Omdat ik er toch niet helemaal aan kan wennen (en omdat ik m'n zinnen een beetje op een ducati 848 gezet heb

).
Het is een prachtige fiets, hij stuurt heerlijk licht en hij heeft een prettige vermogensafgifte (lekkerder dan een 600cc 4-cilinder supersport) en hij remt ook prima. Het enige is dat ik er niet fatsoenlijk op kan verzitten en dan houdt het een beetje op.
Ik heb al andere (volledig instelbare) rearsets gemonteerd (SES, zie foto's). Dat helpt wel iets, moet ik zeggen.
Het vreemde is dat je daar niks over terugleest in alle testverslagen van motorbladen (waar hij keer op keer als winnaar uit de bus komt). Een maat van mij heeft er ook één, en die is niet veel korter dan ik ben en die heeft nergens last van. Het zal dus vast aan mij liggen

.
De kilometerstand is laag in de 10.000km (dacht 101xx). Er wordt met mooi weer nog op gereden dus hij kan wat oplopen.
Ik heb pas de olie (bel-ray 10W40 volsyntheet) en het oliefilter vervangen. Voorlopig hoef je dus nergens naar om te kijken, de volgende beurt is op 20.000km.
Daarnaast vond ik de standaard uitlaat behoorlijk tam dus die heb ik vervangen door een Jardine RT1 en dat klinkt al een stuk beter

.
Geluidje:
De foto's:
![5.jpg]()
![10.jpg]()
![4.jpg]()
![remschakel1.jpg]()
![remschakel2.jpg]()
Verder valt er niet zo veel over te vertellen. Een (lange) proefrit is ook prima, maar dan houd ik je rijbewijs / paspoort tot je terug bent en wil ik cash zien. Als 'ie niet bevalt krijg je je geld zonder problemen terug.
Prijs: 7000 euro.