Kan ook een leuke hobby zijn, je ergeren aan iets wat niets met jou te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het stoort me, hoe triest die mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Als je hier al last van hebt, gaat het bij jezelf ook ergens mis.
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.quote:
Jawel, het doet pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.
Er zijn hier mensen die klagen over mensen die 'ik vindt' schrijven. Daar heb je toch zelf ook geen last van?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Iets zegt me dat jij geen vrienden hebt...
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Ritmo het volgende:
Overigens heb ik er wel degelijk last van (gehad). Soms zit je met zulke figuren opgescheept d.m.v. je werk, projectgroep op school etc. En dan moet je noodgedwongen met ze omgaan.
Met normale mensen neem je dan maandag ff je weekend door, maar zij hebben gewoon nooit wat te vertellen.
Echt hé, het zijn ook altijd ''nerds'' die ze aandoen naar school..quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef SpikedPsych het volgende:
Niks mis met bergschoenen, als je ze maar tijdens een bergwandeling gebruikt
Kap eens met dat achterlijke gekaats.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Trolololquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
ja ts je kan nou wel interessant doen maar ik heb gewoon via internet vrienden (denk aan bijvoorbeeld world of warcraft) alleen die wonen niet in de buurt
En jij word zeker taalkundige ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?
Helemaal niet. Integendeel... juist leuk als ze nou net iets vertellen wat ik niet verwacht, iets leuks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.
TS is steen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Vraagje aan TS, Haat jij ook wel eens niet?
Mensen die hele dagen voor tentamens leren...
Just Shoot Me
Avondmensen willen uitslaaprecht
Computernerds
Nederlandse Marine
Dat is een kleine greep uit jouw topics. alleen maar haten, haten en nog eens haten. waarom?
Is geen gekaats. Gewoon een behoorlijk realistische constatering. Ik denk ook dat jij een vriendloze gozert bent die op internet zichzelf veel stoerder voor doet dan hij werkelijk is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kap eens met dat achterlijke gekaats.Je lijkt wel een kleuter. "Wat je zegt ben je zelluuff".
Omdat TS eigenlijk dit is:quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
[...]
Dat is een kleine greep uit jouw topics. alleen maar haten, haten en nog eens haten. waarom?
Goede reactie. Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef xSanjay het volgende:
Je kunt geen vrienden maken als je niet tevreden bent met jezelf. Want hoe kunnen anderen je leuk vinden als jij jezelf niet leuk vind?
Oftewel, probleem zit bij zelfwaardering van je eigen ik. Het is dan wel heel kortzichtig om te zeggen dat het kei makkelijk is om vrienden te maken
quote:
Die comments boven mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Omdat TS eigenlijk dit is:
[ afbeelding ]
Ik ben heel liefdevolquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Just Shoot Me
Computernerds
Nederlandse Marine
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.
Dan zoek ik ff verderquote:
Nou en? Dan is het lekker altijd zo. Ben jij lekker blij dat jij hun niet bent, met je mega-interessante leven vol spannende belevenissen waar je uitgebreid over kunt verhalen tegen iedereen die het maar horen wil of niet snel genoeg weg kon komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
Helemaal niet. Integendeel... juist leuk als ze nou net iets vertellen wat ik niet verwacht, iets leuks.
Alleen dan is het "mwoah ja.. niks gedaan.. beetje gehangen"
En dat is niet erg, maar het is altijd zo.
Nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is geen gekaats. Gewoon een behoorlijk realistische constatering. Ik denk ook dat jij een vriendloze gozert bent die op internet zichzelf veel stoerder voor doet dan hij werkelijk is.
Of niet, natuurlijk. Er hoeft geen uitgekiend plan achter te zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee.
Dan zou ik me hier wel bij de slowchat-clubjes voegen en me populair willen maken he?
Nja opzich is het ook een best interessante fenomeen. Want je hebt wel vrienden nodig in je leven (mensen kunnen zelfs sterven door eenzaamheid).quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goede reactie. Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.
Dus dat klopt wel denk ik.
Ja, sure.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of niet, natuurlijk. Er hoeft geen uitgekiend plan achter te zitten.
Omdat ie niet goed bij zijn hoofd is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Just Shoot Me
Computernerds
Nederlandse Marine
Klopt. En toch doen ze hier alsof het heel normaal en gezond is om volledig eenzaam te leven...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nja opzich is het ook een best interessante fenomeen. Want je hebt wel vrienden nodig in je leven (mensen kunnen zelfs sterven door eenzaamheid).
Assertief niet echt, vaak ben ik iets te aardig (al zou je dat niet geloven aan de hand van m'n postsquote:Ligt ook aan je temperament e.d. Zelf ben ik vrij assertief en extravert, dan maak je ook wat sneller vrienden. Ik gok dat bij jou dit ook het geval is
Totaal niet. Maar je bent gewoon niet zo stoer als je je probeert voor te doen, denk ik. En dat spreek ik uit. Wat jij verder van vriendloze mensen vindt zal me een zorg zijn, ik beticht jou van pot verwijt de ketel. Vriendloze.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, sure.Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Graag even ophouden over mij, en ingaan op de klacht.
Of voelen jullie je aangesproken en ga je in de aanval?
Dan heb je de verkeerde vrienden, als je dat als 'verplichtingen' ziet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef Pharkus het volgende:
Lekker rustig lijkt me dat. Ieder weekend hier zit vol met nutteloze sociale verplichtingen
oneens met ongedwongen zijn als je zin heb om te chillen gewoon ff pingen, je moet niet sociale dingen gaan plannen want mss heb je een hele drukke week gehad en heb je ff toe aan een dag rust zonder gedoequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde vrienden, als je dat als 'verplichtingen' ziet.
Werk , school en de belastingopgave dat zijn (soms) vervelende verplichtingen. Iets met vrienden doen niet.
Haha zegt onze maagdelijke computerkneus die thuis aan z'n pctje loopt te sleutelen of te fokken op koninginnedag, met kerst en alle andere feestdagen.quote:
Okquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha zegt onze maagdelijke computerkneus die thuis aan z'n pctje loopt te sleutelen of te fokken op koninginnedag, met kerst en alle andere feestdagen.
Haha assertief hoeft niet altijd negatief te zijn :p, wordt vaak wel zo geassocieerd. Maar in een ideale wereld zou iedereen assertief zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. En toch doen ze hier alsof het heel normaal en gezond is om volledig eenzaam te leven...
[..]
Assertief niet echt, vaak ben ik iets te aardig (al zou je dat niet geloven aan de hand van m'n posts) maar idd wel redelijk extravert.
Maar dat hoeft niet iedereen te zijn.. je kunt ook introvert en normaal/sociaal zijn waardoor je vrienden hebt.
Ja dat kan een keer, en dan zeg je toch gewoon voor dat weekend alles af?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
oneens met ongedwongen zijn als je zin heb om te chillen gewoon ff pingen, je moet niet sociale dingen gaan plannen want mss heb je een hele drukke week gehad en heb je ff toe aan een dag rust zonder gedoe
Reageer is ff. waarom zoveel haat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja dat kan een keer, en dan zeg je toch gewoon voor dat weekend alles af?
Wat ik ook een beetje onzin/aanstellerij vindt. Wat wil je dan doen?
Ja, echt opvallend hoe iedereen hier direct in de aanval schiet bij zo'n onderwerp.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Confronterend topic voor veel FOK!kers zo te zien.
Omdat ik alleenmaar haattopics van je voorbij zie komen. ga wat anders doen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, echt opvallend hoe iedereen hier direct in de aanval schiet bij zo'n onderwerp.
En het is niet dat er een goede discussie komt of dat ze het toegeven, maar dan gaan ze oude topics van me zoeken. Wtf heeft dat ermee te maken?
Dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef plopkweker het volgende:
-shitload of links-
Moet ik nog doorgaan?
Nee assertief is juist goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha assertief hoeft niet altijd negatief te zijn :p, wordt vaak wel zo geassocieerd. Maar in een ideale wereld zou iedereen assertief zijn.
En je hoeft idd niet extravert te zijn, maar meestal gaat het dan wel wat makkelijker (hoewel je dan meestal wel wat meer oppervlakkige vriendschappen heb).
okquote:
Dat zie je nóóit in KLB.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, echt opvallend hoe iedereen hier direct in de aanval schiet bij zo'n onderwerp.
roflquote:
Je zou maar vrienden zijn met deze stakker. Wordt een gezellig avondje uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef plopkweker het volgende:
Mensen met aids uitmoorden
'Condooms helpen niet tegen AIDS'
Windows tijdbalken zijn bagger
AVI's bewerken
Haten op socialmedia
See you dance?
Haten op comedycentral
Hans v.d. Togt naar Comedy Central
Haten op koppels
'HOAX!'
Haten op DWDD
Willem van Middelkoop
Nog een keer op DWDD
Matthijs Van Nieuwkerk
Haten op gang van zaken RaboBank
Pinpas Rabobank
Haten tegen mensen die anders zijn
Mensen zie zich verzetten tegen alles wat populair/in is...
Haten op Kelly Clarkson
Kelly Clarkson
Haten op mensen die hun muziek willen laten horen
Mensen die vinden dat je al hun favo bandjes moet kennen
Haten op pindakaas
'Nederlander is calvinistisch'
Moet ik nog doorgaan?
Dat is geen haat. Zoals Jan Mulder in DWDD z'n 10 ergernissen heeft, heb ik mijn KLB-topics.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Reageer is ff. waarom zoveel haat?
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is geen haat. Zoals Jan Mulder in DWDD z'n 10 ergernissen heeft, heb ik mijn KLB-topics.
Daarnaast ben ik dan weer heel liefdevol, zoals ik al zei.
Precies, maar dat noemen we dan ook over-assertief of agressief-assertief (schijn assertiviteit)quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee assertief is juist goed.hoewel je niet moet doorslaan.
Idd. Duffe mensen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
naja, je hebt wel dat je na werk of na college even samen een pintje wil drinken. Het zijn ook altijd dezelfde personen die ontbreken. Meestal "Geen zin", "Ik moet naar huis van mijn vrouw/moeder", "WoW wacht niet" etc etc
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch wel wat over een deel van de mensen hier.
Kom op zeg, als je topics opent over nerds, ICT'ers, gamers, vriendloze mensen dan krijg je het halve topic over je heen. Als je een klaag-topic opent over voetbal of mensen die uitgaan dan is iedereen het met je eens.quote:
Waarom zit je hier dan zo veel?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je topics opent over nerds, ICT'ers, gamers, vriendloze mensen dan krijg je het halve topic over je heen. Als je een klaag-topic opent over voetbal of mensen die uitgaan dan is iedereen het met je eens.Wat zegt dat over het volk hier?
Ik ben eigenlijk wel 3 van de 4.. ben alleen niet vriendloosquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je topics opent over nerds, ICT'ers, gamers, vriendloze mensen
Nou ja, ik klaag wel veel, dat klopt. Maar idd: vaak probeer ik een prikkelende discussie te starten en dan ga ik er even hard in. Niets mis mee toch? Houdt de boel hier een beetje levendig...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:25 schreef xSanjay het volgende:
En voor de mensen die haten op TS, hij probeert gewoon veel kritiek te leveren. En in mijn ogen is het goed om kritisch te zijn;), maar om gelijk te roepen dat TS vol haat zit en geen leven heeft
Niet m'n vraag beantwoorden met een wedervraagquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan zo veel?
Kijk zn pohi... zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:25 schreef xSanjay het volgende:
En voor de mensen die haten op TS, hij probeert gewoon veel kritiek te leveren. En in mijn ogen is het goed om kritisch te zijn;), maar om gelijk te roepen dat TS vol haat zit en geen leven heeft
dat jij niet op FOK thuishoord misschien?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je topics opent over nerds, ICT'ers, gamers, vriendloze mensen dan krijg je het halve topic over je heen. Als je een klaag-topic opent over voetbal of mensen die uitgaan dan is iedereen het met je eens.Wat zegt dat over het volk hier?
thuishoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat jij niet op FOK thuishoord misschien?
Dus je geeft hier gewoon toe dat hier nou eenmaal veel kansloos volk zit?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat jij niet op FOK thuishoord misschien?
Nou is gewoon een vraag, als jij het niveau hier zo matigjes vindt, waarom dan nog de moeite doen of de energie erin steken? Hele valide vraag imho.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet m'n vraag beantwoorden met een wedervraag
Euhm, ja?! Dat moet je inmiddels toch wel weten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je geeft hier gewoon toe dat hier nou eenmaal veel kansloos volk zit?
Zoals ik al zei stoort me dat aan de ogen. Het doet pijn!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En hier stoor je je wel aan, zoiets kleins?
Nee, dat jij kansloos bent dat jij nog hier zit als je zo denkt over onsquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus je geeft hier gewoon toe dat hier nou eenmaal veel kansloos volk zit?
sorry, ben net wakkerquote:
Omdat niet iedereen hier zo isquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou is gewoon een vraag, als jij het niveau hier zo matigjes vindt, waarom dan nog de moeite doen of de energie erin steken? Hele valide vraag imho.
Haha, nja ik ben het niet helemaal eens met TS. In mijn ogen is hij wat kortzichtig en naïefquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Kijk zn pohi... zal je nog verbazen
Terecht, maar jij moet toch ook weten dat van alle subfora KLB het grootste mongool gehalte heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hier zo isbovendien daag ik dergelijk volk graag een beetje uit, wellicht om de boel een beetje wakker te houden.
Als dat je al stoort kan je beter zelfmoord plegen, en je bent zelf triest als je op zulke dingen let, dus je stoort je aan jezelf, en dan komen we terug bij zelfmoord plegen dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het stoort me, hoe triest die mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |