Ik ben geen waterpijp hoorquote:
Dan lees je nog over de spekjes heen voor het gemakquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi wij eten hetzelfde
Tenzij jij meedoet aan de nieuwe recepten en er ook boontjes door flikkert
neeee waarom ze dat ineens erbij verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi wij eten hetzelfde
Tenzij jij meedoet aan de nieuwe recepten en er ook boontjes door flikkert
EN je bent ook al niet over 9000quote:
Ik gok dat ze op hun flikker hebben gehad wegens te weinig groentequote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
neeee waarom ze dat ineens erbij verzinnen
bij bong denk aan waterpijp ergo voormij ben je waterpijpquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben geen waterpijp hoor
Hoi PeZu
dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij bong denk aan waterpijp ergo voormij ben je waterpijp
Maar wees gerust, pezu zuigt alleen maar aan eiwitpijpenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar.de.combi met.boontjesquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat ze op hun flikker hebben gehad wegens te weinig groente
Snap ik, ook niet aan gedacht toen ik me destijds registreerde, ben op deze naam gekomen dankzij:quote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het liefst die van jouquote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wees gerust, pezu zuigt alleen maar aan eiwitpijpen
Mjah precies. En sowieso weiger ik want het is nou eenmaal niet met boontjes, of zij dat nou ineens bedenken of nietquote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
Maar.de.combi met.boontjes
Ik heb zo'n fijn toetsenbord.punt.
Oh nou, op internet wijst alles gewoon naar jou zelf hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik, ook niet aan gedacht toen ik me destijds registreerde, ben op deze naam gekomen dankzij:
[ afbeelding ].
quote:
ik leg linkjes bij ditquote:
is het oook deels.quote:
Goed stel dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Met je dikke vislucht-UI.
oooew okee sorry wil geen gevoelig snaartje rakenquote:
huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew okee sorry wil geen gevoelig snaartje raken
eet smakelijkquote:
daar dacht ik dus ook aanquote:
Tof, je mag de mijne lenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Fha het volgende:
Zo een boer waarbij de smaak nog een keer goed naar boven komt.
Kan je toch gewoon vragen dan? Ik wel hoorquote:
Food Recycling Double Joy Entertainment Technologyquote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Fha het volgende:
Zo een boer waarbij de smaak nog een keer goed naar boven komt.
nou ja ik ben daar voorzichtig inquote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon vragen dan? Ik wel hoor
Ik heb gisteren al gekookt voor jequote:Op donderdag 5 april 2012 18:16 schreef Yuki het volgende:
Ik ben gesloopt
Wie wil er nu voor mij koken?
ik durf dat niet zo goedquote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iets niet weet vraag ik het
Oh okee, dat kanquote:
Naturel chipsquote:
You said it girlfriend!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Food Recycling Double Joy Entertainment Technology![]()
ik heb geduldquote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dat kanDan moet je wachten totdat ik antwoord krijg
Maakt me niet uit wie, als er maar voedsel komt. HOMMER!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gekookt voor je![]()
![]()
Nu mag iemand anders
Of je eet gewoon wat brood?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie, als er maar voedsel komt. HOMMER!
Bel gewoon wat johquote:Op donderdag 5 april 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie, als er maar voedsel komt. HOMMER!
Of nietquote:
Op de grill gaat het snellerquote:Op donderdag 5 april 2012 18:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of niet
Nou ja, ik ga maar eens kijken of m'n gehakt ontdooid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |