SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Dat probleem had ik de eerste keer ook. na CWM geinstalleerd te hebben is het echt een appeltje eitjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/1.0_CWM.zip
Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
Goddamnit.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.
Wie had dát gedacht, België vóór Nederland!![]()
En dan ben ik ook nog te dom om er mee te werken.quote:
dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Catch22- het volgende:
er zijn wel andere manieren op een update te forcen hoor (zie Check FUS downloader bijvoorbeeld, dan force je een officiele update uit een ander land (bijv. Luxemburg)
Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.
http://www.jayceooi.com/2(...)st-samsung-firmware/
en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.
Wie had dát gedacht, België vóór Nederland!![]()
die van hierboven (LP1 LUX) lijkt mij prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?
Ja, geen idee hoe dit komt. Ach, /care.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef netolk het volgende:
[..]
en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebt
Mis je meer Google apps?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Co_OL het volgende:
Nou ja na me update van hydrogen naar de versie van 2-4 is Google Play weg
Mij ook. Alleen GPS had nog een tweak nodig.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef themole het volgende:
Heb gisteren geroot en HyDrOG3N-rom erop gezet. Erg goede, snelle en vrij stabiele ICS rom. Werd gek van die restarts af en toe, daarnaast bevalt de UI me veel meer.
Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...quote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/1.0_CWM.zip
Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).quote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...
mijn optiesquote:Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).
Dan heb ik waarschijnlijk een andere CWM versie.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
mijn opties
-reboot system now
-apply update from external storage
Als ik deze kies krijg ik de melding :
e:failed to mount /sdcard (no such file or directory)
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]
Duh Apple in Samsung vraagt om problemenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Andersom zou wel moeten werken trouwens...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Duh Apple in Samsung vraagt om problemen
Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef bob123123581 het volgende:
Wat dacht je van http://forum.xda-developers.com, en mocht je geen engels kunnen www.androidworld.nl/
Beide sites kun je veel van leren, maar op xda kun je alles vinden, ook zijn daar bijna alle custom roms te downloaden.
En anders in chrome vertaling aan zetten :-)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen.
En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
mijn opties
-reboot system now
-apply update from external storage
Als ik deze kies krijg ik de melding :
e:failed to mount /sdcard (no such file or directory)
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]
Goede tip. Dat gaan we eens proberenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?
Die is megabout. Niet erop gooien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die MMM-widget die standaard op de telefoon staat geïnstalleerd..
Gebruiken mensen die nog, of zijn de ervaringen daarmee vooral negatief? Aangezien ik een custom rom erop heb, hoef ik gelukkig geen voorgeinstalleerd troep te dulden, maar wat leuke nu.nl en youtube updates kunnen nooit kwaad.
Maar valt die widget een beetje aan te passen? Tweets van BN'ers zit ik bijv. helemaal niet op te wachten
Of is er een andere goede vervanging?
Dat is wel vervelend, niet aan te passen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:57 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik heb mijn tel nooit (bewust iig) geroot. Alleen bovenstaand uitgevoerd, zonder handelingen vooraf. Versie die erop stond had ik van KIES.
Kom wel één probleem tegen met deze rom... in het toetsenbord zijn de z en de y omgewisseld
Heb nu de update draaien van 8 april. Die is echt super goed. Snel en zuinig!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Co_OL het volgende:
De hydrog3n rom is echt lekker snel en zinnig in gebruik :-) laat Samsung maar wachten met ics en gewoon direct jellie bean update :-P
Werkt idd heerlijk, HyDrOG3N werkt erg goed en heb nog geen freezes/crashes mogen ervaren.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heb nu de update draaien van 8 april. Die is echt super goed. Snel en zuinig!
quote:Op maandag 9 april 2012 19:40 schreef Daarnaast het volgende:
eey maar ff serieus dit is toch niet acceptabel? Samsung heeft zijn belofte om ics in de eerste kwartaal uit te brengen niet waargemaakt.
Waarom moet het zo lang duren voor Nederland terwijl vele andere landen het allang hebben?
Ligt het aan samsung, google of Nederland?
Ik hoop heel erg dat dat baggerding dan niet meer uitvalt.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Onmisbaar het volgende:
Wat maakt die hele ICS update in essentie uit voor een niet geroote S2? Ik hoor dus dat de skin gelijk blijft.
+1quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dat baggerding dan niet meer uitvalt.
Nog even een quote van mezelf. Iemand die het probleem dat ik heb ook heeft en heeft opgelost? Ik krijg die fout niet wegquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Nieuwe Kies versie![]()
Stop telefoon in m'n computer via kabel, krijg een achterlijke foutmelding![]()
Signaal niet ondersteunde verbindingsmodus
Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus
Samsung Kies (PC Studio).
De huidige verbindingsmodus wordt niet
ondersteund door Kies.
Please check USB Settings.
(Setting -> Applications -> Development -> USB
debuging(x))
Wat een achterlijke fout (inclusief tikfout). De setting is totaal niet gewijzigd op mijn telefoon of in Kies. Meer mensen last van? Even mijn telefoon induiken dan maar
*update*
Zelfs met instellingen aangepast zodat Kies het wil werkt het niet...
Gewoon aan de oplader leggen dan..quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dat baggerding dan niet meer uitvalt.
ze willen het tegelijk doen met de branded versies van de providers dus, waarschijnlijk is het wachten op de providers tot ze een branded versie gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:19 schreef Hashtag het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom de update per land wordt uitgebracht? Kortom waar wachten we op?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef netolk het volgende:
[..]
ze willen het tegelijk doen met de branded versies van de providers dus, waarschijnlijk is het wachten op de providers tot ze een branded versie gemaakt hebben
Sowieso dat hele branded gebeuren van mobiele telefoonsquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef netolk het volgende:
[..]
ze willen het tegelijk doen met de branded versies van de providers dus, waarschijnlijk is het wachten op de providers tot ze een branded versie gemaakt hebben
De apps maakt mij niet zoveel uit. Die kun je wel weer opnieuw downloaden. Gaat mij meer om mijn telefoonnummers en sms-berichten. Maar nu ik eraan denk, die kan ik toch synchroniseren met Google?quote:
Maar zoals hierboven vermeld heeft Titanium Backup root nodig en die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef 33 het volgende:
Daar kan je inderdaad een 'backup' van maken met google. En titanium backup zorgt er dan voor dat al je eerder gedownloade apps weer restored worden.
Dat is waar. Rooten en dan titanium voor de apps en tenslotte een nandroid backup maken (en niet aan de foldernames zitten i.v.m. md5-code). Zo kan je niet fout gaan imo.quote:
Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
Volg precies dit om te rooten en dit om die ROM te flashen en er kan eigenlijk niets fout gaan. Mocht je het nog spannend vinden, bestel dan een JIG op Ebay. Kun je je telefoon weer in downloadmode zetten mocht je hem toch brinken.
Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef 33 het volgende:
[..]
Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode.
Precies die. En volume UP (+ home + power) is recovery modequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen.
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen.
Mijne was ook compleet vastgelopen, maar in downloadmode en cwm recovery kom je altijd wel dacht ik, tenzij het een hardwareprobleem is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
Wat leer jij snel mijn zoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
heb stiekem de nieuwste versie van Resurrection erop gezetquote:
Stock Samsung ICS.quote:
1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Ik catch je drift niet helemaal. Wat is het privacy probleem hier? Wat het geheugen betreft, is het niet zo dat de kernel het geheugen zelf vrijmaakt als dat nodig is? Ik heb nog nooit geheugenproblemen gehad met de S2.
Bij dolphin browser worden de tabbladen gewoon afgesloten als je hem sluit, net zoals bij andere fatsoenlijke browsers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef speknek het volgende:
[..]
1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!
Nee tog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef _Flea_ het volgende:
Oh noes! Ik heb m'n toestel geroot en gebricked! OMG!
ze mogen wel een opschieten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://eurodroid.com/
En kennelijk is dat hetzelfde approval proces als in Nederland.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Stroopwafels het volgende:
Hopelijk is morgen eindelijk de 'grote' dag.
USB debugging aanstaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Moron het volgende:
Oke, ik ben hem aan het rooten, maar het lukt niet.
Doe het via deze handleiding: http://www.androidworld.n(...)s-ii.html#post158750
Heb de telefoon in odin mode staan, hij heeft hem geadd, en dan wil ik die Kernel toevoegen middels die PDA, maar dan pakt ie het niet. Alleen Autoboot en F. Reset time staan aangevinkt.
Er komt fail te staan.. Wie helpt?
Heb je een branded toestel? Heb je de laatste versie van Kies geinstalleerd?quote:
Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noobquote:
Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noobMaar bedankt, hij is bezig.
Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef themole het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen.
Ik heb hem al.. Hij is bezigquote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?
gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Moron het volgende:
[..]
Maar wat zijn de Gapps die nodig zijn?
Wat zijn Gapps in hemelsnaam?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef themole het volgende:
[..]
gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.
Google app?quote:
Oh, waar staan die?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef themole het volgende:
[..]
Google Apps, Calendar, Gmail, Play store enzovoort.
Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef themole het volgende:
http://teamhydra.uk.to/?d(...)-20120317-signed.zip
Deze op interne SD zetten en installeren op dezelfde manier als Hydrogen.
Moet geen punt zijn denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Moron het volgende:
[..]
Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?
Mijn dank is groot. Volgens mij is het geluktquote:
twitter:SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11#SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
Zou het nu echt komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
twitter:SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11#SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Zijn de toestellen van Vodafone standaard "Branded"?
niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafonequote:Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Zijn de toestellen van Vodafone standaard "Branded"?
Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:22 schreef netolk het volgende:
[..]
niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafone
Ojee, zo erg?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Co_OL het volgende:
Leuk zoon update maar ik gaat weer terug!
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
Dus je hebt liever reboots dan geen reboots?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Omdat je er mee kan bellen!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:32 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen.
waarom is dit ding zo goed, kan iemand mij dat uitleggen?
Ik ga weer terug naar custom ROM Hydrog3en 4.0.4 ICSquote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus je hebt liever reboots dan geen reboots?
als er iets van de provider komt tijdens het opstartenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?
Hoe weet je eigenlijk of hij Branded is?
Ik heb nog niks zegt KIESquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef Refurb het volgende:
Het is zover vandaag. Androiede viersch veur allen Samschung toestellen in den Nederlanden
Niet sneller dan de HyDrOG3Nquote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Moron het volgende:
Aan de reacties te horen blij dat ik hem gisteravond geroot hebUpdate voegt niet veel toe. Wordt het toestel er wel sneller op?
custom ROM is toch de standaard Android 4.0?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
custom ROM is toch de standaard Android 4.0?
Ik begrijp hieruit dat de update naar Android 4.0 van Samsung niet een echte toegevoegde waarde heeft?
maar wat is dan het voordeel van de custom rom?
Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
En je toestel is sneller geworden. Ook heb je nu de mogelijkheid om over te klokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:18 schreef themole het volgende:
[..]
Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.
ok ik begrijp dus dat je advies is (ondanks dat ik er niet heel veel verstand van heb) hem alsnog te rooten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
Whaha lol ik ben de submitterquote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef 314 het volgende:
ICS
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
alleen jammer dat er staat dat telefoons via de providers weer langer moeten wachten.. wat bijna alle telefoons zullen zijnquote:
quote:De update voor versies van KPN, Vodafone en T-Mobile zouden 'in de komende weken' beschikbaar komen.
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef Hashtag het volgende:
Hier is nog geen update beschikbaar (Hi).
Hij geeft alleen aan dat ik Kies moet updaten terwijl ik al de laatste versie heb.
Ja, dat is een bug.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meerdere mensen last van het opeens opnieuw opstarten bij de Galaxy S II ?
Gek, ik ben ondertussen gewoon andere dingen aan het doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een bug.
Bij ICS (4.0.3) die ze nu aan het uitrollen zijn, moet dat over zijn.
Gewoon rechtsonderin schuiven!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Heb Hydrogen en Resurrection veel voorbij zien komen hier.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:49 schreef wise het volgende:
de meeste gebruiken lightning rom hier toch¿
wil al tijden overstappen maar "geen tijd" ervoor
twitter:vodafoneNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 12:50:43@Hidduh Dat weet ik niet zeker, maar nu Samsung de update vrij gegeven heeft kunnen we er hard aan werken. Houdt Kies in de gaten
^BT reageer retweet
Vodaphone is dan ook wat anders dan Vodafonequote:
zowiezo ziet het er best wel gelikt uitquote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Hashtag het volgende:
Ik heb ICS er op staan. Mijn eerste indruk is positief. De Gmail-applicatie ziet trouwens gelikt uit.
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb tmf moet ik dan wachten op kpn/hi! ?
ja die bedoel ik :pquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Wooninck het volgende:
[..]
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.
je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Eerst maar hopen dat Kies werkt want dat programma vindt mijn telefoon vooralsnog nog steeds niet...
Wat vraagt ie dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef NextWouter het volgende:
Heb dus hydrogen gister geïnstalleerd omdat ik het wachten op 4.0 zat was. Komen ze er vandaag mee... Maar ik kan opeens geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de instellingen van de vodafone site al ingevoerd maar de telefoon vraagt om allerlei dingen die niet bij de vodafone instellingen staan. Iemand hier een oplossing voor?
Ik doe het altijd in willekeurige volgorde en hij ziet 'm altijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef netolk het volgende:
[..]
je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)
en daarna pas Kies starten...
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nlquote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Hij vraagt om een mmsc en een mcc
Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaalquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl
Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)
Naam: Vodafone live! TEST
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
Ik doe bij mobiele netwerken altijd gewoon zoeken en automatisch kiezen! roaming aanzetten en dan werkt hetquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaal
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Kies starten als Admin in Win7 of Vista
Even je beveiligingsscreen eraf halen? Pas vanaf dan vindt de pc mijn SGS2.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook weer wat
"Werk Samsung Kies bij tot de laatste versie en upgrade de firmware"
Dus ik klik op Kies Bijwerken:
"Laatste versie is geïnstalleerd"
Je wordt er toch bijna simpel van hè?quote:
Misschien moet je even teruglezen. Er zijn meer mensen die dat probleem hebbenquote:
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist geupdate naar ICS.
Nu staat mijn scherm weer vol met de standaard touchwiz indeling.
Hadden meer mensen dit?
En dit is ook niet terug te halen met Kies?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaakt
Helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dit is ook niet terug te halen met Kies?
Ik had een kladblok die ik gebruikte als 'agenda'.
Dat had ik dus wel gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaakt
Lol, hij zit er inderdaad niet meer in neequote:Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens een mail van bol.com dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die app niet kon verwijderen met excuses erbij en dat hij er in ICS niet meer in zit standaard.
Zorg er voor dat ie MTP modes verbinding maaktquote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
Dus nu is ie uit, maar alleen providerloos. Lekker weer hoor. Wat is er nou anders aan branded dan nog meer troep?
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten.
Dan moet je een Galaxy Nexus kopenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
Daarom zei ik ook "nog meer" Maar ik stoor me niet echt aan TW ookal is het wel jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
Is ook een beter programma dan Kies, Kies is een beetje het verminderd begaafde broertje van Odin dat nooit werkt.quote:
Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Veerboot het volgende:
Hoe lang duurt dat backuppen eigenlijk bij jullie? Hij is nu al een uur of vier bezig.
Euh, nou... Dat fantastische stukje software KIES is bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten.
blijkbaar is kies ook een applicatie die je moet installerenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Olle. het volgende:
Ik werk met kies air.
Ik heb zo'n gevoel dat jullie kies op de PC hebben geinstalleerd?
Ik zie nog niets over een update ik heb T-mobile als provider.
Verder zie ik in kies air ook geen ding in mijn scherm wat ook maar iets te maken heeft met een update..
quote:Runtime Error!
Program: C:\Program Files\Samsung\Kies\Kies.exe
abnormal program termination
bij mij was het geheel na 8 minuten voltooid.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
K*t. Zoals ik net al schreef duurde de backup heel lang, nu:
[..]
Die paar uur klonk al vrij ongezondquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:
K*t. Zoals ik net al schreef duurde de backup heel lang, nu:
[..]
Niemand?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan niet updaten omdat ik niet genoeg ruimte heb (3000mb) hoe krijg ik dat vrij. Geen idee wat er op dat geheugen komt?
Ik zou het niet weten maar anders tijdelijk wat bestanden op je pc parkeren?quote:
Bij mijn kpn toestel ook. Heb ik eindelijk dat kl.. kies aan de gang, mag ik niet updatenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef Thaboel het volgende:
En kies zegt nog steeds dat er niks is... draai nu: PDA:KK2/ PHONE:KI4/ CSC:KJ1 (KPN) en dat zou nog steeds de nieuwste zijn
Haha idd. Wil ook rooten enzo maar snap er echt nog te weinig van dus ik denk ik wacht lekker om ICS erop te gooien. Krijg je dit soort praktijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Garbageman het volgende:
[..]
Bij mijn kpn toestel ook. Heb ik eindelijk dat kl.. kies aan de gang, mag ik niet updaten
Ik ga dat Odin maar eens uitproberen, niet dat mijn telefoon het slecht doet of zo, maar zolangzamerhand wordt het een principekwestie.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar anders tijdelijk wat bestanden op je pc parkeren?
Fuck. Ik vraag 't op tweakers en iemand zegt gelijk. Dat gaat om je pc.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Snap d'r geen fuck van. Moet allemaal apps gaan verwijderen. Had maar 800mb vrij. waarom dat allemaal op de systeempartitie staat snap ik niet.
dat is wel kak...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Fuck. Ik vraag 't op tweakers en iemand zegt gelijk. Dat gaat om je pc.
Op m'n schijf is idd nog maar 1 gb vrij. Ik ben zooooooooooooo dom!
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Fuck. Ik vraag 't op tweakers en iemand zegt gelijk. Dat gaat om je pc.
Op m'n schijf is idd nog maar 1 gb vrij. Ik ben zooooooooooooo dom!
Ik geloof dat dat in te stellen is in het menu van die app zelf...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand waar je de instellingen van de home knop kan wijzigen? Hij opent bij mij standaard voicecontrol als ik hem iets te lang indruk en dat is
Vertaling : blabla , ga naar menu, settings, apps, "dubbel tap home launch" en dan "geen" selecteren. blablablaquote:Go into your settings on your phone, then click applications, at the bottom there is a feature which says "double tap home launch" click on that...here is where you should select "none." YIPPEE....finally the annoying voice in my head...I mean on my phone is GONE!!!!!!!!!!
Draait al 2 jaar ofzo Win7 dus gewoon clean installquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Co_OL het volgende:
[..]![]()
Misschien wat herstel punten verwijderen om ruimte te maken?
Ik heb al uren de wifi aan en hij doet het nogsteedsquote:Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef Veerboot het volgende:
Na veel gekloot eindelijk gelukt om up te daten. Nu de homescreens even opnieuw instellen (goede tip trouwens die ik hier las om vooraf even screenshots te maken). Ben benieuwd of het nu inderdaad gedaan is met de spontane reboots
starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb al uren de wifi aan en hij doet het nogsteeds
Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?
heb wel het gevoel dat de accu langer mee gaat op wifi.
dat is wel extreem ja!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.
Ja precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel extreem ja!
nou dan komt de update zeker gelegen!
Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef Olle. het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een goeie mooie achtergrond voor mijn S2.
hebben jullie iets van een plek waar ik mooie achtergronden kan vinden?
heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding.
Ja ik gebruik de app "camera"quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.
Maar wil graag iets anders.. heb nu druppels![]()
Wil niet continue tegen iemand of iets aan kijken.
Maar kan morgen wel eens kijken of ik een leuke foto kan schieten.
Maar dacht misschien hebben hier mensen er een goeie app voor
opzich niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja ik gebruik de app "camera"![]()
Nee zonder dollen, ik heb gewoon een zwart plaatje als achtergrond, komt perfect uit met mijn kalender widget op mijn 2e homescreen, en mijn weergave van apps / icoontjes / andere zooi op homescreen
ik heb net picspeedwall geinstalleerd werkt mooiquote:
Altijd mooi, trots zijn op je eigen werkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb echt een geweldige foto van vuurwerk van de laatste jaarwisseling! Ik vond hem zo briljant dat ik die er persé op moest hebben.
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
Altijd mooi, trots zijn op je eigen werk
Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef Olle. het volgende:
Het leuke vind ik stiekem eigenlijk nog wel dat dankzij zo'n update je ineens weer erg blij bent met je telefoon en je bent er weer druk mee aan het "spelen" om de telefoon weer naar je hand te maken
nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven.
Ahzo oke. Nou ik ben lui dus ik wil zo min mogelijk doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.
Dus moet alles opnieuw inrichten etc.
Vind ik wel leuk
ja klopt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De ontgrendeling is wel een stuk sneller geworden, eerst moest je dat ding best ver aan de kant sleuren en nu na 2 mm ofzo is die al ontgrendeld.
Truste.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt!
hij is sowieso een stuk sneller vind ik. Hij reageert fijn.
Goeie shit!![]()
Maaruuh ik moet maar eens gaan slapen!
Weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |