die kl losers sturen 3 dagen na de pincode je pas op, maar aangezien alle niet-tokkies (alhoewel tokkies, dat schijnt niet meer te mogen, maar goed of niet goed in elk geval goed) werken overdagquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Normaal gesproken krijg je nog een brief waarin staat dat je pasje op het kantoor te blahblah ligt.
Pas sturen ze niet op, die moet je halen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef babybox het volgende:
[..]
die kl losers sturen 3 dagen na de pincode je pas op, maar aangezien alle niet-tokkies (alhoewel tokkies, dat schijnt niet meer te mogen, maar goed of niet goed in elk geval goed) werken overdag
betekent dat, dat je ze 2x voor niks bij je voor de deur staan, vervolgens mikken ze en vefrommeld papiertje door je brievenbus, waarin dus staat dat je de eerstvolgende werkdag, dit is in dit geval maandag, maar maandag kan pas na 13.30 uur
kortom![]()
![]()
dat dus.....
Óf je krijgt een apart afhaalbericht óf het staat onderop je afschrift.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb vorige week een betaalrekening bij de Rabobank geopend. Nu zou ik een PIN-code thuis ontvangen en het pasje moet ik dan afhalen op het kantoor.
Vanmiddag heb ik de envelop met m'n PIN-code ontvangen, maar verder niets over het pasje. Krijg ik hiervoor nog een apart afhaalbericht of kan ik maandag gewoon met m'n legitimatie m'n pasje afhalen? Iemand die het toevallig weet?
Je krijgt je pas wel als je hem kwijt ben en als nieuwe klant inderdaad ophalen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pas sturen ze niet op, die moet je halen.
Maar wanneer je een nieuwe klant bent moet je de pinpas toch ophalen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Tenzij het in 2 weken veranderd is..
Naja misschien is het per regio anders.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar wanneer je een nieuwe klant bent moet je de pinpas toch ophalen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moest hem als huidige klant ook ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |