Ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef Elusive het volgende:
stomme verplichte plaatjes
ik wil meer vragen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ookCoen en Sander zijn ook echt leuk met kinderen
Geen idee, ik luister niet meer meequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom zijn de 'kneiters' van Coen altijd van die grafplaten zoals dit gevalletje?
ik niet, want ben vanavond niet thuis, maar ik pak nog wel een stukje Stenders mee hoop ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister niet meer mee![]()
Straks bij EW misschien wel weer
Toen ze nog goeie muziek maaktequote:
Kom je de koffie hier naartoe brengen? Wat gezellig!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik niet, want ben vanavond niet thuis, maar ik pak nog wel een stukje Stenders mee hoop ik
euh...neequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom je de koffie hier naartoe brengen? Wat gezellig!
het ligt niet aan jou,echt nietquote:
die is vandaag al bezetquote:
naaktfotos van jezelf zijn ook okequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:50 schreef minthy het volgende:
Heej Pien, moet ik "Ratemypoo"-foto's ook uploaden naar Instagram of ga ik dan te ver?
quote:1 ) Running - Jessie Ware
2 ) Happiness - Sam Sparro
3 ) Yeah Yeah - Willie Moon
4 ) Through The Night - Ren Harvieu
5 ) Draw The Line - Horses On Fire
6 ) Revolution - Dr. John
7 ) We Own The Night - Tiësto & Wolfgang Gartner
8 ) Sixteen Saltines - Jack White
9 ) Sing Me Life - Gaby Moreno
10) Days Like This - Shalla
11) Jimmy's Gang - Parov Stelar
Ach so...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je moest 2 dingen raden... Wat keiband was en de GoogleTranslate.
Rolfje!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Groetjes uit de Bourgogne via een gekaapt wifi signaalkusjekroel voor degenen die dat wensen
Het zou pas echt opvallend zijn als 'ie op een vrijdagavond opeens compleet nuchter is.quote:
Veel plezier, geniet ervan met elkaar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker!!! Maar moet weer doei zeggen nu
gaat hij weer draaien in Schubbekutteveen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef miieejj het volgende:
halloo
Wil iemand met mij morgen mee naar gerard ekdom die naar de lokale discotheek komt ?
Volgens mij niet, heb het hier in het dorp nergens op de borden zien staanquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat hij weer draaien in Schubbekutteveen?
Kom ik er wel even wat verandering in aan brengen, ben weer helemaal fris en fruitigquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
Wordt dit het langzaamste vrijdagavondtopic ooit?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kom ik er wel even wat verandering in aan brengen, ben weer helemaal fris en fruitig
Goedenavond
Ik heb net even een verkwikkend slaapje op de bank gedaan. Lag eigenlijk niet in de planning, maar het gebeurt hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik ben verre van fruitig, misschien dat ik bij Stenders nog even ga inschakelen, geen zin in EW
Dat overkomt me regelmatig, maar dan word ik diep in de nacht wakker. Niet handig...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb net even een verkwikkend slaapje op de bank gedaan. Lag eigenlijk niet in de planning, maar het gebeurt hè
Uurtje max, maar zowel in Zwolle als hier bij m'n ouders zit of lig ik op een 2persoonsbank en liggend is dat voor mij toch echt te klein eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat overkomt me regelmatig, maar dan word ik diep in de nacht wakker. Niet handig...
Dan word je vanzelf wel wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uurtje max, maar zowel in Zwolle als hier bij m'n ouders zit of lig ik op een 2persoonsbank en liggend is dat voor mij toch echt te klein eigenlijk
Tuurlijk, positive thinkingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Ik ben ingeschakeld, maar vind er echt geen ruk aan...![]()
Ben benieuwd of Stenders weet te boeien zo!
*rammelt met een bakje vogelvoer en fluit*quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
Stenders is begonnen, mensen, komt u allemaal maar weer binnen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
Stenders is begonnen, mensen, komt u allemaal maar weer binnen.
Die denken natuurlijk na 22u WEEKEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!!!! want dan zijn ze klaar met werken.quote:
Aan de andere kant... Ze hoeven niet te switchen na EW naar John Bakker FM.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die denken natuurlijk na 22u WEEKEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!!!! want dan zijn ze klaar met werken.
SPOILER: Vrijdag de 13 06-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
"kunt u een # toetsen"?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me af wat de lolfactor is van bellen als vodafoon...
Brrr, mensen die een E als een O uitsprekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Taalcursus, ja.
Wij zijn vriendon voor hét levon.
Met accent is hij leuker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrr, mensen die een E als een O uitspreken
Ik vind hem niet leuk, met accent of zonder accent. Krijg de kriebels van die vent.quote:
Oplichter was bij Opgelicht, Stenders was er paar jaar geleden bijna mee in zee gegaan voor opstart KX.quote:
Ah, okéquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oplichter was bij Opgelicht, Stenders was er paar jaar geleden bijna mee in zee gegaan voor opstart KX.
Zorgen dat Giel wakker is, zodat ie niet weer te laat komt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat willen ze gaan doen, ik miste het ff
Ahquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zorgen dat Giel wakker is, zodat ie niet weer te laat komt.
Mwah, nee. Nog een keer verkapte Nachtegiel met Stenders hoeft van mij niet zo.quote:
Vind het echt niets... Wel zijn er een paar nummers die ik kan waarderen, maar kan je op 1 hand tellen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben blij als die dubstep rage/hype weer over is.
Wil het niet wetenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
Gotye, woehoe!!![]()
Echt, die kan ik niet vaak genoeg horen, oorgasme over & over again!
Als we daar mijn lieve kleine broertje niet hebben!quote:
Niet liegen en ik mot niks!! Drink alles netjes opquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Als we daar mijn lieve kleine broertje niet hebben!![]()
Wat mot je?
Je neemt mijn vorm van humor over, wat goeiig van jequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef richdekk het volgende:
[..]
Niet liegen en ik mot niks!! Drink alles netjes op
Troost je, verder wordt ie niet gedraaid op 3FM, alleen bij Stenders en de MT50.quote:
Ik hoor liever dit dan voor de 45698459ste keer Bouncer, Aviici of die zooi van de zweedse house maffia.Alsof dat niet 538 platen zijn.quote:
Afgezien van Bouncer, zijn dat ook allemaal afschuwelijke schijtplaten jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor liever dit dan voor de 45698459ste keer Bouncer, Aviici of die zooi van de zweedse house maffia.Alsof dat niet 538 platen zijn.
Nee, Bouncer is een kut plaat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgezien van Bouncer, zijn dat ook allemaal afschuwelijke schijtplaten ja
Jaja wij keken ook tv Dago, en ja jij was er bij.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Bij dit nummer stopte Dave tijdens Pinkpop en riep die 'Look, there is a FUCKING rainbow!'
Goh, alweer een tijd terug....quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:20 schreef Piles het volgende:
Voor een ander beeld van de huidige kandidate:
Was laatst op de radio, ik kreeg kippenvel. Gebeurt niet vaakquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Bij dit nummer stopte Dave tijdens Pinkpop en riep die 'Look, there is a FUCKING rainbow!'
Zal het eens opzoeken op YT, ik kijk amper clipsquote:
Zal wel uit zijn, gok ik zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goh, alweer een tijd terug....
Zou de Kaak er zijn (of is het uit)?
Dit is wel een klassieker die je moet kennen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal het eens opzoeken op YT, ik kijk amper clips
Niet nodig ook. Het is echt jaren geleden dat ik clips heb gezien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal het eens opzoeken op YT, ik kijk amper clips
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is wel een klassieker die je moet kennen!
Ik vind het verwarrendquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet nodig ook. Het is echt jaren geleden dat ik clips heb gezien.
Mja... Ik ben van Youtube verbannen door hem vanwege zijn jingle (2x).quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal wel uit zijn, gok ik zoIk zie m niet in de studio. Vraag me wel af wat Kaak tegenwoordig doet
Wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Ik ben van Youtube verbannen door hem vanwege zijn jingle (2x).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb ooit wel berichtje van m gehad of z'n verjaardag-stripact er af mocht, omdat ie werk aan het zoeken was
Oh, apartquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oh, melding is inmiddels ook weg... Stond dat Erik-Jan Rosendahl en auteursrechten bla.
Het klinkt als een schaap met kinkhoestquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Grappig genoeg heb ik dit wel een keer eerder gehoord, lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap wel waarom ie het zei, maar daarna werd het toch echt obviousquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Ah, het uitzwaairondje. Welterusten aan de mensen die gaan slapen
hai haiquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:38 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh.
En we zijn weer een jaartje ouder geworden. 17 jaar maar liefst
Toch knap dat je 1 dag terug, 1 jaar jonger was!quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:38 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch knap dat je 1 dag terug, 1 jaar jonger was!
Dankjequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:38 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:38 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |