Als je dit te snel leest zou je denken dat je Guida als fav picktequote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef Fenomeno het volgende:
Maynard - Guida booked
Ik denk dat Gray Guida heel veel pijn gaat doen.
Ik zit nu in de trein, kan je al wat meer vertellen over Hunt?quote:
Hunt komt wat later in de show, anders moest hij wel erg vroeg opstaanquote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, kan je al wat meer vertellen over Hunt?
Goede TT trouwens, de enige juiste!
Als hij geen licentie aanvraagd, weet hij zeker dat je nooit meer mag vechten. dus daarom vraagt hij hem aan met een long shot ooit nog te kunnen vechten, maar dat met JDS gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Lesnar het volgende:
Cees heeft alsnog een vergunning aangevraagd? Waar is de man mee bezig? Ook zijn B staaltje wil hij niet laten onderzoeken. Iemand die een idee heeft wat er gaande is?
Het feit dat de UFC/Dana White EN Overeem zo stil zijn zegt genoeg.. er is nog geen vervanger aangewezen (al zal die vast intern er zijn, maar niet naar buiten).. dat is ook raar.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Lesnar het volgende:
Cees heeft alsnog een vergunning aangevraagd? Waar is de man mee bezig? Ook zijn B staaltje wil hij niet laten onderzoeken. Iemand die een idee heeft wat er gaande is?
Of ze wachten 6 dagen en testen dan weer, waaruit zal blijken dat de ratio normaal is. De meeste mensen zullen het niet weten en er komt een gevecht. Conclusie: Cash money.quote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat de UFC/Dana White EN Overeem zo stil zijn zegt genoeg.. er is nog geen vervanger aangewezen (al zal die vast intern er zijn, maar niet naar buiten).. dat is ook raar.
Misschien hopen ze een loophole te vinden of dat er een fout is gemaakt, geen idee..
Zou het mogen dat de Alistair bij zijn nieuwe test drugfree is.. dan zijn license zal krijgen? Dunnow, lijkt me niet.. zou ook UFC's credibility nog verder beschadigen maar de radio stilte is apart/verdacht.
Enter sandman, Metallica. --> Lesnarquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat heb ik met Wild Boys van Duran Duran.
Wij hebben geen youtube iddquote:
quote:
quote:
Well played, sirquote:
WTF, die omroeper. Dan zie je weer wat voor een baas die Bruce Buffer is. Tevens mooie KOquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:10 schreef Fyodor het volgende:
Todd Duffee schrijft weer eens een win bij:
Als hij nou eens niet zo als een idioot zou vechten kan hij best ver komen. Maar dan zal hij ook naar de states moetenquote:
mooie KO? je weet ook dat duffee sinds zijn 23ste aan de TRT zit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef Lesnar het volgende:
[..]
WTF, die omroeper. Dan zie je weer wat voor een baas die Bruce Buffer is. Tevens mooie KO
Doet er voor mij niet toe wat hij gebruikt, zolang het maar niet uitkomt zoals bij the reem. Ik heb niet de illusie dat de sport dopingvrij is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mooie KO? je weet ook dat duffee sinds zijn 23ste aan de TRT zit?
En ditquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef McNulty het volgende:
Dat maakt toch niet uit. Een goede ko is een goede ko.
Je probeert je die illusie vast te houden? of zolang het niet uitkomt dat de partij niet doorgaat, van duffee is het iig bekendquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Doet er voor mij niet toe wat hij gebruikt, zolang het maar niet uitkomt zoals bij the reem. Ik heb niet de illusie dat de sport dopingvrij is.
Ik zie MMA als sportsentertainment. Dus zolang je niet gepakt wordt vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef THEFXR het volgende:
timeline peds in MMA
http://www.cagepotato.com/mma-steroid-busts-definitive-timeline/
dus als WWE?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik zie MMA als sportsentertainment. Dus zolang je niet gepakt wordt vind ik het allemaal best.
nee, hij is zelf ook betrapt op PEDS (lidocaine) en nu is hij the Reem aan het bashen, omdat ie zogenaamd ook aan de roids heeft gezeten,maar hij heeft alleen verhoogde ratio, dat is iets anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:59 schreef WammesWaggel het volgende:
De laatste tijd begin ik een hekel aan Bas Rutten te krijgen, misschien onterecht maar...
Dat herken ik, heb echt het idee dat hij een persoonlijke vete voert.quote:Op woensdag 11 april 2012 02:59 schreef WammesWaggel het volgende:
De laatste tijd begin ik een hekel aan Bas Rutten te krijgen, misschien onterecht maar...
Klopt, Bas is dikke maatjes met Ron N. (oprichter van GG). Toen Alistair daar nog zat was het altijd Alistair dit, Alistair dat en vond hij hem zelfs de beste HW na zijn win over Rogers. Toen The Reem vertrok begon het bashen. Eerst over het feit dat hij vertrok, toen had hij 'ineens' een glass jaw en nu valt hij natuurlijk over zijn te hoge testosteron gehalte. En dat terwijl Bas Rutten ook wel eens zwaar onder de pijnstillers heeft gevochten.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:53 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat herken ik, heb echt het idee dat hij een persoonlijke vete voert.
quote:Op woensdag 11 april 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
From frontrowbrian:
When told:
"More likely Reem goes for the jurisdiction argument, that the NSAC had no right to test"
frontrowbrian: "already confirmed the argument will be TRT"
frontrowbrian: "he can argue he had just injected. Right after injection, ur levels spike drastically and subside as time passes"
Al die foto's van hem en zijn mini action figure op facebookquote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Jajong het volgende:
Oh en Bas Rutten is sowieso een mongool.
Heeft iemand een link naar de full ep? Ik vind het hilarisch dat Barnett daar aanwezig isquote:
Dat komt omdat GG in geldnood zat en met het UFC geld van Ali konden ze weer iedereen betalen, toen Alistair vertrok kreeg dus niemand meer geld! Nu is GG verkocht maar de naam blijft behouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, Bas is dikke maatjes met Ron N. (oprichter van GG). Toen Alistair daar nog zat was het altijd Alistair dit, Alistair dat en vond hij hem zelfs de beste HW na zijn win over Rogers. Toen The Reem vertrok begon het bashen. Eerst over het feit dat hij vertrok, toen had hij 'ineens' een glass jaw en nu valt hij natuurlijk over zijn te hoge testosteron gehalte. En dat terwijl Bas Rutten ook wel eens zwaar onder de pijnstillers heeft gevochten.
Jammer, ik heb Bas hoog staan, maar dit gedoe doet afbreuk aan zijn geloofwaardigheid.
hij staat op de vorige pagina ongeveer onderaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft iemand een link naar de full ep? Ik vind het hilarisch dat Barnett daar aanwezig is
Dat is dan ook lekker onredelijk want als je afhankelijk bent van een groot verdiener om de rest te betalen doe je wat fout. Zonder Alistair hadden hun nog rond moeten komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat komt omdat GG in geldnood zat en met het UFC geld van Ali konden ze weer iedereen betalen, toen Alistair vertrok kreeg dus niemand meer geld! Nu is GG verkocht maar de naam blijft behouden.
Daarom is Bas zo pissed op Ali omdat Ronnie heeft moeten verkopen.
dan moet je dan aan boon vragen, die sindsdien schoonmaker is gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan ook lekker onredelijk want als je afhankelijk bent van een groot verdiener om de rest te betalen doe je wat fout. Zonder Alistair hadden hun nog rond moeten komen.
Lees ff de rest van die sitequote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef THEFXR het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn![]()
UFC Star Alistair Overeem Responds to Doping Charges
http://sibatmedia.wordpre(...)s-to-doping-charges/
Sowieso die pijn stillers die hij gebruikte kun je ook als PED zien, als je je pijn weghaalt functioneer je beter.. (nee het zijn geen roids maar wel bevorderend)quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef THEFXR het volgende:
Bassie R komt terug op zijn uitspraken:
Now yesterday, everything was getting "heated up" for me, allegations "that I used" which make me angry, because like I always say "I can look at myself in the mirror knowing I earned everything myself, WITHOUT help of PED's". And I always make sure I use the right wording, but when I watched the show this morning, I said something that was not true.
I said: “In my whole life, I have never used any performing enhancing drugs”. Which is not true, because like right now, I am taking steroids for my knees, something I tried a year ago as well but didn’t work then (hopefully now it will), my friends know this as well of course. It’s called Deca Durabolin, it’s the only steroid that “helps improve collagen synthesis and bone mineral content”, and since I have no cartilage on both my kneecaps, I am trying this out in a very low quantity.
http://www.mmashareforum.(...)eem-etc--t54482.html
Deze picksquote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
Ik ga meequote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef SwaPore het volgende:
Weet iemand hoeveel een maandabonnement is op de nieuwe MMA gym in Amsterdam
Op de website zie ik het niet van R-gym
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.
lol, staat gewoon op de site http://www.r-grip.nl/lid-worden/
gast, hij bedoelt die nieuwe gym, die pas is geopend!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.
Ook voor nieuwe leden.
Hij heeft met je gewed dat Cees zou winnen van JDS?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, als Ali toch mag knokken
heb je de hele fight day timetable?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zijn morgen om 15.15 al de weigh ins (live)
Nope, ik was toevallig aan het kijken op het kanaal van de UFC op youtube en zag de weighins 'nog 26 uur'quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de hele fight day timetable?
Je bent er ook als de kippen bij he?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Fyodor het volgende:
Haha, prachtig stukje van Geenstijl.tv bij de opening van die dojo van Marloes!
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
Nah, ik weet dat het al even bestaat, maar zag het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent er ook als de kippen bij he?
Dude....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip worden
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
choose your pickquote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...
Dus ze had dood gemoeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.![]()
Tnx!quote:
Je kijkt nu serieus alleen naar of iemand in de UFC vecht of niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed die Siyar nu daadwerkelijk is. Zo'n Glory evenement is natuurlijk leuk, maar is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de UFC. Ik denk dat ik voor Thiago ga.
Nouja, fout. Het is meer dat ik de prestaties van Siyar niet echt op waarde kan schatten, en oprecht benieuwd ben hoe goed hij daadwerkelijk is. Van zo'n Thiago kan je in ieder geval zeggen dat hij een behoorlijke ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik moet zeggen dat ik mijn picks vaak maar op gevoel maak, zonder er erg in te verdiepen/over na te denken, just for fun.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je kijkt nu serieus alleen naar of iemand in de UFC vecht of niet?![]()
Een fout die heel veel mensen maken...
Lol, overheen gelezenquote:Op donderdag 12 april 2012 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.
lol, staat gewoon op de site http://www.r-grip.nl/lid-worden/
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te latenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Lol, overheen gelezen
65¤ per maand wat de shit
Zo gaat dat ook bij golfquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te laten
Siyar sloopte Tommy Depret en dat is echt een beest. Ik weet niet of hij nu al klaar is voor de toppers in de UFC, maar ik heb toch een beetje het idee datThiago een beetje overrated is. Ja, hij heeft ervaring tegen de besten, maar daarin heeft hij alleen van Koscheck gewonnen en dat was een lucky punch. Ik zie Siyar zeker in staat om te winnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nouja, fout. Het is meer dat ik de prestaties van Siyar niet echt op waarde kan schatten, en oprecht benieuwd ben hoe goed hij daadwerkelijk is. Van zo'n Thiago kan je in ieder geval zeggen dat hij een behoorlijke ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik moet zeggen dat ik mijn picks vaak maar op gevoel maak, zonder er erg in te verdiepen/over na te denken, just for fun.
Er hangt best wel wat hype om die Siyar heen. Deels door zijn eigen (redelijk grootse) uitspraken, deels door trainingspartners deels door fora zoals mixfight. Nu is het wel zo dat er op Mixfight nog al gauw een buzz ontstaat rondom elke willekeurige Nederlander/vechter die in Nederland traint. Denk aan de Yvel van de laatste jaren, Einimo
, Karaev
, Struve en Kuiper.
Ik kan het in ieder geval niet goed inschatten, vandaar dat mijn pick naar Thiago gaat vanwege de ervaring op het hoogste niveau, al is het natuurlijk altijd leuk als een Nederlander het goed gaat doen in de UFC.
Misschien dat jij wat meer over die gast kan vertellen? Kan hij tot de top van de UFC geraken?
Ja, inderdaad geen wedstrijdvechtersquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te laten
Gisteren navraag gedaan. Dit zal een tijdelijke prijs zijn, omdat ze net zijn verhuist en veel kosten daarmee hebben gemaakt. Met een jaartje zullen ze de prijs weer omlaag brengen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Lol, overheen gelezen
65¤ per maand wat de shit
Die is wel tof gedaanquote:
quote:I feel good
goed scenarioquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hunt slaat extreem hard, Struve laat zich altijd flink bont en blauw slaan tot hij iets bereikt.
Uitgaande van die logica slaat Hunt zo hard dat Struve nooit op het punt gaat komen dat hij iets kan inbrengen en is het al na een minuut of twee afgelopen voor Struve.
Overdreven simplisme of een redelijke analyse?
AlbinoReem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Struve moet gewoon van Camp wisselen. Dan kunnen ze roids in zijn ass spuiten zodat ie een stuk zelfverzekerder de Octagon instapt en dito gaat vechten.
Al dat gewicht wat hij er nu bij heeft is nog zonder roids?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Struve moet gewoon van Camp wisselen. Dan kunnen ze roids in zijn ass spuiten zodat ie een stuk zelfverzekerder de Octagon instapt en dito gaat vechten.
?!?!?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat mij betreft de meest logische uitkomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hunt slaat extreem hard, Struve laat zich altijd flink bont en blauw slaan tot hij iets bereikt.
Uitgaande van die logica slaat Hunt zo hard dat Struve nooit op het punt gaat komen dat hij iets kan inbrengen en is het al na een minuut of twee afgelopen voor Struve.
Overdreven simplisme of een redelijke analyse?
Klinkt als een Bas Rutten uitspraak "If you take roids you are a loser, you are weak in the mind"quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef THEFXR het volgende:
were LIVE http://www.youtube.com/user/UFC?ob=0&feature=results_main
Hunt lijkt mij wel een sterke kerel, qua kracht verreweg superieur aan Struve... ik vrees dat hij bij een poging tot takedown Struve gewoon een duw geeft en weer begint te beukenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is of Struve wil kickboxen met hem, hij kan ook gewoon voor een trip/takedown gaan die skills heeft hij wel, of een flying -sub
Schrijber is niet de master of gameplan en Stefan luistert slecht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Eerst maar even die methods afwachtenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Straks nog eens kijken waar ik op ga wedden
In het groen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef One_conundrum het volgende:
wie is die knakker in het groene jasje?
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-offquote:
joe silva, is de matchmaker, dana doet de weigh ins bij FOX nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-off
En die ze in het begin ook uit elkaar trok als ze koppen tegen elkaar deden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-off
6/10quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef THEFXR het volgende:
even het tekort aan ringgirls opvullen!
[ afbeelding ]
For real gap. Lichaam 9/10 maar face 3/10quote:
3/10 is wellicht wat laag, maar verder wel eens..quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
For real gap. Lichaam 9/10 maar face 3/10
wat is dan een 9/10 kop volgens jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmja, daar heb je ergens wel een punt, hoewel 3/10 wel laag isquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef THEFXR het volgende:
UFC zweden timetable:
18:30 facebook fights
21:00 main card
Dit zijn ook mijn picksquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Bootje84 het volgende:
Had ik mijn eerste training ook. Makkie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef roepdeman het volgende:
Die move van Barnett is toch gewoon basislessen MMA??
min vermenigvuldigen met min is plus jatogggquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schrijber is niet de master of gameplan en Stefan luistert slecht.
Ik zit heel dik op Gustafsson by KO/TKO @ 2.75, maar odd is geslasht nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eerst maar even die methods afwachten
24 aprilquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog wat bekend over Overeem? Heb het de afgelopen dagen niet in de gaten gehouden.
?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie ik ineens Marloes bij Expeditie Robinson ofzo
klopt, is al een tijdjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
?
Afgelopen seizoen? Was Esther.. (Vergeer?).. dat was een prof kickboxster dacht ik, misschien eerder seizoen?
Nieuw seizoen? ..quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.
Maar ze komt niet veel aan het woord, moet de aflevering van vandaag nog zien, straks ff online kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Die gasten zien er altijd wel jacked uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Jajong het volgende:
En iedereen die nog steeds geen Bellator kijkt.. Die gevechten zijn meestal beter dan de UFC gevechten en het commentaar is ook beter.
Vorige week zei Jimmy Smith, (de commentator en voormalig Pro-vechter) dat 1 zon dude beter kon stoppen met MMA en zich maar moest aanmelden voor de kappersschool. Bazig.
Laat die nou niet zo heel leuk geweest zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Goede tip, bellator 64 hier in de download.
Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
weet niet of dit echt nieuw is, hij zegt iig niks over zijn test
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recentquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kijk TUF ook niet meer, alleen de gevechten.
Vind Braziliaanse shit gewoon kut om te volgen met ondertiteling en Cruz - Faber kan me echt gestolen worden, vooral Cruz is moeilijk saai.
Vooral de uitspraak 'I'm stronger' is natuurlijk niet zo handig nuquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recent
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattiequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.
Iedereen wordt getest voordat ze huis in mogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattie![]()
denk dat de TUF fighters de meeste wel nattie zijn, ik zie ze iig geen stuff naar binnen smokkelen en dan gebruiken in het huis.
ik denk dat de 17de al veranderingen worden doorgevoerd om de 24ste te zegevieren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd.. over 10/11 dagen weten hoe/wat/of.
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:37 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, REEM will be cleared to fight!
![]()
Je doelt zeker op het twitter bericht van frontrowbrian:quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vertel het je net, over een paar uur zal het wel losbarsten
?quote:Brian @FrontRowBrian
@SERIOUSMMA Reem will be cleared to fight JDS
wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
Idd, wordt er niet echt warm van ofzo. Heb ik met Tuf Brasil ook, maar dat is echt waardeloos om te kijken met ondertiteling.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef roepdeman het volgende:
TUF....de afleveringen worden er niet beter op met een grotere productie. Die scene met Cruz en Faber buiten de gymzo fake, laat dan gewoon de trainingen zien.
Het is overigens wel dope dat je tijdens de live gevechten terugziet waar ze die week op getraind hebben, ook al is het beeldmateriaal karig. Mooie set up van onze stille jongen.
Volgende week
Sad but true.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Pisvee wordt het dit jaar toch weer niet.. waarom nog kijken en jezelf de ellende aandoen
voetbal op tv, prelims op de laptop?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
Dan volg je geen van beide serieus.. dat is ook zondequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetbal op tv, prelims op de laptop?
Hoe kun je dat nou leuk vinden..quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
18.30 uur, pedobearquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou leuk vinden..
Hoelaat beginnen de prelims btw ook al weer?
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?quote:
ook op facebookquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?
moet mijn pa om 7 uur naar het stadion brengen dus ik hoopte eigenlijk dat het dus om kwart over 7 begon
Eindelijk! En wat een verdomd fijn tijdstip, bord lasagne is bijna klaarquote:
Rogan doet UFC on Fuels idd niet, maar dit is ook niet Florian, maar die andere gast.... Wat is zn naam ook alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live'squote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldiequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live's
Hebben ze niet gewoon wat lokale Zweedse ingehuurd? Mooi genoeg!quote:
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldie
zet die stream aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...quote:
zeg dat, ik zie de naden van de mat!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...
Eén ronde 10-10....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |