Uiteraardquote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Ik plaats geregeld weblogjes met mooie foto's. Checkt iemand ze wel eens?http://weblog.fok.nl/Fotografie
Tof tof!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Ik plaats geregeld weblogjes met mooie foto's. Checkt iemand ze wel eens?http://weblog.fok.nl/Fotografie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.instagram.com/frozenaction
Canon EOS 6D
Wat kut zeg. En je had hem nog maar net toch? Helemaal schrikken met een kind in je auto.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Welkom terug!
En ik wou dat deze dag voorbij was ... wat een kutdag.![]()
Vanmiddag zou ik dus met het zoontje van een vriend naar Duitsland rijden voor een nieuw skateboardje. Ben goed en wel 20 minuten onderweg, komt er ineens rook onder de motorkap en bij het wiel weg. Dus ik die auto snel de berm in gereden, 'snel, de auto uit!' geschreeuwd tegen het zoontje. Ik ook er snel uit, motorkap losgegooid.![]()
Djeez wat een paniek. Naja hele rambam aan politie, rijkswaterstaat en wegenwacht erbij gehad. Bleek de rem vast te zitten.
Ja, net 1,5 week. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, dat wij er direct uit moesten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat kut zeg. En je had hem nog maar net toch? Helemaal schrikken met een kind in je auto.
Je ruikt toch dat dat de rem isquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef taxibabe het volgende:
Welkom terug!
En ik wou dat deze dag voorbij was ... wat een kutdag.![]()
Vanmiddag zou ik dus met het zoontje van een vriend naar Duitsland rijden voor een nieuw skateboardje. Ben goed en wel 20 minuten onderweg, komt er ineens rook onder de motorkap en bij het wiel weg. Dus ik die auto snel de berm in gereden, 'snel, de auto uit!' geschreeuwd tegen het zoontje. Ik ook er snel uit, motorkap losgegooid.![]()
Djeez wat een paniek. Naja hele rambam aan politie, rijkswaterstaat en wegenwacht erbij gehad. Bleek de rem vast te zitten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:01 schreef SP22 het volgende:
Monkey KamasutraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen dan.
Zie ze af en toe voorbij komen, goed bezig.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Nou, zelfs de wegenwacht kon de geur niet plaatsen, het was echt een vaag geurtje. Nadat de rook was opgetrokken had ik zelf de olie en de koelvloeistof al bekeken, maar dat was allemaal goed. Blok was ook droog.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ruikt toch dat dat de rem is?
[..]![]()
Ik twijfel dus tussen de 7D en de 5Dm2 maar de 5D ligt me gewoon fijner.. (Heb met allebij veel kunnen spelen!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga denk toch binnenkort maar eens een xxD kopen. Of 7D. Hangt er een beetje vanaf tegen welke aanbieding ik aan ga lopen.
Van de 7 of 5?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vond de autofocus alleen zo ontzettend ruk...
5Dm2. In de drie is dat inderdaad eindelijk sterk verbeterd. Mocht ook wel trouwensquote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van de 7 of 5?
De 5Dm3 heeft btw heerlijke focus punten
In je device manager bij de eigenschappen van je netwerkkaart, tab 'power options' ook aangegeven 'this device may bring the computer out of standby/hibernation'??quote:Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef Doodkapje het volgende:
Aaaaaarghhh!!! Klote Wake-on-lan.... waarom werkt het nou niet vanuit het internet?!
IP-adres ingevoerd, twee MAC adressen geprobeerd... ik denk van AirPort en Ethernet... Direct op onze LinkSys router aangesloten (dus met ethernetkabel) en ....255 opengezet voor poort 9... niks! Het moet gewoon werken...
De AF van de mk2 is idd niet best tov de 7D. Wordt er ook beetje moe van af en toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
5Dm2. In de drie is dat inderdaad eindelijk sterk verbeterd. Mocht ook wel trouwens
Een jochie van 12 vindt zoiets alleen maar stoer en spannend.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, net 1,5 week. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, dat wij er direct uit moesten.
Het viel achteraf dus nog wel mee, maar op dat moment was het schrikken. Gelukkig bleef het jochie (12 jaar) mooi rustig, wel de ogen zo groot als schoteltjes. Maar ik vond het fijn dat 'ie verder niet in paniek raakte.
En ik was blij dat ik gisteren weer de fleecedeken in de auto had gelegd, lol. Het was fucking koud. Altijd een deken in je auto hebben voor noodgevallen.
Osx hiero... Wel de functie dat je m uit de sluimerstand kan trekken voor netwerktoegang...quote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef freud het volgende:
[..]
In je device manager bij de eigenschappen van je netwerkkaart, tab 'power options' ook aangegeven 'this device may bring the computer out of standby/hibernation'??
[..]
De AF van de mk2 is idd niet best tov de 7D. Wordt er ook beetje moe van af en toe.
Niet meer dan gisteren. Ik kan woensdag weer bellen om te vragen wat mijn voorganger heeft besloten. Hij/zij heeft 5 dagen de tijd om de woning wel/niet te accepteren..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wooow klote taxi!!!
Weet je al meer over de woning?!
Gaaf! Betaald?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef Coke. het volgende:
Ik mag misschien foto's maken voor het tijdschrift van m'n studievereniging.
Het is minder eng dan je denkt. Je kunt er voor kiezen om op te gaan in de achtergrond (doen alsof je een gebouw fotografeert en dan wachten tot er iemand voorbij komt) of juist voor iemand springen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef Mirel het volgende:
Ik moet op stage meer foto's van mensen maken. Ik maak wel 'voyeur' foto's, maar mensen fotograferen zoals bijv. dit http://everyday-i-show.livejournal.com/152748.html
Dat doe ik toch niet zo makkelijk
Neequote:
Ik merk altijd als ik in de stad fotografeer, dat er allerlei mensen zijn die júist op de foto willen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is minder eng dan je denkt. Je kunt er voor kiezen om op te gaan in de achtergrond (doen alsof je een gebouw fotografeert en dan wachten tot er iemand voorbij komt) of juist voor iemand springen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Ener-G het volgende:
Gaarheid.. nog gaarder is dat je nu dus nog minimaal 5 dagen langer hebt waarbij er iemand nog tussendoor kan piepen, mocht je voorganger 'm uiteindelijk toch niet nemen...
Nee, ik ben de volgende in rij. De reactietermijn is gisteren om 12 uur gesloten. Nr. 1 krijgt nu een aanbiedingsbrief en heeft 5 dagen de tijd om te accepteren of niet. Mocht hij het huis weigeren dan krijg ik 'em aangeboden en heb ik ook weer 5 dagen de tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
Is er niet een deadline om te reageren? Dan zou het alleen tussen jullie tweeën gaan...
Mijn ervaring is wel dat ik het hier in Nederland toch minder snel zou doen dan in het buitenland, heeft ook iets met de houding van de lokale bevolking te maken denk ik..quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is minder eng dan je denkt. Je kunt er voor kiezen om op te gaan in de achtergrond (doen alsof je een gebouw fotografeert en dan wachten tot er iemand voorbij komt) of juist voor iemand springen.
Ja, klopt ook wel weer. En het maakt natuurlijk ook veel uit of je tijdens carnaval of op een drukke koopzondag plaatjes schiet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het hier in Nederland toch minder snel zou doen dan in het buitenland, heeft ook iets met de houding van de lokale bevolking te maken denk ik..
Gewoon in gebrekkig Engels terugpraten...quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:56 schreef Ener-G het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden.. bij carnaval de dronken mensen die gaan staan poseren, of vervelend gaan doen als je zomaar foto's maakt.. Op een drukke koopzondag heb je dan weer mensen die negatief reageren, niet in beeld willen, of vervelende vragen gaan stellen..
Verder als je voor de spontane foto's gaat uiteraard geen toeter van een 70-200 meenemen, dan hebben mensen veel directer door dat je ze aan het fotograferen bent, omdat je duidelijk de lens op ze richt.
Of 85quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gewoon een 35/50mm op je camera zetten dus
85mm heeft op YouTube wat filmpjes staan waarin hij laat zien hoe hij het doet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een man lopen die echt perfect was voor zo'n portret, maar ik had geen camera bij me en durfde niet even snel naar huis te rennen om 'm te halen en achterna te gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat ik het hier in Nederland toch minder snel zou doen dan in het buitenland, heeft ook iets met de houding van de lokale bevolking te maken denk ik..
Doe dit in Japan en je hebt 0,3 seconden. Zodra ze je zien duiken ze weg of lopen ze gewoon door... die tijd heb je niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
85mm heeft op YouTube wat filmpjes staan waarin hij laat zien hoe hij het doet.
Ik heb het ook geprobeerd, maar ik durf niet
Edit: deze dus: http://www.youtube.com/user/thomasleuthard
Daar lopen er hier ook twee van in de stad. Moet ze ook eigenlijk eens opzoeken met de camera...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef Coke. het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een man lopen die echt perfect was voor zo'n portret, maar ik had geen camera bij me en durfde niet even snel naar huis te rennen om 'm te halen en achterna te gaan.Ik ben blijkbaar ook niet zo'n durfal als ik dacht.
Bij school moet ik gelijk aan Kipling tassen met zo'n aapje als sleutelhanger denken:quote:
Deze sandboxing wordt dus geregeld omzeiltquote:Al je gegevens automatisch goed beschermd
Praktisch zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen, biedt Mac OS X bescherming tegen virussen en andere gevaarlijke programma's (malware). Het dwarsboomt bijvoorbeeld hackers via een techniek die "sandboxing" wordt genoemd. Het stelt een grens aan welke acties programma's op je Mac kunnen uitvoeren, tot welke bestanden ze toegang hebben en welke andere programma's ze kunnen starten. Andere automatische beveiligingsvoorzieningen zijn "Library Randomization", om te voorkomen dat schadelijke opdrachten hun doel vinden, en "Execute Disable", dat het geheugen in je Mac beschermt tegen aanvallen.
Oehw,... thanks! Van de week nog even een update uitgesteld, maar deze toch maar even doorvoeren dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef freud het volgende:
Even een heads up voor Mac gebruikers. Apple is nogal zeer traag geweest met het patchen van een gapend gat in de beveiliging van z'n Java. Na een whopping 5 weken (!) hebben ze eindelijk een patch uitgebracht, maar alleen voor Snowleopard en Lion. Heb je eerdere versies, dan ben je dus de sjaak.
Wat kan er dan gebeuren? Als een site besmet is, wordt op je Mac een trojan gezet die gegevens zoals telebankieren aanpast. Je merkt niets, en aangezien alle apple gebrikers denken dat ze immuun zijn voor virussen en aanverwanten, is het extra gevaarlijk.
Bron 1
Bron 2
Bron 3
Ik zit beroepsmatig ook aardig in de IT security hoek, dus vandaar dat ik dit jullie wel even mee wilde geven.
Oh, en in de categorie 'even lachen':
[..]
Deze sandboxing wordt dus geregeld omzeilt.
Gaaf sfeertje dmv zwart wit en de ruis plus doodshoofd. Erg toffe foto.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kwam ik net tegen op een bruggetje :p
[ link | afbeelding ]
Skull on a bridge by Peter vd Ham, on Flickr
Dat voor mij dan tijd voor een nieuwe Macquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef freud het volgende:
Even een heads up voor Mac gebruikers. Apple is nogal zeer traag geweest met het patchen van een gapend gat in de beveiliging van z'n Java. Na een whopping 5 weken (!) hebben ze eindelijk een patch uitgebracht, maar alleen voor Snowleopard en Lion. Heb je eerdere versies, dan ben je dus de sjaak.
Wat kan er dan gebeuren? Als een site besmet is, wordt op je Mac een trojan gezet die gegevens zoals telebankieren aanpast. Je merkt niets, en aangezien alle apple gebrikers denken dat ze immuun zijn voor virussen en aanverwanten, is het extra gevaarlijk.
Bron 1
Bron 2
Bron 3
Ik zit beroepsmatig ook aardig in de IT security hoek, dus vandaar dat ik dit jullie wel even mee wilde geven.
Oh, en in de categorie 'even lachen':
[..]
Deze sandboxing wordt dus geregeld omzeilt.
An heeft het probleem ook... Ik lijf het wel debiel vinden dat ze 20% van de in gebruik zijnde OSX versies gewoon zo blootstellen aan misbruik, en tegelijk ermee adverteren dat ze zo veilig zijn. Ik zit te wachten op de eerste rechtzaak in deVSquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat voor mij dan tijd voor een nieuwe Mac
Moeten we hier ook doen. Moeilijk doen na 1 jaar garantie en een defect... Ho bitches, EU regelgeving stelt 2 jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef freud het volgende:
[..]
An heeft het probleem ook... Ik lijf het wel debiel vinden dat ze 20% van de in gebruik zijnde OSX versies gewoon zo blootstellen aan misbruik, en tegelijk ermee adverteren dat ze zo veilig zijn. Ik zit te wachten op de eerste rechtzaak in deVS.
Dat is voor recycling doelen geloof ik. Daar doen ze maar. Het gaat mij erom dat ze klanten tegen beter weten in verkeerd informeren, waar flinke financiele en persoonlijke schade uit kan komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
Apple kan aardig wat EU regels breken.
Volgens mij was het zo dat elke telefoon een uitwiselbare accu moet hebben.
Iphones,
Hij is ook verwisselbaar... door een service provider. De EU wet zegt niet dat iedereen dat zelf moet kunnen doen (dat is ook niet te definiëren, want dan moet je oma het ook kunnen).quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
Apple kan aardig wat EU regels breken.
Volgens mij was het zo dat elke telefoon een uitwiselbare accu moet hebben.
Iphones,
Het duurt ff, maar nu zijn ze er ook aanquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moeten we hier ook doen. Moeilijk doen na 1 jaar garantie en een defect... Ho bitches, EU regelgeving stelt 2 jaar.
Mja, de tijd dat je het merkt als je een virus of malware hebt, is al een paar jaar over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Mirel het volgende:
Ik gebruik al jaren windows 7 zonder virusscanners of firewalls en alles doet het snel en prima.
Je weet pas of je een virus of niet hebt als je een virusscanner gebruiktquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Mirel het volgende:
Ik gebruik al jaren windows 7 zonder virusscanners of firewalls en alles doet het snel en prima.
Ik heb er nog geen.. Moet er nog steeds een kopen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom had je geen tripod mee dan?!
Hmm, nog steeds niks gehoord van mijn aankoop bij DVDtechnik... Zal wel aan Pasen liggen...
Laat de toffe zien dan! Enne, je weet wat ik heb gezegd in nachtfotografie hèquote:Op zondag 8 april 2012 11:12 schreef MrManuel het volgende:
Zelfde freud!![]()
Ben vanacht eens gaan rondrijden om foto's te knippen.
Paar toffe zijn er wel uit gekomen, helaas niet allemaal zo scherp als dat ik graag had..
Geen tripod
Ik ging ook googlenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met pasen?quote:Op maandag 9 april 2012 12:44 schreef MrManuel het volgende:
Vandaag de 100ste dag van het jaar!
Dus ook mijn 100ste foto van me project.. Iemand ideeën?
It's so prettyyyyyyyyyquote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Triumph daytona 675 (2007)
Spread the word. Als iemand van jullie mijn koper vindt krijg je een kratje bier / flesje wijn / whatever je drinkt.
Wat zocht je ook al weer precies?quote:Op maandag 9 april 2012 11:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
Mogguh
Was alweer een productief ochtendje, weer 2 sollicitaties gemaild.
Mogguhquote:
Van jou verwacht ik wel wat betere foto's bij zo'n advertentiequote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Triumph daytona 675 (2007)
Spread the word. Als iemand van jullie mijn koper vindt krijg je een kratje bier / flesje wijn / whatever je drinkt.
Ah, zal mijn oren open houden. Welke regio ongeveer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Mogguh
Iets in de secretariële/ondersteunende richting.
Secretaresse, ambtelijk secretaris OR, administratief medewerker etc.
Tnx!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, zal mijn oren open houden. Welke regio ongeveer?
Ik weet zo 1 2 3 niets, denk ook niet wat uit die hoek te zullen horen, maar mocht ik wat horen laat ik 't weten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Mogguh
Iets in de secretariële/ondersteunende richting.
Secretaresse, ambtelijk secretaris OR, administratief medewerker etc.
Nieuwsfotografie? Vraag eens wat tips aan Tim.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En ik zoek iets in de journalistiek
Ik zet ze morgen online!quote:Op zondag 8 april 2012 20:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Laat de toffe zien dan! Enne, je weet wat ik heb gezegd in nachtfotografie hèHeb hier ook nog een extra driepoot staan, niet ideaal, maar werkt wel.
Oww, dat is lastig. Ik zit zelf in Den Haag, dus in die hoek vang ik weinig op.quote:
Regio?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En ik zoek iets in de journalistiek
Regio maakt niet heel veel uit. Geen Limburg/Zeeland/Friesland. Voor de rest alles prima...quote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef freud het volgende:
[..]
Oww, dat is lastig. Ik zit zelf in Den Haag, dus in die hoek vang ik weinig op.
[..]
Regio?
Ja, da's een beetje lastig hè. Nr. 1 kan er natuurlijk weinig aan doen dat de woningbouw gisteren pas die brief heeft gestuurd. Hij heeft gewoon recht op die 5 dagen bedenktijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
Meteen er tegen in gaan doen als er een eerdere deadline was kwa besluiten!
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:38 schreef Mirel het volgende:
http://fontaneljobs.nl/vacature/1283-stageplaats-fotografie/
Dit klinkt leuk. Iemand interesse hier?
Ai, daar begint het al... Geen lightroom en inferieure apparatuurquote:Stagiaire (m/v) moet beschikken over een rijbewijs, ervaring met Apple, Nikon, Photoshop.
quote:Daarnaast zijn de volgende eigenschappen ook gewenst; representatief, prettige persoonlijkheid, commercieel inzicht, open & direct, positief ingesteld, aanpakker / -pakster, leergierig en uiteraard creatief!
Ok, handig als je wil leren hoe je dingen moet verplaatsen.quote:De werkzaamheden bestaan uit; beeldbewerking, sjouwen met lampen, statieven en camera’s.
Oeh, precies waar je ervaring in nodig hebt bij een studie fotografie!quote:Sets bouwen, website bijhouden en updaten.
Kijk, kan je ook koeriersdiensten opnemen in je CV!quote:Spullen/apparatuur ophalen,
Extra scoren met die studiepunten facebook en twitter!quote:Social Media scannen,
Kijk, archiveren van data = garantie dat je mag blijven, want alleen jij vindt het terug!quote:archivering.
Ai, weer wat inferieure apparatuur...quote:Koffie = Nespresso,
Naast alle ervaring, dus ook gratisch haren & eau du chien!quote:en er is ook een hond aanwezig (zwarte lab), dus het kunnen en willen knuffelen van honden is 'verplicht’. :-)
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Ai, daar begint het al... Geen lightroom en inferieure apparatuur.
[..]
[..]
Ok, handig als je wil leren hoe je dingen moet verplaatsen.
[..]
Oeh, precies waar je ervaring in nodig hebt bij een studie fotografie!
[..]
Kijk, kan je ook koeriersdiensten opnemen in je CV!
[..]
Extra scoren met die studiepunten facebook en twitter!
[..]
Kijk, archiveren van data = garantie dat je mag blijven, want alleen jij vindt het terug!
[..]
Ai, weer wat inferieure apparatuur...
[..]
Naast alle ervaring, dus ook gratisch haren & eau du chien!
Serieus, volgens mij zoekt deze beste man een gratis koelie. Bij een stage is het de bedoeling dat de stagiair ook een leerdoel kan vervullen.
Maar goed, je leert misschien wel goed hoe hij alles doet en werkt.
En er is resultaat! Werd net gebeld, ze waren zeer enthousiast over mijn motivatie!!! Volgende week donderdag gesprek!quote:Op maandag 9 april 2012 11:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]![]()
Mogguh
Was alweer een productief ochtendje, weer 2 sollicitaties gemaild.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
En er is resultaat! Werd net gebeld, ze waren zeer enthousiast over mijn motivatie!!! Volgende week donderdag gesprek!
Goed teken toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Tnx! Ze reageerden ook vrij snel, maandag gemaild, vandaag gebeld!
Yup, t'is ook niet zo'n heel groot bedrijf, ze doen webdesign. Dus dat is ook wel leuk.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hopla, E achter B binnen.
En oja, het lokale suffertje plaatste deze week een foto van mij van een brand hier om de hoek in een schuur in de nacht van 1e paasdag.
Een paar ervan.. Deze zijn 'redelijk' gelukt..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik wou al zeggen. Joehoe?2 Woorden, 9 letters: Duurt lang!
Jep, maar zou liefste met minder ISO doen alleen is lastig zonder tripod.. Omdat je ze dan NOG sneller wazig krijgt.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
Best fraai, maar waarom staat je ISO zo hoog? Wil je ze licht houden?
Dan moet je richting Den Haag. Hier blauwe lucht. Wel fris. Maar ook zon!quote:
Dacht het niet, dacht dat de 450D en 500D wel dezelfde hadden.quote:
Ik krijg allemaal zooi over "Nieuwe batterijen kopen" etc.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dacht het niet, dacht dat de 450D en 500D wel dezelfde hadden.
Maar is wel op te zoeken toch?
Oke, dankje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
LP-E5 voor 1000D 450D 500D
LP-E8 voor 550D 600D
Dat was het geloof ik.
Net wakker van me 2e avontuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
Muurtje? Trapje, steen, grond. Alles is bruikbaar! Halsband eronder voor de hoogte, lensdop eronder.
Ding resetten? Fabrieksinstellingen terugzetten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef Pheno het volgende:
Excuses voor de ontopic
Ik ben hier in Japan en opeens krijg ik dit soort foto's met mijn Nikon D70, opeens, zonder lenswissel of wat dan ook:
[ afbeelding ]
Ik heb de camera al gereset, andere lenzen geprobeerd, contactjes schoongemaakt, ander geheugenkaartje geprobeerd en nu zijn mijn ideeën op. Het mechanische gedeelte werkt, als ik het op manueel zet en zonder lens een foto maak dan krijg ik ook dit soort beeld. Maar ik zie de sensor even hoi zeggen voordat de spiegel weer klapt. Ik vrees zelf voor een kapotte sensor, maar misschien heeft iemand hier een ander idee waar ik niet aan gedacht heb
Tried, failed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ding resetten? Fabrieksinstellingen terugzetten?
Fel licht ook, geen lens ook, dop erop is idem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef freud het volgende:
Ik denk dat er iets mis is met het uitlezen van je sensor. Sowieso denk ik dat het iets is waar je je D70 waarschijnlijk vaarwel voor moet zeggen... Zelfde beeld bij foto met dop op je lens en fel licht erop hetzelfde resultaat aan rare foto?
No pressurequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:59 schreef freud het volgende:
Straks trouwens sinds tijden weer eens een shoot. Een foto van Newton nabootsen. Even inkomen weer. Gelukkig met visa en haarstyliste, dus als het niet lukt, ligt het echt aan mijn kunsten.
En? En? En? En?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Net wakker van me 2e avontuur.
Ditmaal met statief..
Foto's komen straks!
De wolken maken hem echt mooi!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En? En? En? En?
Gister nog een leuk fototje geschoten trouwens:
[ link | afbeelding ]
Uitgeester panorama by Sporingerdam, on Flickr
Was midden in de nacht, politie kwam langs gereden. Keken vanuit de auto, zagen de camera en reden verder.quote:Op zondag 15 april 2012 07:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gewoon op het spoor gaan staan joh?! Was daar dan helemaal niemand?
Worthless without picsquote:
Robin was tofquote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef freud het volgende:
Zal eens overleggen met de modellen en styliste welke ik hier mag neerzetten. Zal weer eens een showcase topic aanmaken als het er genoeg zijn.
Deze mag wel alvast. Onze haarstyliste Robin:
[ afbeelding ]
Nice! Heb je een Ring Flash gebruikt? Of is't een beautydish?quote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef freud het volgende:
Zal eens overleggen met de modellen en styliste welke ik hier mag neerzetten. Zal weer eens een showcase topic aanmaken als het er genoeg zijn.
[ afbeelding ]
Het laatste! Als ik zo vrij mag zijn om te antwoordenquote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice! Heb je een Ring Flash gebruikt? Of is't een beautydish?
Surequote:Op zondag 15 april 2012 12:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Het laatste! Als ik zo vrij mag zijn om te antwoorden
Mooie foto! Ik wou dat ik de ruimte had voor een studio.quote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef freud het volgende:
[ afbeelding ]
Die trafficstrepen wil ik zoooooo graag een x maken met mijn Nex-5Nquote:Op zondag 15 april 2012 01:05 schreef MrManuel het volgende:
[..]
De wolken maken hem echt mooi!
Hier zijn ze van mij:
[ Flickr Photoset ]
Ps: deze zijn niet in high quality aangezien ze op me laptop staan, en deze van me facebook zijn geplukt.
Het is kloten met het diafragma en de sluitertijd, maar die moet sowieso heel lang open staan. Tenzij er in enkele seconden een viertal treinen of auto's voorbij rijden met erg velle koplampenquote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die trafficstrepen wil ik zoooooo graag een x maken met mijn Nex-5NHeb gelezen dat je de shutterspeed op 1/200 moet zetten. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Ik krijg het gewoon niet voorelkaar
Hmm.. Ik heb mijn Iso daar op 100 gezet.. met 5.6f Aperture en iets van 10/20 sec shutter..quote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die trafficstrepen wil ik zoooooo graag een x maken met mijn Nex-5NHeb gelezen dat je de shutterspeed op 1/200 moet zetten. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Camera op M, statief eronder, in het donker langs de weg, f/11 en sluitertijd 15 tot 20 seconde. Op afstandbediening afdrukken (of aftellen) en veel plezier.quote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik probeer in het donker een klein diafragma aan te houden. f/15+ ofzo, geeft lekker veel scherpte.quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Hmm.. Ik heb mijn Iso daar op 100 gezet.. met 5.6f Aperture en iets van 10/20 sec shutter..
Heb ik inderdaad ook mee zitten spelen, maar het waaide helaas erg hard..quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik probeer in het donker een klein diafragma aan te houden. f/15+ ofzo, geeft lekker veel scherpte.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met het werken met een statief.. Maar ik heb deze redelijk hoog gebruikt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Je gebruikt hem zo laag mogelijk op een zo breed mogelijke instelling zonder je middenpoot uit te schuiven? Ik kan mijne er deels onderuit draaien, doe ik regelmatig. Ik heb verder geen heel sterk statief, de kop kan mijn camera eigenlijk niet dragen, maar weinig last van wind, puur omdat ik een laag standpunt kies en mijn poten, als ik ze uitschuif, alleen de bovenste poot zodat het dikste deel uitgeschoven is en hij lekker stevig staat.
Nu deze weer in mijn Myat staat, sinds jaren terug, lees ik gelijk weer meequote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Doodkapje het volgende:
Gaap... Volgt iemand de Sherlock Holmes serie?
Beste serie in tijden!quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Doodkapje het volgende:
Gaap... Volgt iemand de Sherlock Holmes serie?
Held! Ik ben ook zo, wil je iets testen, mag best even met mij erbij. Krijg je iig een goede eerste indruk en het is leuk voor de contacten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de 10-20 die je wmb wel een keer mag testen op station a'dam sloterdijk.
En als je het kapot maakt eis ik een 10-22 van jequote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Held! Ik ben ook zo, wil je iets testen, mag best even met mij erbij. Krijg je iig een goede eerste indruk en het is leuk voor de contacten.
Zo hard loopt dat niet. Werkt dat trouwens een beetje, 10-22 op (aannemelijk) APS, dus + 35mm?quote:Op maandag 16 april 2012 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als je het kapot maakt eis ik een 10-22 van je
Waarom?quote:Op maandag 16 april 2012 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen ik zou 100% zeker voor een Tokina 11-16 gaan.
Wat een naar persoonquote:
Snap ikquote:, maar ik word echt depressief van de kwaliteit daarvan
Omdat 'ie beter is misschienquote:, vergeleken met m'n 50mm. Dus die telt niet mee.
Op marktplaats is de Tokina trouwens duurder dan de Canon.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Nu deze weer in mijn Myat staat, sinds jaren terug, lees ik gelijk weer mee![]()
Een hele toffe serie. Freud en ik zijn er gek op!
Mja, vorige maand voor het eerst in het vliegtuig gezien. Maar er zijn niet zoveel episodes van... iets van zeven tot nu toe?quote:
Een paar Go-Prootjes eraan hangenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Paar plaatjes (met lelijk logo) van zondag op Assen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt nog wel 't e.e.a. aan te verbeteren, ook geen heel geweldige rondetijden neergezet.
Maar eerste race van 't seizoen, eerste keer op de R6 en ook niet echt aangezet maar lekker rondjes gedraaid dus ik ben mild.
Zie je die gele platen? Da's eelt van IDZ, omdat ie het al zo vaak doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Coke. het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah ik vind het zo naar dat je dan zo met je knie langs de weg raast. Brrrrr
Kijk eens goedquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zie je die gele platen? Da's eelt van IDZ, omdat ie het al zo vaak doet.
Oh op je tankquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Vanavond ff kijken of er leuk materiaal bijzit.
[..]![]()
Maar idd, die zijn daarvoor gemaakt.
Viesssquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zie je die gele platen? Da's eelt van IDZ, omdat ie het al zo vaak doet.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ga ff experimenteren met een aantal posities. Op het kontje is ook leuk altijd.
Kontje van de motor natuurlijkquote:
Joah, is vanaf hier goed te doen. Drie kwartier rijden oid.quote:Ooit naar Zolder geweest?
Ik zie er maar 1, met meerdere bevestigingspunten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Vanavond ff kijken of er leuk materiaal bijzit.
Ik vind zowel de fotografie als de site helemaal niet, sorry. Zal wel kunst zijnquote:
Je niet al te druk maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef taxibabe het volgende:
Aargh, morgen sollicitatiegesprek, maar dit wordt de eerste in het bedrijfsleven. Voorheen alleen gesprekken gehad bij overheidsinstellingen. Dus best spannend.![]()
Heb me verdiept in het bedrijf, alle spullen liggen voor het grijpen, geen idee wat ik nog meer moet doen ter voorbereiding.
Doel is niet veel/niks meer helaas..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Mirel het volgende:
Van de zomer ga ik op een soort roadtripje naar Doel, een verlaten dorp vlakbij België om daar foto's te maken
Hoe ging t voor je gevoel?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef taxibabe het volgende:
Sollicitatiegesprek is achter de rug.. nu een week wachten of ik door mag naar de volgende ronde..
Mwah, Doel is niet veel meer hoor. De meeste panden zijn dicht getimmerd en je komt bijna nergens meer in. Daar waar je wel in komt is de boel helemaal vervallen en liggen er alleen maar kledingstukken op de grond. Weinig interessants meer helaasquote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Mirel het volgende:
Van de zomer ga ik op een soort roadtripje naar Doel, een verlaten dorp vlakbij België om daar foto's te maken
Nice! Geef de datum even door.. Dan ga ik op de zelfde dag.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Mirel het volgende:
Vroem,quote:
Je UI lijkt wel mijn foto haha..quote:Op donderdag 19 april 2012 23:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Vergeet je geen flesje mee te nemen?
Ik zei ook lijkt.. En doet ie ook!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die is al bijna een jaar oud.
[ link | afbeelding ]
SLT te Uitgeest by Sporingerdam, on Flickr
Nuff said?
Deze foto (klik)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik ben dol op het lage standpunt, helemaal 's nachts. Vast ook wel terug te zien in mijn foto's. Maar welke foto bedoel je dan?
Nog nooit gekeken en helaas werkt de link niet, maar dat kan ook aan mijn iPad liggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Mirel het volgende:
Zo te zien reed deze door, terwijl de mijne uit stilstand vertrok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef Schanulleke het volgende:
Die van pizzaboom laat iets meer trein zien, die heeft mijn voorkeur.
lol_uitgeest, 'k moet daar vaak overstappen als ik naar cineworld wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die is al bijna een jaar oud.
[ link | afbeelding ]
SLT te Uitgeest by Sporingerdam, on Flickr
Nuff said?
Brrr, eng, iemand die globaal in dezelfde regio woont... Brrr...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lol_uitgeest, 'k moet daar vaak overstappen als ik naar cineworld wil
Och ik rij ook 10 keer per week door Uitgeestquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Brrr, eng, iemand die globaal in dezelfde regio woont... Brrr...![]()
ikke niet in iedergevalquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
En geen van jullie fotografeert zeker met Sony?
Neuh. DSLR van Sony blijft een 'nice try' op DSLR gebiedquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
En geen van jullie fotografeert zeker met Sony?
Ja, want dat doe ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Brrr, eng, iemand die globaal in dezelfde regio woont... Brrr...![]()
Kssst jij! Jou ken ik te goed...quote:
Mijn zegen heb je!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:16 schreef Mirel het volgende:
Is er ook een topic over andermans foto's die je tof vindt? Misschien een idee?
[knip]
Als dit een goed idee is, dan kan ik wel een topic openen 8)
Tussen de +/- 65 (chicane op 3.00) en 240 (flauwe linkerbocht op 2.40)quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:23 schreef Treces het volgende:
Met hoeveel jank je daar nou door een bochtje?
De eerste met 180 insturen en 190 uitkomen, de 2e met 190 inkomen en 205 uitkomen ofzo. Maar dat is wat ik zo inschat als ik 't filmpje zelf bekijk, tijdens het rijden ben je meestal niet met je teller bezig. Alleen als ik er tijd voor heb wil ik er wel eens naar kijken. En heel soms op 'interessante' punten, bv hoe snel je Eau Rouge (die blinde bocht die zo omhoog loopt) in gaat.quote:(die bocht op 1:40 bijvoorbeeld)
Ik mag de ring niet op met die motor.. moet je een kenteken voor hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef Andyy het volgende:
Gaaf
Hoop binnenkort wat rondjes Nurburgring te doen
Kijken of ik mijn dslr ergens kan mounten
Nice! Geen regenbanden nodig gehad zo te zien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, Spa was zo vet hè.
Zonnetje erbij, alles.
[ afbeelding ]
Rondje uit de eerste sessie:
Rondje ergens in de tweede sessie (youtube is nog steeds bezig met verwerken):
Was nog wel frisjes.. op de motor had ik er weinig last van maar ik kreeg de laatste paar sessies vrij veel last van de pezen in de hand waarmee ik moest koppelen. Uiteindelijk de laatste sessie (heb er 5 gereden) daardoor niet afgemaakt en de sessie daarvoor niet erg lekker kunnen rijden.
Ondanks de kou de bandjes wel goed op temperatuur kunnen rijden, grip viel niet tegen.
Enneh, Eau Rouge blijft zó gaaf hè. Met 240+ erop afkomen, 2 tikjes terug en met alle kracht de motor naar binnen trekken.
Voor Spa misschien de volgende keer een iets groter achtertandwiel pakken. Bij veel bochten zat ik net in de begrenzer voor het rempunt (opschakelen heeft dan niet veel zin meer). Hoogste snelheid die ik voorbij heb zien komen (kijk niet zo vaak op de teller) was 272 voor Les Combes (en dan komt er nog ff een ducati 916 voorbij zetten, zie rondje 2
).
wtf, hoe kan dat?quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef freud het volgende:
Kom er net achter dat er een schroefje verdwenen is uit mijn 135L. Fuk.
Aan de binnen- of buitenkant?quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef freud het volgende:
www.gamma.comquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef freud het volgende:
Kan je niet veel beter naar Techrepair ofzo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef freud het volgende:
Aan de buitenkant, rammelt als een dolle. Gamma heeft geen schroefjes van 1mm diameter helaas. Maar via KE kijken wat een reparatie me gaat kosten... Geen idee hoe het gekomen is.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef freud het volgende:
Aan de buitenkant, rammelt als een dolle. Gamma heeft geen schroefjes van 1mm diameter helaas. Maar via KE kijken wat een reparatie me gaat kosten... Geen idee hoe het gekomen is.
Dit, of naar een fijnmechanisch bedrijf toe gaan om te kijken of zij wat voor je kunnen betekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ooit op vakantie in de Oekraïne schroefjes voor een lens gekocht bij een horlogemaker.
Volgens Nikon Japan is ie inderdaad geheel naar zijn grootje. Gone to the big mirror in the sky. Product is discontinued, dus ze konden het niet meer vervangen met een nieuw exemplaar. Ik kreeg wel korting op een D7000, maar ja, daar heb ik geen garantie op hier in Nederland.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef freud het volgende:
Ik denk dat er iets mis is met het uitlezen van je sensor. Sowieso denk ik dat het iets is waar je je D70 waarschijnlijk vaarwel voor moet zeggen... Zelfde beeld bij foto met dop op je lens en fel licht erop hetzelfde resultaat aan rare foto?
Aanzienlijke korting?quote:Op maandag 23 april 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens Nikon Japan is ie inderdaad geheel naar zijn grootje. Gone to the big mirror in the sky. Product is discontinued, dus ze konden het niet meer vervangen met een nieuw exemplaar. Ik kreeg wel korting op een D7000, maar ja, daar heb ik geen garantie op hier in Nederland.
PS, waarom zijn hier eigenlijk geen Go-Pro filmpjes van?quote:
Zal het eens vragen. Kom vaker bij KE, en service is er goed. Reparatie van een schroefje indraaien is niet duur lijkt me, en als er ook nog intern iets verschoven is, ben ik alsnog de sjaak.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Zelf niet te fixen? Schroefje moet toch wel te regelen zijn.
Sux. Heeft Nikon niet een worldwide dealer zitten daar? Geen idee hoe dat met Nikon werkt, maar lijkt me toch logisch.quote:Op maandag 23 april 2012 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens Nikon Japan is ie inderdaad geheel naar zijn grootje. Gone to the big mirror in the sky. Product is discontinued, dus ze konden het niet meer vervangen met een nieuw exemplaar. Ik kreeg wel korting op een D7000, maar ja, daar heb ik geen garantie op hier in Nederland.
Mja, motivatie en doorzettingsvermogen zijn de twee eigenschappen die toch het verschil maken. Meer dan kunde of genetica.quote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef MrManuel het volgende:
Sommige dagen toch wel lastig om een goeie foto te maken van die dag..
Motivatie..
Ik kon die van mijn broertje wel meenemen maar had er niet zo'n zin in omdat het kutweer was.quote:Op maandag 23 april 2012 19:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
PS, waarom zijn hier eigenlijk geen Go-Pro filmpjes van?
200 euro. Maar zonder garantie dus, daar is ooit een rechtzaak over geweest, want Nikon Europa was niet blij met import.quote:
Zal ik hem ook weer gaan installeren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef Coke. het volgende:
Ik heb Diablo 2 opnieuw gedownload. Was geen goed idee.
Kan het je niet aanraden. Ben door m'n wekker heengeslapen waardoor ik nu niet naar het eerste college kan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal ik hem ook weer gaan installeren?
Ik vind het dan alleen zo jammer dat ik weer compleet op nieuw moet gaan beginnenquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:47 schreef Coke. het volgende:
[..]
Kan het je niet aanraden. Ben door m'n wekker heengeslapen waardoor ik nu niet naar het eerste college kan.
Zit je nog in Japan? Wel zuur dat je dan geen pics hebt van je trip. Van de andere kant kun je volledig in je reis opgaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 06:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
200 euro. Maar zonder garantie dus, daar is ooit een rechtzaak over geweest, want Nikon Europa was niet blij met import.
https://nikoneurope-nl.cu(...)s-de-grijze-markt%3F
Dus omdat ze het hier voor honderden euro's meer verkopen en bang zijn voor de gedorven winst word je als consument weer genaaid
Ik heb dus nu geen dslr meer, mijn laatste hoop is de verzekering die ik op dat ding heb afgesloten. Want even een nieuwe kopen zit niet bij de opties, ik weet niet eens hoelang ik nog werk hebwel kut,, begin juni naar de E3-beurs zonder degelijke camera. Ik zal me weer naakt voelen zo zonder fotorugzak
Na 2 dagen concluderen dat je topic hem niet gaat worden is erg voorbarig. Zelf had ik een sterkere foto in de openingspost gezet. Er is zoveel aantrekkelijkers te vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij staat er, en hij is dood
Andermans foto's die je gewoon tof vindt #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |