Hetzelfde geldt voor masturberen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Het is een kindje ja als je dat weghaalt ben je gewoon een moordenaar en moet je wat mij betreft levenslang de bak in.
Trollquote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Het is een kindje ja als je dat weghaalt ben je gewoon een moordenaar en moet je wat mij betreft levenslang de bak in.
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Of als het een kamperkind is ofzo.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.
Idd, dan is het zielig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.
SPOILER: Pas op, niet klikken als je geen foetus wilt zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
[ Bericht 6% gewijzigd door Lithia op 09-04-2012 22:05:38 ]Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ik vind dat je autisten niet mag aborteren dat is echt moord want dat kan nog zo veel worden want autisten zijn slim maar dislekte moge van mij echt weg hoor dat is geen moort.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Serieus? je vergelijkt dyslexie met autisme?quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Prowl het volgende:
Boehoe, een eng plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
En je punt is?Twiddel
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
is dat een aap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
Kijk dit komt er nou van TS. Denk nog maar eens na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
wat is het probleem? prima toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Kijk dit komt er nou van TS. Denk nog maar eens na.
brb ff fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
kapotgeilAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Damn. Maar dit is dan ook echt heel laat. Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TjaMijn nieuwe ondertitel
denk jaartje of 3 ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Damn. Maar dit is dan ook echt heel laat. Hoe oud?
Dat plaatje is nep en staat bijna op elke anti - abortus site. De dokter die de foetus heeft geaborteerd zal het niet even naast een muntstuk leggen en een foto trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
Wat dacht je van een bril? Of als de ouders ipv 3 nog maar 2x per jaar vakantie kunnen betalen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zie dat nu pas. Sowieso een fucking onsmakelijk plaatje.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat plaatje is nep en staat bijna op elke anti - abortus site. De dokter die de foetus heeft geaborteerd zal het niet even naast een muntstuk leggen en een foto trekken
De factor gore is het belangrijkste als mensen geen argumenten hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 18:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zie dat nu pas. Sowieso een fucking onsmakelijk plaatje.
Maar wat is het dan, is het een vogel? Is het een vliegtuig/quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat plaatje is nep en staat bijna op elke anti - abortus site. De dokter die de foetus heeft geaborteerd zal het niet even naast een muntstuk leggen en een foto trekken
Eens, je moet er eveneens ook weer niet te licht mee opspringen maar iemand moet zeker een mate van keuzevrijheid hebben, zeker zoals bij bovenstaande zaken.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Abortus is moord.
Dat evangelisch gezeik hebben we nu inmiddels wel gehad.
Als je door een één of andere ongewenste reden zwanger raakt, bijv. door een verkrachting, pil was over ver over datum of het kapotje ging kapot, kan ik mij voorstellen dat je abortus laat plegen. Vind dat iemand daar zelf over moet kunnen beslissen maar wel binnen een zekere tijd. Anders is adoptie wellicht een betere optie.
precies, behalve wanneer het kind eenmaal geboren is... dan kan je het niet meer zomaar dood maken, dan is het telaat.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Marie30 het volgende:
Iedereen moet dat voor zichzelf beslissen. Mensen moeten anderen in hun waarden laten en stoppen met het veroordelen van anderen. Dit geldt zowel voor de pro's als de contra's.
Dan kunnen we tegenwoordig 90% aboteren . Word het wel lekker rustig in NLquote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef loveyourlife het volgende:
Niet dat ik perse wil dat mensen abortus plegen. (Volgensmij wil niemand dat) Hetgeen dat ik belangrijk vind is de keuzevrijheid van de vrouwen. En natuurlijk mag er niet te snel naar abortus gegrepen worden maar het moet wel altijd een mogelijke optie zijn.
Verstandige mensen dit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef mvdejong het volgende:
Wat mij betreft schaffen we abortus af. Maar dan worden alle verklaarde tegenstanders ervan verplicht om tenminste 2 van de ongewenste babies te adopteren, waarbij ze geen recht hebben op kinderbijslag ervoor, en indien de babies aangeboren afwijkingen hebben, ook geen recht op enige vorm van financiele bijstand van de overheid voor de daaruit voortvloeiende kosten.
Het is altijd erg makkelijk om iemand anders tot iets te dwingen terwijl je zelf daar niet de gevolgen van hoeft te dragen. Eens kijken hoeveel verklaarde tegenstanders dit dan een eerlijke deal vinden.
Algemene kennis dat iedereen dit zelf mag beslissen vind ik hoor. Volgens mij zijn de enige die hier geen rekening mee houden de gelovigen.quote:
Nou ik ken mensen en groepen mensen die niet religieus zijn en daar komt ook dit soort onzin uit, mensen met een lage ses.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Algemene kennis dat iedereen dit zelf mag beslissen vind ik hoor. Volgens mij zijn de enige die hier geen rekening mee houden de gelovigen.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nou ik ken mensen en groepen mensen die niet religieus zijn en daar komt ook dit soort onzin uit, mensen met een lage ses.
Wat een types ook bij de bovenste en onderste picsquote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort tuig.Denken zich ff met persoonlijke keuzes te kunnen bemoeien alleen maar omdat ze dat wijsgemaakt zijn.
De man is sowieso met zaken over kinderen vaak zoals jij het uitdrukt 'de sjaak'. Hoe vaak krijgt de vrouw het kind niet toegewezen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef netflanders het volgende:
Persoonlijk vind ik dat het veel genuanceerder is dan dat jij het ziet. Ik ken een man wiens vrouw besloot abortus te plegen tegen zijn wil in. Hij wilde het kind graag - erg graag. Hij had een liefde voor het ongeboren vrucht zoals heel veel vrouwen dit voor hun ongeboren kinderen hebben. Zij was er nog niet klaar voor en besloot het weg te halen. Die man (sympathieke en normaal emotioneel stabiele ) is er jarenlang kapot van geweest en heeft er zelfs nu nog moeite mee.
Kan je oprecht zeggen dat het aan het een beslissing is aan de vrouw alleen, ondanks dat het voor de helft zijn genetisch materiaal in de vrouw is? Ja en nee. Ik ben er persoonlijk zelf nog niet over uit. En dit is slechts een van de vele problemen die ik zie met abortus. Natuurlijk ben ik voor, maar ik kan mij best voorstellen dat er veel mensen tegen zijn én dat er veel haken en ogen aan zitten.
Iedereen heeft het altijd over keuzevrijheid van vrouwen. Waarom wordt er nooit aan mannen gedacht? Staan die compleet buiten de vergelijking? Dit terwijl, wanneer de man er niet klaar voor is en de vrouw wel, die man in het ongunstigste geval erg veel alimentatie moet betalen. Mannen zijn dus bij onenigheid in principe altijd de sjaak.
Tenzij de vrouw verkracht is, is het gewoon haar eigen schuldquote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef mvdejong het volgende:
Wat mij betreft schaffen we abortus af. Maar dan worden alle verklaarde tegenstanders ervan verplicht om tenminste 2 van de ongewenste babies te adopteren, waarbij ze geen recht hebben op kinderbijslag ervoor, en indien de babies aangeboren afwijkingen hebben, ook geen recht op enige vorm van financiele bijstand van de overheid voor de daaruit voortvloeiende kosten.
Het is altijd erg makkelijk om iemand anders tot iets te dwingen terwijl je zelf daar niet de gevolgen van hoeft te dragen. Eens kijken hoeveel verklaarde tegenstanders dit dan een eerlijke deal vinden.
Van die verzuurde en saaie mensen die hun eigen normen/waarden/standpunten en overtuigingen willen opdringen aan anderen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort tuig.Denken zich ff met persoonlijke keuzes te kunnen bemoeien alleen maar omdat ze dat wijsgemaakt zijn.
Conservatie, godvrezende Amerikanen nemen we per definitie niet serieus.quote:Op maandag 9 april 2012 18:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dus als je vriendin verkracht is en daardoor zwanger is geworden vind je het niet erg dat je daardoor een kind krijgt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef Greci het volgende:
En wat gebeurt er dan met de keuzevrijheden van het ongeboren kind?
Ik ben absoluut niet tegen abortus, maar de argumenten waarmee de meeste mensen hiermee komen opproppen zijn niet echt doordacht.
Er is geen sprake van een ongeboren kind, er is immers nog geen kind.quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef Greci het volgende:
En wat gebeurt er dan met de keuzevrijheden van het ongeboren kind?
Ik ben absoluut niet tegen abortus, maar de argumenten waarmee de meeste mensen hiermee komen opproppen zijn niet echt doordacht.
Dus een kind is pas een kind wanneer het uit de baarmoeder komt? Hoe zit het dan met een keizersnede?quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een ongeboren kind, er is immers nog geen kind.
Oké. Jij bent of onmogelijk dom of een troll. Aangezien dit FOK! is, ga ik uit van een combinatie van beide.quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef loveyourlife het volgende:
De SGP en de confessionele partijen die tegen abortus zijn horen niet in de 2e kamer. Niet te geloven dat zulke partijen in ons parlement kunnen zitten. Als kerk en staat gescheiden zijn, waarom zitten de gelovigen dan in ons bestuur?
Dan is 't ook geen abortus meer, mafkees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Over debiele uitspraken heb jij helemaal geen recht van sprekenquote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef loveyourlife het volgende:
Dit is trouwens niet haar eerste debiele uitspraak.
Een abortus provocatus gebeurt tijdens de embryonale fase en niet aan het einde van de foetale fasequote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Greci het volgende:
[..]
Dus een kind is pas een kind wanneer het uit de baarmoeder komt? Hoe zit het dan met een keizersnede?
Als het plaatje echt zou zijn, is dit toch een abortus(=voortijdige geboorte)?quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan is 't ook geen abortus meer, mafkees.
Na een keizersnee is het kind toch ook uit de baarmoederquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Greci het volgende:
[..]
Dus een kind is pas een kind wanneer het uit de baarmoeder komt? Hoe zit het dan met een keizersnede?
Ik heb hartstikke gelijk hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké. Jij bent of onmogelijk dom of een troll. Aangezien dit FOK! is, ga ik uit van een combinatie van beide.
Het punt wat ik probeer te maken is dat wij blijkbaar keuzevrijheden geven aan individuen, maar dat er een erg grijs gebied is wanneer deze individu onstaat en een abortus daarom discutabel kan zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Een abortus provocatus gebeurt tijdens de embryonale fase en niet aan het einde van de foetale fase?
Daarom dat de abortus plaatsvindt in de periode waarin met zekerheid kan gezegd worden dat er nog geen individu gevormd is.quote:Op maandag 9 april 2012 19:00 schreef Greci het volgende:
[..]
Het punt wat ik probeer te maken is dat wij blijkbaar keuzevrijheden geven aan individuen, maar dat er een erg grijs gebied is wanneer deze individu onstaat en een abortus daarom discutabel kan zijn.
Dit dus.quote:Op maandag 9 april 2012 19:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Daarom dat de abortus plaatsvindt in de periode waarin met zekerheid kan gezegd worden dat er nog geen individu gevormd is.
Omdat scheiding van kerk en staat niet hetzelfde is als scheiding van religie en politiek.quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef loveyourlife het volgende:
De SGP en de confessionele partijen die tegen abortus zijn horen niet in de 2e kamer. Niet te geloven dat zulke partijen in ons parlement kunnen zitten. Als kerk en staat gescheiden zijn, waarom zitten de gelovigen dan in ons bestuur?
Hij maakt die dikke kut helemaal kapot.quote:Op maandag 9 april 2012 18:53 schreef Bonkers. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet zo.
Wanneer het leeft spreekt men van leven.quote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Omdat scheiding van kerk en staat niet hetzelfde is als scheiding van religie en politiek.
De discussie over abortus zal nooit makkelijk zijn, trouwens. Het probleem ligt grotendeels in het feit dat de meningen verschillen over de definitie 'leven'. Als je vindt dat leven begint op het moment dat een bevruchte eicel zich heeft ingenesteld, dan kan ik me het voorstellen dat je helemaal emotioneel wordt van het idee dat men dat aborteert.
Als je echter net als ik vind dat er dan nog geen sprake is van een kind, van een levend wezen, dan wordt het onderwerp abortus al een stuk minder emotioneel.
Maar dan nog blijft de vraag: wanneer spreek je wel van 'leven'? Wanneer het op een kindje lijkt? Wanneer het zelfstandig levensvatbaar is?
Maar waar maak je medisch gezien de grens. 16 weken? 20 weken?quote:Op maandag 9 april 2012 19:01 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Daarom dat de abortus plaatsvindt in de periode waarin met zekerheid kan gezegd worden dat er nog geen individu gevormd is.
Wanneer 'leeft' het dan? Kan je stellen dat een foetus van 5,5 maand, met een kloppend hartje en alles, nog niet leeft?quote:Op maandag 9 april 2012 19:03 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Wanneer het leeft spreekt men van leven.
24 weken, geloof ikquote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Greci het volgende:
[..]
Maar waar maak je medisch gezien de grens. 16 weken? 20 weken?
quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Greci het volgende:
[..]
Maar waar maak je medisch gezien de grens. 16 weken? 20 weken?
Moeilijk om te zeggen wanneer het 'kind leeft' omdat het gedurende de zwangerschap afhankelijk is van de moeder. Maar er zou wellicht een grens kunnen getrokken worden na afmaak van de hartaanleg. Ik ben niet thuis in de humane embryologie dus een tijd kan ik er niet op plakken.quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Wanneer 'leeft' het dan? Kan je stellen dat een foetus van 5,5 maand, met een kloppend hartje en alles, nog niet leeft?
quote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Nober het volgende:
Ik vind dat als je aan het kind kunt zien dat het een gelovig iemand zal worden meteen aborteren die handel!
Hun meest gebruikte argument is dat veel van die vrouwen zelfmoord plegen!!quote:Op maandag 9 april 2012 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
In de States is het al helemaal sneu, daar staat het gristentuig je op te wachten buiten de abortuskliniek
je maakt je dus druk over de eerste 9 maanden van dat kind, maar daarna maakt het jou waarschijnlijk ook niets uit wat ermee gebeurdquote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Exact. Alsof een kind opeens zelfstandig is vlak na de geboorte. En daarom wordt er beoordeeld op levensvatbaarheid. En dat zijn ze na ongeveer 21 weken.quote:Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
je maakt je dus druk over de eerste 9 maanden van dat kind, maar daarna maakt het jou waarschijnlijk ook niets uit wat ermee gebeurd
Met 12 weken is een foetus zo goed als klaar, hersenen, hartje, armpjes, beentjes, oogjes enz doen het, de foetus drinkt bv dan ook het vruchtwater, het hoeft alleen nog maar te groeien.quote:Op maandag 9 april 2012 19:11 schreef Supertolll het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk om te zeggen wanneer het 'kind leeft' omdat het gedurende de zwangerschap afhankelijk is van de moeder. Maar er zou wellicht een grens kunnen getrokken worden na afmaak van de hartaanleg. Ik ben niet thuis in de humane embryologie dus een tijd kan ik er niet op plakken.
In Amerika is een arts verplicht te zeggen dat een foetus met 20 weken zwangerschap pijn kan voelen en is dan ook verplicht de baby te verdoven, doet de arts dit niet dan krijgt hij een boete van 100.000 dollar.quote:Op maandag 9 april 2012 19:23 schreef evarulesz het volgende:
Tja als je verkracht word of iets...dan is het te overwegen, maar liever niet.je zuigt letterlijk een leven weg.... Tegenwoordig is in amerika het probleem dat de baby's steeds later geaborteerd..... Gruwelijk
Nee, je snapt er geen kut van, maar dat is wel logisch als je echt 14 bent. Het zou wel verstandig zijn als je geen mening zou hebben over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:
Een besnijdenis is echter totaal geen probleem...quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
In Amerika is een arts verplicht te zeggen dat een foetus met 20 weken zwangerschap pijn kan voelen en is dan ook verplicht de baby te verdoven, doet de arts dit niet dan krijgt hij een boete van 100.000 dollar.
Is dit niet slechts in sommige staten ?quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
In Amerika is een arts verplicht te zeggen dat een foetus met 20 weken zwangerschap pijn kan voelen en is dan ook verplicht de baby te verdoven, doet de arts dit niet dan krijgt hij een boete van 100.000 dollar.
In Amerika vinden er ong. 1.370.000 abortussen jaarlijk plaats.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef snakelady het volgende:
Overigens is dit ook wel "leuk" om te zien, wel vanuit Amerika.
Redenen van abortus.
74% Having a baby would dramatically change my life
73% Can’t afford a baby now
48% Don’t want to be a single mother or having relationship problems
38% Have completed my childbearing
32% Not ready for a(nother) child
25% Don’t want people to know I had sex or got pregnant
22% Don’t feel mature enough to raise a(nother) child
14% Husband or partner wants me to have an abortion
13% Possible problems affecting the health of the fetus
12% Concerns about my health
6% Parents want me to have an abortion
1% Was a victim of rape
less than 0.5% Became pregnant as a result of incest
[ afbeelding ]
Een pasgeboren kind dwingt je tot niets. Het is hulpeloos en heeft zorg (en liefde) nodig. Dat hoeft het niet van jou speciaal te hebben. Je kunt het niet bij het oud vuil dumpen, maar er zijn voldoende mensen die graag de zorg van je overnemen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef dustbrain het volgende:
Een leven vind ik eigenlijk helemaal niks waard. Vooral niet als het ongepast ter wereld komt om jouw zorg en liefde af te dwingen.
Wat een onzin. Het is niet verkeerd om een mening te hebben, zolang je maar openstaat voor andere inzichten.quote:Op maandag 9 april 2012 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je snapt er geen kut van, maar dat is wel logisch als je echt 14 bent. Het zou wel verstandig zijn als je geen mening zou hebben over zaken waar je geen verstand van hebt.
Okee sorry.. Maar ik dacht alleen dat de confessionele partijen de reden zijn dat mensen er zo over dachten.. Daarom zei ik dat.quote:Op maandag 9 april 2012 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je snapt er geen kut van, maar dat is wel logisch als je echt 14 bent. Het zou wel verstandig zijn als je geen mening zou hebben over zaken waar je geen verstand van hebt.
Als ik alle percentages optel...quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef snakelady het volgende:
Overigens is dit ook wel "leuk" om te zien, wel vanuit Amerika.
Redenen van abortus.
74% Having a baby would dramatically change my life
73% Can’t afford a baby now
48% Don’t want to be a single mother or having relationship problems
38% Have completed my childbearing
32% Not ready for a(nother) child
25% Don’t want people to know I had sex or got pregnant
22% Don’t feel mature enough to raise a(nother) child
14% Husband or partner wants me to have an abortion
13% Possible problems affecting the health of the fetus
12% Concerns about my health
6% Parents want me to have an abortion
1% Was a victim of rape
less than 0.5% Became pregnant as a result of incest
[ afbeelding ]
hahaha lol, inderdaad ja, maar misschien hebben vele gecombineerde redenen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als ik alle percentages optel...sowwy
Iets wat geen zenuwen heeft kan ook geen pijn voelen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Dat zo'n baby doodgaat maakt mij niet zoveel uit, echter als je weet hoe een abortus in zijn werk gaat dan kan je daar toch geen voorstander van zijn? Zo'n baby wordt levend uit elkaar getrokken, dat moet gruwelijk veel pijn doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |