Neequote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
ABORTUS MOET VERBODEN WORDEN
zo. ennu verder
ik ben het ook niet met alles eens. wat ik zeiquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Ja
en nee. Wij gaan niet trouwen
IK HOOP DAT JE TROLT!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
Dat opzeker!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik heb voorspellende gaven man
Er is ook nog Ubuntuquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
vergetonquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat opzeker!
[..]
Er is ook nog Ubuntu
We zouden dichterbij elkaar moeten wonen.quote:
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.
En die "vooral niet positief denken"is omdat alle pogingen van iedereen hier om jou een beetje op te vrolijken (want vervelend als iemand zich bluuuh voelt omdat kut dag) worden weggeduwd met "laat me gewoon kut voelen". Joh laat het zeiken dan ook gewoon lekker achterwegen als mensen niet een poging mogen doen om je op te vrolijken of gebruik spoilers ofzo.
u b trollin rightquote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
MAC IS BETER DAN WINDOWS
HET IS FRIET
zo. ennu verder
Werkze JJHquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
We zouden dichterbij elkaar moeten wonen.
Maar ik ga me weer met werk bezig houden, TOT later.
Vrouwen. Echt. Een blad aan de boomquote:Op donderdag 5 april 2012 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben het ook niet met alles eens. wat ik zei
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat jij werkelijk elke post tegenwoordig begint met geklaag over alles en nog wat, dus dat klopt wel ja want het ik erger me er kapot aan.
En die "vooral niet positief denken"is omdat alle pogingen van iedereen hier om jou een beetje op te vrolijken (want vervelend als iemand zich bluuuh voelt omdat kut dag) worden weggeduwd met "laat me gewoon kut voelen". Joh laat het zeiken dan ook gewoon lekker achterwegen als mensen niet een poging mogen doen om je op te vrolijken of gebruik spoilers ofzo.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.
Maar goed, laat maar zitten... Je punt is duidelijk maar ik kan me er niet helemaal in vinden.
okquote:
ik ben niet een voorstander van het verbieden van abortussenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen. Echt. Een blad aan de boom
hihihihihhiiiiiieeeeeeeeeejieiequote:
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?quote:
Dat zou prima kunnen, want ik ben er vooral 's avondsquote:Op donderdag 5 april 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Duidelijk dat jij heel weinig van mijn postgedrag meekrijgt de laatste tijd, want ik probeer JUIST positiever te zijn, in het algemeen sowieso en al helemaal hier, omdat ik me idd niet kut leek te mogen voelen.
Maar goed, laat maar zitten... Je punt is duidelijk maar ik kan me er niet helemaal in vinden.
CHOCOLADE MOET VERBODEN WORDENquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind yuki de laatste tijd juist vrolijker....
mag ik een hapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |