SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nahquote:
ik heb liever tieten op een vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohhh zulke mooie bikini's bij victoria's secret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dan ook dat lijf erbij kan krijgen
Jaaa ik zei laatst nog dat we daar moesten bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohhh zulke mooie bikini's bij victoria's secret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dan ook dat lijf erbij kan krijgen
Niet als je zoo strak in je vel zit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb liever tieten op een vrouw
True thatquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn zooo duur...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik zei laatst nog dat we daar moesten bestellen
miranda kerr heeft anders behoorlijke boobs hoor ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:
quote:
Haha jaa maar ik ben nog maar een arm studentje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euuuuw ik vond ze juist goedkoop vergeleken met mijn normale uitgaves
Die 2e heeft geen navel!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohhhh die lijven van Doutzen en Miranda (1e en 3e dame)
[ afbeelding ]
Maar het gaat over bikini's dat kan toch welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Nebo het volgende:
Tot zover de spoilertags om mee te doen vanuit de bieb
nietesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
miranda kerr heeft anders behoorlijke boobs hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nietesdit geen behoorlijke boobs vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]Dude wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is zij niet mooi? Ik zou daar echt geen nee tegen zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude wat?
![]()
![]()
![]()
Goed plan, dan heb ik nog 4 weken om flink te sporten!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
maar lot we gaan dus over een maand shoppen?
Doen we dat!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed plan, dan heb ik nog 4 weken om flink te sporten!
En dat ga ik ook zeker doen want ik wil met Fruit's verjaardag een veel te strak jurkje aan
Herkenbaar. Iedereen zit ook nog bil aan bil want tentamenweekquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Nebo het volgende:
Tot zover de spoilertags om mee te doen vanuit de bieb
Zijn toch redelijk nette plaatjes. Wij moeten gewoon af en toe wat bikini's showen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Herkenbaar. Iedereen zit ook nog bil aan bil want tentamenweek
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude wat?
![]()
![]()
![]()
Iemand mooi vinden of iemand 'doen' is iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus
maargoed, uiteindelijk doen alle mannen haar wel als ze de kans hebben hoor
Wat vind je dat sexy?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Iemand mooi vinden of iemand 'doen' is iets heel anders.
Ik ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op die modekopjes.
Allemaal mooie gave gezichtjes hoor maar het is niet echt meer mijn ding..
Ik kan wel begrijpen dat als je in een bieb zet je niet deze SC open wilt hebben, mensen die langslopen hebben gelijk rare ideeen enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn toch redelijk nette plaatjes. Wij moeten gewoon af en toe wat bikini's showen!
Heb je het dan over het totaalplaatje of over het koppie?quote:
Totaalplaatje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je het dan over het totaalplaatje of over het koppie?
-edit: Want het lichaam van de dame is niet op aan te merken inderdaad.
Ze is ook zeker niet lelijk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Totaalplaatje.
Ze heeft een fantastisch lichaam maar ook echt een mooi gezicht.
Ik snap wat je bedoelt, bij zulke foto's mis je een stukje uitstraling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is ook zeker niet lelijk!
Ik kan het ook niet echt onder woorden brengen maar ik heb bij haar echt geen "WOW" gevoel..
Het zal ongetwijfeld anders zijn als ze tegenover me zal staan maar zo op een foto doet het me weinig.. Zoals eigenlijk met elke modellenfoto..
Ik val ook gewoon veel meer op trekjes in het gezicht, lieve kleine lachjes, mooie ogen die je aankijken (of juist niet). Dat soort dingen.
En noem me maar een ouwe lul maar schoonheid vergaat, uitstraling nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, bij zulke foto's mis je een stukje uitstraling.
QFT!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
En noem me maar een ouwe lul maar schoonheid vergaat, uitstraling niet
Tenzij je aan de Cristal Meth zit natuurlijkquote:
Simpel, die een zul je nooit hebben en de 2e kun je gratis krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:28 schreef Fallen het volgende:
Het gaat hier over bikini's, modellen en persoonlijke voorkeuren... wie begint er dan in godsnaam over games?!![]()
Dat heb ik dus ook. Mijn ex-vriendin was lange tijd fotomodel en ik heb in die tijd wel duizenden modellenfoto's van haar en andere meiden waar ze mee werkte gezien. Zowel gekleed als ongekleed, maar het doet me echt helemaal niets meer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is ook zeker niet lelijk!
Ik kan het ook niet echt onder woorden brengen maar ik heb bij haar echt geen "WOW" gevoel..
Het zal ongetwijfeld anders zijn als ze tegenover me zal staan maar zo op een foto doet het me weinig.. Zoals eigenlijk met elke modellenfoto..
Hoezo? Je kunt toch gewoon een bikini kopen als je dat leuk vindt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Simpel, die een zul je nooit hebben en de 2e kun je gratis krijgen.
Nice een model als vriendinquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Mijn ex-vriendin was lange tijd fotomodel en ik heb in die tijd wel duizenden modellenfoto's van haar en andere meiden waar ze mee werkte gezien. Zowel gekleed als ongekleed, maar het doet me echt helemaal niets meer...
Het zijn net echte mensen...quote:
HOAX!quote:
quote:model
is een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid
Ex hequote:
Waarom denkt iedereen dat modellen altijd zo knap zijn ?quote:
Ja die heb ik idd ook te horen gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Holland's Next Top Lijk
Daphne Dekkers tegen een meisje van 1.76m en 56kg; "Je bent veel te dik voor dit werk!"
Daphne Dekkers
alle 4 is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er maar aan wat voor werk het voor is. Modellen om kleding te showen zien er zo uit ja. Modellen voor fotografisch mooi werk zeker niet hoor. Mijn ex was gelukkig ook zeker niet zo'n anorexia-spriet, al was ze wel lang en een kilo of 65. Ze zou SD approved zijn met haar cup F'squote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat modellen altijd zo knap zijn ?
Imo zijn 99 van de 100 modellen totaal niet bijzonder.
Een vriendin van mijn vriendin ( volg je het nog :p ) is ook model , die is echt broodmager, heeft geen tieten , geen kont en ze heeft totaal geen knappe kop , en zo is dat echt vaak bij die modellen imo.
Als ze maar vel over been zijn en lekker lang... , not my cup of tea iig.
Modellen voor het fotografische werk zien er vaak beter uit , true.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat voor werk het voor is. Modellen om kleding te showen zien er zo uit ja. Modellen voor fotografisch mooi werk zeker niet hoor. Mijn ex was gelukkig ook zeker niet zo'n anorexia-spriet, al was ze wel lang en een kilo of 65. Ze zou SD approved zijn met haar cup F's
lolquote:Ze zou SD approved zijn met haar cup F's
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
mmmm de juridische medewerker van vereniging eigen huis heeft pas donderdag tijd voor telefonische afspraak
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!Nebo scoort puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Makkelijke punten zijn ook punten!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DACHT JE VAN LOT ZELF.
HEB JE MIJ OOIT IN HET ECHT GEZIEN GEK.
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de fotosoeper in kwestie niet kan tellen?
De strijd is voorbij... Ik zit binnen en de muis mag hopelijk zojuist doodgereden zijn door een auto...quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft Fruitig ook! En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Damn right!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WAT DACHT JE VAN LOT ZELF.
HEB JE MIJ OOIT IN HET ECHT GEZIEN GEK.
muizen zijn net marokaantjes, ze komen altijd terug met heel de familiequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]
De strijd is voorbij... Ik zit binnen en de muis mag hopelijk zojuist doodgereden zijn door een auto...
kom eens hier langsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo de rug van mijn vriendinnetje is weer iets beter, handige fysiotrucjes werken toch altijd fijn
Hihi helaas woon je iets verder weg.quote:
theeleutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hihi helaas woon je iets verder weg.
Ze smste me vanmiddag voor tips en kon eigenlijk helemaal niets meer. Dus ben even langs gegaan, kon niet veel doen omdat het veel te acuut is maar haar bekken recht zetten gaf wat verlichting.
En verder gezeldschap gehouden met wat kopjes thee.
Met tobelerone!!quote:
vrouwenlogica ... heerlijk als dingen nergens op slaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met tobelerone!!
Om vervolgens een ubergezonde maaltijd te maken, vrouwenlogica
Zo doe ik het hier ook. Extra ongezond leven en extra gezond leven om te balanserenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met tobelerone!!
Om vervolgens een ubergezonde maaltijd te maken, vrouwenlogica
Werkt best prima toch!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo doe ik het hier ook. Extra ongezond leven en extra gezond leven om te balanseren
Boh nee veel te zoet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:09 schreef Kn0x het volgende:
Het enige dat iemand ooit echt nodig heeft is:
[ afbeelding ]
Waarom alleen vroegerquote:Op woensdag 11 april 2012 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Boh nee veel te zoet.
Vroeger wel het favoriete drankje voor bij een jointje
Tegenwoordig ben ik heel gezondquote:Op woensdag 11 april 2012 10:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Waarom alleen vroeger
Waterpijp, Taksi, PS3 en gaan met die banaan.
hoor ik chocolade?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werkt best prima toch!
En vrouwen in nood hebben gewoon chocolade nodig
Ik heb hier nog een bak paaseieren die je zo mee kan nemen, kan die krengen niet meer zienquote:
Oh nee die hoef ik ook niet iddquote:Op woensdag 11 april 2012 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bak paaseieren die je zo mee kan nemen, kan die krengen niet meer zien
Dan heb ik nog wel wat lekkere bonbons voor jequote:
OMNOMquote:Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel wat lekkere bonbons voor je
Oeh dat klinkt leuk (en lekker!)quote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMNOM
Ik ga straks weer zelf bonbons maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |