Als je dit te snel leest zou je denken dat je Guida als fav picktequote:Op maandag 9 april 2012 16:55 schreef Fenomeno het volgende:
Maynard - Guida booked
Ik denk dat Gray Guida heel veel pijn gaat doen.
Ik zit nu in de trein, kan je al wat meer vertellen over Hunt?quote:
Hunt komt wat later in de show, anders moest hij wel erg vroeg opstaanquote:Op maandag 9 april 2012 19:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, kan je al wat meer vertellen over Hunt?
Goede TT trouwens, de enige juiste!
Als hij geen licentie aanvraagd, weet hij zeker dat je nooit meer mag vechten. dus daarom vraagt hij hem aan met een long shot ooit nog te kunnen vechten, maar dat met JDS gaat niet meer gebeuren.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Lesnar het volgende:
Cees heeft alsnog een vergunning aangevraagd? Waar is de man mee bezig? Ook zijn B staaltje wil hij niet laten onderzoeken. Iemand die een idee heeft wat er gaande is?
Het feit dat de UFC/Dana White EN Overeem zo stil zijn zegt genoeg.. er is nog geen vervanger aangewezen (al zal die vast intern er zijn, maar niet naar buiten).. dat is ook raar.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Lesnar het volgende:
Cees heeft alsnog een vergunning aangevraagd? Waar is de man mee bezig? Ook zijn B staaltje wil hij niet laten onderzoeken. Iemand die een idee heeft wat er gaande is?
Of ze wachten 6 dagen en testen dan weer, waaruit zal blijken dat de ratio normaal is. De meeste mensen zullen het niet weten en er komt een gevecht. Conclusie: Cash money.quote:Op maandag 9 april 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feit dat de UFC/Dana White EN Overeem zo stil zijn zegt genoeg.. er is nog geen vervanger aangewezen (al zal die vast intern er zijn, maar niet naar buiten).. dat is ook raar.
Misschien hopen ze een loophole te vinden of dat er een fout is gemaakt, geen idee..
Zou het mogen dat de Alistair bij zijn nieuwe test drugfree is.. dan zijn license zal krijgen? Dunnow, lijkt me niet.. zou ook UFC's credibility nog verder beschadigen maar de radio stilte is apart/verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |