op je wang jaquote:
neeeeeeeeeee NIET DOENquote:
Da's heel aardig van jequote:Op donderdag 5 april 2012 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergensik probeer er een draai aan te geven voor je.
Dan gaat het idd wat lastiger wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon een.uur verderop, en ben aan t werk.
misschien is het het beste dat je gewoon naar bed gaat ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's heel aardig van je
Maar goed, dan zal het wel aan mij liggen... Ik heb alleen het idee dat dit soort reacties vaste prik zijn bij jou de laatste tijd en dat geeft me gewoon niet zo'n lekker gevoel.
Reacties a la "vooral niet proberen positief te denken natuurlijk" komen vaker voor en daar zit ik niet zo op te wachten.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien is het het beste dat je gewoon naar bed gaat ofzo![]()
Misschien, maar waarschijnlijker van niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan gaat het idd wat lastiger wordenWas even in de veronderstelling dat je ook mee zou gaan
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
Da's heel aardig van je
Maar goed, dan zal het wel aan mij liggen... Ik heb alleen het idee dat dit soort reacties vaste prik zijn bij jou de laatste tijd en dat geeft me gewoon niet zo'n lekker gevoel.
Reacties a la "vooral niet proberen positief te denken natuurlijk" komen vaker voor en daar zit ik niet zo op te wachten.
Klopt, ik nam net even een hap van mijn bruine boterham met pindakaasquote:
Zie je wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, ik nam net even een hap van mijn bruine boterham met pindakaas
ONZINquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
ABORTUS MOET VERBODEN WORDEN
zo. ennu verder
wait? whut?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
ABORTUS MOET VERBODEN WORDEN
zo. ennu verder
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
ONZIN
SMAAKT HETZELFDE
HELEMAAL ONZIN
hihi
Forum Opties | |
---|---|