en ook de broekhoest?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ook last van typtyfus
Kijk maar uit, het is besmettelijk
* hoest
Ruik je het zo erg?quote:
Vieslapperquote:
ik hebt het allen als ik smoke btwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
staat naast me, ga er zo nog eentje draaienquote:Op donderdag 5 april 2012 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hebt het allen als ik smoke btw
Wel zin nu
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ben ik weer. Met eieren, brood, ijsthee, kaas, pure cocola en pistachenoten. En een lege doos voor het oud papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zo. Ben ik weer. Met eieren, brood, ijsthee, kaas, pure cocola en pistachenoten. En een lege doos voor het oud papier
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer dan 1 aan
ik bedoel: dat is toch niet erg?
geil heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Denk eraan, beroepsgeheimquote:
quote:
Hang zequote:
ik zeg toch ook nietsquote:
quote:[..]
zijn de leidingen
Je implicatie zegt al genoegquote:
Zeg je nou dat GF een doktertje is speelt?quote:
Nee, hij ziet dingen die jullie niet zienquote:Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg je nou dat GF een doktertje is speelt?
Ja, maar als we samen zijn, zijn we samen. Ik heb er zelf ook een hekel aan, als ik met anderen ben om naar voor mij vreemden te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer dan 1 aan
ik bedoel: dat is toch niet erg?
Truequote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als we samen zijn, zijn we samen. Ik heb er zelf ook een hekel aan, als ik met anderen ben om naar voor mij vreemden te gaan.
dat vind ik ook niks voel me dan erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als we samen zijn, zijn we samen. Ik heb er zelf ook een hekel aan, als ik met anderen ben om naar voor mij vreemden te gaan.
doeiiiiquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de laptop van tafel halen, zodat de spaghetti erop past
later
misschien zie je eruit alsof je dat nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef PeZu het volgende:
Wtf iemand bied me steeds mini flesjes drank aan in de trein
kan wel kloppen met mijn verlepte kutkopquote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien zie je eruit alsof je dat nodig hebt
Doe mij die treinquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef PeZu het volgende:
Wtf iemand bied me steeds mini flesjes drank aan in de trein
propvol stinkend kuddevolk, je mag hem hebben, doe ik er nog een strik om ookquote:
komt door al die frieteierenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
What do we learn from this: MPG is jaloers op iemand met een verlepte kutkop, VANWEGE die verlepte kutkop. Gaat goed in Venlo
halloquote:
Frietei, eierbal.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:52 schreef PeZu het volgende:
Frietei_!
Is dat omdat die reservebelgen zelfs te dom zijn om een ei te koken
hoe is het met katje?quote:
over eten gesprochen, wat zal ik eens gaan grillen?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frietei, eierbal.
Ongeveer hetzelfde maar toch niet helemaal, het smaakt hetzelfde en waar het komt is het donker, dus hell, wat rukt het
Ik ga zo eens wat experimenteren met eierenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
over eten gesprochen, wat zal ik eens gaan grillen?
grilleiquote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eens wat experimenteren met eieren
Is wel wat voor bij het buffet bij GFquote:
yo waterpijpquote:
Hihi wij eten hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |