Ik kan echt niet wachten om het te zien. Ik hoor/lees alleen maar goede reviews ervan. Ben echt benieuwdquote:Op donderdag 26 april 2012 09:52 schreef maniace het volgende:
Hij was awesome ik durf zelfs te stellen de beste comic book film![]()
Geen minuut verveeld bij de film. The Dark Knight Rises krijgt het moeilijk dit te overtreffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat een supervette film zeg!
Had niet verwacht dat het zo'n goede film zou kunnen worden.
En na deze vertolking van de Hulk zou ik heel graag (nog) een aparte film van dit personage zien.
Voor de mensen die de film al hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zit ik dit eigenlijk in een spoiler te zetten? Weet je wat echt een spoiler is?
(En serieus, niet lezen als je de film nog moet zien -- dit is echt niet leuk om van tevoren al te weten.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die zit dus niet in IM3.
Maar serieus, ik vind het behoorlijk kut dat Coulson uit de serie is.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]Oh ja, dat kan natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Film doet het goed in ons land. Er zijn gisteren nog geen 20.000 mensen naar deze film geweest, maar binnen Nederland is dat blijkbaar een hoog cijfer.quote:Marvel’s The Avengers haalde gisteren maar liefst 19.732 bezoekers naar de bioscoop. Met een openingsdagcijfer van 189.148 euro plaatst Marvel’s The Avengers zich direct op de nummer één positie in de ranking van beste openingsdagen van 2012 in Nederland én beste april opening ooit voor een film. Ook in de andere landen waar de film al is uitgekomen behaalt Marvel’s The Avengers fantastische resultaten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]Dat moment van stilte met Hulk en ThorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zit ik dit eigenlijk in een spoiler te zetten? Weet je wat echt een spoiler is?
(En serieus, niet lezen als je de film nog moet zien -- dit is echt niet leuk om van tevoren al te weten.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:06 schreef maniace het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:36 schreef roooosje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Net geweest, ondanks de 3d kak toch echt precies wat ik er van verwachtte. Als de derde akte inzet.... Wauw. Grijs van oor tot oor hier.Toppertje Joss
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.![]()
Net gezien, wat een vette film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
Thanks for the sidekicks Nick, I'll keep the sexy Russian spy and the green-machine. You can send Uncle Sam and the muscular blonde chick home.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net gezien, wat een vette film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: