ubuntu is een linux distroquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?
[..]
Dat zou prima kunnen, want ik ben er vooral 's avondsmaar goed doel in ieder geval,hier of waar dan ook
![]()
Maar er is volgens mij niemand die zegt dat jij je niet kut mag voelen hoorHet gaat voor mij meer over de manier waarop.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind yuki de laatste tijd juist vrolijker....
distro klinkt als mislukte broodjeszaakquote:
omdat ze yuki haatquote:
wie moet er dan gedichtjes schrijven?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonguh je moet zelf verboden worden
Ubuntu ís Linux maar dan gebruiksvriendelijk met een GUI, dus gewoon een desktop met snelkoppelingen etc. en daarom bruikbaar ook voor pc lekenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Is dat die met die pinguin of is dat Linux?
Sowieso leugens! Ze wil gewoon nog meer taarten voor Yuuk makenquote:
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
distro klinkt als mislukte broodjeszaak
sinterklaas/zwarte pietquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie moet er dan gedichtjes schrijven?
Ikquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie moet er dan gedichtjes schrijven?
Generatiekloof, duidelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.
Nou he?quote:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind yuki de laatste tijd juist vrolijker....
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
zeker maar een stigma is moeilijk af te werpen, vooral hier kennelijk
quote:
Thanks allemaalquote:
nouquote:
in die tijd leerde ik er mee werken, dus ook de benamingen horen er op die manier bij...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
distro is "1990-hip" voor "distributie". Destijds was het hip om elk woord halverwege af te breken en de rest te ver-oën. Typo, afko, distro.
je was gwn bang voor mij hequote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou he?![]()
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik heb jou nooit bewust genegeerd ofzo hoor, MKSorry als dat zo leek
dat effect heb jij wel eens op mensenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:18 schreef Moeraskat het volgende: