Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef Hashtag het volgende:
Hier is nog geen update beschikbaar (Hi).
Hij geeft alleen aan dat ik Kies moet updaten terwijl ik al de laatste versie heb.
Ja, dat is een bug.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meerdere mensen last van het opeens opnieuw opstarten bij de Galaxy S II ?
Gek, ik ben ondertussen gewoon andere dingen aan het doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een bug.
Bij ICS (4.0.3) die ze nu aan het uitrollen zijn, moet dat over zijn.
Gewoon rechtsonderin schuiven!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Heb Hydrogen en Resurrection veel voorbij zien komen hier.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:49 schreef wise het volgende:
de meeste gebruiken lightning rom hier toch¿
wil al tijden overstappen maar "geen tijd" ervoor
twitter:vodafoneNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 12:50:43@Hidduh Dat weet ik niet zeker, maar nu Samsung de update vrij gegeven heeft kunnen we er hard aan werken. Houdt Kies in de gaten
^BT reageer retweet
Vodaphone is dan ook wat anders dan Vodafonequote:
zowiezo ziet het er best wel gelikt uitquote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Hashtag het volgende:
Ik heb ICS er op staan. Mijn eerste indruk is positief. De Gmail-applicatie ziet trouwens gelikt uit.
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb tmf moet ik dan wachten op kpn/hi! ?
ja die bedoel ik :pquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Wooninck het volgende:
[..]
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |