HIGH-FIVEquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
Leer mijn hele leven lang één dag van te voren.
Dat is ook weer onzin. Sommige vakken gebruiken veel termen en hele specifieke dingen die je wel degelijk even in je kop moet stampen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je voor een tentamen moet leren, wil het eigenlijk al zeggen dat je niet geschikt bent voor die opleiding...
Dat deed ik op de middelbare school altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
Ik volg vrijwel geen colleges en leer meestal alleen oude tentamenopgaves van buiten, nieuwe komen altijd op hetzelfde neer alleen met iets andere uitkomsten/getallen, meestal moet je het dan wel 2 of 3x herkansen maar dat heb ik wel voor overDe tijd die ik hiermee win besteed ik aan nuttigere zaken, zoals fokken bv.
Pijn aan mijn ogen, wat doe je?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Merkie het volgende:
differentiaalvergelijkingen
Idem hier, tot nu toe is het best te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
Zeker een MBO-studie, gewoon domweg alle termen uit je hoofd leren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef Supersoep het volgende:
Zwakke klacht. Vriendin van me moest het voor elkaar krijgen om elk bot in het menselijk lichaam te noemen, probeer dat maar eens met een dagje studeren. Er is maar een beperkte hoeveelheid informatie wat je per dag op kan slaan.
Leer teveel en een dag later ben je de helft weer vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |