abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 14:52:54 #1
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_110631948
Ik kwam op het idee om zo'n topic te openen toen ik een bepaalde foto zag en die in de slowchat topic wilde delen met de rest. Als meer mensen dat leuk vinden, dan zou een topic speciaal daarvoor bedoeld best prima zijn, toch?

Maar zulke topics worden dus zoals net gezegd meestal een opsomming van toffe dingen, maar omdat er zoveel in komt te staan, is niks speciaals meer. Je ziet het bijv. bij muziek- of filmtopics. Na slechts een aantal posts staan er al 50 youtube links in van coole scenes uit films of 50 youtube links naar toffe artiesten. En wie heeft dan nog zin om dat allemaal te bekijken? Wat overblijft is een topic waar iedere user zijn favoriete shit dumpt en er niet meer naar omkijkt (en niemand anders kijkt er ook naar)

Ik zou graag een topic willen zien waarbij user X een foto post en vertelt waarom hij het een mooie foto vindt, en user Y geeft er ook zijn mening over en plaatst zelf een nieuwe foto. User Y hoeft geen nieuwe foto te plaatsen, dat kan Z ook doen. Het gebeurt ook in het topic waar we elkaars foto's beoordelen.

Daarom wat spelregels (wat vinden jullie ervan? Welke zijn goed en welke passen we aan?):

• je reageert op de foto('s) boven je
• 1 of 2 foto's per post (1 keer per dag posten hoeft van mij niet, maar het hoeft ook niet te vaak)
• je vertelt over je foto waarom je het een mooie/goede foto vind

Eerste foto proef!

Deze foto komt van de Daily Life series van Boston Big Picture. Opvallend genoeg (en ik hoop dat het echt is) een gewone niet-geėnsceneerde uit Noord Korea. We lezen allemaal slechte verhalen over de levensomstandigheden in Korea. Dat ze op straat vrolijk ijs kunnen eten is best leuk om te zien. Toch had ik liever een gewone burger ijs zien eten.
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')