Kan ook een leuke hobby zijn, je ergeren aan iets wat niets met jou te maken heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het stoort me, hoe triest die mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:00 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Als je hier al last van hebt, gaat het bij jezelf ook ergens mis.
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.quote:
Jawel, het doet pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet direct altijd overal erg veel (over)last van te hebben om iets irritant te vinden hoor.
Er zijn hier mensen die klagen over mensen die 'ik vindt' schrijven. Daar heb je toch zelf ook geen last van?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Iets zegt me dat jij geen vrienden hebt...
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Ritmo het volgende:
Overigens heb ik er wel degelijk last van (gehad). Soms zit je met zulke figuren opgescheept d.m.v. je werk, projectgroep op school etc. En dan moet je noodgedwongen met ze omgaan.
Met normale mensen neem je dan maandag ff je weekend door, maar zij hebben gewoon nooit wat te vertellen.
Echt hé, het zijn ook altijd ''nerds'' die ze aandoen naar school..quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef SpikedPsych het volgende:
Niks mis met bergschoenen, als je ze maar tijdens een bergwandeling gebruikt
Kap eens met dat achterlijke gekaats.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Zenato het volgende:
Trolololquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Paxcon het volgende:
ja ts je kan nou wel interessant doen maar ik heb gewoon via internet vrienden (denk aan bijvoorbeeld world of warcraft) alleen die wonen niet in de buurt
En jij word zeker taalkundige ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zo jij hebt egt vantasie enzo en orginieteid enzo wordt jij soms filmmaker of sgrijver?
Helemaal niet. Integendeel... juist leuk als ze nou net iets vertellen wat ik niet verwacht, iets leuks.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En ze moeten allemaal wel gewoon voldoen aan jouw verwachting natuurlijk. Wat zullen we nou krijgen.
TS is steen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Vraagje aan TS, Haat jij ook wel eens niet?
Mensen die hele dagen voor tentamens leren...
Just Shoot Me
Avondmensen willen uitslaaprecht
Computernerds
Nederlandse Marine
Dat is een kleine greep uit jouw topics. alleen maar haten, haten en nog eens haten. waarom?
Is geen gekaats. Gewoon een behoorlijk realistische constatering. Ik denk ook dat jij een vriendloze gozert bent die op internet zichzelf veel stoerder voor doet dan hij werkelijk is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kap eens met dat achterlijke gekaats.Je lijkt wel een kleuter. "Wat je zegt ben je zelluuff".
Omdat TS eigenlijk dit is:quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
[...]
Dat is een kleine greep uit jouw topics. alleen maar haten, haten en nog eens haten. waarom?
Goede reactie. Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef xSanjay het volgende:
Je kunt geen vrienden maken als je niet tevreden bent met jezelf. Want hoe kunnen anderen je leuk vinden als jij jezelf niet leuk vind?
Oftewel, probleem zit bij zelfwaardering van je eigen ik. Het is dan wel heel kortzichtig om te zeggen dat het kei makkelijk is om vrienden te maken
quote:
Die comments boven mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Omdat TS eigenlijk dit is:
[ afbeelding ]
Ik ben heel liefdevolquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Just Shoot Me
Computernerds
Nederlandse Marine
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.
Dan zoek ik ff verderquote:
Nou en? Dan is het lekker altijd zo. Ben jij lekker blij dat jij hun niet bent, met je mega-interessante leven vol spannende belevenissen waar je uitgebreid over kunt verhalen tegen iedereen die het maar horen wil of niet snel genoeg weg kon komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
Helemaal niet. Integendeel... juist leuk als ze nou net iets vertellen wat ik niet verwacht, iets leuks.
Alleen dan is het "mwoah ja.. niks gedaan.. beetje gehangen"
En dat is niet erg, maar het is altijd zo.
Nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is geen gekaats. Gewoon een behoorlijk realistische constatering. Ik denk ook dat jij een vriendloze gozert bent die op internet zichzelf veel stoerder voor doet dan hij werkelijk is.
Of niet, natuurlijk. Er hoeft geen uitgekiend plan achter te zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee.
Dan zou ik me hier wel bij de slowchat-clubjes voegen en me populair willen maken he?
Nja opzich is het ook een best interessante fenomeen. Want je hebt wel vrienden nodig in je leven (mensen kunnen zelfs sterven door eenzaamheid).quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goede reactie. Het zijn ook per definitie vervelende en chagerijnige mensen vaak.
Dus dat klopt wel denk ik.
Ja, sure.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of niet, natuurlijk. Er hoeft geen uitgekiend plan achter te zitten.
Omdat ie niet goed bij zijn hoofd is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:07 schreef plopkweker het volgende:
Just Shoot Me
Computernerds
Nederlandse Marine
Klopt. En toch doen ze hier alsof het heel normaal en gezond is om volledig eenzaam te leven...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nja opzich is het ook een best interessante fenomeen. Want je hebt wel vrienden nodig in je leven (mensen kunnen zelfs sterven door eenzaamheid).
Assertief niet echt, vaak ben ik iets te aardig (al zou je dat niet geloven aan de hand van m'n postsquote:Ligt ook aan je temperament e.d. Zelf ben ik vrij assertief en extravert, dan maak je ook wat sneller vrienden. Ik gok dat bij jou dit ook het geval is
Totaal niet. Maar je bent gewoon niet zo stoer als je je probeert voor te doen, denk ik. En dat spreek ik uit. Wat jij verder van vriendloze mensen vindt zal me een zorg zijn, ik beticht jou van pot verwijt de ketel. Vriendloze.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, sure.Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Graag even ophouden over mij, en ingaan op de klacht.
Of voelen jullie je aangesproken en ga je in de aanval?
Dan heb je de verkeerde vrienden, als je dat als 'verplichtingen' ziet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:12 schreef Pharkus het volgende:
Lekker rustig lijkt me dat. Ieder weekend hier zit vol met nutteloze sociale verplichtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |