag voor de 2e keer deze week politie aan de deur gehad, misschien wordt het tijd om te verhuizen..
Ik nietsquote:Op donderdag 12 april 2012 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat heb je nu weer uitgevreten?
Ah, zo'n buurtquote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik niets
Dinsdagavond stonden ze aan de deur omdat ze een melding hadden gehad dat er een vrouw geslagen was op 2c. Mijn reactie heel droog: oh joh dan moet je bij onze bovenburen zijn. Daar is namelijk altijd de drama.
En nu werd er een wietplantage (de 5e in 2 jaar tijd) opgerol tegenover ons, en kwamen ze vragen of ik de laatste tijd rare dingen heb gezien,
Ik woonde 17 jaar in deze buurt, toen 2 jaar in overvecht in Utrecht en nu weer in woensel, dus ben het ook wel gewendquote:Op donderdag 12 april 2012 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, zo'n buurt
zo heb ik een goede 25 jaar gewoond, best te doen, je went er vanzelf aan
Leuke systeembeheerdersquote:Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef SocialDisorder het volgende:
kut voor je lot, heel veel sterkte!
HBO an sich is echt hard achteruit gegaan, ik geloof dat ik één van de weinigen ben die geen problemen met de opleiding had. De docenten daarentegen....
- docent Networks Architecture had het steevast over 'touwtjes die computers met elkaar konden laten praten' ipv CAT-kabels of zelfs netwerkkabels
- docent Database Design had als antwoord op elke enigzins kritische vraag het antwoord 'omdat dat in de theorie staat' (gek genoeg stond er niets in de theorie over wat te doen als de theorie niet aansluit bij de praktijk)
- docent Psychology vond dat vrouwen gewoon sowieso 2 bonuspunten verdienden vanwege het vrouw-zijn, 4 als ze regelmatig een strak truitje aan hadden, 5 als dat ook nog enigzins doorschijnend was
- docent Presentatietechnieken, Groepsdynamiek en andere 'om de studiepunten op te vullen' heeft gedreigd mij nooit af te laten studeren en keek gek op toen ik daarop reageerde met de tekst 'als je in de fik vliegt, ga ik er bij staan kijken.' Heeft ook nog geprobeerd om mijn afstudeerstage-beoordeling te mogen doen om dat dreigement werkelijkheid te laten worden.
- docent Object Oriented Modeling & Design zegt midden in de uitleg van een complexe architectuur doodleuk 'nou, de tijd zit erop, ik ga naar huis.'
- docent HTML and Web Applications zat gewoon de sheets voor te lezen die ook op het intranet te vinden zijn
- systeembeheerders hadden een flinke collectie porno op de NAS staan, terwijl er 'echt geen ruimte of geld is voor meer HDD-space voor de studenten'. Als beloning voor deze opstelling hebben we de PC in de afdelings-vergaderkamer voorzien van een worm en tijdens het overleg tussen systeembeheer, het afdelingshoofd en de directeur van de opleiding de complete porno-collectie op het bureaublad gezet en een paar random filmpjes laten starten.
- de opleiding adverteerde met 'voor deze opleiding heb je geen computer nodig', maar met 0,3 PCs per student was het wel verdomd handig. Die zin heeft me wel gered bij het te laat inleveren van m'n opdracht Network Engineering, waar je dus een PC voor nodig had ivm de netwerk-simulatie-software. Docent vond dat dat mijn probleem was, ik vond van niet. Dus ik heb m'n 2 aangevochten, en bij het opleidingshoofd niet alleen gelijk gekregen door die zin 'je hebt geen computer nodig', maar ook de sleutel tot een kantoortje met daarin een PC die ik 3 weken lang mocht gebruiken om de opdracht te maken.
etc etc.
Erg vet jaquote:
Dat lijkt mij ook een erg gaaf spel maar zo zijn er momenteel nog wat meer. Ik heb mij even voorgenomen geen spellen meer aan te schaffen tot ik alles wat ik heb heb uitgespeeld want ik ben momenteel met zeker 4 spellen bezig.quote:
Dat probleem ken ik.. maar hey recensies hehquote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een erg gaaf spel maar zo zijn er momenteel nog wat meer. Ik heb mij even voorgenomen geen spellen meer aan te schaffen tot ik alles wat ik heb heb uitgespeeld want ik ben momenteel met zeker 4 spellen bezig.
Mag ik je bevoelen :pquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Glow in the Dark minigolf was zo freaking awesome![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het leuk jaquote:
Doelde meer op irl of game.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het leuk ja![]()
T was nog 3d ook, noramal vind ik dat niets maar ik heb mij echt rot gelachen![]()
I don't always play midgetgolf, but when I do, I do it in 3D.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het leuk ja![]()
T was nog 3d ook, noramal vind ik dat niets maar ik heb mij echt rot gelachen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
I am not amused by your midgetgolf.
Ik vind minigolf echt normaal geen pleur aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Doelde meer op irl of game.
Ik ga dus maar uit van irl door je reactie dan lijkt mij het zeker gaaf.![]()
Minigolf sowieso is altijd leuk om te doen.![]()
Laatste keer met flink wat bier gedaan, dan is het zeker leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind minigolf echt normaal geen pleur aan
maar dit was hilarisch
Minigolf nadat je 20 bier op hebt is best leukquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind minigolf echt normaal geen pleur aan
maar dit was hilarisch
dan welquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Minigolf nadat je 20 bier op hebt is best leuk
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
I am not amused by your midgetgolf.
Briljantquote:
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BriljantDie ga ik even schaamteloos lenen voor een ander topique
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:21 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik moet hierbij aan Spankers denken
[ afbeelding ]
Komt die dude nog eens een keer terug? Sinds hij naar NZ is weinig meer van em vernomen.quote:
hij is opgegeten door de kiwi'squote:Op vrijdag 13 april 2012 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt die dude nog eens een keer terug? Sinds hij naar NZ is weinig meer van em vernomen.
Richard Dreyfussquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Je komt nog eens wat tegen als je doelloos over internet surft:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die hiket nog rond daar tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt die dude nog eens een keer terug? Sinds hij naar NZ is weinig meer van em vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ADO
3-0 tegen onmachtig Groningen
Are you brave enough to fear?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef SocialDisorder het volgende:
owh enne;
tikje NSFW:waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ADO
3-0 tegen onmachtig Groningen![]()
omdat je stiekem benieuwd bent naar Haagse schonenquote:
Als je bodypaint post doe dan zo iets:quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat je stiekem benieuwd bent naar Haagse schonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 13:31:13 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je bodypaint post doe dan zo iets:HOAX! d'r werpmes is geen bodypaint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Tof gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze blijft ook altijd wel vet imo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze kwam ik tegen , die is gewoon lol/fail...
En wtf , die tekst onder dat plaatje :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Heeft iemand hier nog een keck playlistje te luisteren?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
http://open.spotify.com/u(...)bZmK6q1nCLmxyUTW4XYJquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
Heeft iemand hier nog een keck playlistje te luisteren?Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Hey geen spotify mien jongquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)bZmK6q1nCLmxyUTW4XYJOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je bodypaint post doe dan zo iets:Dit lijkt verdacht veel op photoshop. Waar zijn haar tepels gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het geen PS is, dan is het liquid latex en das geen bodypaint imo![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
ook al geen tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ga dat s regelen dan!quote:Are you brave enough to fear?
Dacht ut mooi ffekes nietquote:
Ik ga gewoon even lekker aan de Netsky
http://grooveshark.com/#!/artist/Netsky/1236186Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
een soort Barbie-versie van Lil' Kim...quote:Are you brave enough to fear?
Geremixed door Aux Raus...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een soort Barbie-versie van Lil' Kim...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
De tepels zijn weggefotoshopped, het is zeker wel bodypaint. De foto staat ook op plekken waar tepels niet zijn toegestaan, vandaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op photoshop. Waar zijn haar tepels gebleven?
En als het geen PS is, dan is het liquid latex en das geen bodypaint imo![]()
quote:![]()
![]()
![]()
net zoals bij de filmposter van The Cradle Of Life:quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De tepels zijn weggefotoshopped, het is zeker wel bodypaint. De foto staat ook op plekken waar tepels niet zijn toegestaan, vandaar
Ok, dan is de basis bodypaint, maar de achtergrond, de stok in haar handen, haar tepels en haar kruis zijn aan Photoshop onderworpenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De tepels zijn weggefotoshopped, het is zeker wel bodypaint. De foto staat ook op plekken waar tepels niet zijn toegestaan, vandaar![]()
In America zijn ze bang voor tepelsquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:54 schreef SummerBreeze het volgende:
mogen vrouwen tegenwoordig geen tepels meer hebben dan ofzo.
Dom gedoe
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
kun je iemand z'n ogen mee uitstekenquote:
Met die tepels niet zozeer maar met de harde schwanz die je er van krijgt wel
Ja? Maar ... dus? Ik snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ok, dan is de basis bodypaint, maar de achtergrond, de stok in haar handen, haar tepels en haar kruis zijn aan Photoshop onderworpen
Die chick is gewoon gebodypaint, daar ging het toch om? Natuurlijk hebben ze dr tepels en kruis weggesoept, dat is verplicht... maakt het nog steeds niet dat dit gewoon veel mooier is dan die lelijke ado chick![]()
![]()
Dat ontken ik toch ook niet?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja? Maar ... dus? Ik snap het niet helemaal
Die chick is gewoon gebodypaint, daar ging het toch om? Natuurlijk hebben ze dr tepels en kruis weggesoept, dat is verplicht... maakt het nog steeds niet dat dit gewoon veel mooier is dan die lelijke ado chick![]()
het is vier uur, ik ben ambtenaar, het is vrijdag, blijkbaar zij mijn hersens al uitgeschakeld, ik ga wel ff verder met zelda hierquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Tof gedaan
Deze blijft ook altijd wel vet imo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze kwam ik tegen , die is gewoon lol/fail...
En wtf , die tekst onder dat plaatje :sdie tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en wtf die ado chick
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
niets mis met ADO Chicks![]()
Vast niet, maar degene die jij post is niet bepaald fraaiquote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nou die uit dat plaatje is niks bijzondersquote:
Al was er al iemand eerder :quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast niet, maar degene die jij post is niet bepaald fraaiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Veel mooier dan dat wordt het helaas nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast niet, maar degene die jij post is niet bepaald fraai
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel mooier dan dat wordt het helaas niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Veel mooier dan dat wordt het helaas niet
omfgquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.zalando.nl/pri(...)t-pr323c007-002.html
OMG TE CUTE!![]()
niet meer dit soort dingen posten
ga dan maar terug naar de ado horken ..![]()
Dus jij bent al vanaf 11 uur aan het spelen als echte ambtenaar zijnde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is vier uur, ik ben ambtenaar, het is vrijdag, blijkbaar zij mijn hersens al uitgeschakeld, ik ga wel ff verder met zelda hier
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dus jij bent al vanaf 11 uur aan het spelen als echte ambtenaar zijnde.echt net tien min pas
en ik wordt steeds onderbroken
Ik moest gister wel hardop lachen in de metro toen ik zelda aan t spelen was en een jongen tegenover mij keek mij echt super raar aan![]()
![]()
Nep ambtenaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeecht net tien min pas
en ik wordt steeds onderbroken
Ik moest gister wel hardop lachen in de metro toen ik zelda aan t spelen was en een jongen tegenover mij keek mij echt super raar aan![]()
haha, waarom zie ik dat ook gelijk voor me.
FUCKING GEILquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.zalando.nl/pri(...)t-pr323c007-002.html
OMG TE CUTE!![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dankzij SD krijg ik nu allemaal babykleertjes ads aan de zijkant
Ik zalando
Ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dankzij SD krijg ik nu allemaal babykleertjes ads aan de zijkant
[..]
Veel mooier dan dat wordt het helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
WEEKEND
Tijd om naar huis te gaan
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Das Brazilië, aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, maar de kleur is het zelfde en het is veul beter aan te zien dan die ado/aso chicksquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jesus man. Die heeft echt uiers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm bodypaint, niet zo'n fan van.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
[..]
Veel mooier dan dat wordt het helaas nietPoit is toch aardig op wegquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
WOENSEL HOEREZOON WOENSEL HOEREZOON
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
It's funny cause it's true
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Mannen, wat is jullie mening hierover?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
3x beter dan ribben tellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit.quote:
![]()
![]()
![]()
Heul niet dezelfde kleuren. Veel doffer dan de ado/Den Haag kleurenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duh, maar de kleur is het zelfde en het is veul beter aan te zien dan die ado/aso chicks
shit, waar je mee omgaat wordt je mee besmet...![]()
Ik vind haar iig mooiquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En nu nog een vierde post om het af te maken (en te vieren dat ik die multiquote-optie nog niet zo goed onder de knie heb)![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn: meh...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Bier voor iedereen, rondje van mij.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ik vind er ook weinig aan. Moet wel zeggen dat ze echt een heel mooi gezicht heeft, vooral op de 2e foto! Maar haar lichaam vind ik niet zo mooi, maar dit kan ook door het lingeriesetje komen want die zit echt niet mooi.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dacht dat het eigenlijk om de tekst ging die eronder staatquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan. Moet wel zeggen dat ze echt een heel mooi gezicht heeft, vooral op de 2e foto! Maar haar lichaam vind ik niet zo mooi, maar dit kan ook door het lingeriesetje komen want die zit echt niet mooi.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat is net iets te veel van het goede. Maar dit >>>>>>>>>>> elk willekeurig graatmodelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
No shitquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Net trouwens Inception gekeken voor het eerst.
EPIC
AS
FUCK
welcome to the present, we've been expecting you.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Net trouwens Inception gekeken voor het eerst.
EPIC
AS
FUCKAre you brave enough to fear?
GoedemorgenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mogge? Ik ben al 4,5 uur wakker! Ik heb potdomme zelfs al een wasmachine gekocht!quote:Are you brave enough to fear?
Maar jij bent pappie dus hebt een wekker waar je niet doorheen kan slapen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mogge? Ik ben al 4,5 uur wakker! Ik heb potdomme zelfs al een wasmachine gekocht!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: