Inderdaad. Het is al een hele tijd duidelijk dat Norton niet Banner zal spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
En misschien moet je de OP even actualiseren.
Zit op mobiel buiten excuses.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
En misschien moet je de OP even actualiseren.
Wow. Komt wel dicht bij de werkelijkheid, dacht eerst dat het en foto was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
Zo, even snel wat getikt.
Nog minder dan drie weken
Dit is een of ander beeldje van Stark uit de film:
[ afbeelding ]
Whedon wilde de Cirkel terug toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat een realisme..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
geen beeld, maar een hi-end actiefiguur van Hot Toys. Die hebben van alle Iron Men (mark 1 t/m 6) al figuren uitgebracht. Prachtig, maar verre van speelgoed en verre van betaalbaar voor de meeste stervelingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
hij begint in z'n mark 6 pak (die met driehoek), ja. mark 7 wordt geloof ik weer met cirkel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. Maar misschien wisselt-ie wel weer van pak in de film.
he dat zeg ik alquote:
klopt. in essentie is het speelgoed, namelijk erg goed gemaakte actiefiguren. Maar voor 150 a 200 euro gaat niemand er echt mee spelen en zijn het dus gewoon erg mooie collectibles.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Moeten ze toch iets aan de merknaam doen.
Is ook makkelijker om een Stark beter neer te zetten dan een Banner. Stark is een narcistische playboy, terwijl Banner een "saaie" labo is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef One_conundrum het volgende:
Meh, Downey jr benadert Tony Stark veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Norton Banner ooit benaderd heeft.
Fans van die humor moeten Avengers : Earth's Mightiest Heroes gewoon zien. Tweede seizoen is twee werken geleden begonnen. DAAR is The Hulk pas grappig!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Breuls het volgende:
Klopt; ik las ergens een verzameling tweets (was op iPad, anders had ik even een linkje opgezocht), en die waren erg positief. Het einde is erg spectaculair, en de Hulk heeft er nieuwe fans bij, lijkt het wel. En natuurlijk de humor, maar dat kan ook niet anders met Whedon.
Eigenlijk wel eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:21 schreef Breuls het volgende:
Er zijn teveel clips
Straks heb je de halve film al gezien.
huhquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar er zijn mensen die de film nu niet meer willen gaan zien., zou wel niet zo een groot aantal zijn dat ze er schade van ondervinden maar toch.,
Dat lijkt me sterk. Het kleine publiek dat nog comics leest is heus wel slim genoeg hoor. Zeker omdat een beetje comic-personage (of groep personages) verschillende versies en tijdslijnen kent en je als comics-lezer dus al gewend bent dezelfde figuren in verschillende continuteiten te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar er zijn mensen die de film nu niet meer willen gaan zien., zou wel niet zo een groot aantal zijn dat ze er schade van ondervinden maar toch.,
Het antwoord hierop kun je overigens al vinden in het promomateriaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. Maar misschien wisselt-ie wel weer van pak in de film.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij begint in z'n mark 6 pak (die met driehoek), ja. mark 7 wordt geloof ik weer met cirkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dat kan ik zelfs niet ontkennen. Zijn series werden, voor zover ik heb meegekregen, ook vrij positief ontvangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Dagonet het volgende:
En vergeet niet dat Whedon ook genoeg ervaring heeft als schrijver van comics (x-men bijv) en dus ook wel weet hoe het werkt. En dus ook genoeg weet van de characters uit de Marvel universe.
Zo te zien is hij inderdaad succesvol in dat medium. Dat werkt wel natuurlijk, iemand die niet een fan is (zoals Brian Singer) maar iemand die zichzelf al in het thuismedium heeft bewezen. Niet iemand die z'n eigen fandom viert maar iemand die weet wat de fans willen hebben, wat wel en niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs niet ontkennen. Zijn series werden, voor zover ik heb meegekregen, ook vrij positief ontvangen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo te zien is hij inderdaad succesvol in dat medium. Dat werkt wel natuurlijk, iemand die niet een fan is (zoals Brian Singer Zack Snyder) maar iemand die zichzelf al in het thuismedium heeft bewezen. Niet iemand die z'n eigen fandom viert maar iemand die weet wat de fans willen hebben, wat wel en niet geaccepteerd wordt.
Dark Knight? Inception? Cloverfield? Inglourious Basterds?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
Yep, ben er dan ook zeer benieuwd naar. Is wel weer eens tijd voor een film die echt gaaf is van begin tot eind. Zoals Batman Begins in 2005, of Kick-Ass.
Leuk gedaan.quote:
Jammer dat dat soort deals in Nederland nooit overgenomen worden.quote:Op zondag 22 april 2012 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze willen echt wel het openingsdag/weekend record van Harry Potter, ondertussen zit er zelfs een nieuwe trailer van TDKR voor de film in de VS.
Dan ga ik toch voor Batman ...quote:Op zondag 22 april 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Het is Batman vs Avengers in deze poll: Welke film ga je deze zomer niet missen?
Dat kan toch zeker niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe komt Thor eigenlijk op aarde? Zijn poort is toch verwoest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Nee, dat moet toch echt Prometheus worden.quote:Op zondag 22 april 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Het is Batman vs Avengers in deze poll: Welke film ga je deze zomer niet missen?
Dat kan toch zeker niet.
niet perse, maar waarom zou je het niet doen?quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef murp het volgende:
moet je alle "voorgaande" delen nog in een volgorde zien?
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?quote:Op maandag 23 april 2012 16:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
niet perse, maar waarom zou je het niet doen?
http://en.wikipedia.org/w(...)verse#Released_filmsquote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef murp het volgende:
[..]
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?
Gemiddeld 8,2 van de recensenten, 96% van de recensies is positief.quote:
Nooit last van gehad in Eindhoven. Zit bijna altijd in het midden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai ik heb een klein vraagje. Altijd als ik bij Pathe in de bioscoop ben maakt niet uit welke zaal. Dan zie ik dubbel in het midden op het scherm. Hebben meer mensen dit?
Ik krijg et niet gecorrigeerd of ik scheel kijk of geforceerd naar het midden. Echt vervelend...
Op deze volgorde kloppen de verwijzingen naar de avanegers film het beste:quote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef murp het volgende:
[..]
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?
Nee, je ziet dan dubbel.quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Brennie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is de film ook gewoon fatsoenlijk te bekijken zonder de 3 D bril?
Ik neem aan dat het om her en der wat effecten in 3 D gaat, maar ik wil de film eigenlijk gewoon 'normaal' bekijken.
Normaal gesproken vermijd ik namelijk 3 D films, maar nu kan ik er niet om heen.
Meh, de eerste 2 weken zijn het gewoon comic-fanboys die de films bekijken. Staat nog los van het normale mainstream publiek.quote:Op maandag 23 april 2012 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gemiddeld 8,2 van de recensenten, 96% van de recensies is positief.
http://www.rottentomatoes.com/m/marvels_the_avengers/
Dat vind ik altijd wat meer zeggen dan de mening op IMDB eigenlijk, de mening van mensen die beroepsmatig films kijken en beoordelen.
Op Rottentomatoes heb je dat niet (of toch veel minder), dat zijn allemaal recensenten. Wel nog maar 3 topcritici, dus 't kan nog dalen, maar hij zal toch wel boven de 85% blijven, denk ik. Misschien wel 90 en dat is erg goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meh, de eerste 2 weken zijn het gewoon comic-fanboys die de films bekijken. Staat nog los van het normale mainstream publiek.
Mja als je ziet dat Iron Man 94% heeft:quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op Rottentomatoes heb je dat niet (of toch veel minder), dat zijn allemaal recensenten. Wel nog maar 3 topcritici, dus 't kan nog dalen, maar hij zal toch wel boven de 85% blijven, denk ik. Misschien wel 90 en dat is erg goed.
Dan ben je x-men 1 en 2 al weer vergeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Iron Man is ook de beste Marvelfilm tot nu toe.
Mwah, die vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed. Die nieuwste X-men daarentegen was echt verassend sterk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan ben je x-men 1 en 2 al weer vergeten.
fake.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Iemand bekend met de film uit de jaren '70?![]()
Toen werd de hulk nog gespeeld door Lou Ferrigno![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)ers-vs-kiss-78-11144
Neeeeeeeeee? Is het echt nep?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
fake.
waarom?
Hawkeye. Ja, Alan Alda speelde Hawkeye, maar dat was in M.A.S.H. Alleen al daaraan kun je het zien.
De rest van de beelden zijn uit andere slechte films van toen bij elkaar verzameld, inclusief de KISS film.
nou gezien de hoeveelheid campy crap superheldenfilms (en Kiss) er in die tijd waren had het nog best gekund.quote:
Wolverine zit bij the new avengersquote:Op woensdag 25 april 2012 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
Wolvie heeft niet zoveel met The Avengers te maken... Spider-man ook niet echt al is hij wel ooit lid geweest
Die ironmanquote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Iemand bekend met de film uit de jaren '70?![]()
Toen werd de hulk nog gespeeld door Lou Ferrigno![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)ers-vs-kiss-78-11144
Waarom moet je direct schelden?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Welke Theater vinden jullie het beste?
Ik vind de Munt wel redelijk. Nieuwe Tuchinski nog niet geweest. (vrienden willen perse naar die kanker arena)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kom er ook net vandaan
Wat een film
Laat me raden, Hulk vs. Thor?quote:
Tegenwoordig hou ik het niet echt meer bijquote:
quote:
Watch how I soar.
Ik kan echt niet wachten om het te zien. Ik hoor/lees alleen maar goede reviews ervan. Ben echt benieuwdquote:Op donderdag 26 april 2012 09:52 schreef maniace het volgende:
Hij was awesome ik durf zelfs te stellen de beste comic book film![]()
Geen minuut verveeld bij de film. The Dark Knight Rises krijgt het moeilijk dit te overtreffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat een supervette film zeg!
Had niet verwacht dat het zo'n goede film zou kunnen worden.
En na deze vertolking van de Hulk zou ik heel graag (nog) een aparte film van dit personage zien.
Voor de mensen die de film al hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zit ik dit eigenlijk in een spoiler te zetten? Weet je wat echt een spoiler is?
(En serieus, niet lezen als je de film nog moet zien -- dit is echt niet leuk om van tevoren al te weten.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die zit dus niet in IM3.
Maar serieus, ik vind het behoorlijk kut dat Coulson uit de serie is.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]Oh ja, dat kan natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Film doet het goed in ons land. Er zijn gisteren nog geen 20.000 mensen naar deze film geweest, maar binnen Nederland is dat blijkbaar een hoog cijfer.quote:Marvel’s The Avengers haalde gisteren maar liefst 19.732 bezoekers naar de bioscoop. Met een openingsdagcijfer van 189.148 euro plaatst Marvel’s The Avengers zich direct op de nummer n positie in de ranking van beste openingsdagen van 2012 in Nederland n beste april opening ooit voor een film. Ook in de andere landen waar de film al is uitgekomen behaalt Marvel’s The Avengers fantastische resultaten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]Dat moment van stilte met Hulk en ThorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zit ik dit eigenlijk in een spoiler te zetten? Weet je wat echt een spoiler is?
(En serieus, niet lezen als je de film nog moet zien -- dit is echt niet leuk om van tevoren al te weten.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:06 schreef maniace het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:36 schreef roooosje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Net geweest, ondanks de 3d kak toch echt precies wat ik er van verwachtte. Als de derde akte inzet.... Wauw. Grijs van oor tot oor hier.Toppertje Joss
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.![]()
Net gezien, wat een vette film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
Thanks for the sidekicks Nick, I'll keep the sexy Russian spy and the green-machine. You can send Uncle Sam and the muscular blonde chick home.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net gezien, wat een vette film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:13 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de meelezers: deze spoilers gaan over een personage in de mid-credits scne.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de meelezers: deze spoilers gaan over een personage in de mid-credits scne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben serieus blij dat jullie alles in spoilers blijven zetten... Ik ga volgende week met een stuk of 5 anderen, maar ben vandaag vrij en ik kan mij eigenlijk niet beheersen! HELP!Alwayz expect the unexpected![]()
Ja, ik denk dat we na dit weekend wel kunnen ophouden met de spoilertags.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Top film
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
De voorgaande films h. Is er een volgorde of maakt het helemaal niet uit?Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ga volgende week pasquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik denk dat we na dit weekend wel kunnen ophouden met de spoilertags.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nah niet echt, ik denk alleen dat thor en captain america de belangrijkste zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:05 schreef Lithia het volgende:
De voorgaande films h. Is er een volgorde of maakt het helemaal niet uit?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef Axia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thor is wat dat betreft het belangrijkst. Daarin wordt verteld hoe Thor en Loki uit elkaar groeien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:05 schreef Lithia het volgende:
De voorgaande films h. Is er een volgorde of maakt het helemaal niet uit?
Ik ben vandaag geweest, Imax-3D. Het verhaal was een beetje mager. De diepte (3D) was wel erg mooi maar heb (door mijn rare ogen wellicht) maar 60% van meegekregen. Wat ik heb gezien was wel leuk en heel scherp. vaak onwerkelijk alsof elke acteur apart werd gefilmd en later in diepte over mekaar heen werd geplakt. Had ook wel iets neps. Maar vaak ook wel weer cool als je vlak achter Tony Stark kon staan. Of achter Pepper
En dat met die Hulk was wel erg slecht geschreven trouwens of ik heb iets gemist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja..
[ Bericht 15% gewijzigd door Schenkstroop op 27-04-2012 22:45:22 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
volgende maand naar de avengers
marvel films
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Volgende MAAND?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
volgende maand naar de avengers
marvel films
Tevens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef d1ce het volgende:
[..]
Volgende MAAND?
Tevens,Volgende maand is al over 4 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:dat kloptquote:
ik ga na de meivakantie
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat een supervette film zeg!
Had niet verwacht dat het zo'n goede film zou kunnen worden.
En na deze vertolking van de Hulk zou ik heel graag (nog) een aparte film van dit personage zien.
Voor de mensen die de film al hebben gezien:Die maat van je heeft gelijk vind ik, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alwayz expect the unexpected![]()
wat is het verschil tussen imax 3d en 3dquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:36 schreef FoXje het volgende:
Wat een film (IMAX, 3D). Ruffalo is de beste Hulk tot nu toe.?
dat met die Hulk slaat toch nergens op. Waarom kan hij zich niet bedwingen en blijft ie hersenloos als Hulk, maar opeens kan het weer wel?
Vaag geschreven. Niemand reageert op mij
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Ik weet het niet, maar het scherm stond boller echt vreemd. Ws. om meer diepte te dreeren. Maarja ik zag wel meer diepte dit keer dan bij Resident-Evil 4 (ook IMAX)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen imax 3d en 3d?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
De Hulk is gewoon een losgeslagen projectiel, je kan 'm af en toe een beetje sturen als je 't juist aanpakt. Het is geen achterlijke idioot, eigenlijk is 't meer een grote kleuter.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
dat met die Hulk slaat toch nergens op. Waarom kan hij zich niet bedwingen en blijft ie hersenloos als Hulk, maar opeens kan het weer wel?
Vaag geschreven. Niemand reageert op mijThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Vaag geschreven. Niemand reageert op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef Lithia het volgende:
[..]pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
3D kan op elk scherm, maar IMAX is een groter scherm, en kan dan dus ook 3Dquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen imax 3d en 3d?
https://en.wikipedia.org/wiki/IMAXopgezegd@fok.nl![]()
Ik zie dubbel in het midden van het scherm bij 3D voorstellingen, als ik in het midden van de zaal zit. Vooral de ondertiteling is dan meer irritant dan behulpzaam. Kan het zijn doordat het scherm gebogen is of ligt het echt aan mijn ogen?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Had het zelf ook maar kreeg wel het gevoel dat mijn ogen even moesten wennen, op het laatst kon ik namelijk alles goed volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dubbel in het midden van het scherm bij 3D voorstellingen, als ik in het midden van de zaal zit. Vooral de ondertiteling is dan meer irritant dan behulpzaam. Kan het zijn doordat het scherm gebogen is of ligt het echt aan mijn ogen?![]()
Ja erg enthousiast inderdaad. Allemaal Avenger fans die meer wisten dan de rest en om alles moesten lachen
Bij mij gingen de meeste klappen bij de creditsquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog nooit in zo'n enthousiaste zaal gezeten, geweldig..
![]()
![]()
Er werd ook geklapt toen the Hulk Loki heen en weer gooide. :p. En veel gelachen ook. Maar verder ook muisstil. Heerlijk zo'n zaal, dan is het ook leuk om naar de bioscoop te gaan.
Enorm genoten van de film, van hem geweldig. Heb denk ik wel een aantal dingen gemist omdat ik alleen Iron Man 2 en Captain America heb gezien.
Vond zelfs het 3d goed te doen."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Je zag Banner op het laatst wel gecontrolleerd in de Hulk veranderen. Misschien heeft hij het meer onder controle nu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Vaag geschreven. Niemand reageert op mij![]()
Net gezien en heb echt genotenkan niet wachten op de volgende marvel film!!
Banner kan al langer gecontroleerd in de Hulk veranderen. Dat was ook te zien aan het eind van de Hulk film met Edward Norton.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Je zag Banner op het laatst wel gecontrolleerd in de Hulk veranderen. Misschien heeft hij het meer onder controle nu.
Hoop trouwens dat de Hulk nog wel een vervolg film krijgt. Hij was echt top in the avengers.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Ja bij Arena ook twee keer zelfs. Ik had echt zo iets van "huh!?"quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij gingen de meeste klappen bij de creditsheksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Wat een fokking vette film was het zeg! Tony Stark was ook weer een baas!laat deel twee maar komen, want hier moet meer van komen.
![]()
Wat ik dacht:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Vaag geschreven. Niemand reageert op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 29-04-2012 12:57:18 ]![]()
Ik moet hem nog kijken, maar als het echt een goede film is dan zullen ze vaste meerdere delen maken.quote:Op zondag 29 april 2012 02:59 schreef Pakspul het volgende:
Wat een fokking vette film was het zeg! Tony Stark was ook weer een baas!laat deel twee maar komen, want hier moet meer van komen.
![]()
![]()
Hij heeft toch een mechanisch hart?quote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef FoXje het volgende:
Waarom kon Loki Stark niet zombificeren met zijn staf ?![]()
Ook op Rottentomatoes terug gestegen naar 97%quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
ik ga vanavond maar eens kijken, wat ik ervan gehoord heb klinkt het veelbelovend.
Van de voorafgaande films heb ik alleen Iron man 1, Incredible Hulk en Captain America gezien.
Is het verplichte kost om de anderen gezien te hebben om The Avengers te snappen?![]()
Ik dacht trouwens 'The 45King' (Mark H james) te zien toen de stad werd aangevallen. Heel kort net een seconde. Stapte uit zijn taxi/auto
45King is bekend van oa. deze beat:
Nee. Er zit een apparaat rondom zijn hart die scherven opgelopen bij een oorlogswond uit zijn hart houden. Dit geeft hem ook gelijk oneindige energie voor het pak.quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mechanisch hart?![]()
Ze kunnen het niet kunnen gebruiken om die scherven eruit te halen?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
Als laatste duurde film met z`n 141 minuten veel te lang.
Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...
5,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Wat moet jij een kutleven hebben...quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...
5,5/10![]()
Dacht even dat dit een review was voor X-man First class, dan had je nog een punt.. maar 5,5 voor Avengersquote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
5,5/10![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben...![]()
wat heeft mijn leven hiermee te maken?
X-man First Class ken ik niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat dit een review was voor X-man First class, dan had je nog een punt.. maar 5,5 voor Avengers
X-Men First Class wel en die vond ik en HEEL stuk beter dan dit
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Alles? Je moet wel echt een ontzettend zure gast zijn wil je dit niks vinden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
wat heeft mijn leven hiermee te maken?
Dus jouw leven wat je leidt (lijdt?) zorgt ervoor dat je zo denkt, dat is wat ie bedoelde denk ikDit dus. Lekker zuur en vooral neerbuigend doen.quote:X-man First Class ken ik niet.
X-Men First Class wel en die vond ik en HEEL stuk beter dan dit
'Hij maakt een type/spelfout, dus hij zal ook wel niet al te snugger zijn en daarom is zijn argument minder geloofwaardig'.
Een veelgebruikte drogreden voor mensen die zich verheven voelen boven de gemiddelde mens.
Sluit perfect aan bij je "review".Alwayz expect the unexpected![]()
Ik ben het daar helemaal mee eens en ik ben wel fan van de Marvel films hoor. Ik wil Thor nog een keer bekijken vanwege Loki. Want ik heb het idee dat de Avengers zich te makkelijk van Loki hebben ontdaan in deze film. Het is notabene een God!quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
5,5/10heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Het stoppen van the bad guy is bijna altijd makkelijk/simpel in films, vaak gaat het om iets kapot schieten of uit zetten. Epic battles zijn er zelden..![]()
in Spiderman bijvoorbeeld, krijgt Spiderman het wel meer te verduren tegenover slechterikken.Ik heb ook vaak ook het idee dat de acteurs zich niet goed hebben verdiept in de rollen die zij spelen. De personages worden altijd wat rafelig neergezet dat ik denk van neh het is hem toch niet helemaal. Wat mij betreft mocht Avengers langer duren hoor, en mocht Joss Avengers langer uitwerken. Het duurde iets tekort voor mijn gevoel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Het stoppen van the bad guy is bijna altijd makkelijk/simpel in films, vaak gaat het om iets kapot schieten of uit zetten. Epic battles zijn er zelden..heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Dat gevoel had ik juist niet... Maar ik snap wel dat mensen Thor&loki niet helemaal begrijpen als ze de film Thor niet hebben gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
in Spiderman bijvoorbeeld, krijgt Spiderman het wel meer te verduren tegenover slechterikken.Ik heb ook vaak ook het idee dat de acteurs zich niet goed hebben verdiept in de rollen die zij spelen. De personages worden altijd wat rafelig neergezet dat ik denk van neh het is hem toch niet helemaal. Wat mij betreft mocht Avengers langer duren hoor, en mocht Joss Avengers langer uitwerken. Het duurde iets tekort voor mijn gevoel.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Ik heb Thor wel gezien en die vond ik wel goed trouwens.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Eerlijk is eerlijk. Het verhaal van The avengers was ook niet echt sterk maar dat was dan ook niet nodig imho. Het is een spektakel film en een goede ook.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Net terug van bios. Had er iets meer van verwacht. Eerste uur vond ik redelijk slaapverwekkend. Deel 2 van de film maakte veel goed. Maar ik was gewoon niet weggeblazen, iets wat ik wel bij bv bij the dark night had. 8/10![]()
![]()
Loki:But I'm a God!
..................
Hulk: Weak God
Geniaal niet veel te zeggen, alleen dat ik gewoon van de eerste tot de laatste minuut, Tijdens de pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zei ik al dat het geniaal was. Hoe alles samenkomt en valt is gewoon heel tof gedaan door Whedon. De hele chemie tussen de karakters is heerlijk... Om nog maar niet over humor te spreken, ("He's adopted") Bay kan hier nog een puntje aan zuigen. Zelfs films die als echte comedy's worden bestempeld zijn vaak nog minder grappig.
En nog 1 ding: Robbert Downing Jr. is nu echt mijn favoriete acteur, de manier waarop hij Toy Stark speelt is geniaal. Na de Iron Man films (en sherlock holmes films) vond ik hem al tof, maar na vandaag alleen maar beter... Hij stal echt de show... (En hij droeg veel zijn pak, in tegenstelling tot iron man 1 en 2)![]()
ik vond hem leuk, geen supersterk verhaal wel leuk popcornvermaak met lekkere actie en humor.
Ironman/Tony Stark was wel behoorlijk aanwezig in de film, maar dat zie ik niet zozeer als een minpunt.
Thor en Captain America konden me niet zo veel boeien in de film.
Black Widow in haar pakje weer wel![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben...![]()
Want je mag absoluut geen kritiek hebben.
Zelf vond ik de film overigens wel behoorlijk vet.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Ik begin te wennen aan zijn machogedragquote:Op maandag 30 april 2012 01:25 schreef Panfluit het volgende:
ik vond hem leuk, geen supersterk verhaal wel leuk popcornvermaak met lekkere actie en humor.
Ironman/Tony Stark was wel behoorlijk aanwezig in de film, maar dat zie ik niet zozeer als een minpunt.
Thor en Captain America konden me niet zo veel boeien in de film.
Black Widow in haar pakje weer wel
quote:Op maandag 30 april 2012 00:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Loki:But I'm a God!
..................
Hulk: Weak God
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik vind de opmerking dat hij wel een heel zuur leven moet hebben net zo zinloos als zijn eigen neerbuigendheid.quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Alles? Je moet wel echt een ontzettend zure gast zijn wil je dit niks vinden.
Dus jouw leven wat je leidt (lijdt?) zorgt ervoor dat je zo denkt, dat is wat ie bedoelde denk ik
[..]
Dit dus. Lekker zuur en vooral neerbuigend doen.
'Hij maakt een type/spelfout, dus hij zal ook wel niet al te snugger zijn en daarom is zijn argument minder geloofwaardig'.
Een veelgebruikte drogreden voor mensen die zich verheven voelen boven de gemiddelde mens.
Sluit perfect aan bij je "review".
Hij geeft op een normale manier zijn mening en dat is zijn goed recht. Als die dan afwijkend is van iemand anders zijn mening wordt gelijk de domme conclusie getrokken dat hij een zuur leven zou hebben. Slaat als een tang op een varken.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
The Avengers staat momenteel op 3 in de FOK!filmchart. Eerder was dat zelfs positie 1. Stemverdeling is overwegend positief:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Bij het momentje met Thor en de Hulk kon je me ook opvegen, je zag het gewoon aankomen
Dobbert nu even niet de wereld rond.![]()
Gister naar de film geweest, toffe film, zat vervolgens wel de hele avond vast in amsterdam, laatste trein gemist en bussen overvol door Koninginnedag.Ja.![]()
Heeft er echt iemand de film een 0 gegeven of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 30 april 2012 14:25 schreef Breuls het volgende:
The Avengers staat momenteel op 3 in de FOK!filmchart. Eerder was dat zelfs positie 1. Stemverdeling is overwegend positief:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is er buiten de nerds nog iemand die berhaupt de naam Whedon laat vallen in combinatie met de Avengers, trouwens?"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Nee. Whedon is nerds only.quote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef Litpho het volgende:
Is er buiten de nerds nog iemand die berhaupt de naam Whedon laat vallen in combinatie met de Avengers, trouwens?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
bij die naam moet ik steeds denken aan de aardsvijhand van sheldonquote:
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
hahaha (zie je, ik ben niet zuur en kan best lachenquote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Alles? Je moet wel echt een ontzettend zure gast zijn wil je dit niks vinden.
Dus jouw leven wat je leidt (lijdt?) zorgt ervoor dat je zo denkt, dat is wat ie bedoelde denk ik
[..]
Dit dus. Lekker zuur en vooral neerbuigend doen.
Sluit perfect aan bij je "review".)
Ik vind het een slechte film en dus ben ik een zure gast?
En het is niet neerbuigend, it`s a joke. Waar heb ik gezegd dat hij niet snugger is?How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Van het weekend ook de film gezien en ben het wel eens met de positieve reacties. In het kort:
• Cap's pak ziet er stukken beter uit dan in zijn solofilm. Ik denk dat losse 'vleugeltjes' te campy zouden staan.
• Hulk zag er gelukkig niet als een neppe CGI-figuur uit. De transformatie was erg tof gedaan, iets waar ik bang voor was.
• Iron Man 1 en 2 nog niet gezien maar wat speelt Downey goed zeg. Ongelooflijk. Die Blurays komen er snel aan dus. De interactie met cap was priceless.
• Ruffalo speelde Banner enorm sterk en driedimensionaal. Geef die gast zijn eigen film.
• Loki was slim geschreven. Hij is niet echt sterk maar vormde toch een grote bedreiging. A guy you love to hate.
• Damn, wat zag Scarlet er goed uit in leer. Dat alleen al is genoeg reden voor een sequel.
• Ik ben benieuwd wat ze met Thanos gaan doen. Lijkt me interessant als ze iets met de gauntlet gaan doen. (ook al ken ik die alleen uit de Capcom games)
• Al met al sinds de jaren '80 cartoons op een film als deze gewacht maar hij was het wachten waard.
BTW heb de beiden Hulk films nog niet gezien. Welke wordt hier als beter gezien?![]()
De tweede (met Norton) is de meer standaard superhero film.
De eerste van Ang Lee is meer een arthouse film, voor zover een Hulkfilm arthouse kan zijn.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Beide Hulk films zijn interessant. Hulk uit 2003 is inderdaad een beetje arthouse. Lee heeft een hele interessante weergave in sommige scnes en dat kan ik wel waarderen aan de film. The Incredible Hulk sluit meer aan bij The Avengers, want in tegenstelling tot Hulk is die ook onderdeel van de Avengers-serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Die film was zooooooo gaaf.
Het verhaal was goed, de humor was daadwerkelijk grappig in plaats van normale cheesy action-movie humor, en de actie was heerlijk, kan niet wachten voor Iron Man 3Mijn Signature is Signature.![]()
Eindbazen film, ga van de week nog een keer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zo, wat een film zeg![]()
Geniale actiescnes, subtiele humor en verbazingwekkende CGI.“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”![]()
Nog niet Iron Man 1 en 2 gezien.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef Writersright het volgende:
Van het weekend ook de film gezien en ben het wel eens met de positieve reacties. In het kort:
• Cap's pak ziet er stukken beter uit dan in zijn solofilm. Ik denk dat losse 'vleugeltjes' te campy zouden staan.
• Hulk zag er gelukkig niet als een neppe CGI-figuur uit. De transformatie was erg tof gedaan, iets waar ik bang voor was.
• Iron Man 1 en 2 nog niet gezien maar wat speelt Downey goed zeg. Ongelooflijk. Die Blurays komen er snel aan dus. De interactie met cap was priceless.
• Ruffalo speelde Banner enorm sterk en driedimensionaal. Geef die gast zijn eigen film.
• Loki was slim geschreven. Hij is niet echt sterk maar vormde toch een grote bedreiging. A guy you love to hate.
• Damn, wat zag Scarlet er goed uit in leer. Dat alleen al is genoeg reden voor een sequel.
• Ik ben benieuwd wat ze met Thanos gaan doen. Lijkt me interessant als ze iets met de gauntlet gaan doen. (ook al ken ik die alleen uit de Capcom games)
• Al met al sinds de jaren '80 cartoons op een film als deze gewacht maar hij was het wachten waard.
BTW heb de beiden Hulk films nog niet gezien. Welke wordt hier als beter gezien?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Ik ga donderdag naar deze film. Ben benieuwd
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Geweldige film, vooral Iron Man en The Hulk waren goed gedaan. Ik zou zo naar deel twee gaan, kom maar op Thanos.
Ze mogen Captain America afschieten trouwens, wat een slechte gast is dat toch. Tevens die twee onbekende eruit knikkeren. Zet Spider Man maar in als reserve Avenger voor deel 2.![]()
Ik vond Hawkeye en Black Widow wel stoer, net als heel S.H.I.E.L.D eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef Bisamrat het volgende:
Geweldige film, vooral Iron Man en The Hulk waren goed gedaan. Ik zou zo naar deel twee gaan, kom maar op Thanos.
Ze mogen Captain America afschieten trouwens, wat een slechte gast is dat toch. Tevens die twee onbekende eruit knikkeren. Zet Spider Man maar in als reserve Avenger voor deel 2.Mijn Signature is Signature.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:53 schreef Bisamrat het volgende:
Ze mogen Captain America afschieten trouwens, wat een slechte gast is dat toch. Tevens die twee onbekende eruit knikkeren. Zet Spider Man maar in als reserve Avenger voor deel 2.Ik glij graag uit mijn stoel vanwege Hawkeye
![]()
![]()
Beetje spieren doen een hoop bij vrouwen en laat die hele film nu vol met gespierde mannen zittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef Axia het volgende:
[..]Ik glij graag uit mijn stoel vanwege Hawkeye
.
![]()
Goeie ervaring, 3D had niet gehoeven, schurk was wel een beetje treurig en deed me denken aan de power rangers. De Hulk was baas en ik vond het wel erg apart dat Spiderman er niet in voorkwam, come on heel New York is naar de filistijnen en spiderman is de grote afwezige
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En allemaal mogen blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Beetje spieren doen een hoop bij vrouwen en laat die hele film nu vol met gespierde mannen zitten.
![]()
![]()
Weet je wel niet hoeveel superhelden er in New York 'wonen'quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef n8n het volgende:
Goeie ervaring, 3D had niet gehoeven, schurk was wel een beetje treurig en deed me denken aan de power rangers. De Hulk was baas en ik vond het wel erg apart dat Spiderman er niet in voorkwam, come on heel New York is naar de filistijnen en spiderman is de grote afwezige![]()
![]()
ja das waar maar spidey is voor mij wel een grote, vast te zien in deel 2. Zijn ze daarom ook met een nieuwe serie spider-man films bezig omdat de vorige reeks niet aan sloot bij deze?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:13 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel superhelden er in New York 'wonen'“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
De rechten van Spider-Man zitten nog altijd bij Sony/Columbia, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat die ooit in een Avengers-film opduikt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
rechtenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
De rechten van Spider-Man zitten nog altijd bij Sony/Columbia, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat die ooit in een Avengers-film opduikt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hetzelfde geldt trouwens voor Wolverine en andere X-Men, want dat zit bij Fox.
Men is al een tijd bezig over een Ant-Man film die in 2014 zou uitkomen (al is het daar ondertussen weer lang stil rond gebleven) en die zit wel bij Marvel, dus die zou kunnen meedoen. Er zou misschien ook een Dr. Strange-film komen, maar dat is ook Fox.
Marvel is wel aan het proberen om alle filmrechten terug te kopen zodat alles zich in n en dezelfde wereld afspeelt, maar of dat gaat lukken, is maar de vraag. Voor zowel Sony als Fox zijn dat succesvolle franchises, die willen ze waarschijnlijk niet kwijt. Een deal waarbij Marvel ze af en toe mag lenen, is misschien realistischer.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Als aanvulling hierop:quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor Wolverine en andere X-Men, want dat zit bij Fox.
Men is al een tijd bezig over een Ant-Man film die in 2014 zou uitkomen (al is het daar ondertussen weer lang stil rond gebleven) en die zit wel bij Marvel, dus die zou kunnen meedoen. Er zou misschien ook een Dr. Strange-film komen, maar dat is ook Fox.
Marvel is wel aan het proberen om alle filmrechten terug te kopen zodat alles zich in n en dezelfde wereld afspeelt, maar of dat gaat lukken, is maar de vraag. Voor zowel Sony als Fox zijn dat succesvolle franchises, die willen ze waarschijnlijk niet kwijt. Een deal waarbij Marvel ze af en toe mag lenen, is misschien realistischer.
Fox heeft naast de rechten van X-men ook die van Fantastic Four en Daredevil.
Zolang ze eens in de ... jaar een nieuwe film uitbrengen zullen de rechten niet vervallen. Vandaar dat Fox nu ook bezig is met een Fantastic Four en een Daredevil reboot.
Sony heeft naast Spider-man ook Ghost Rider
New Line Cinema heeft de 3 Blade films uitgebracht, maar deze rechten zijn weer terug bij Marvel
Lionsgate Entertainment had de rechten van Punisher, maar ook deze rechten zijn terug bij Marvel
http://screenrant.com/marvel-comics-movies-characters-carl-6766/![]()
Second End Credits Scene for The Avengers Confirmedquote:We already knew an extra scene was included after the main end credits for Marvel's The Avengers, but now comes word from our Forums members that a second scene will be included at the very end of the credits when the movie opens in North America on Friday at midnight! We don't want to spoil it, but the clip has something to do with what Tony Stark says at the end of the movie itself. If you can't wait to find out, you can read a short description here.
The Joss Whedon action adventure has already earned over $218.2 million internationally, but this scene has not been included in those screenings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection![]()
Zou wel tof zijn de webslinger door de scenes heen slingerend bij Avengers.quote:heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Weet iemand eigenlijk hoe het komt dat deze film nog uit moet komen in de USA en hier al wel een tijdje draait?![]()
In het kort: wij downloaden wel uit de VS, maar zij niet uit de rest van de wereld.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik denk niet dat ik je helemaal snap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef Breuls het volgende:
In het kort: wij downloaden wel uit de VS, maar zij niet uit de rest van de wereld.![]()
![]()
Als de film eerder in de VS draait dan hier, gaan wij 'm downloaden. Andersom geldt dat niet zo sterk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Volgens mij was die een week vervroegd zodat ze konden profiteren van de 1 mei viering, die in veel Europese landen een feestdag is, wat dus ook voor een verlengd weekend zorgde. Nou ja, niet alleen in Europa, er zijn wel meer continenten waar ze dat vieren.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Desondanks zijn de meeste films wel eerder uit in de VS dan hier, dus dat is dan een beetje tegenstrijdig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:09 schreef Breuls het volgende:
Als de film eerder in de VS draait dan hier, gaan wij 'm downloaden. Andersom geldt dat niet zo sterk.Dit klinkt wel logisch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij was die een week vervroegd zodat ze konden profiteren van de 1 mei viering, die in veel Europese landen een feestdag is, wat dus ook voor een verlengd weekend zorgde.![]()
Deels. Dit is een grote film, daarbij vindt men het relevanter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Desondanks zijn de meeste films wel eerder uit in de VS dan hier, dus dat is dan een beetje tegenstrijdig.Klopt ook. Het is geen zwart/wit verhaal. TDKR heeft bijvoorbeeld dezelfde releasedatum als de VS.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij was die een week vervroegd zodat ze konden profiteren van de 1 mei viering, die in veel Europese landen een feestdag is, wat dus ook voor een verlengd weekend zorgde. Nou ja, niet alleen in Europa, er zijn wel meer continenten waar ze dat vieren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef Ash het volgende:
Second End Credits Scene for The Avengers Confirmed
[..]Gaan ze die hier in NL ook vertonen denkt men ? Goed excuus om nog eens te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou Emily Blunt al spijt hebben gehad dat ze de rol van Black Widow liet schieten om in de stinker Gulliver's Travels mee te doen?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
De vraag is of wij dat jammer moeten vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Emily Blunt al spijt hebben gehad dat ze de rol van Black Widow liet schieten om in de stinker Gulliver's Travels mee te doen?![]()
![]()
Mooie dame, maar ik denk dat Scarlett toch wel beter in de rol van Black Widow past.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Emily Blunt al spijt hebben gehad dat ze de rol van Black Widow liet schieten om in de stinker Gulliver's Travels mee te doen?
En nu moet ik weer naar de bioscoop om de 2e end-credit te gaan kijken!!!![]()
Ik heb hem eindelijk gezien
Wat een filmHelle vette vfx en film zit ook nog vol humor
zoals die verwijzing van Hawkeye naar Leoglas uit lord of the rings ook leuk gedaan
2 dingen snap ik alleen nog niet helemaal. Die Hawkeye is toch gewoon een mens? En heeft toch geen speciale krachten of zo. Hoe kan hij dan ook zo schieten met pijl en boog als hij doet?Dan kan een mens niet hoor. Als hij boven op dat gebouw staat iedereen neerschieten de super hard voorbij komen vliegen.
En het tweede is de hulk. Als hij de hulk is kan hij eerst zijn krachten niet controleren en valt hij iedereen aan, niet lang daarna kan hij dat opeens wel en helpt hij de rest juist? Hoe kan dat opeens? heb ik wat gemist.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh en waar ik de heletijd op zat te wachten is dat thor iron man extra kracht gaf. aangezien ze er op het begin achter kwamen dat als hij hem met bliksem raakt hij naar 400% kracht gingMaar dat kwam maar niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
waar ging de scene direct na de eerste credit's over. was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is extra goed getraind. Verder gewoon menselijk ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem eindelijk gezien
Wat een filmHelle vette vfx en film zit ook nog vol humor
zoals die verwijzing van Hawkeye naar Leoglas uit lord of the rings ook leuk gedaan
2 dingen snap ik alleen nog niet helemaal. Die Hawkeye is toch gewoon een mens? En heeft toch geen speciale krachten of zo. Hoe kan hij dan ook zo schieten met pijl en boog als hij doet?Dan kan een mens niet hoor. Als hij boven op dat gebouw staat iedereen neerschieten de super hard voorbij komen vliegen.
Hij is 'always angry' zei hij, en heeft dus de boel wel onder controle, alleen niet altijd. De eerste keer, tijdens de aanval op de helicarrier, wilde hij niet veranderen, maar gebeurde het toch.quote:En het tweede is de hulk. Als hij de hulk is kan hij eerst zijn krachten niet controleren en valt hij iedereen aan, niet lang daarna kan hij dat opeens wel en helpt hij de rest juist? Hoe kan dat opeens? heb ik wat gemist.Dat gebeurde tijdens het gevecht in het bos.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Oh en waar ik de heletijd op zat te wachten is dat thor iron man extra kracht gaf. aangezien ze er op het begin achter kwamen dat als hij hem met bliksem raakt hij naar 400% kracht gingMaar dat kwam maar niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef planethugo het volgende:
waar ging de scene direct na de eerste credit's over. was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij is extra goed getraind. Verder gewoon menselijk ja.
[..]
Hij is 'always angry' zei hij, en heeft dus de boel wel onder controle, alleen niet altijd. De eerste keer, tijdens de aanval op de helicarrier, wilde hij niet veranderen, maar gebeurde het toch.
[..]
Dat gebeurde tijdens het gevecht in het bos.In het bos gebeurde dat. Dus had verwacht dat ze door nog wel gebruik van zouden gaan maken in de gevechten later.
En van Hawk eye vind ik maar vreemd dan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zat er ook op te wachten tijdens dat laatste gevecht toen hij ineens een melding kreeg dat zijn energie bijna op wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikIn het bos gebeurde dat. Dus had verwacht dat ze door nog wel gebruik van zouden gaan maken in de gevechten later.
En van Hawk eye vind ik maar vreemd dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Breuls het volgende:
[..]zegt me niks, vond t lijken op zoiets uit Green LanternSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mij zei het ook niks. En Green Lantern.. ja, een beetje, maar alleen omdat het in de ruimte speelt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
In ieder geval wel interessante powersquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
zegt me niks, vond t lijken op zoiets uit Green LanternSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een redelijk bekend personage in het Marvel universum hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef Breuls het volgende:
Mij zei het ook niks. En Green Lantern.. ja, een beetje, maar alleen omdat het in de ruimte speelt.
vooral bekend door grote cross over verhalen.![]()
Het is de Marvel equivalent van Darkseid. Min of meer.
Ooit begonnen als vijand van Iron Man.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Daar vond ik 'm wel op lijken inderdaad.
(Overigens, voordat we buiten de spoilertags te ver gaan: let op.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, maar crossovers met andere uitgevers (zoals DC) hoef je niet op te rekenen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
zegt me niks, vond t lijken op zoiets uit Green Lantern
Buiten dat ik Reynolds veel liever als Deadpool dan als Green Lantern zou zien in dit universum."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Ik stond zo te denken: als dat portal apparaat beschermd wordt door een force/energy field en ze er daarom niet bij konden komen om het te vernietigen, kunnen ze dan niet gewoon het platform of het gebouw slopen waarop het staat? Moeten Thor/Hulk/Iron Man makkelijk kunnen.
Maar goed, tis een film, daar moet je niet te veel logisch bij nadenken![]()
![]()
Films zouden anders zo saai worden ja als ze het logisch doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik stond zo te denken: als dat portal apparaat beschermd wordt door een force/energy field en ze er daarom niet bij konden komen om het te vernietigen, kunnen ze dan niet gewoon het platform of het gebouw slopen waarop het staat? Moeten Thor/Hulk/Iron Man makkelijk kunnen.
Maar goed, tis een film, daar moet je niet te veel logisch bij nadenken![]()
Bijvoorbeeld lord of the rings. Ze hebben van die grote vogels. vlieg naar die volkaan en klaar
Maar dan is die film maar 1 min
She Hulkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.boobieblog.com/?p=20195
de porno versie is uit!
![]()
dat snap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar crossovers met andere uitgevers (zoals DC) hoef je niet op te rekenen natuurlijk.
maar vond 'm wel op zo een figuur uit Green lantern lijken met zo een rode kop.![]()
Of alleen het dak eraf halen, daarmee richting zon vliegen en het ding erin gooien. Gaat het apparaat met schild vast niet stuk van, maar het invasieleger vindt het minder leuk om te verdampen bij aankomstquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik stond zo te denken: als dat portal apparaat beschermd wordt door een force/energy field en ze er daarom niet bij konden komen om het te vernietigen, kunnen ze dan niet gewoon het platform of het gebouw slopen waarop het staat? Moeten Thor/Hulk/Iron Man makkelijk kunnen.Doe dan meteen zijn channelquote:
http://www.youtube.com/user/anthonyle247
[ Bericht 17% gewijzigd door MisterSqueaky op 03-05-2012 18:11:15 ]![]()
Ga er dinsdag heen, IMAX 3DDit is natuurlijk een perfecte film voor IMAX. Ben enorm benieuwd, trailers zien er geweldig uit. IMDB cijfer ook
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Vanavond gezien, goeie film. Af en toe ook duidelijk Whedon-materiaal in de dialogen, en goede komische momenten. Alleen die hele Loki kan me gestolen worden, maar ik heb Thor dan ook niet gezien.
Oh, en hij draait hier alleen in fake-3D en dat is kut.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Alle 3D in deze film is fake, dus niet alleen bij jouw voorstelling.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef Ash het volgende:
Second End Credits Scene for The Avengers Confirmed
[..]Shoarma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ja dat bedoelde ik, er was geen optie om hem gewoon in 2D te kijken. En de 3D projectie was nog slecht ook: ik kon bijvoorbeeld de ondertiteling licht dubbel zien en bewegende beelden waren ontzettend onscherp.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef Breuls het volgende:
Alle 3D in deze film is fake, dus niet alleen bij jouw voorstelling.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Zit die 2e end credit er hier in NL ook in dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:12 schreef Axia het volgende:
[..]
Mooie dame, maar ik denk dat Scarlett toch wel beter in de rol van Black Widow past.
En nu moet ik weer naar de bioscoop om de 2e end-credit te gaan kijken!!!![]()
Gisteren gezien, beste superhelden film tot nu toe!
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
had ik ook, ontzettend donker en je moest je echt concentreren om fatsoenlijk door te krijgen wat er aan de hand was. De projector begaf het zelfs helemaal na anderhalf uur dus misschien lag het daaraanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, er was geen optie om hem gewoon in 2D te kijken. En de 3D projectie was nog slecht ook: ik kon bijvoorbeeld de ondertiteling licht dubbel zien en bewegende beelden waren ontzettend onscherp.![]()
![]()
The New York Times kan er weer niet al te enthousiast over zijn:http://movies.nytimes.com(...)-by-joss-whedon.htmlquote:The light, amusing bits cannot overcome the grinding, hectic emptiness, the bloated cynicism that is less a shortcoming of this particular film than a feature of the genre. Mr. Whedon’s playful, democratic pop sensibility is no match for the glowering authoritarianism that now defines Hollywood’s comic-book universe.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ach, Bob wel: http://www.escapistmagazi(...)movies/5674-Avengersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Breuls het volgende:
The New York Times kan er weer niet al te enthousiast over zijn:
[..]
http://movies.nytimes.com(...)-by-joss-whedon.html![]()
Ik heb tijdens deze film veel gelachen. Elke keer als er iets grappigs gebeurde tussen captain en ironman, of hulk en loki was het wel grappig, maar de mensen om mij heen lachten zo overdreven hardquote:Op zondag 29 april 2012 02:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja bij Arena ook twee keer zelfs. Ik had echt zo iets van "huh!?"Daar lachte ik meer om dan om de grap zelf. En ja, toen ze gingen klappen bij de credits lag ik helemaal dubbel
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik scheet bijna in mijn broek toen ik Thanos zag.
Dan moeten onze helden wel Squirrel Girl rekruteren volgende film.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: