doeiiiiquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de laptop van tafel halen, zodat de spaghetti erop past
later
misschien zie je eruit alsof je dat nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef PeZu het volgende:
Wtf iemand bied me steeds mini flesjes drank aan in de trein
kan wel kloppen met mijn verlepte kutkopquote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien zie je eruit alsof je dat nodig hebt
Doe mij die treinquote:Op donderdag 5 april 2012 17:39 schreef PeZu het volgende:
Wtf iemand bied me steeds mini flesjes drank aan in de trein
propvol stinkend kuddevolk, je mag hem hebben, doe ik er nog een strik om ookquote:
komt door al die frieteierenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
What do we learn from this: MPG is jaloers op iemand met een verlepte kutkop, VANWEGE die verlepte kutkop. Gaat goed in Venlo
halloquote:
Frietei, eierbal.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:52 schreef PeZu het volgende:
Frietei_!
Is dat omdat die reservebelgen zelfs te dom zijn om een ei te koken
hoe is het met katje?quote:
over eten gesprochen, wat zal ik eens gaan grillen?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frietei, eierbal.
Ongeveer hetzelfde maar toch niet helemaal, het smaakt hetzelfde en waar het komt is het donker, dus hell, wat rukt het
Ik ga zo eens wat experimenteren met eierenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
over eten gesprochen, wat zal ik eens gaan grillen?
grilleiquote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eens wat experimenteren met eieren
Is wel wat voor bij het buffet bij GFquote:
yo waterpijpquote:
Hihi wij eten hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |