quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef THEFXR het volgende:
UFC zweden timetable:
18:30 facebook fights
21:00 main card
Dit zijn ook mijn picksquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Bootje84 het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
Had ik mijn eerste training ook. Makkie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef roepdeman het volgende:
Die move van Barnett is toch gewoon basislessen MMA??
min vermenigvuldigen met min is plus jatogggquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schrijber is niet de master of gameplan en Stefan luistert slecht.
Ik zit heel dik op Gustafsson by KO/TKO @ 2.75, maar odd is geslasht nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eerst maar even die methods afwachten
24 aprilquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog wat bekend over Overeem? Heb het de afgelopen dagen niet in de gaten gehouden.
?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie ik ineens Marloes bij Expeditie Robinson ofzo
klopt, is al een tijdjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
?
Afgelopen seizoen? Was Esther.. (Vergeer?).. dat was een prof kickboxster dacht ik, misschien eerder seizoen?
Nieuw seizoen? ..quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien en val nu ineens in een aflevering tijdens het zappen.
Maar ze komt niet veel aan het woord, moet de aflevering van vandaag nog zien, straks ff online kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Die gasten zien er altijd wel jacked uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Jajong het volgende:
En iedereen die nog steeds geen Bellator kijkt.. Die gevechten zijn meestal beter dan de UFC gevechten en het commentaar is ook beter.
Vorige week zei Jimmy Smith, (de commentator en voormalig Pro-vechter) dat 1 zon dude beter kon stoppen met MMA en zich maar moest aanmelden voor de kappersschool. Bazig.
Laat die nou niet zo heel leuk geweest zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Goede tip, bellator 64 hier in de download.
Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef THEFXR het volgende:
weet niet of dit echt nieuw is, hij zegt iig niks over zijn test
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recentquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier op was dat bericht toch gebaseerd die vandaag hier gepost werd? Dat hij een interview had maar niet in ging op de failed drug test maar erg vele vertrouwen/zelfverzekerd was dat hij tegen JDS ging vechten.
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kijk TUF ook niet meer, alleen de gevechten.
Vind Braziliaanse shit gewoon kut om te volgen met ondertiteling en Cruz - Faber kan me echt gestolen worden, vooral Cruz is moeilijk saai.
Vooral de uitspraak 'I'm stronger' is natuurlijk niet zo handig nuquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan,maar soms wil men liegen en zo toch de eerste scoop hebben, ik kan iig nergens aan zien dat dit na de test is opgenomen. gewoon wat oud materiaal oppoetsen en ze hebben een nieuwtje, aangezien hij totale stilte heeft ingelast komt mij dit nogal verdacht over, hij zegt ook niks nieuws/recent
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattiequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind Cruz juist wel een coole dude als ik 'm zo zie bij TUF. Maar zijn laatste 5 gevechten heb ik allemaal geskipt of doorgeskimt.
Iedereen wordt getest voordat ze huis in mogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind die armen van Faber echt dik, ik denk dan, yeah bro all nattie![]()
denk dat de TUF fighters de meeste wel nattie zijn, ik zie ze iig geen stuff naar binnen smokkelen en dan gebruiken in het huis.
ik denk dat de 17de al veranderingen worden doorgevoerd om de 24ste te zegevieren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd.. over 10/11 dagen weten hoe/wat/of.
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:37 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, REEM will be cleared to fight!
![]()
Je doelt zeker op het twitter bericht van frontrowbrian:quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vertel het je net, over een paar uur zal het wel losbarsten
?quote:Brian @FrontRowBrian
@SERIOUSMMA Reem will be cleared to fight JDS
wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mis wel de prelims door het voetbal, die download ik dan morgen maar
Idd, wordt er niet echt warm van ofzo. Heb ik met Tuf Brasil ook, maar dat is echt waardeloos om te kijken met ondertiteling.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef roepdeman het volgende:
TUF....de afleveringen worden er niet beter op met een grotere productie. Die scene met Cruz en Faber buiten de gymzo fake, laat dan gewoon de trainingen zien.
Het is overigens wel dope dat je tijdens de live gevechten terugziet waar ze die week op getraind hebben, ook al is het beeldmateriaal karig. Mooie set up van onze stille jongen.
Volgende week
Sad but true.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Pisvee wordt het dit jaar toch weer niet.. waarom nog kijken en jezelf de ellende aandoen
voetbal op tv, prelims op de laptop?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
Dan volg je geen van beide serieus.. dat is ook zondequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voetbal op tv, prelims op de laptop?
Hoe kun je dat nou leuk vinden..quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sad but true.
Ik kijk omdat ik het leuk vind en het altijd kijk, prelims zijn makkelijker terug te kijken.
18.30 uur, pedobearquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou leuk vinden..
Hoelaat beginnen de prelims btw ook al weer?
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?quote:
ook op facebookquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het kwart over was. gewoon ufc.tv toch eerst?
moet mijn pa om 7 uur naar het stadion brengen dus ik hoopte eigenlijk dat het dus om kwart over 7 begon
Eindelijk! En wat een verdomd fijn tijdstip, bord lasagne is bijna klaarquote:
Rogan doet UFC on Fuels idd niet, maar dit is ook niet Florian, maar die andere gast.... Wat is zn naam ook alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live'squote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ga ook Lasagna eten! En wtf is dit? Geen Rogan? Wie is dit.. Florian?
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldiequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kenny Florian en John Annik doen fightnights/ufc live's
Hebben ze niet gewoon wat lokale Zweedse ingehuurd? Mooi genoeg!quote:
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Dat klinkt anik tegenwoordig wel erg als goldie
zet die stream aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goldie is wel aanwezig (ik heb de stream niet aan) .. hij deed ook de weigh ins.. maar normaal zouden deze niet PPV cards door Anik+Florian gedaan worden. Om Rogan en Goldy wat rust te geven en minder te hoeven reizen etc omdat het teveel werd.
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...quote:
zeg dat, ik zie de naden van de mat!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ouch, hier vloeiend beeld in goede kwaliteit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |