Ik ben geen waterpijp hoorquote:
Dan lees je nog over de spekjes heen voor het gemakquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi wij eten hetzelfde
Tenzij jij meedoet aan de nieuwe recepten en er ook boontjes door flikkert
neeee waarom ze dat ineens erbij verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi wij eten hetzelfde
Tenzij jij meedoet aan de nieuwe recepten en er ook boontjes door flikkert
EN je bent ook al niet over 9000quote:
Ik gok dat ze op hun flikker hebben gehad wegens te weinig groentequote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
neeee waarom ze dat ineens erbij verzinnen
bij bong denk aan waterpijp ergo voormij ben je waterpijpquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben geen waterpijp hoor
Hoi PeZu
dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij bong denk aan waterpijp ergo voormij ben je waterpijp
Maar wees gerust, pezu zuigt alleen maar aan eiwitpijpenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar.de.combi met.boontjesquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat ze op hun flikker hebben gehad wegens te weinig groente
Snap ik, ook niet aan gedacht toen ik me destijds registreerde, ben op deze naam gekomen dankzij:quote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het liefst die van jouquote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wees gerust, pezu zuigt alleen maar aan eiwitpijpen
Mjah precies. En sowieso weiger ik want het is nou eenmaal niet met boontjes, of zij dat nou ineens bedenken of nietquote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
Maar.de.combi met.boontjes
Ik heb zo'n fijn toetsenbord.punt.
Oh nou, op internet wijst alles gewoon naar jou zelf hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 18:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Snap ik, ook niet aan gedacht toen ik me destijds registreerde, ben op deze naam gekomen dankzij:
[ afbeelding ].
quote:
ik leg linkjes bij ditquote:
is het oook deels.quote:
Goed stel dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Met je dikke vislucht-UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |