starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb al uren de wifi aan en hij doet het nogsteeds
Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?
heb wel het gevoel dat de accu langer mee gaat op wifi.
dat is wel extreem ja!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.
Ja precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel extreem ja!
nou dan komt de update zeker gelegen!
Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef Olle. het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een goeie mooie achtergrond voor mijn S2.
hebben jullie iets van een plek waar ik mooie achtergronden kan vinden?
heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding.
Ja ik gebruik de app "camera"quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.
Maar wil graag iets anders.. heb nu druppels![]()
Wil niet continue tegen iemand of iets aan kijken.
Maar kan morgen wel eens kijken of ik een leuke foto kan schieten.
Maar dacht misschien hebben hier mensen er een goeie app voor
opzich niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja ik gebruik de app "camera"![]()
Nee zonder dollen, ik heb gewoon een zwart plaatje als achtergrond, komt perfect uit met mijn kalender widget op mijn 2e homescreen, en mijn weergave van apps / icoontjes / andere zooi op homescreen
ik heb net picspeedwall geinstalleerd werkt mooiquote:
Altijd mooi, trots zijn op je eigen werkquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb echt een geweldige foto van vuurwerk van de laatste jaarwisseling! Ik vond hem zo briljant dat ik die er persé op moest hebben.
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
Altijd mooi, trots zijn op je eigen werk
Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef Olle. het volgende:
Het leuke vind ik stiekem eigenlijk nog wel dat dankzij zo'n update je ineens weer erg blij bent met je telefoon en je bent er weer druk mee aan het "spelen" om de telefoon weer naar je hand te maken
nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven.
Ahzo oke. Nou ik ben lui dus ik wil zo min mogelijk doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.
Dus moet alles opnieuw inrichten etc.
Vind ik wel leuk
ja klopt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De ontgrendeling is wel een stuk sneller geworden, eerst moest je dat ding best ver aan de kant sleuren en nu na 2 mm ofzo is die al ontgrendeld.
Truste.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja klopt!
hij is sowieso een stuk sneller vind ik. Hij reageert fijn.
Goeie shit!![]()
Maaruuh ik moet maar eens gaan slapen!
Weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |