Hetzelfde geldt voor masturberen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Het is een kindje ja als je dat weghaalt ben je gewoon een moordenaar en moet je wat mij betreft levenslang de bak in.
Trollquote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Het is een kindje ja als je dat weghaalt ben je gewoon een moordenaar en moet je wat mij betreft levenslang de bak in.
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.quote:Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef Sanddr het volgende:
Of als het een kamperkind is ofzo.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.
Idd, dan is het zielig.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Behalve als het kind gehandicapt is, dyslexie heeft ofzo. Of autisme.
SPOILER: Pas op, niet klikken als je geen foetus wilt zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
[ Bericht 6% gewijzigd door Lithia op 09-04-2012 22:05:38 ]Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ik vind dat je autisten niet mag aborteren dat is echt moord want dat kan nog zo veel worden want autisten zijn slim maar dislekte moge van mij echt weg hoor dat is geen moort.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Serieus? je vergelijkt dyslexie met autisme?quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Prowl het volgende:
Boehoe, een eng plaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
En je punt is?Twiddel
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
is dat een aap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja![]()
Kijk dit komt er nou van TS. Denk nog maar eens na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
wat is het probleem? prima toch?quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Kijk dit komt er nou van TS. Denk nog maar eens na.
brb ff fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja
kapotgeilAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Damn. Maar dit is dan ook echt heel laat. Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TjaMijn nieuwe ondertitel
denk jaartje of 3 ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Damn. Maar dit is dan ook echt heel laat. Hoe oud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |