RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Beetje suffe reactie. Het was natuurlijk een stuk geslaagder geweest als die ene vrouw had meegedaan, daar ging het misschien wel met name om...quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:41 schreef matthijst het volgende:
Beetje suffe aflerving die laatste.
Vraag me af waarom die vrouw eraan meedeed, beetje attentionwhore; kijk mij eens goed zijn, ik heb spijt...
Inderdaad. Dat haarknip verhaal was inderdaad wat flauw. Ik kan me wel voorstellen dat die vrouw (Mirjam) toen wel erg bang is geweest. Helemaal omdat ze niet wist waarom ze haar moesten hebben. Maar volgens mij vond Mirjam het helemaal niet nodig om mee te doen. Die was het al lang vergeten. Ik heb het idee dat Anita die het meest gepest heeft niet wilde komen en Peter na lang aandringen Mirjam uiteindelijk zo ver heeft gekregen toch mee te doen. Anders was het helemaal een flauwe aflevering geweest. Neemt niet weg natuurlijk dat wat Servie heeft meegemaakt (met een koekenpan op haar hoofd geslagen door haar eigen moeder) erg genoeg is geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:10 schreef matthijst het volgende:
Das waar, maar dat hele haarknipverhaal vond ik wat flauwtjes...
Vind normale afleveringen leuker, waar zon clubje pesters in zit.
Ook benieuwd of pesten op de werkplek nog gaat komen dit seizoen.
Inderdaad. En ik begreep dat ze ook al twee kinderen op de wereld heeft gezet. Daar heeft ze niet echt van te lijden gehad. En ook wel erg aardig leek me. Ze vond het bijna erger voor Servie dat die er nog steeds mee zat dan dat ze er zelf nog problemen mee had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:09 schreef pberends het volgende:
Die haar-knip-dame was overigens wel een prettig hapje.
Mhaow, ze zei toch dat ze er wel bang door geworden was?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik begreep dat ze ook al twee kinderen op de wereld heeft gezet. Daar heeft ze niet echt van te lijden gehad. En ook wel erg aardig leek me. Ze vond het bijna erger voor Servie dat die er nog steeds mee zat dan dat ze er zelf nog problemen mee had.
Ja toen in die tijd was ze bang begreep ik. Omdat ze niet wist waarom ze haar moesten hebben en ze was bang dat ze haar weer zouden pakken. Kan ik me wel iets bij voorstellen dat dat indruk maakt. Maar volgens mij zat ze er nu niet meer echt mee. Tenminste zo kwam ze in de uitzending op mij over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ze zei toch dat ze er wel bang door geworden was?
eensquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik zal het wel niet mogen zeggen, maar echt knap is ze ook niet inderdaad.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
En dan druk je je nog heel voorzichtig uitquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
ook eensquote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mja, geen reden om te gaan pesten ofzo natuurlijk.
Lekker elkaar pestenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
De juffen vonden het maar wat gezellig.
Peter is bang dat ze gaat huilenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Peter zegt het heel voorzichtig: iets te dik.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik had ook zo'n dik meisje in de klas die altijd de lul was met gym, vraag me af of ze er nog mee zit
Jaaa geniaal altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, wij gingen gewoon apenkooien.
Heerlijk was dat altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kwam er net pas achter, na al die keren, dat het waarschijnlijk "leuk" moet voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Kroelo het volgende:
"niemand vond 'm leuk" oftewel "niemand gaf een neuk" wat ik altijd versta :p
Dat deden we alleen aan het eind van het schooljaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hehe, ja lekker onduidelijk is het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er net pas achter, na al die keren, dat het waarschijnlijk "leuk" moet voorstellen
Hoe verzinnen ze het.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Help mijn kind is ontvoerd. Weer wat nieuws.
Heb jij de tietentester ook gepest?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, niet mn hele basisschooltijd bij gezeten, maar wel een paar jaartjes
Wij deden/mochten dat niet zo vaak omdat alles uit het opslag hok werd gebruiktquote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef NegruVoda het volgende:
[..]
Dat deden we alleen aan het eind van het schooljaar.
Ja, wij vast ook niet elke week.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef NegruVoda het volgende:
[..]
Dat deden we alleen aan het eind van het schooljaar.
ja, rtl gaat steeds verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Help mijn kind is ontvoerd. Weer wat nieuws.
Mensen die dat niet verstaan zijn net zo doof als die kut van daarnet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Kroelo het volgende:
[..]
hehe, ja lekker onduidelijk is het ook
dat idee had ik ook al, en als ze al zo was toen ze heek klein was hebben haar ouders ook gefaaldquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat ik dan niet snap he, als je er altijd mee gepest wordt dat je dik bent, krijg je dan geen complex waardoor je juist heel erg wil afvallen? Waarom is ze nu alsnog dik, en naar mijn mening ook gewoon een varken?
Was jij die dracula?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, niet mn hele basisschooltijd bij gezeten, maar wel een paar jaartjes
Nope, ze woonde bij mij in de buurt, en d'r moeder was heul aardig. Heb ook maar heel even bij in de klas gezeten. Kende die Silvana met name wel die net in beeld was, daar heb ik later nog mee gewerkt in de plaatselijke supertquote:
Dat die Nathalie het zoontje van Steven heeft ontvoerdquote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het.
Dus als je kind is ontvoerd, geef je je gewoon op bij die show van hun, in plaats van naar de politie te gaan. Zal je straks zien dat ze daar ook van die oplichters krijgen als net bij John Williams.
Dan schrikt ze wel denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef epicbeardman het volgende:
Die meid kan ook nog wel es meelezen hier
Ja, dat kan inderdaad. Hoewel ik d'r zou aanraden om dat niet te doen..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef epicbeardman het volgende:
Die meid kan ook nog wel es meelezen hier
Ja behalve als jij de gepeste bent denk ik...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Kroelo het volgende:
Vind het eigenlijk tot nu toe vrij onschuldig qua pesterijen
Help mijn man heeft een baan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, rtl gaat steeds verder.
straks krijgen we een programma: help, mijn man/vrouw slaat me. of: mijn man/vrouw doet het met de kinderen. ofzo
Ja inderdaad, zeker in vergelijking met andere uitzendingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Kroelo het volgende:
Vind het eigenlijk tot nu toe vrij onschuldig qua pesterijen
Denk dat ze gewoon niet eens genoeg gevoel voor eigenwaarde meer heeft om dat te doen. Ze zit natuurlijk niet voor niets in die woonvorm. Dan gaat het echt niet zo goed met je.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al, en als ze al zo was toen ze heek klein was hebben haar ouders ook gefaald
Help ik ben FOK!verslaafd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een baan.
Help hoe vraag ik een uitkering aan.
RTL heeft tegenwoordig overal een oplossing voorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon niet eens genoeg gevoel voor eigenwaarde meer heeft om dat te doen. Ze zit natuurlijk niet voor niets in die woonvorm. Dan gaat het echt niet zo goed met je.
Faal van ouders ben ik het mee eens. Gelukkig heeft RTL daar ook een programma voor
RTL wordt de nieuwe opvoeder van kinderen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon niet eens genoeg gevoel voor eigenwaarde meer heeft om dat te doen. Ze zit natuurlijk niet voor niets in die woonvorm. Dan gaat het echt niet zo goed met je.
Faal van ouders ben ik het mee eens. Gelukkig heeft RTL daar ook een programma voor
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Help mijn man heeft een baan.
Help hoe vraag ik een uitkering aan.
"Ik voel me bedonderd".quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Asmodeus. het volgende:
En dan blijkt zo dat ze helemaal niet gepest is. Heeft rtl wel weer een mooie show.
Met of zonder wodka?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Help hoe moet ik een tampon inbrengen?
Ja inderdaad, maar toch wel leuk om eens te zien hoe het in NL gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef MilaNL het volgende:
Die Amerikaanse gevangenisseries zien er toch spectaculairder uit.
Nee, daar hebben we Jo Frost voor hequote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef NegruVoda het volgende:
[..]
RTL wordt de nieuwe opvoeder van kinderen.
Ja en bij Menno denk ik toch alleen maar aan Seks voor de buch.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef MilaNL het volgende:
Die Amerikaanse gevangenisseries zien er toch spectaculairder uit.
Niemand vraagt er om.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Terechte pest. Dat mens vraagt er zelf om.
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en bij Menno denk ik toch alleen maar aan Seks voor de buch.
Moet ze maar niet zo dik zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Terechte pest. Dat mens vraagt er zelf om.
Toch leuk, die inside informatie hierquote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Die ene 'pester' die blonde, die had altijd een maatje, beetje zelfde type, maar dan met donker haar. Benieuwd of die nog voor de camera komt.
En Juf Angela was obviously altijd de juf waar iedereen verliefd op wasze was nu al wat ouder, maar goed, je zag wel dat dat 16 jaar terug wat leuks was
qoute...voor je kinderen etc.quote:
tampon zonder wodka, anders absorbeert hij niet meer hequote:
Nou, dan heeft pester meer pret.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut als pester. Afvallen doet ze er ook niet van.
Dat snap ik niet nee, dit was echt zó obvious. En sowieso, die Louis was ook gewoon zo'n klapmongool, dat was toen al duidelijk dat die gewoon echt niks normaal kon doen/ooit zal doenquote:
ben blij dat ik geen ringen daar heb zitten, maar staafjes, anders had ik peter geschrevenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wel typisch dat ze nu zo'n varkensneus-ring in haar wenkbrauw heeft__!
Dat deed de dikkerd bij ons in de klas wel, die gaf je gewoon een duw als je niet keek.. nou dan viel je welquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Bonkers. het volgende:
Ik snap niet waarom zij niet dr fysieke kracht gebruikte, shit, ik was als de dood voor een dik, sterk meisje dat op je af kwam stormen.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/90045quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tampon zonder wodka, anders absorbeert hij niet meer he![]()
Maar zelf mag je wel wodka drinken hoor, als je je tampon inbrengt, vind ik.
Van 4 hoog, dan twijfel je nog...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He, kan die afbeelding niet wat groter?
Hoe cool is dat dan!?!?!?!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/90045
Nee, ik heb net in de reclame ff teruggespoeldquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb net in de reclame ff teruggespoeldze lieten er twee zien, en ik stond niet op beide. Zat volgens mij bij ze in de kleuters, en deze zijn al van wat jaartjes later
Dat weet nog steeds niemandquote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar sloeg dat tietentester op trouwens?![]()
Ja, ik heb ook nooit begrepen hoe dat in zn werk ging, zo'n volgezogen tampon krijg je toch nooit meer ergens ingestopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe cool is dat dan!?!?!?!
mongolen!
Nee, niemand. Ben ook een aantal jaar ouder en zat daar ook niet in de buurt op school.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ken jij er nog lui van Biancavia?
Mourat was idd het leipe maatje van Lowie'tje
"En toen gingen we de donkere grot verkennen".quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel ja, je hoort het al, avontuurlijk
Is zijn piemel wel halal dan?quote:
Maar wat is het nouquote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef Fukushima het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)l=mobile-gws-serp.12...14735l19015l0l21001l2l2l0l0l0l0l353l697l3-2l2l0.frgbld.&mvs=0
Fok nu al 2e op Google
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Murat en louietje wonen nu samen, nu ze uit de kast zijn
Waren ze altijd alquote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ze zijn wel allebei te dom om te schijten, niet?
Inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
wat is dat voor een extreem wanstaltige bank dan![]()
Nee dat behang dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Nu je het zegt....,:Dquote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Geen idee, vreemde woorden in dat dorpje hier tegenoverquote:
Ja was direct duidelijkquote:
Zwijndrecht, ze doen het eromquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ze nu lopen overigens is Zwijndrecht, ze lopen te cheaten
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwijndrecht, ze doen het eromknorknor.
[..]
Oei, een geheime boodschap voor de oplettende kijker.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dit inderdaad. kutgastjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef MilaNL het volgende:
Lekker makkelijk als je het een kind niet kwalijk mag nemen.
Develpark jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ze nu lopen overigens is Zwijndrecht, ze lopen te cheaten
Als je in de auto springt, kan je misschien nog tussenin op de wanstaltige bankquote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Onder de rook van Rotjeknor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van je kind zie je dat toch niet.
Hahah ja ze zegt het ook nogquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef NegruVoda het volgende:
Moeder vond haar kind niet te dik. Het lag aan die anderen. Moeder vond andere kinderen te dun?
Ja, echt heel raar, en dit zal ook zeker bijgedragen hebben. Als mams het nu gewoon inzag en wellicht hielp met afvallen bv.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, kom op zeg, net alsof je aan je kind niet ziet dat die te dik is
En is ze nu trouwens zwanger van een klein biggetje of niet?
Die is altijd de mooiste. Ga maar eens bevallen dan ziet iedereen dat het een lelijke baby is behalve jijzelf.quote:
WUHAHHAquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Doler12 het volgende:
Het is tijd om de pestkoppen te confronteren met hun wanpraktijken!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Albertoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal waar!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
deze programma's zijn zoveel leuker met het topic erbij hè...
anders?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Haha, inderdaad. Zonder had ik allang gezapt.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Dat weet nog steeds niemand, geloof me. Zelfs Jennifer weet het niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef matthijst het volgende:
Tietentesten?
Ik heb het begin gemist, wasda?
Geen idee dat is niet uitgelegdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef matthijst het volgende:
Tietentesten?
Ik heb het begin gemist, wasda?
jij ook al??quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat is dit nou weer, een muggenbult op mn arm! Nu al!
Anders kijk ik het niet eensquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Je wordt gepest door een mugquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat is dit nou weer, een muggenbult op mn arm! Nu al!
Heb ik het zelfde met sbs wegmisbruikersquote:
dat had ik ook al in de gaten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |