Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Eet nog een keer.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
verdammt ik heb mijn eten al op maar door gepraat over eten heb ik alweer trek
Had je nou maar vlees gemaakt hè.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef Giertje het volgende:
verdammt ik heb mijn eten al op maar door gepraat over eten heb ik alweer trek
lief dagboek,quote:Op donderdag 5 april 2012 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb iets te laat nog 4 tosti's op maar ik moet vanavond ook nog een maaltijdsalade want die moet voor morgen op en morgen eet ik in Den Haag
nou heb meer zin in een lekker bakkie kwark ofzoquote:
Elders vandaag... op www.loodgietersforum.nl...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef douche-eendje het volgende:
Die loodgieter, geniaalOuder tandenloos mannetje dat het gek vond dat ik daar speciaal een loodgietersbedrijf voor had gebeld. Mocht er ooit weer wat zijn heb ik zijn mobiele nummer en moet ik maar even bellen. Hahahaha.
Grapjasquote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elders vandaag... op www.loodgietersforum.nl...
ik hoor nu echt de stem van jambers in mijn hoofdquote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef MPG het volgende:
Overdag, is hij een brave loodgieter... Maar 's avonds... Dan krijgen heel andere leidingen een beurt...
quote:PlumberHappyJoe schreef:
Noah, ik was vedaag bij un wijffie, die hat me tog een simpel klussieHa Ha ik zei nog, wijffie, dat je me hiervoor hep late komme! Ha Ha! Aster nogges wat is dan bel je maar hoor! Ha Ha!
![]()
Tog weer mooi faktuurtje vijf tientjes voor HapyJoe!
![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef MPG het volgende:
Overdag, is hij een brave loodgieter... Maar 's avonds... Dan krijgen heel andere leidingen een beurt...
Lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plof.... mega after dinner dip..... Continu laat naar bed en al 2 dagen ruim een uur voordat de wekker gaat wakker worden.....
Koppie koffie doen maar?
wast maar waarquote:
Nee, ik drink mijn koffie zo zwart als mijn bierquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je er iets in? Behalve koffie
ga maar zitten ik maak er wel een voor je klaarquote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plof.... mega after dinner dip..... Continu laat naar bed en al 2 dagen ruim een uur voordat de wekker gaat wakker worden.....
Koppie koffie doen maar?
oeh donker bier ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ik drink mijn koffie zo zwart als mijn bier
wat heb je erin?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh donker bier ruikt zo lekker
Giertje, das lief
*plof*
stress kan ook een oorzaak zijn?quote:
ik heb geen last van een zwangerschap want ik ben niet zwangerquote:
ach nee sorry laat maar ik loop weer eens dom te zwansenquote:
nee, tis een kaa uuu tee dagquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende![]()
ARGH!!!
Zo. Mag de rest allemaal weer goed gaan vandaag?
blijkbaar jaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach nee sorry laat maar ik loop weer eens dom te zwansen
heb je lekker gegeten?
okeequote:
Welterusten alvastquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
* Giertje doet er een zoetje in
alsjeblieft ik ben weg ik ga sherlock de serie kieken en dan slapen
Nou, inderdaad!quote:
Thnx have fun en slaap lekker straksquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
* Giertje doet er een zoetje in
alsjeblieft ik ben weg ik ga sherlock de serie kieken en dan slapen
Borrel?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
Meh, mag ik ook een bakkie van dees of geen?
ja, das de kop terug ingedrukt nadat ik thuis kwamquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je had opgevrolijkt vanmiddag
Kom maar halen... Ik zit net met me mega afterdinnerdipquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
Meh, mag ik ook een bakkie van dees of geen?
oooh das kutquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
Gehakt was ontdooid, lekker champignonnetjes erbij gebakkenPak ik de zak roerbakgroenten, schud 'm 1 keer voor ik 'm open wil maken en in de pan wil gooien... hij vliegt ineens open, meer dan de helft van de groente op de vloer
Je hebt net schoon gemaakt, wat is het probleem?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
Nou, inderdaad!
Gehakt was ontdooid, lekker champignonnetjes erbij gebakkenPak ik de zak roerbakgroenten, schud 'm 1 keer voor ik 'm open wil maken en in de pan wil gooien... hij vliegt ineens open, meer dan de helft van de groente op de vloer
De badkamer ja. Ik heb niet gestofzuigd in m'n kamer en/of gedweild, dus kon het allemaal weggooienquote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt net schoon gemaakt, wat is het probleem?
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, das de kop terug ingedrukt nadat ik thuis kwam
nog eens?
Ohw oke. Nouja gelukkig wel nog de helft overquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
De badkamer ja. Ik heb niet gestofzuigd in m'n kamer en/of gedweild, dus kon het allemaal weggooien
Als ik zo een ritje enigzins jouw kant op oppik, kom ik langs.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar halen... Ik zit net met me mega afterdinnerdip
Nou, joepie. Mag ik het gewoon kut vinden, ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke. Nouja gelukkig wel nog de helft over
fuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
De badkamer ja. Ik heb niet gestofzuigd in m'n kamer en/of gedweild, dus kon het allemaal weggooien
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik zo een ritje enigzins jouw kant op oppik, kom ik langs.
Vet stom.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh sorry, vooral niet proberen positief te denken natuurlijk want straks word het toch nog een wat minder kutte avond.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
Nou, joepie. Mag ik het gewoon kut vinden, ja?
Ik word er een beetje zat van dat ik niet gewoon mag balen van dingen die fout gaan. Da's alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh sorry, vooral niet proberen positief te denken natuurlijk want straks word het toch nog een wat minder kutte avond.
dat zag ik toen nog nietquote:
quote:
Dat zeg ik toch nergensquote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Yuki het volgende:
Ik word er een beetje zat van dat ik niet gewoon mag balen van dingen die fout gaan. Da's alles.
Als ik zo'n dag heb dan ga ik 's avonds gewoon lekker vroeg slapen en sta ik weer fris en met vol goede moed opquote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word er een beetje zat van dat ik niet gewoon mag balen van dingen die fout gaan. Da's alles.
Ja, gaan we dan zoenen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]kom je me dan halen ?
dan poets ik alvast mn tanden
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef JJH het volgende:
Doordeweekse donderdagavond minimeet bij lola.![]()
Ja kom je?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef JJH het volgende:
Doordeweekse donderdagavond minimeet bij lola.![]()
op je wang jaquote:
neeeeeeeeeee NIET DOENquote:
Da's heel aardig van jequote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergensik probeer er een draai aan te geven voor je.
Dan gaat het idd wat lastiger wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon een.uur verderop, en ben aan t werk.
misschien is het het beste dat je gewoon naar bed gaat ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's heel aardig van je
Maar goed, dan zal het wel aan mij liggen... Ik heb alleen het idee dat dit soort reacties vaste prik zijn bij jou de laatste tijd en dat geeft me gewoon niet zo'n lekker gevoel.
Reacties a la "vooral niet proberen positief te denken natuurlijk" komen vaker voor en daar zit ik niet zo op te wachten.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien is het het beste dat je gewoon naar bed gaat ofzo![]()
Misschien, maar waarschijnlijker van niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan gaat het idd wat lastiger wordenWas even in de veronderstelling dat je ook mee zou gaan
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
Da's heel aardig van je
Maar goed, dan zal het wel aan mij liggen... Ik heb alleen het idee dat dit soort reacties vaste prik zijn bij jou de laatste tijd en dat geeft me gewoon niet zo'n lekker gevoel.
Reacties a la "vooral niet proberen positief te denken natuurlijk" komen vaker voor en daar zit ik niet zo op te wachten.
Klopt, ik nam net even een hap van mijn bruine boterham met pindakaasquote:
Zie je wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, ik nam net even een hap van mijn bruine boterham met pindakaas
ONZINquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
ABORTUS MOET VERBODEN WORDEN
zo. ennu verder
wait? whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
ONZIN
SMAAKT HETZELFDE
HELEMAAL ONZIN
hihi
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
ik ben het ook niet met alles eens. wat ik zeiquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Ja
en nee. Wij gaan niet trouwen
IK HOOP DAT JE TROLT!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
Dat opzeker!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik heb voorspellende gaven man
Er is ook nog Ubuntuquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
vergetonquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat opzeker!
[..]
Er is ook nog Ubuntu
We zouden dichterbij elkaar moeten wonen.quote:
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.
En die "vooral niet positief denken"is omdat alle pogingen van iedereen hier om jou een beetje op te vrolijken (want vervelend als iemand zich bluuuh voelt omdat kut dag) worden weggeduwd met "laat me gewoon kut voelen". Joh laat het zeiken dan ook gewoon lekker achterwegen als mensen niet een poging mogen doen om je op te vrolijken of gebruik spoilers ofzo.
u b trollin rightquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
Werkze JJHquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
We zouden dichterbij elkaar moeten wonen.
Maar ik ga me weer met werk bezig houden, TOT later.
Vrouwen. Echt. Een blad aan de boomquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben het ook niet met alles eens. wat ik zei
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.
En die "vooral niet positief denken"is omdat alle pogingen van iedereen hier om jou een beetje op te vrolijken (want vervelend als iemand zich bluuuh voelt omdat kut dag) worden weggeduwd met "laat me gewoon kut voelen". Joh laat het zeiken dan ook gewoon lekker achterwegen als mensen niet een poging mogen doen om je op te vrolijken of gebruik spoilers ofzo.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.
Maar goed, laat maar zitten... Je punt is duidelijk maar ik kan me er niet helemaal in vinden.
okquote:
ik ben niet een voorstander van het verbieden van abortussenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen. Echt. Een blad aan de boom
hihihihihhiiiiiieeeeeeeeeejieiequote:
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?quote:
Dat zou prima kunnen, want ik ben er vooral 's avondsquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.
Maar goed, laat maar zitten... Je punt is duidelijk maar ik kan me er niet helemaal in vinden.
CHOCOLADE MOET VERBODEN WORDENquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind yuki de laatste tijd juist vrolijker....
mag ik een hapjequote:
ubuntu is een linux distroquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?
[..]
Dat zou prima kunnen, want ik ben er vooral 's avondsmaar goed doel in ieder geval,hier of waar dan ook
![]()
Maar er is volgens mij niemand die zegt dat jij je niet kut mag voelen hoorHet gaat voor mij meer over de manier waarop.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
distro klinkt als mislukte broodjeszaakquote:
omdat ze yuki haatquote:
wie moet er dan gedichtjes schrijven?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonguh je moet zelf verboden worden
Ubuntu ís Linux maar dan gebruiksvriendelijk met een GUI, dus gewoon een desktop met snelkoppelingen etc. en daarom bruikbaar ook voor pc lekenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?
Sowieso leugens! Ze wil gewoon nog meer taarten voor Yuuk makenquote:
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
distro klinkt als mislukte broodjeszaak
sinterklaas/zwarte pietquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie moet er dan gedichtjes schrijven?
Ikquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie moet er dan gedichtjes schrijven?
Generatiekloof, duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.
Nou he?quote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
zeker maar een stigma is moeilijk af te werpen, vooral hier kennelijk
quote:
Thanks allemaalquote:
nouquote:
in die tijd leerde ik er mee werken, dus ook de benamingen horen er op die manier bij...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.
je was gwn bang voor mij hequote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou he?![]()
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik heb jou nooit bewust genegeerd ofzo hoor, MKSorry als dat zo leek
dat effect heb jij wel eens op mensenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nout was anders vet speciaal voor jou hoor
oja??quote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan ook gedichtjes schrijven hoor
oquote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat effect heb jij wel eens op mensen
Whuuuut? Gaat LoLa taarten voor mij maken?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso leugens! Ze wil gewoon nog meer taarten voor Yuuk maken
Dat komt hierdoorquote:Op donderdag 5 april 2012 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat effect heb jij wel eens op mensen
Dat kan ze toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Yuki het volgende:
Whuuuut? Gaat LoLa taarten voor mij maken?
eensquote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat komt hierdoor
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
goed puntquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik yuki beter ken dan de meeste hier en irl een hele goede vriendin is
Waarheidquote:Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik yuki beter ken dan de meeste hier en irl een hele goede vriendin is
Oh ik kan best dit weekend een taartje makenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whuuuut? Gaat LoLa taarten voor mij maken?
fha heeft wel een puntje dat gewoon moet proberen van zoveel mogelijk tegenslagen gelijk het leuke te zien, dat gaat je gewoon helpenquote:
Ja maar dat duurt altijd even he, moet goed over nagedacht wordenquote:
ik heb tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt altijd even he, moet goed over nagedacht worden
ik ben liefig hurquote:Op donderdag 5 april 2012 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien welKweenie
[..]
Dat kan ze zeker!!
Ik snap je punt, leg het ook echt niet naast me neer maar ik ga er hier in het topic even niet meer op in, ok?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha heeft wel een puntje dat gewoon moet proberen van zoveel mogelijk tegenslagen gelijk het leuke te zien, dat gaat je gewoon helpen![]()
kijk af en toe iets kut vinden is goed maar als fha dan er een mooie draai aan wil geven, probeer het op te pikken en dan heb je het even kut gevonden maar snel weer positief gemaakt![]()
nzeuren/klagen mopperen moet soms ook gewoon
Ga ik jou zien ja, dit weekend?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik kan best dit weekend een taartje maken
Soms is dat makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef PeZu het volgende:
dat is niet belerend bedoeld hoor maar het relativeren met zelfspot kan van een baalpuntje snel een gewoon puntje maken
okquote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap je punt, leg het ook echt niet naast me neer maar ik ga er hier in het topic even niet meer op in, ok?
ooh echtquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Niet een grap over maken danquote:
stil maar tis al voorbijquote:Op donderdag 5 april 2012 19:26 schreef PeZu het volgende:
fha is ook gewoon lief dus en yuki ook blerb geen ruzie als het goed bedoeld is
Aaahw troost je nou jezelfquote:
WELquote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw troost je nou jezelf![]()
het was sowieso niet de bedoeling om ruzie te gaan maken hoor
Kan bestquote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
yku yuki yuki yukiiiiiiii tuuuuduuudiedudududuuuuuu
onee dat was ruby
GMTAquote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso nietquote:
je zong het in je hoofd hequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
yku yuki yuki yukiiiiiiii tuuuuduuudiedudududuuuuuu
onee dat was ruby
weet ikquote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
temptingquote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso nietDan verkoop ik je gewoon een beuk op je hoofd namelijk
haha door mij zijn jullie het eens, jullie zijn in mijn val gelopenquote:
Hardop gewoonquote:
ja van ellende.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha door mij zijn jullie het eens, jullie zijn in mijn val gekropen![]()
HET DOEL HEILIGT DE MIDDELENquote:
je bent zelf een doelquote:
dat kunnen we wel plannen jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga ik jou zien ja, dit weekend?
Dan neem ik even die voetbal voor je mee
je bent zelf een bentquote:
Morgenavond en ik ga zaterdagavond naar m'n ouders.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kunnen we wel plannen ja
wanneer ga je naar Marijke?
WTF!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgenavond en ik ga zaterdagavond naar m'n ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het niet meer,echt.... ik bepis mezelf zowat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
HAAHAHA OMG ik ga dood van het lachen!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn nichtje komt naar mij toe met een dvd van mij waar zo'n kijkwijzer op staat
en ze zegt: tante moeraskat, gaat deze film over ccccoowwwbowyss?
ik blijf naar mn laptop starten en zeg ' hm nee weet ik niet '
zegt ze: er staat namelijk een cowboypet op de achterkant.
ik zeg nog altijd kijkend naar mijn beeldscherm' hoe heet die film'
nichtje: pppphfieleine zegt sorry
ik schrik op en kijk.
nichtje trots met dr vinger op de kijkwijzer.
en wat zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het niet meer,echt.... ik bepis mezelf zowat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik schrik op en kijk.
en wat zie ikWhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het niet meer,echt.... ik bepis mezelf zowat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe haalt ze daar nou een cowboyhoed uit?
♥ || Baby catcher in training || ♥
alsie klein is lijkt het er wel op. bovenste voetjes is het hoge gedeelte van de hoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahahaha
Argh!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF!
ik ga morgenmiddag
had ze dat niet beter kunnen plannen ja![]()
grapje hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik schrik op en kijk.
en wat zie ikwel een leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het niet meer,echt.... ik bepis mezelf zowat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja idd, toen ik zulke gekke dingen in mijn inktvlek test zag kreeg ik gelijk tbsquote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahahaha
Mja, als je met heel veel fantasie kijktquote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alsie klein is lijkt het er wel op. bovenste voetjes is het hoge gedeelte van de hoed.
die andere voetjes de rand zeg maar
ik zie het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd, toen ik zulke gekke dingen in mijn inktvlek test zag kreeg ik gelijk tbs
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Argh!![]()
Stom werk en stomme afspraak daarna, anders had ik eerder kunnen komen
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
uh whut
Taartjes maken kan ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ziet er goed uit!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
uh whut
Taartjes maken kan ik welik kom net van tafel en krijg direct weer trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k vind het best tofquote:
Doe maar, ik vind alles best als ik maar héééél even naar de Action kan in HHWquote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag dan komen?
ik ga haar straks wel ff bellen
trolltaartquote:
cupcakes dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik meen hetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cupcakes dan?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wel. muffins ook en taco's
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nouja zegquote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef Fha het volgende:
LOLA STOMME TRUT!
nu heb ik helemaal de pest in dat ik niks zoets in huis heb
wij hebben ook een mooie in Blokkerquote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe maar, ik vind alles best als ik maar héééél even naar de Action kan in HHW
doe mij die vuist maarquote:
ja taco's zijn net gebakquote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jadat wel. muffins ook en taco's
Mag ik ook een met phineas & ferb?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
nouja zeg
ik zal eens een taartje voor Fha maken een keer
ik lust alleen kwarktaart - bosbesesn- en appeltaart zonder nootjes en zonder die vieze doorzichtige afscheiding eroverquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja taco's zijn net gebak![]()
maar er zijn zoveel soorten taart/vlaai daar moet vast wel voor jouw gading bij zitten
eigen gemaakte appeltaartquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lust alleen kwarktaart - bosbesesn- en appeltaart zonder nootjes en zonder die vieze doorzichtige afscheiding erover![]()
dat vlies is vies jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lust alleen kwarktaart - bosbesesn- en appeltaart zonder nootjes en zonder die vieze doorzichtige afscheiding erover![]()
met kaneel?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigen gemaakte appeltaart![]()
kan ik ook
en bastognemousse
ja net een paardennageboortequote:
ik zal jou eens proevenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heeft d-e het ook altijd over, dat moet ik toch eens gaan proeven
De enige correcte vraag is nu: WAAROM WEET JIJ DAT?!quote:
hallo, ik probeer mn eten te verteren jaquote:
quote:
t lijkt eropquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De enige correcte vraag is nu: WAAROM WEET JIJ DAT?!
het antwoord wil ik eigenlijk niet wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De enige correcte vraag is nu: WAAROM WEET JIJ DAT?!
sorrryquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo, ik probeer mn eten te verteren ja
ik moest zelf ook een beetje hinnikenquote:
dan zit het er tenminste al inquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo, ik probeer mn eten te verteren ja
quote:
als een paard?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorrry
[..]
ik moest zelf ook een beetje hinniken
pas maar op voor ik je bezemsteelquote:Op donderdag 5 april 2012 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
pas maar op, anders neem ik je nog serieus
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik vond een walnoten schuimtaartyo, hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ftfyquote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja zeg
ik zal eens een megagrote taartje voor Fha maken een keer
quote:
quote:
ja, als het als een ezel was had ik wel gezegd dat ik een beetje moest balkenquote:
niet zo bijdehand doen nu, anders lantaarnpaal ik je ffquote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pas maar op voor ik je bezemsteel![]()
_!!!
dat wil ik ook graag zo houden..quote:
dirty mind + moeraskatquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik vond een walnoten schuimtaartje vond die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
?? achter de bank ?
Beter zoeken?quote:
mn paard had eens een veulen gekregen, en die pretzak lag nog in de weiquote:
ik vond het in mijn albumsquote:
gaarnequote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
niet zo bijdehand doen nu, anders lantaarnpaal ik je ff
wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik ook graag zo houden..
[..]
dirty mind + moeraskat
Huuuquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
ik vond het in mijn albums
tis niet zo dat je net als paaseieren moet zoeken
die moet je ook zelf eerst verstoppen
want de paashaas bestaat niet
sorry
Helpt niet blijkbaarquote:
wat een mooi gedichtquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry
WAT????????quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry
Zo hoorde ik laatst van mijn nichtjequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo hoorde ik laatst van mijn nichtje
een nogal hilarisch gedichtje.
Het ging over Achmad uit Bagdad