dan moet je dan aan boon vragen, die sindsdien schoonmaker is gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dan ook lekker onredelijk want als je afhankelijk bent van een groot verdiener om de rest te betalen doe je wat fout. Zonder Alistair hadden hun nog rond moeten komen.
Lees ff de rest van die sitequote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef THEFXR het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn![]()
UFC Star Alistair Overeem Responds to Doping Charges
http://sibatmedia.wordpre(...)s-to-doping-charges/
Sowieso die pijn stillers die hij gebruikte kun je ook als PED zien, als je je pijn weghaalt functioneer je beter.. (nee het zijn geen roids maar wel bevorderend)quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef THEFXR het volgende:
Bassie R komt terug op zijn uitspraken:
Now yesterday, everything was getting "heated up" for me, allegations "that I used" which make me angry, because like I always say "I can look at myself in the mirror knowing I earned everything myself, WITHOUT help of PED's". And I always make sure I use the right wording, but when I watched the show this morning, I said something that was not true.
I said: “In my whole life, I have never used any performing enhancing drugs”. Which is not true, because like right now, I am taking steroids for my knees, something I tried a year ago as well but didn’t work then (hopefully now it will), my friends know this as well of course. It’s called Deca Durabolin, it’s the only steroid that “helps improve collagen synthesis and bone mineral content”, and since I have no cartilage on both my kneecaps, I am trying this out in a very low quantity.
http://www.mmashareforum.(...)eem-etc--t54482.html
Deze picksquote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
Ik ga meequote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Main card
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Brian Stann vs. Alessio Sakara
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada
Dennis Siver vs. Diego Nunes
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Brad Pickett vs. Damacio Page
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:42 schreef SwaPore het volgende:
Weet iemand hoeveel een maandabonnement is op de nieuwe MMA gym in Amsterdam
Op de website zie ik het niet van R-gym
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.
lol, staat gewoon op de site http://www.r-grip.nl/lid-worden/
gast, hij bedoelt die nieuwe gym, die pas is geopend!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat is onzin... Ik train daar al 2 jaar en het is nog steeds 50 euro p/m onbeperkt trainen.
Ook voor nieuwe leden.
Hij heeft met je gewed dat Cees zou winnen van JDS?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, als Ali toch mag knokken
heb je de hele fight day timetable?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zijn morgen om 15.15 al de weigh ins (live)
Nope, ik was toevallig aan het kijken op het kanaal van de UFC op youtube en zag de weighins 'nog 26 uur'quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de hele fight day timetable?
Je bent er ook als de kippen bij he?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Fyodor het volgende:
Haha, prachtig stukje van Geenstijl.tv bij de opening van die dojo van Marloes!
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
Nah, ik weet dat het al even bestaat, maar zag het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent er ook als de kippen bij he?
Dude....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip worden
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
choose your pickquote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...
Dus ze had dood gemoeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.![]()
Tnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |