Dat iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een verschrikkelijk geluid, maar toch best goed ofzo.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef babette21 het volgende:
leuke lokroep om de yaks mee binnen te roepen!
dat dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Dit had ik -na die reclame- ook eigenlijk niet verwacht
Gotta love facingsquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef DjinN het volgende:
Zo klinkt het bij ons ook als er iemand op de wc zit
Dat weet z'n vrouw wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Wel leuk dat hij door is. Gewoon omdat het anders is...
Of hij er goed in is of niet, tja.. geen flauw idee. Daar moeten we dus een Mongool voor vragen..
Betalen? Ook als het programma afgelopen is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ahhh, kutterdekut, dit is nu al de tweede week op rij dat ik vergeet te kijken!En je moet betalen om via RTLgemist te kijken
Wordt het zondagavond nog herhaald? Zeg me dat het zondagavond nog wordt herhaald!
Zaterdagmiddag volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ahhh, kutterdekut, dit is nu al de tweede week op rij dat ik vergeet te kijken!En je moet betalen om via RTLgemist te kijken
Wordt het zondagavond nog herhaald? Zeg me dat het zondagavond nog wordt herhaald!
Ik dacht maandagavond laat...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
woensdagavond wordt het herhaaldquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Morgen, 17:00 RTL 8quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ja, 1,30 ofzo. Nu is dat geen rib uit m'n lijf, maar kom op. Je bent een Hollander of niet, ik wil het GRATIS.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betalen? Ook als het programma afgelopen is?
Volgens mij kan je wel de verschillende optredens apart en gratis bekijken..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ja inderdaad. Wat een onzin..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, 1,30 ofzo. Nu is dat geen rib uit m'n lijf, maar kom op. Je bent een Hollander of niet, ik wil het GRATIS.
gelukkig welquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
en weer zo'n geluidsband met rare geluiden eronderhoe origineel
Hehe dat zou inderdaad wel grappig zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Dit moet in het donker, dat je alleen de handen ziet.
niet helemaal gelijk iddquote:
Ik vind het geweldig. Dat hadden wij vroeger ook altijd bij onze streetdance en hiphop optredens.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
Oke, wij zijn nu ook HGT aan het kijken dus goedeavond!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
Oke, wij zijn nu ook HGT aan het kijken dus goedeavond!
Dwergenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ukkies allemaal, gemiddelde lengte 1.60m?
Voor probleemjongeren van de straat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef babette21 het volgende:
beetje niveau 'lokaal streetdance klasje'
Ik ga ook op hem af, ik weet weer niet of het goed was, het zag er voor mij, wat chufi ook al zei, ongelijk uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Dan heeft gelijk, maar hij heeft er ook verstand van
Nog niet eens op geletquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]Precies. En ze hadden dezelfde schoenen aan moeten doen.
exact!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor probleemjongeren van de straat.
Ja die jaquote:
Tot zo en dat laatste ga ik ook even doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben even 10 minuten weg, verhuizen naar de bank en een wijntje pakken
Nou, kan prima. Het is minimaal 7 minuten reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben even 10 minuten weg, verhuizen naar de bank en een wijntje pakken
Scatman Johnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef DjinN het volgende:
Ik krijg meteen een oldskool gevoel bij die rapnegert!
Vooral doorgaan , op de straat hoef ik ze nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor probleemjongeren van de straat.
Ik dacht op zaterdag om 5 uur.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar wordt het nou morgen of woensdag herhaald? Weet nu niet wie ik moet geloven
Benny zei woensdag. Benny weet altijd alles over programma's enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Maar wordt het nou morgen of woensdag herhaald? Weet nu niet wie ik moet geloven
Tja.. er zijn volgens mij zelfs al 4 dagen genoemd...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Die dingen die ze gelijk zouden moeten doen vond ik niet strak, maar warrig om te zien ....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook op hem af, ik weet weer niet of het goed was, het zag er voor mij, wat chufi ook al zei, ongelijk uit.
Ik wil bothquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef kwiwi het volgende:
ik wil wel sidekick van Dan wordenof underkick, onder z'n desk
![]()
woensdag 22:30uur it is..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ah RTL8, ik zat gewoon bij RTL4 te kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef WillemijnB het volgende:
Morgenmiddag 17.00u RTL8. Check je tv-gids.
Ik dacht maandagsquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.. er zijn volgens mij zelfs al 4 dagen genoemd...
Die is nog niet geopendquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Oh, en even omdat het lang geleden is voor me:
Dan![]()
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde dat op RTL 8 vaak herhalingen van programma's zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat die op woensdag ook een herhaling is hoor
http://gids.publiekeomroep.nl/quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snapte wat je bedoeldequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde dat op RTL 8 vaak herhalingen van programma's zijn.
Bewaar je je drankje voor pasen?quote:
Ben wel benieuwd wat hij de volgende keer produceertquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als die Mongol en dat grietje van 15 door mogen, dan mag dit groepje ook wel door
Die mongol hoef ik geen 2e keer meer aan te horen, dat geluid
Maar ik weet ook zeker dat het in de week ook een keer herhaald wordt om 22.30 uur.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef WillemijnB het volgende:
Laura is lievvv en ze woont in mijn stadquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als die Mongol en dat grietje van 15 door mogen, dan mag dit groepje ook wel door
Die mongol hoef ik geen 2e keer meer aan te horen, dat geluid
Zeker zo'n zwart meisje van 18 jaar zwanger gemaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ach ja natuurlijk, hij heeft een zoontje. Ik had het kunnen weten.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ach ja natuurlijk, hij heeft een zoontje. Ik had het kunnen weten.
Fixed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zeker zo'n zwart meisje van 12 jaar zwanger gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
een rappert met een levensverhaalals die niet doorgaat ...
Hij is 21, zoontje van 6 maanden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Hoe oud is hij? Ik zit ver van de tv even te eten... jonkie?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zeker zo'n zwart meisje van 18 jaar 15 jaar zwanger gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je een paar dingen op moet noemen waar je aan denkt bij een negert, dan kan je bij hem alles aanvinken.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zeker zo'n zwart blond meisje van 18 jaar zwanger gemaakt.
volgens mij gaat dat per liter bij die gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:46 schreef babette21 het volgende:
hoeveel blikkies redbull heeft die gozert op?
dat is zijn moederquote:
Ja eigenlijk welquote:
Haha.. dit vertalen..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb medelijden met de vertaler die nu in Dan's oor zit te tetteren.(en ja ik snap dat dit niet vertaald wordt
)
staat daar gewoon ruzie mee te makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Hij hoort stemmen in zijn hoofd natuurlijk.
Ik ook niet..quote:
Ik verwacht een Youtubefilmpjequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst wat blowen en dan 5 blikjes red bull drinken
De eerste Amish family in Nederland denk ik...quote:
pappa is tevens opaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |