Hij heeft met je gewed dat Cees zou winnen van JDS?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef THEFXR het volgende:
THEFXR gaat schoenen vreten, als Ali toch mag knokken
heb je de hele fight day timetable?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij zijn morgen om 15.15 al de weigh ins (live)
Nope, ik was toevallig aan het kijken op het kanaal van de UFC op youtube en zag de weighins 'nog 26 uur'quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de hele fight day timetable?
Je bent er ook als de kippen bij he?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Fyodor het volgende:
Haha, prachtig stukje van Geenstijl.tv bij de opening van die dojo van Marloes!
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
Nah, ik weet dat het al even bestaat, maar zag het nu pasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent er ook als de kippen bij he?
Dude....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Frank trigg had zijn roid rage momentje, door zijn vrouw te wurgen recht voor zijn kinderen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Als ze mij Twinkletoes als bijnaam zouden geven zou ik ook leip worden
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
choose your pickquote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat is de bron? Zie niets op mmaheadliner...
Dus ze had dood gemoeten?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind het een grote lul,maar nog een grotere FAIL, dat je als MMA vechter,je vrouw niet fatsoenlijk kan wurgen, idioot dat het is.![]()
Tnx!quote:
Je kijkt nu serieus alleen naar of iemand in de UFC vecht of niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed die Siyar nu daadwerkelijk is. Zo'n Glory evenement is natuurlijk leuk, maar is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de UFC. Ik denk dat ik voor Thiago ga.
Nouja, fout. Het is meer dat ik de prestaties van Siyar niet echt op waarde kan schatten, en oprecht benieuwd ben hoe goed hij daadwerkelijk is. Van zo'n Thiago kan je in ieder geval zeggen dat hij een behoorlijke ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik moet zeggen dat ik mijn picks vaak maar op gevoel maak, zonder er erg in te verdiepen/over na te denken, just for fun.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je kijkt nu serieus alleen naar of iemand in de UFC vecht of niet?![]()
Een fout die heel veel mensen maken...
Lol, overheen gelezenquote:Op donderdag 12 april 2012 03:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die van Marloes Coenen bedoelt, die is 65 per mnd.
lol, staat gewoon op de site http://www.r-grip.nl/lid-worden/
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te latenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Lol, overheen gelezen
65¤ per maand wat de shit
Zo gaat dat ook bij golfquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te laten
Siyar sloopte Tommy Depret en dat is echt een beest. Ik weet niet of hij nu al klaar is voor de toppers in de UFC, maar ik heb toch een beetje het idee datThiago een beetje overrated is. Ja, hij heeft ervaring tegen de besten, maar daarin heeft hij alleen van Koscheck gewonnen en dat was een lucky punch. Ik zie Siyar zeker in staat om te winnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nouja, fout. Het is meer dat ik de prestaties van Siyar niet echt op waarde kan schatten, en oprecht benieuwd ben hoe goed hij daadwerkelijk is. Van zo'n Thiago kan je in ieder geval zeggen dat hij een behoorlijke ervaring heeft op het hoogste niveau. Ik moet zeggen dat ik mijn picks vaak maar op gevoel maak, zonder er erg in te verdiepen/over na te denken, just for fun.
Er hangt best wel wat hype om die Siyar heen. Deels door zijn eigen (redelijk grootse) uitspraken, deels door trainingspartners deels door fora zoals mixfight. Nu is het wel zo dat er op Mixfight nog al gauw een buzz ontstaat rondom elke willekeurige Nederlander/vechter die in Nederland traint. Denk aan de Yvel van de laatste jaren, Einimo
, Karaev
, Struve en Kuiper.
Ik kan het in ieder geval niet goed inschatten, vandaar dat mijn pick naar Thiago gaat vanwege de ervaring op het hoogste niveau, al is het natuurlijk altijd leuk als een Nederlander het goed gaat doen in de UFC.
Misschien dat jij wat meer over die gast kan vertellen? Kan hij tot de top van de UFC geraken?
Ja, inderdaad geen wedstrijdvechtersquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is om een bepaalde doelgroep aan te spreken of buiten de deur te laten
Gisteren navraag gedaan. Dit zal een tijdelijke prijs zijn, omdat ze net zijn verhuist en veel kosten daarmee hebben gemaakt. Met een jaartje zullen ze de prijs weer omlaag brengen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Lol, overheen gelezen
65¤ per maand wat de shit
Die is wel tof gedaanquote:
quote:I feel good
goed scenarioquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hunt slaat extreem hard, Struve laat zich altijd flink bont en blauw slaan tot hij iets bereikt.
Uitgaande van die logica slaat Hunt zo hard dat Struve nooit op het punt gaat komen dat hij iets kan inbrengen en is het al na een minuut of twee afgelopen voor Struve.
Overdreven simplisme of een redelijke analyse?
AlbinoReem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Struve moet gewoon van Camp wisselen. Dan kunnen ze roids in zijn ass spuiten zodat ie een stuk zelfverzekerder de Octagon instapt en dito gaat vechten.
Al dat gewicht wat hij er nu bij heeft is nog zonder roids?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Struve moet gewoon van Camp wisselen. Dan kunnen ze roids in zijn ass spuiten zodat ie een stuk zelfverzekerder de Octagon instapt en dito gaat vechten.
?!?!?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat mij betreft de meest logische uitkomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hunt slaat extreem hard, Struve laat zich altijd flink bont en blauw slaan tot hij iets bereikt.
Uitgaande van die logica slaat Hunt zo hard dat Struve nooit op het punt gaat komen dat hij iets kan inbrengen en is het al na een minuut of twee afgelopen voor Struve.
Overdreven simplisme of een redelijke analyse?
Klinkt als een Bas Rutten uitspraak "If you take roids you are a loser, you are weak in the mind"quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef THEFXR het volgende:
were LIVE http://www.youtube.com/user/UFC?ob=0&feature=results_main
Hunt lijkt mij wel een sterke kerel, qua kracht verreweg superieur aan Struve... ik vrees dat hij bij een poging tot takedown Struve gewoon een duw geeft en weer begint te beukenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
De vraag is of Struve wil kickboxen met hem, hij kan ook gewoon voor een trip/takedown gaan die skills heeft hij wel, of een flying -sub
Schrijber is niet de master of gameplan en Stefan luistert slecht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Eerst maar even die methods afwachtenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Straks nog eens kijken waar ik op ga wedden
In het groen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef One_conundrum het volgende:
wie is die knakker in het groene jasje?
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-offquote:
joe silva, is de matchmaker, dana doet de weigh ins bij FOX nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-off
En die ze in het begin ook uit elkaar trok als ze koppen tegen elkaar deden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat leren jasjs, leek groen, rechts op het podium, alle fighters gaven hem steeds een handje, en dan de face-off
6/10quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef THEFXR het volgende:
even het tekort aan ringgirls opvullen!
[ afbeelding ]
For real gap. Lichaam 9/10 maar face 3/10quote:
3/10 is wellicht wat laag, maar verder wel eens..quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
For real gap. Lichaam 9/10 maar face 3/10
wat is dan een 9/10 kop volgens jou?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmja, daar heb je ergens wel een punt, hoewel 3/10 wel laag isquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef THEFXR het volgende:
UFC zweden timetable:
18:30 facebook fights
21:00 main card
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |