Nee, ik drink mijn koffie zo zwart als mijn bierquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je er iets in? Behalve koffie
ga maar zitten ik maak er wel een voor je klaarquote:Op donderdag 5 april 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plof.... mega after dinner dip..... Continu laat naar bed en al 2 dagen ruim een uur voordat de wekker gaat wakker worden.....
Koppie koffie doen maar?
oeh donker bier ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ik drink mijn koffie zo zwart als mijn bier
wat heb je erin?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh donker bier ruikt zo lekker
Giertje, das lief
*plof*
stress kan ook een oorzaak zijn?quote:
ik heb geen last van een zwangerschap want ik ben niet zwangerquote:
ach nee sorry laat maar ik loop weer eens dom te zwansenquote:
nee, tis een kaa uuu tee dagquote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef Yuki het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende![]()
ARGH!!!
Zo. Mag de rest allemaal weer goed gaan vandaag?
blijkbaar jaquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach nee sorry laat maar ik loop weer eens dom te zwansen
heb je lekker gegeten?
okeequote:
Welterusten alvastquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
* Giertje doet er een zoetje in
alsjeblieft ik ben weg ik ga sherlock de serie kieken en dan slapen
Nou, inderdaad!quote:
Thnx have fun en slaap lekker straksquote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
* Giertje doet er een zoetje in
alsjeblieft ik ben weg ik ga sherlock de serie kieken en dan slapen
Borrel?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
Meh, mag ik ook een bakkie van dees of geen?
ja, das de kop terug ingedrukt nadat ik thuis kwamquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je had opgevrolijkt vanmiddag
Kom maar halen... Ik zit net met me mega afterdinnerdipquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
Meh, mag ik ook een bakkie van dees of geen?
oooh das kutquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
Gehakt was ontdooid, lekker champignonnetjes erbij gebakkenPak ik de zak roerbakgroenten, schud 'm 1 keer voor ik 'm open wil maken en in de pan wil gooien... hij vliegt ineens open, meer dan de helft van de groente op de vloer
Je hebt net schoon gemaakt, wat is het probleem?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef Yuki het volgende:
Nou, inderdaad!
Gehakt was ontdooid, lekker champignonnetjes erbij gebakkenPak ik de zak roerbakgroenten, schud 'm 1 keer voor ik 'm open wil maken en in de pan wil gooien... hij vliegt ineens open, meer dan de helft van de groente op de vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |