Inderdaad. Het is al een hele tijd duidelijk dat Norton niet Banner zal spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
En misschien moet je de OP even actualiseren.
Zit op mobiel buiten excuses.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
En misschien moet je de OP even actualiseren.
Wow. Komt wel dicht bij de werkelijkheid, dacht eerst dat het en foto was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
Zo, even snel wat getikt.
Nog minder dan drie weken
Dit is een of ander beeldje van Stark uit de film:
[ afbeelding ]
Whedon wilde de Cirkel terug toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat een realisme..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
geen beeld, maar een hi-end actiefiguur van Hot Toys. Die hebben van alle Iron Men (mark 1 t/m 6) al figuren uitgebracht. Prachtig, maar verre van speelgoed en verre van betaalbaar voor de meeste stervelingen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
hij begint in z'n mark 6 pak (die met driehoek), ja. mark 7 wordt geloof ik weer met cirkel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. Maar misschien wisselt-ie wel weer van pak in de film.
he dat zeg ik alquote:
klopt. in essentie is het speelgoed, namelijk erg goed gemaakte actiefiguren. Maar voor 150 a 200 euro gaat niemand er echt mee spelen en zijn het dus gewoon erg mooie collectibles.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Moeten ze toch iets aan de merknaam doen.
Is ook makkelijker om een Stark beter neer te zetten dan een Banner. Stark is een narcistische playboy, terwijl Banner een "saaie" labo is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef One_conundrum het volgende:
Meh, Downey jr benadert Tony Stark veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Norton Banner ooit benaderd heeft.
Fans van die humor moeten Avengers : Earth's Mightiest Heroes gewoon zien. Tweede seizoen is twee werken geleden begonnen. DAAR is The Hulk pas grappig!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Breuls het volgende:
Klopt; ik las ergens een verzameling tweets (was op iPad, anders had ik even een linkje opgezocht), en die waren erg positief. Het einde is erg spectaculair, en de Hulk heeft er nieuwe fans bij, lijkt het wel. En natuurlijk de humor, maar dat kan ook niet anders met Whedon.
Eigenlijk wel eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:21 schreef Breuls het volgende:
Er zijn teveel clips
Straks heb je de halve film al gezien.
huhquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar er zijn mensen die de film nu niet meer willen gaan zien., zou wel niet zo een groot aantal zijn dat ze er schade van ondervinden maar toch.,
Dat lijkt me sterk. Het kleine publiek dat nog comics leest is heus wel slim genoeg hoor. Zeker omdat een beetje comic-personage (of groep personages) verschillende versies en tijdslijnen kent en je als comics-lezer dus al gewend bent dezelfde figuren in verschillende continuïteiten te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar er zijn mensen die de film nu niet meer willen gaan zien., zou wel niet zo een groot aantal zijn dat ze er schade van ondervinden maar toch.,
Het antwoord hierop kun je overigens al vinden in het promomateriaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. Maar misschien wisselt-ie wel weer van pak in de film.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij begint in z'n mark 6 pak (die met driehoek), ja. mark 7 wordt geloof ik weer met cirkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dat kan ik zelfs niet ontkennen. Zijn series werden, voor zover ik heb meegekregen, ook vrij positief ontvangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Dagonet het volgende:
En vergeet niet dat Whedon ook genoeg ervaring heeft als schrijver van comics (x-men bijv) en dus ook wel weet hoe het werkt. En dus ook genoeg weet van de characters uit de Marvel universe.
Zo te zien is hij inderdaad succesvol in dat medium. Dat werkt wel natuurlijk, iemand die niet een fan is (zoals Brian Singer) maar iemand die zichzelf al in het thuismedium heeft bewezen. Niet iemand die z'n eigen fandom viert maar iemand die weet wat de fans willen hebben, wat wel en niet geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs niet ontkennen. Zijn series werden, voor zover ik heb meegekregen, ook vrij positief ontvangen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo te zien is hij inderdaad succesvol in dat medium. Dat werkt wel natuurlijk, iemand die niet een fan is (zoals Brian Singer Zack Snyder) maar iemand die zichzelf al in het thuismedium heeft bewezen. Niet iemand die z'n eigen fandom viert maar iemand die weet wat de fans willen hebben, wat wel en niet geaccepteerd wordt.
Dark Knight? Inception? Cloverfield? Inglourious Basterds?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
Yep, ben er dan ook zeer benieuwd naar. Is wel weer eens tijd voor een film die echt gaaf is van begin tot eind. Zoals Batman Begins in 2005, of Kick-Ass.
Leuk gedaan.quote:
Jammer dat dat soort deals in Nederland nooit overgenomen worden.quote:Op zondag 22 april 2012 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze willen echt wel het openingsdag/weekend record van Harry Potter, ondertussen zit er zelfs een nieuwe trailer van TDKR voor de film in de VS.
Dan ga ik toch voor Batman ...quote:Op zondag 22 april 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Het is Batman vs Avengers in deze poll: Welke film ga je deze zomer niet missen?
Dat kan toch zeker niet.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe komt Thor eigenlijk op aarde? Zijn poort is toch verwoest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Nee, dat moet toch echt Prometheus worden.quote:Op zondag 22 april 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Het is Batman vs Avengers in deze poll: Welke film ga je deze zomer niet missen?
Dat kan toch zeker niet.
niet perse, maar waarom zou je het niet doen?quote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef murp het volgende:
moet je alle "voorgaande" delen nog in een volgorde zien?
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?quote:Op maandag 23 april 2012 16:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
niet perse, maar waarom zou je het niet doen?
http://en.wikipedia.org/w(...)verse#Released_filmsquote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef murp het volgende:
[..]
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?
Gemiddeld 8,2 van de recensenten, 96% van de recensies is positief.quote:
Nooit last van gehad in Eindhoven. Zit bijna altijd in het midden.quote:Op maandag 23 april 2012 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai ik heb een klein vraagje. Altijd als ik bij Pathe in de bioscoop ben maakt niet uit welke zaal. Dan zie ik dubbel in het midden op het scherm. Hebben meer mensen dit?
Ik krijg et niet gecorrigeerd of ik scheel kijk of geforceerd naar het midden. Echt vervelend...
Op deze volgorde kloppen de verwijzingen naar de avanegers film het beste:quote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef murp het volgende:
[..]
mijn volgende vraag: Wat is de volgorde? Zoals in de OP?
Nee, je ziet dan dubbel.quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Brennie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar is de film ook gewoon fatsoenlijk te bekijken zonder de 3 D bril?
Ik neem aan dat het om her en der wat effecten in 3 D gaat, maar ik wil de film eigenlijk gewoon 'normaal' bekijken.
Normaal gesproken vermijd ik namelijk 3 D films, maar nu kan ik er niet om heen.
Meh, de eerste 2 weken zijn het gewoon comic-fanboys die de films bekijken. Staat nog los van het normale mainstream publiek.quote:Op maandag 23 april 2012 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gemiddeld 8,2 van de recensenten, 96% van de recensies is positief.
http://www.rottentomatoes.com/m/marvels_the_avengers/
Dat vind ik altijd wat meer zeggen dan de mening op IMDB eigenlijk, de mening van mensen die beroepsmatig films kijken en beoordelen.
Op Rottentomatoes heb je dat niet (of toch veel minder), dat zijn allemaal recensenten. Wel nog maar 3 topcritici, dus 't kan nog dalen, maar hij zal toch wel boven de 85% blijven, denk ik. Misschien wel 90 en dat is erg goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meh, de eerste 2 weken zijn het gewoon comic-fanboys die de films bekijken. Staat nog los van het normale mainstream publiek.
Mja als je ziet dat Iron Man 94% heeft:quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op Rottentomatoes heb je dat niet (of toch veel minder), dat zijn allemaal recensenten. Wel nog maar 3 topcritici, dus 't kan nog dalen, maar hij zal toch wel boven de 85% blijven, denk ik. Misschien wel 90 en dat is erg goed.
Dan ben je x-men 1 en 2 al weer vergeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Iron Man is ook de beste Marvelfilm tot nu toe.
Mwah, die vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed. Die nieuwste X-men daarentegen was echt verassend sterk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan ben je x-men 1 en 2 al weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |