Dat iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een verschrikkelijk geluid, maar toch best goed ofzo.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef babette21 het volgende:
leuke lokroep om de yaks mee binnen te roepen!
dat dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Dit had ik -na die reclame- ook eigenlijk niet verwacht
Gotta love facingsquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef DjinN het volgende:
Zo klinkt het bij ons ook als er iemand op de wc zit
Dat weet z'n vrouw wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Wel leuk dat hij door is. Gewoon omdat het anders is...
Of hij er goed in is of niet, tja.. geen flauw idee. Daar moeten we dus een Mongool voor vragen..
Betalen? Ook als het programma afgelopen is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ahhh, kutterdekut, dit is nu al de tweede week op rij dat ik vergeet te kijken!En je moet betalen om via RTLgemist te kijken
Wordt het zondagavond nog herhaald? Zeg me dat het zondagavond nog wordt herhaald!
Zaterdagmiddag volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ahhh, kutterdekut, dit is nu al de tweede week op rij dat ik vergeet te kijken!En je moet betalen om via RTLgemist te kijken
Wordt het zondagavond nog herhaald? Zeg me dat het zondagavond nog wordt herhaald!
Ik dacht maandagavond laat...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
woensdagavond wordt het herhaaldquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Morgen, 17:00 RTL 8quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ja, 1,30 ofzo. Nu is dat geen rib uit m'n lijf, maar kom op. Je bent een Hollander of niet, ik wil het GRATIS.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betalen? Ook als het programma afgelopen is?
Volgens mij kan je wel de verschillende optredens apart en gratis bekijken..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ja inderdaad. Wat een onzin..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, 1,30 ofzo. Nu is dat geen rib uit m'n lijf, maar kom op. Je bent een Hollander of niet, ik wil het GRATIS.
gelukkig welquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
en weer zo'n geluidsband met rare geluiden eronderhoe origineel
Hehe dat zou inderdaad wel grappig zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Dit moet in het donker, dat je alleen de handen ziet.
niet helemaal gelijk iddquote:
Ik vind het geweldig. Dat hadden wij vroeger ook altijd bij onze streetdance en hiphop optredens.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
Oke, wij zijn nu ook HGT aan het kijken dus goedeavond!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
Oke, wij zijn nu ook HGT aan het kijken dus goedeavond!
Dwergenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ukkies allemaal, gemiddelde lengte 1.60m?
Voor probleemjongeren van de straat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef babette21 het volgende:
beetje niveau 'lokaal streetdance klasje'
Ik ga ook op hem af, ik weet weer niet of het goed was, het zag er voor mij, wat chufi ook al zei, ongelijk uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Dan heeft gelijk, maar hij heeft er ook verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |