abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109928868

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
  donderdag 5 april 2012 @ 09:41:32 #2
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109929002
Ja, voordat die ICS inderdaad officieel gereleased word zijn we weer een half jaar verder :(
Beware of the Raping Zebra's
pi_109929167
Speciaal voor Prof_Hoax:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/1.0_CWM.zip

Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
pi_109929241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:

Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
Dat probleem had ik de eerste keer ook. na CWM geinstalleerd te hebben is het echt een appeltje eitje :)

Als het goed is heb ik nu de update van 2-4 erop :D

Lol alles is bewaard kwa instellingen behalve foursquare is eraf :?
  donderdag 5 april 2012 @ 09:55:14 #5
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109929398

*O*

Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.

Wie had dát gedacht, België vóór Nederland! B-) :6
Jusqu'ici tout va bien
pi_109929540
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.

Goddamnit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:03:42 #7
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109929683
quote:
18s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goddamnit.
En dan ben ik ook nog te dom om er mee te werken. oO<
De wereld is niet eerlijk.
Jusqu'ici tout va bien
  donderdag 5 april 2012 @ 10:04:49 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109929724
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Catch22- het volgende:
er zijn wel andere manieren op een update te forcen hoor (zie Check FUS downloader bijvoorbeeld, dan force je een officiele update uit een ander land (bijv. Luxemburg)
dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.

http://www.jayceooi.com/2(...)st-samsung-firmware/
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:20:45 #9
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_109930295
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.

http://www.jayceooi.com/2(...)st-samsung-firmware/
Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  donderdag 5 april 2012 @ 10:20:50 #10
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109930299
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebt :W
  donderdag 5 april 2012 @ 10:21:27 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109930324
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?
die van hierboven (LP1 LUX) lijkt mij prima.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:26:29 #12
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109930487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef netolk het volgende:

[..]

en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebt :W
Ja, geen idee hoe dit komt. Ach, /care.
Jusqu'ici tout va bien
pi_109931695
laat maar. blegh ik haat grapjes
pi_109933259
Nou ja na me update van hydrogen naar de versie van 2-4 is Google Play weg :(
pi_109934215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Co_OL het volgende:
Nou ja na me update van hydrogen naar de versie van 2-4 is Google Play weg :(
Mis je meer Google apps?
Dan moet je dit even installeren via CWM:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/gapps-ics-20120317-signed.zip
pi_109935823
De tering... Wanneer komen ze nou met dat update naar Nederland...
youtube --&gt; iamclanhq :')
pi_109937042
Mijn telefoon is al geroot.
Alleen draai ik geen custom firmwares.
Draai Gingerbread stock via kies.

Mij maakt de officiele update niet zoveel uit, ik wacht liever op een stable versie van cm9. :)
  donderdag 5 april 2012 @ 15:15:10 #18
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109941502
Heb gisteren geroot en HyDrOG3N-rom erop gezet. Erg goede, snelle en vrij stabiele ICS rom. Werd gek van die restarts af en toe, daarnaast bevalt de UI me veel meer. :)
Niet altijd serieus
pi_109942278
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef themole het volgende:
Heb gisteren geroot en HyDrOG3N-rom erop gezet. Erg goede, snelle en vrij stabiele ICS rom. Werd gek van die restarts af en toe, daarnaast bevalt de UI me veel meer. :)
Mij ook. Alleen GPS had nog een tweak nodig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1447599

Maar ben er nu erg tevreden mee :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_109946436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:

Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...
pi_109947209
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...
Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).
pi_109947422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).
mijn opties
-reboot system now
-apply update from external storage
Als ik deze kies krijg ik de melding :
e:failed to mount /sdcard (no such file or directory)
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
pi_109948047
Dit is de juiste info om de luxemburg rom te downloaden?

Product Code: GT-I9100LKALUX
Latest firmware: I9100XWLP4/I9100LUXLP1/I9100XXLPS/I9100XWLP4
Modified: 29-3-2012 17:38:08
Filename: GT-I9100_LUX_1_20120329173754_vstmxihqf8.zip.enc2
pi_109948408
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

mijn opties
-reboot system now
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
Dan heb ik waarschijnlijk een andere CWM versie.
pi_109949824
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
pi_109952968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Duh Apple in Samsung vraagt om problemen :+
pi_109954958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Duh Apple in Samsung vraagt om problemen :+
Andersom zou wel moeten werken trouwens... :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_109955118
Trouwens... ik heb sinds kort een S2...

Wat zijn naast deze topic-reeks nog meer goede sites om mezelf in dat ding te gaan verdiepen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_109958776
Wat dacht je van http://forum.xda-developers.com, en mocht je geen engels kunnen www.androidworld.nl/
Beide sites kun je veel van leren, maar op xda kun je alles vinden, ook zijn daar bijna alle custom roms te downloaden.
pi_109959437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef bob123123581 het volgende:
Wat dacht je van http://forum.xda-developers.com, en mocht je geen engels kunnen www.androidworld.nl/
Beide sites kun je veel van leren, maar op xda kun je alles vinden, ook zijn daar bijna alle custom roms te downloaden.
Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen. :)
pi_109959543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen. :)
En anders in chrome vertaling aan zetten :-)
pi_109967635
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

mijn opties
-reboot system now
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?
pi_109970852
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?
Goede tip. Dat gaan we eens proberen :+
pi_109971265
Die MMM-widget die standaard op de telefoon staat geïnstalleerd..
Gebruiken mensen die nog, of zijn de ervaringen daarmee vooral negatief? Aangezien ik een custom rom erop heb, hoef ik gelukkig geen voorgeinstalleerd troep te dulden, maar wat leuke nu.nl en youtube updates kunnen nooit kwaad.

Maar valt die widget een beetje aan te passen? Tweets van BN'ers zit ik bijv. helemaal niet op te wachten :')
Of is er een andere goede vervanging?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109972257
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die MMM-widget die standaard op de telefoon staat geïnstalleerd..
Gebruiken mensen die nog, of zijn de ervaringen daarmee vooral negatief? Aangezien ik een custom rom erop heb, hoef ik gelukkig geen voorgeinstalleerd troep te dulden, maar wat leuke nu.nl en youtube updates kunnen nooit kwaad.

Maar valt die widget een beetje aan te passen? Tweets van BN'ers zit ik bijv. helemaal niet op te wachten :')
Of is er een andere goede vervanging?
Die is megabout. Niet erop gooien.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:57:05 #36
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109976501
Even ter bevestiging, ik wil mijn telefoon niet bricken ;)

Ik wil de ROM van Luxemburg erop zetten.

1. Backup via KIES
2. SGS 2 in download-mode
3. Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
4. Klik op start
5. Bij het groene PASS! kan de stekker eruit

Klopt dit? Ik vraag het me af, gezien er in een youtube-filmpje niet alleen een file werd geselecteerd voor PDA, maar ook voor phone en CSC. (betreffende filmpje: )

Edit: Mijn huidige Baseband is I9100XXKI4, Android-versie 2.3.6. Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKK2-CL726411 root@DELL88

Edit2: Inmiddels elders bevestiging gekregen dat dit een juiste versie is, met de volgende kleine aanpassing:

1) Backup via KIES
2) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
3) Kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
5) Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
6) Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
7) Klik op start
8) Bij het groene PASS! kan de stekker eruit
9) Onder de nieuwe ROM zijn alle gegevens en apps bewaard gebleven.

Misschien iets voor in de OP? ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Blonde89 op 06-04-2012 12:49:20 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:01:05 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_109978874
Oh dat klinkt goed. Bij jou heeft het gewerkt? Dan ga ik het zo ook doen. Moet je nou nog een backup maken voor het geval hij stuk gaat en je garantie wil, of is dat sowieso onzinnig, omdat je hem altijd terug kan flashen, en zo niet, dan heeft die backup ook geen nut?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109979085
Met flashen met ODIN Moet je altijd je data wipe, en niet alleen je cache, anders werkt de rom niet goed.
Na het installeren altijd de data wipe. (ook al is het de officiele samsung rom).
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:10:03 #39
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109979224
@ Speknek, ga het zometeen proberen. Backup in KIES is lopende. Bij Tweakers kreeg ik reacties dat anderen het zo gedaan hadden. En wat betreft die backup, geen idee. Heb me er daarvoor niet afdoende in verdiept. ;) Maar dit schijnt wel de gangbare methode te zijn en dus weinig problemen op te leveren. Denk dat je altijd terug kunt flashen naar bijvoorbeeld de officiele NL-rom, wanneer deze uit is gekomen.

@ bob, dat wordt bij Tweakers ontkend. Meestal gaat het goed zonder data wipe, maar als je problemen ondervindt kun je het later met datawipe nogmaals proberen.

Edit: Update zojuist uitgevoerd volgens het hierboven genoemde schema en het is goed verlopen. De Rom verkreeg ik via CheckFusDownloader.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mr.Blonde89 op 06-04-2012 14:08:24 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:48:02 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_109983593
Moet je hem hiervoor al geroot hebben?
edit ja dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:57:35 #41
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109984012
Ik heb mijn tel nooit (bewust iig) geroot. Alleen bovenstaand uitgevoerd, zonder handelingen vooraf. Versie die erop stond had ik van KIES.

Kom wel één probleem tegen met deze rom... in het toetsenbord zijn de z en de y omgewisseld :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:01:18 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_109984154
oh noes een duits qwertz toetsenbord. Kun je dat niet wijzigen?
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:06:28 #43
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109984354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:57 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik heb mijn tel nooit (bewust iig) geroot. Alleen bovenstaand uitgevoerd, zonder handelingen vooraf. Versie die erop stond had ik van KIES.

Kom wel één probleem tegen met deze rom... in het toetsenbord zijn de z en de y omgewisseld :')
Dat is wel vervelend, niet aan te passen?

Hydrog3n rom werkt hier nog steeds goed, heb boot animatie uitgezet zo'n lelijk my little pony ding. :')
Niet altijd serieus
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:06:44 #44
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109984361
Helaas niet. Hij staat al op NL. Heen en weer switchen in de instellingen tussen Duits, NL en Engels (VS) werkt ook niet. Gelukkig is het Swype toetsenbord wel QWERTY. Misschien dat een reboot wonderen doet.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:13:28 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_109984638
Je kunt het met Swiftkey X veranderen schijnbaar. Maar ik weet niet of de gratis app niet alleen shareware is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:37:53 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_109985643
Ik heb wel gewoon een QWERTY toetsenbord, vreemd. Voor de rest zie je doordat het TouchWiz is echt geen verschil met de vorige versie, maar goed. Heb tenminste ICS :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 06-04-2012 15:41:19 (radio is er toch wel) ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:05:40 #47
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109986732
Mazzelaar
pi_110019051
iemand al enig idee wanneer we de S3 in NL kunnen verwachten?
pi_110021346
begin juli?
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:04:27 #50
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110025969
Voor de liefhebbers:

Siyah Kernel v3.0 is nu uit. Heb hem net geflasht en hij werkt met Hidrog3n, helaas werkt alleen de frontcamera niet als je een foto wil maken. Maar dat ding gebruik ik toch nooit. Hier te downloaden. :P
Niet altijd serieus
pi_110032031
En er is een nieuwe HyDrOG3N.
pi_110036811
De hydrog3n rom is echt lekker snel en zinnig in gebruik :-) laat Samsung maar wachten met ics en gewoon direct jellie bean update :-P
pi_110036850
Soms nog wel wennen met Swype :O
pi_110101414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Co_OL het volgende:
De hydrog3n rom is echt lekker snel en zinnig in gebruik :-) laat Samsung maar wachten met ics en gewoon direct jellie bean update :-P
Heb nu de update draaien van 8 april. Die is echt super goed. Snel en zuinig!
  maandag 9 april 2012 @ 17:43:54 #55
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110101556
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Heb nu de update draaien van 8 april. Die is echt super goed. Snel en zuinig!
Werkt idd heerlijk, HyDrOG3N werkt erg goed en heb nog geen freezes/crashes mogen ervaren.
Niet altijd serieus
pi_110102904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef Co_OL het volgende:
Soms nog wel wennen met Swype :O
Swype zet ik altijd uit :)
  maandag 9 april 2012 @ 19:40:07 #57
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_110105601
eey maar ff serieus dit is toch niet acceptabel? Samsung heeft zijn belofte om ics in de eerste kwartaal uit te brengen niet waargemaakt.

Waarom moet het zo lang duren voor Nederland terwijl vele andere landen het allang hebben?

Ligt het aan samsung, google of Nederland?
pi_110106795
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:40 schreef Daarnaast het volgende:
eey maar ff serieus dit is toch niet acceptabel? Samsung heeft zijn belofte om ics in de eerste kwartaal uit te brengen niet waargemaakt.

Waarom moet het zo lang duren voor Nederland terwijl vele andere landen het allang hebben?

Ligt het aan samsung, google of Nederland?
pi_110109256
Wat maakt die hele ICS update in essentie uit voor een niet geroote S2? Ik hoor dus dat de skin gelijk blijft.
pi_110111829
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Onmisbaar het volgende:
Wat maakt die hele ICS update in essentie uit voor een niet geroote S2? Ik hoor dus dat de skin gelijk blijft.
Ik hoop heel erg dat dat baggerding dan niet meer uitvalt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 9 april 2012 @ 21:37:19 #61
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110111898
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

+1
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110115874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Nieuwe Kies versie :')
Stop telefoon in m'n computer via kabel, krijg een achterlijke foutmelding |:(

Signaal niet ondersteunde verbindingsmodus

Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus
Samsung Kies (PC Studio).
De huidige verbindingsmodus wordt niet
ondersteund door Kies.
Please check USB Settings.
(Setting -> Applications -> Development -> USB
debuging(x))

Wat een achterlijke fout (inclusief tikfout). De setting is totaal niet gewijzigd op mijn telefoon of in Kies. Meer mensen last van? Even mijn telefoon induiken dan maar 8)7

*update*

Zelfs met instellingen aangepast zodat Kies het wil werkt het niet...
Nog even een quote van mezelf. Iemand die het probleem dat ik heb ook heeft en heeft opgelost? Ik krijg die fout niet weg :(
pi_110116114
Wil toch wel een rooten ofzoiets maar snap er echt weinig van! Wat doet het precies en wtf moet je er allemaal voor doen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_110116349
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Gewoon aan de oplader leggen dan..
kei lief.
  dinsdag 10 april 2012 @ 11:43:00 #65
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110130044
Zozo... De uitrol in Duitsland en Rusland is bezig / is geweest.
pi_110131726
Is er nou al wat nieuws over ICS voor de S2 in Nederland? Rooten heb ik op het moment nog geen behoefte aan en heb geen zin om de Poolse versie er op te gooien. Iemand een goede bron oid? Q1 was toch echt beloofd door Samsung.
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:41:48 #67
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110132014
België, Duitsland en Luxemburg zijn uitgerold. Engelan nog niet dacht ik. Bronnen zijn er volgens mij niet...
pi_110133321
Heeft iemand enig idee waarom de update per land wordt uitgebracht? Kortom waar wachten we op?
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:24:03 #69
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110133532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:19 schreef Hashtag het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom de update per land wordt uitgebracht? Kortom waar wachten we op?
ze willen het tegelijk doen met de branded versies van de providers dus, waarschijnlijk is het wachten op de providers tot ze een branded versie gemaakt hebben
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:31:11 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110133819
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef netolk het volgende:

[..]

ze willen het tegelijk doen met de branded versies van de providers dus, waarschijnlijk is het wachten op de providers tot ze een branded versie gemaakt hebben
:{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110133968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef netolk het volgende:

[..]

Sowieso dat hele branded gebeuren van mobiele telefoons :r
Het is al kut genoeg dat dat kut t-mobile op de achterkant staat. Waar is dit soort gezeik nou voor nodig.

Gelukkig nog minder erg dan Amerika, waar de hele mobiel anders wordt gemaakt :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_110135117
Root dat ding nou gewoon, stelletje angsthazen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_110135602
Oh noes! Ik heb m'n toestel geroot en gebricked! OMG!
pi_110135658
Als je dat voor elkaar krijgt vind ik het knap.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:39:40 #75
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110136489
Ik ben overstag (en heb geen zin meer om te wachten) en ga mijn S2 rooten. Nu is dit de eerste keer dat ik dit doe, dus help mij een beetje :P

Ik heb dit topic gevonden: http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html En wil het via die manier doen.
Ik snap dat er een backup gemaakt moet worden. Dit heb ik vrij recent nog via KIES gedaan, maar volgens mij herkend KIES na het rooten mijn S2 niet meer, dus dan heb ik ook niks aan die backup? Zo nee, hoe kan ik dan het beste een backup maken? Met bepaalde apps?

Verder wil ik graag de HyDrOG3N op mijn S2. Heb er goede verhalen over gelezen. Maar in bovenstaand topic staat een kernel. Moet ik die wel op mijn S2 plaatsen en dan HyDrOG3N? Of hoef ik die kernel niet toe te voegen?

Het zijn waarschijnlijk beetje domme vragen, maarja.. Beter domme vragen stellen, dan dat ik mijn S2 verknal ;)
I picture your face.. In the back of my eyes
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:41:58 #76
236125 33
the exploding psychology
pi_110136588
Ik zou het dan zo gaan rooten dat je m.b.v. bijv. cwm een nandroid backup kunt maken. Eerst wel je apps e.d. backuppen met bijv. Titanium Backup.
pi_110136858
Titanium heeft root nodig..
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:50:46 #78
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110136972
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef MineraalWater het volgende:
De apps maakt mij niet zoveel uit. Die kun je wel weer opnieuw downloaden. Gaat mij meer om mijn telefoonnummers en sms-berichten. Maar nu ik eraan denk, die kan ik toch synchroniseren met Google?
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:57:17 #79
236125 33
the exploding psychology
pi_110137217
Daar kan je inderdaad een 'backup' van maken met google. En titanium backup zorgt er dan voor dat al je eerder gedownloade apps weer restored worden.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:59:02 #80
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110137290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef 33 het volgende:
Daar kan je inderdaad een 'backup' van maken met google. En titanium backup zorgt er dan voor dat al je eerder gedownloade apps weer restored worden.
Maar zoals hierboven vermeld heeft Titanium Backup root nodig en die heb ik nog niet :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:00:03 #81
236125 33
the exploding psychology
pi_110137335
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef MineraalWater het volgende:
Dat is waar. Rooten en dan titanium voor de apps en tenslotte een nandroid backup maken (en niet aan de foldernames zitten i.v.m. md5-code). Zo kan je niet fout gaan imo.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:00:37 #82
236125 33
the exploding psychology
pi_110137365
Lees je gewoon goed in @ xda forums. Ga niet dingen doen waar je niks vanaf weet.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:03:24 #83
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110137482
Nee dat ga ik ook zeker niet doen :) Maar iig alvast bedankt voor je hulp :)
pi_110137572
Volg precies dit om te rooten en dit om die ROM te flashen en er kan eigenlijk niets fout gaan. Mocht je het nog spannend vinden, bestel dan een JIG op Ebay. Kun je je telefoon weer in downloadmode zetten mocht je hem toch brinken.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:08:36 #85
236125 33
the exploding psychology
pi_110137716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
Volg precies dit om te rooten en dit om die ROM te flashen en er kan eigenlijk niets fout gaan. Mocht je het nog spannend vinden, bestel dan een JIG op Ebay. Kun je je telefoon weer in downloadmode zetten mocht je hem toch brinken.
Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.
pi_110137811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef 33 het volgende:

[..]

Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.
Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode. :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:13:12 #87
236125 33
the exploding psychology
pi_110137923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef TJV het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode. :P
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen :D.
pi_110138167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:

[..]

Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen :D.
Precies die. En volume UP (+ home + power) is recovery mode ^O^

Tevens, UK krijgt de update 12 april
pi_110138184
http://eurodroid.com/

En kennelijk is dat hetzelfde approval proces als in Nederland.
pi_110138407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:

[..]

Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:31:35 #91
236125 33
the exploding psychology
pi_110138676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
Mijne was ook compleet vastgelopen, maar in downloadmode en cwm recovery kom je altijd wel dacht ik, tenzij het een hardwareprobleem is.

[ Bericht 0% gewijzigd door 33 op 10-04-2012 15:41:29 ]
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:32:40 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_110138718
Ics is bij mij eigenlijk buggier dan gingerbread dat was. Al een aantal keer gehad dat ik alle programma's afsluit en tien minuten later ik een popup krijg dat een programma die ik al voor het afsluiten van alle programma's had afgesloten (volg je het nog) een fout.leding heeft en gestopt is met werken... Waarna de tel voor een halve minuut bevriest.

Daarnaast de webbrowser ook al een aantal keer vastgelopen, en ik ben ook niet echt te spreken over het feit dat de webbrowser opstart met je laatst geopende pagina en het geheugen van alles daarvoor (ook als je je geschiedenis wist en de browser afsluit). Niet echt handig als je je telefoon voor werk en prive gebruikt if you catch my drift. Zelfde geldt voor die olijke screenshots in je laatst geopende apps lijst. Vreet geheugen en niet best voor de privacy. Ent
erwijl ik dit typ zit ik te klooien met het invoerveld. Knipperend streepje komt nietged overeen met de plek waar je typt, hij verspringt voortdurend tijdens het typen, ieta selecteren gaat nog kutter dan daarvoor (ook het touchscreen lijkt minder precies etc..)
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:34:03 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_110138794
Als voorbeeld van hoe de cursor tijdens het typen hinderlijk verspringt mijn vorige post.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:35:09 #94
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110138844
Heb je stock ICS of Custom rom?
Niet altijd serieus
pi_110139078
Ik catch je drift niet helemaal. Wat is het privacy probleem hier? Wat het geheugen betreft, is het niet zo dat de kernel het geheugen zelf vrijmaakt als dat nodig is? Ik heb nog nooit geheugenproblemen gehad met de S2.
pi_110140047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Wat leer jij snel mijn zoon ;(
pi_110140180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wat leer jij snel mijn zoon ;(
heb stiekem de nieuwste versie van Resurrection erop gezet
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:49:06 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_110142013
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef themole het volgende:
Heb je stock ICS of Custom rom?
Stock Samsung ICS.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:50:42 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_110142071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Ik catch je drift niet helemaal. Wat is het privacy probleem hier? Wat het geheugen betreft, is het niet zo dat de kernel het geheugen zelf vrijmaakt als dat nodig is? Ik heb nog nooit geheugenproblemen gehad met de S2.
1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!
pi_110142293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef speknek het volgende:

[..]

1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!
Bij dolphin browser worden de tabbladen gewoon afgesloten als je hem sluit, net zoals bij andere fatsoenlijke browsers.
pi_110144760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef _Flea_ het volgende:
Oh noes! Ik heb m'n toestel geroot en gebricked! OMG!
Nee tog?
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:28:54 #102
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110148721
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://eurodroid.com/

En kennelijk is dat hetzelfde approval proces als in Nederland.
ze mogen wel een opschieten...
duurt nu wel erg lang
pi_110170030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:01 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Nee tog?
Nee. :).
Zo maar weer eens Hydrogen updaten.
  woensdag 11 april 2012 @ 19:03:10 #104
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110193852
Extended battery erin. Ligt lekker in de hand
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_110198081
Hopelijk is morgen eindelijk de 'grote' dag.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:21:28 #106
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110198729
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Stroopwafels het volgende:
Hopelijk is morgen eindelijk de 'grote' dag.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 11 april 2012 @ 21:05:37 #107
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110201594
Oke, ik ben hem aan het rooten, maar het lukt niet.
Doe het via deze handleiding: http://www.androidworld.n(...)s-ii.html#post158750

Heb de telefoon in odin mode staan, hij heeft hem geadd, en dan wil ik die Kernel toevoegen middels die PDA, maar dan pakt ie het niet. Alleen Autoboot en F. Reset time staan aangevinkt.
Er komt fail te staan.. Wie helpt? :)
  woensdag 11 april 2012 @ 21:09:24 #108
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110201901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Moron het volgende:
Oke, ik ben hem aan het rooten, maar het lukt niet.
Doe het via deze handleiding: http://www.androidworld.n(...)s-ii.html#post158750

Heb de telefoon in odin mode staan, hij heeft hem geadd, en dan wil ik die Kernel toevoegen middels die PDA, maar dan pakt ie het niet. Alleen Autoboot en F. Reset time staan aangevinkt.
Er komt fail te staan.. Wie helpt? :)
USB debugging aanstaan?
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:13:09 #109
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110202127
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef themole het volgende:

[..]

USB debugging aanstaan?
Ja USB fouten opsporen staat ook aan
  woensdag 11 april 2012 @ 21:15:24 #110
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110202269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Moron het volgende:

[..]

Ja USB fouten opsporen staat ook aan
Heb je een branded toestel? Heb je de laatste versie van Kies geinstalleerd?
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:15:41 #111
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110202298
Oh nu doet ie het in 1x wel :')
  woensdag 11 april 2012 @ 21:26:06 #112
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110203240
Oke ik zit nu in de recovery mode..
Volg nu deze handleiding http://www.androidworld.n(...)-4-10-04-extras.html

Daar moet ik wipe data/factory reset selecteren.. en dan op Yes neem ik aan?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:26:28 #113
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110203278
Klopt
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:28:25 #114
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110203439
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef themole het volgende:
Klopt
Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noob :P Maar bedankt, hij is bezig.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:30:17 #115
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110203574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Moron het volgende:

[..]

Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noob :P Maar bedankt, hij is bezig.
Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen. :P
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:31:51 #116
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110203708
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef themole het volgende:

[..]

Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen. :P
Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:33:35 #117
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110203841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Moron het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?
Ik heb hem al.. Hij is bezig :)
  woensdag 11 april 2012 @ 21:34:03 #118
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110203873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Moron het volgende:

[..]

Ik heb hem al.. Hij is bezig :)
Maar wat zijn de Gapps die nodig zijn?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:37:09 #119
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110204138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Moron het volgende:

[..]

Maar wat zijn de Gapps die nodig zijn?
gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:37:58 #120
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110204199
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef themole het volgende:

[..]

gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.
Wat zijn Gapps in hemelsnaam? :P
  woensdag 11 april 2012 @ 21:38:34 #121
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110204250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Moron het volgende:

[..]

Google app?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:38:40 #122
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110204257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Moron het volgende:

[..]

Google Apps, Calendar, Gmail, Play store enzovoort. :P
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:39:49 #123
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110204350
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef themole het volgende:

[..]

Google Apps, Calendar, Gmail, Play store enzovoort. :P
Oh, waar staan die?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:41:12 #124
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110204442
http://teamhydra.uk.to/?d(...)-20120317-signed.zip

Deze op interne SD zetten en installeren op dezelfde manier als Hydrogen.
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:43:06 #125
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110204595
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef themole het volgende:
http://teamhydra.uk.to/?d(...)-20120317-signed.zip

Deze op interne SD zetten en installeren op dezelfde manier als Hydrogen.
Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?
  woensdag 11 april 2012 @ 21:43:33 #126
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110204636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Moron het volgende:

[..]

Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?
Moet geen punt zijn denk ik. :)
Niet altijd serieus
  woensdag 11 april 2012 @ 21:54:22 #127
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110205641
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef themole het volgende:

[..]

Moet geen punt zijn denk ik. :)
Mijn dank is groot. Volgens mij is het gelukt :) Playstore, gmail etc. staan er in ieder geval op :)
  woensdag 11 april 2012 @ 21:54:55 #128
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110205697
Mooizo
Niet altijd serieus
pi_110209409
Lol iedereen aan de HyDrOG3N :+ :D
pi_110209472
Laat maar. :')
pi_110214490
Net swiftkey geinstalleerd maar nu kom ik bij het instaleren niet verder dan punt 4(welke style past bij jou) Hoe lukt me dit!? Ohja is wel de gratis trail versie
  donderdag 12 april 2012 @ 08:45:34 #132
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110217917
SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11 #SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
pi_110217973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11 #SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
Zou het nu echt komen?
  donderdag 12 april 2012 @ 08:50:30 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110218005
Je zou het wel denken.... Haha.
  donderdag 12 april 2012 @ 08:51:00 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110218020
Bring it on. OTA net nog niet iig.
  donderdag 12 april 2012 @ 08:52:06 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110218042
Zijn de toestellen van Vodafone standaard "Branded"?
pi_110218141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Jep ;(
pi_110218152
Hij is idd officieel uit volgens sammobile :D

GT-I9100 I9100XWLP7 2012 April I9100XENLP3 Netherlands Download Unlock
  donderdag 12 april 2012 @ 08:58:40 #139
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110218157
Fijn... Waarom ben ik ook al weer overgestapt? :s)

En ik heb I9100XXKI4 ofzo.
pi_110218306
Ben toch benieuwd dus ga eens kijken wat deze versie doet :P
  donderdag 12 april 2012 @ 09:11:49 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110218370
We horen wel hoe het bevalt ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 09:14:21 #142
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110218417
Ik kan vanavond pas updaten
  donderdag 12 april 2012 @ 09:22:06 #143
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110218581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafone
  donderdag 12 april 2012 @ 09:31:01 #144
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110218765
nou hij is bezig via KIES

wat irritant dat dat upgrade scherm ontop blijft staan :(
pi_110218787
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen.
waarom is dit ding zo goed, kan iemand mij dat uitleggen? 8-)
Nothing to see here, carry on
  donderdag 12 april 2012 @ 09:33:05 #146
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110218800
Mooi dat ik dit even lees, gisteren nog getwijfeld of ik moest gaan rooten...

Maar de update is uit!
Vanavond meteen kijken hoe dat gaat :D
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 12 april 2012 @ 09:39:49 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110218969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:22 schreef netolk het volgende:

[..]

niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafone
Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?
Hoe weet je eigenlijk of hij Branded is?
pi_110218994
Leuk zoon update maar ik gaat weer terug!
  donderdag 12 april 2012 @ 09:42:39 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110219038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Co_OL het volgende:
Leuk zoon update maar ik gaat weer terug!
Ojee, zo erg? :+
pi_110219095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ojee, zo erg? :+
Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
pi_110219118
Hoe weet je of je toestel branded is?
Ik heb mijne gewonnen via de provider Ben, dus wellicht is het een branded. Maar ik weet het niet zeker.
  donderdag 12 april 2012 @ 09:46:22 #152
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110219127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
Oh :{
  donderdag 12 april 2012 @ 09:47:06 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110219149
quote:

[..]

Dus je hebt liever reboots dan geen reboots? :?
pi_110219175
quote:

[..]

Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.
pi_110219182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:32 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen.
waarom is dit ding zo goed, kan iemand mij dat uitleggen? 8-)
Omdat je er mee kan bellen!
pi_110219252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dus je hebt liever reboots dan geen reboots? :?
Ik ga weer terug naar custom ROM Hydrog3en 4.0.4 ICS :D
pi_110219268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Omdat je er OOK mee kan bellen!
  donderdag 12 april 2012 @ 09:56:28 #158
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110219416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?
Hoe weet je eigenlijk of hij Branded is?
als er iets van de provider komt tijdens het opstarten

ik heb hem er opstaan hoor :)
maar mijn swype werkt niet terwijl die wel aanstaat (heb ook een ander toetstenbord dan normaal) hoe krijg ik dat werkend?
  donderdag 12 april 2012 @ 09:57:31 #159
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110219443
Dan heb ik geen branded versie 8-)
pi_110219479
Het is zover vandaag. Androiede viersch veur allen Samschung toestellen in den Nederlanden
  donderdag 12 april 2012 @ 10:00:09 #161
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110219516
Aan de reacties te horen blij dat ik hem gisteravond geroot heb :P Update voegt niet veel toe. Wordt het toestel er wel sneller op?
pi_110219571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef Refurb het volgende:
Het is zover vandaag. Androiede viersch veur allen Samschung toestellen in den Nederlanden
Ik heb nog niks zegt KIES
pi_110219599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Moron het volgende:
Aan de reacties te horen blij dat ik hem gisteravond geroot heb :P Update voegt niet veel toe. Wordt het toestel er wel sneller op?
Niet sneller dan de HyDrOG3N :+
pi_110219609
* Prof_Hoax zit ook op hydrogen :D

Denk niet dat ik nog de officiele pak. Ik wacht de reacties even af :9
  donderdag 12 april 2012 @ 10:11:49 #165
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_110219849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:02 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Niet sneller dan de HyDrOG3N :+
Dan blijf ik lekker bij HyDrOG3N :P
  donderdag 12 april 2012 @ 10:12:12 #166
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110219866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.
custom ROM is toch de standaard Android 4.0?
Ik begrijp hieruit dat de update naar Android 4.0 van Samsung niet een echte toegevoegde waarde heeft?

maar wat is dan het voordeel van de custom rom?
pi_110220004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:12 schreef Olle. het volgende:

[..]

custom ROM is toch de standaard Android 4.0?
Ik begrijp hieruit dat de update naar Android 4.0 van Samsung niet een echte toegevoegde waarde heeft?

maar wat is dan het voordeel van de custom rom?
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
  donderdag 12 april 2012 @ 10:18:52 #168
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110220050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.
Niet altijd serieus
pi_110220054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Oh ja. SMS kan ook!
pi_110220156
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:18 schreef themole het volgende:

[..]

Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.
En je toestel is sneller geworden. Ook heb je nu de mogelijkheid om over te klokken.
  donderdag 12 april 2012 @ 10:30:33 #171
112251 314
gimme pie!
  donderdag 12 april 2012 @ 10:31:10 #172
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110220411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

ok ik begrijp dus dat je advies is (ondanks dat ik er niet heel veel verstand van heb) hem alsnog te rooten.
Ik heb wel een paar betaalde apps.. Zoals Widget Locker en nog een app waarmee ik mijn inconen in mijn menu onder elkaar heb staan in plaats van dat je pagina's in je menu hebt.
pi_110220541
quote:
Whaha lol ik ben de submitter :D
  donderdag 12 april 2012 @ 10:47:40 #174
112251 314
gimme pie!
pi_110220970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Whaha lol ik ben de submitter :D
alleen jammer dat er staat dat telefoons via de providers weer langer moeten wachten.. wat bijna alle telefoons zullen zijn
quote:
De update voor versies van KPN, Vodafone en T-Mobile zouden 'in de komende weken' beschikbaar komen.
pi_110220990
Hier is nog geen update beschikbaar (Hi).

Hij geeft alleen aan dat ik Kies moet updaten terwijl ik al de laatste versie heb.
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
  donderdag 12 april 2012 @ 10:50:04 #176
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110221050
mwa, ze hebben er wat troep afgehaald zoals die bol.com shit en verder heb ik eigenlijk alleen m'n contacten even zitten samenvoegen en een hoop oude mail-adressen er uit gegooid maar verder nog niks mee gedaan zal binnen kort wel ff kijken of het allemaal een beetje soepel draait

skin is in ieder geval wel beter

[ Bericht 6% gewijzigd door netolk op 12-04-2012 11:04:06 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 10:51:52 #177
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110221115
Ik zal vanavond ook eens kijken of er wat klaar staat bij Kies :)
  donderdag 12 april 2012 @ 11:04:56 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110221517
Hij zegt idd dat er nieuwe firmware is :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_110222226
Gek, hier gebeurt er nog niks in Kies. Heb een unbranded toestel, gewoon NL geloof ik.
pi_110222227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef Hashtag het volgende:
Hier is nog geen update beschikbaar (Hi).

Hij geeft alleen aan dat ik Kies moet updaten terwijl ik al de laatste versie heb.
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
  donderdag 12 april 2012 @ 11:26:00 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110222280
Ik vraag mij trouwens echt af waarom het "Kies" heet... Hoe verzin je zo'n naam voor zo'n programma?
pi_110222290
Meerdere mensen last van het opeens opnieuw opstarten bij de Galaxy S II ?
  donderdag 12 april 2012 @ 11:26:54 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110222313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meerdere mensen last van het opeens opnieuw opstarten bij de Galaxy S II ?
Ja, dat is een bug.
Bij ICS (4.0.3) die ze nu aan het uitrollen zijn, moet dat over zijn.
  donderdag 12 april 2012 @ 11:28:52 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110222390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:

[..]

Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Gek, ik ben ondertussen gewoon andere dingen aan het doen.
pi_110223181
vanavond even proberen. hopelijk kan ik mijn notitieblok weer gebruiken, want die werkte na de laatste update niet meer
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_110224477
Ik heb ICS er op staan *O* . Mijn eerste indruk is positief. De Gmail-applicatie ziet trouwens gelikt uit.
pi_110224495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, dat is een bug.
Bij ICS (4.0.3) die ze nu aan het uitrollen zijn, moet dat over zijn.
Ok, bedankt. :)
  donderdag 12 april 2012 @ 12:24:55 #188
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110224548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:

[..]

Gewoon rechtsonderin schuiven!
pi_110225358
quote:
Gewoon rechtsonderin schuiven!
Of twee schermen gebruiken :)

Inmiddels ook aan het upgraden.....
  donderdag 12 april 2012 @ 12:49:30 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_110225465
de meeste gebruiken lightning rom hier toch¿

wil al tijden overstappen maar "geen tijd" ervoor :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_110226111
ICS ziet er gelikter uit. Ik gebruik Go Launcher en dat werkt nu nog beter. Heel soepel.
pi_110227308
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:49 schreef wise het volgende:
de meeste gebruiken lightning rom hier toch¿

wil al tijden overstappen maar "geen tijd" ervoor :')
Heb Hydrogen en Resurrection veel voorbij zien komen hier.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:36:11 #193
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_110227513
Voor de Vodafone gebruikers, gevraagd wanneer de update voor Vodafone branded devices uitkomt:

vodafoneNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 12:50:43 @Hidduh Dat weet ik niet zeker, maar nu Samsung de update vrij gegeven heeft kunnen we er hard aan werken. Houdt Kies in de gaten :) ^BT reageer retweet
pi_110228092
Dat kan dus met 5 minuten zijn maar ook met een week :? ...
pi_110228339
ik heb vodaphone en heb em al
  donderdag 12 april 2012 @ 13:54:02 #196
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110228353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef deVerdeler het volgende:
ik heb vodaphone en heb em al
Vodaphone is dan ook wat anders dan Vodafone
pi_110228746
Ik heb tmf moet ik dan wachten op kpn/hi! ?
  donderdag 12 april 2012 @ 14:05:28 #198
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110228778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Hashtag het volgende:
Ik heb ICS er op staan *O* . Mijn eerste indruk is positief. De Gmail-applicatie ziet trouwens gelikt uit.
zowiezo ziet het er best wel gelikt uit :)

tot nu toe draait ie lekker soepel geen reboots meer gehad dus ik ben blij c_/
  donderdag 12 april 2012 @ 14:09:28 #199
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_110228974
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb tmf moet ik dan wachten op kpn/hi! ?
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.
pi_110229304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Wooninck het volgende:

[..]

TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.
ja die bedoel ik :p
pi_110230177
Eerst maar hopen dat Kies werkt want dat programma vindt mijn telefoon vooralsnog nog steeds niet...
  donderdag 12 april 2012 @ 15:27:09 #202
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110232369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Eerst maar hopen dat Kies werkt want dat programma vindt mijn telefoon vooralsnog nog steeds niet...
je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)

en daarna pas Kies starten...
pi_110232945
Windows heeft hem altijd al herkend. Windows geeft geen problemen met m'n telefoon, alleen Kies zit moeilijk te doen...
  donderdag 12 april 2012 @ 15:40:18 #204
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110233022
Kies starten als Admin in Win7 of Vista
pi_110233496
Heb dus hydrogen gister geïnstalleerd omdat ik het wachten op 4.0 zat was. Komen ze er vandaag mee... Maar ik kan opeens geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de instellingen van de vodafone site al ingevoerd maar de telefoon vraagt om allerlei dingen die niet bij de vodafone instellingen staan. Iemand hier een oplossing voor?
  donderdag 12 april 2012 @ 15:51:33 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110233591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef NextWouter het volgende:
Heb dus hydrogen gister geïnstalleerd omdat ik het wachten op 4.0 zat was. Komen ze er vandaag mee... Maar ik kan opeens geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de instellingen van de vodafone site al ingevoerd maar de telefoon vraagt om allerlei dingen die niet bij de vodafone instellingen staan. Iemand hier een oplossing voor?
Wat vraagt ie dan?
  donderdag 12 april 2012 @ 15:52:27 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110233650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef netolk het volgende:

[..]

je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)

en daarna pas Kies starten...
Ik doe het altijd in willekeurige volgorde en hij ziet 'm altijd.
pi_110233774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat vraagt ie dan?
Hij vraagt om een mmsc en een mcc
  donderdag 12 april 2012 @ 16:00:02 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110234007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef NextWouter het volgende:

[..]

Hij vraagt om een mmsc en een mcc
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl

Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)

Naam: Vodafone live! TEST
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
pi_110234305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl

Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)

Naam: Vodafone live! TEST
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS

Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaal
pi_110234432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef NextWouter het volgende:

[..]

Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaal
Ik doe bij mobiele netwerken altijd gewoon zoeken en automatisch kiezen! roaming aanzetten en dan werkt het :) eventueel een keer rebooten
pi_110234754
Oke het was dus inderdaad gewoon een kwestie van rebooten. bedankt!
pi_110235301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Kies starten als Admin in Win7 of Vista
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
pi_110236299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
Even je beveiligingsscreen eraf halen? Pas vanaf dan vindt de pc mijn SGS2.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:42:42 #215
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_110236421
Hoe kun je een backup maken van al je apps, contacten enzo? Van alles eigenlijk?
pi_110236667
Titanium Backup
  donderdag 12 april 2012 @ 16:47:49 #217
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_110236681
Maar dan moet hij rooted zijn ofzo? Wat houd dat in?
  donderdag 12 april 2012 @ 16:51:30 #219
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_110236860
Gelezen, en hoe kun je hem rooten?
pi_110237465
Ik weet niet precies meer wie mij hielp, cenk Co_ol en nog iemand, maar bedankt. Toestel werkt weer naar behoren, en draait nu de Hydrogen rom met een shy(nogwat) kernel (weet niet meer precies.. kan ook niet opzoeken zit op het werk :9 )
  donderdag 12 april 2012 @ 17:25:43 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110238397
Ik heb ook weer wat _O-
"Werk Samsung Kies bij tot de laatste versie en upgrade de firmware"

Dus ik klik op Kies Bijwerken:
"Laatste versie is geïnstalleerd"
pi_110238538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook weer wat _O-
"Werk Samsung Kies bij tot de laatste versie en upgrade de firmware"

Dus ik klik op Kies Bijwerken:
"Laatste versie is geïnstalleerd"
_O- tijd om te rooten :+
pi_110238680
hee mensen,

ik heb de nieuwste kies en een unbranded telefoon, maar in kies komt niet de normale pop-up als er een update is. wat is dit?

Wil onderhand wel ics en ben kies echt spuug maar dan ook spuug zat. bah:(
pi_110238689
hoe kan ik toch via kies updaten?
  donderdag 12 april 2012 @ 17:34:27 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110238743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Co_OL het volgende:

[..]

_O- tijd om te rooten :+
Je wordt er toch bijna simpel van hè? :D
  donderdag 12 april 2012 @ 17:34:43 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110238750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef m-g-s het volgende:
hoe kan ik toch via kies updaten?
Misschien moet je even teruglezen. Er zijn meer mensen die dat probleem hebben :+
pi_110238909
Via Odin kan je ook updaten :D
pi_110238915
Zojuist geupdate naar ICS.
Nu staat mijn scherm weer vol met de standaard touchwiz indeling.

Hadden meer mensen dit?
  donderdag 12 april 2012 @ 17:40:39 #229
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_110238956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist geupdate naar ICS.
Nu staat mijn scherm weer vol met de standaard touchwiz indeling.

Hadden meer mensen dit?
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaakt :D
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_110238983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:

[..]

En dit is ook niet terug te halen met Kies?
Ik had een kladblok die ik gebruikte als 'agenda'. ;(
  donderdag 12 april 2012 @ 17:43:09 #231
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_110239033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

En dit is ook niet terug te halen met Kies?
Ik had een kladblok die ik gebruikte als 'agenda'. ;(
Helaas ;(
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_110239094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:43 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Helaas ;(
I'm screwed.
Verder moet ik nog wel wennen aan het nieuwe pattern unlock scherm.
  donderdag 12 april 2012 @ 17:48:27 #233
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110239226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dat had ik dus wel gedaan. :D Maar het viel me mee dat alle apps er nog waren. _O_ Hoef je alleen de homescreens te wijzigen. :7
  donderdag 12 april 2012 @ 17:50:07 #234
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110239274
Ik heb trouwens een mail van bol.com dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die app niet kon verwijderen met excuses erbij en dat hij er in ICS niet meer in zit standaard. :D
pi_110239514
Nog geen update volgens KIES. Zelfs opnieuw KIES gedownload maar haalt niks uit..
  donderdag 12 april 2012 @ 18:00:41 #236
189216 netolk
maar dan andersom
pi_110239603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens een mail van bol.com dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die app niet kon verwijderen met excuses erbij en dat hij er in ICS niet meer in zit standaard. :D
Lol, hij zit er inderdaad niet meer in nee :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Zorg er voor dat ie MTP modes verbinding maakt
pi_110239800
Dus nu is ie uit, maar alleen providerloos. Lekker weer hoor. Wat is er nou anders aan branded dan nog meer troep? :r
  donderdag 12 april 2012 @ 18:11:58 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110239888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
Dus nu is ie uit, maar alleen providerloos. Lekker weer hoor. Wat is er nou anders aan branded dan nog meer troep? :r
Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten. :D
pi_110239966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten. :D
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
pi_110240031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
Dan moet je een Galaxy Nexus kopen :P
  donderdag 12 april 2012 @ 18:20:36 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110240160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook "nog meer" Maar ik stoor me niet echt aan TW ookal is het wel jammer.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:25:06 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110240302
Ik kan niet updaten omdat ik niet genoeg ruimte heb (3000mb) hoe krijg ik dat vrij. Geen idee wat er op dat geheugen komt?
pi_110241277
Iemand al een methode gevonden om het icoontje 'Invoermethode selecteren' te verwijderen?
  donderdag 12 april 2012 @ 18:55:39 #244
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110241439
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Co_OL het volgende:
Via Odin kan je ook updaten :D
Is ook een beter programma dan Kies, Kies is een beetje het verminderd begaafde broertje van Odin dat nooit werkt. :')
Niet altijd serieus
pi_110241537
weet iemand waar je de instellingen van de home knop kan wijzigen? Hij opent bij mij standaard voicecontrol als ik hem iets te lang indruk en dat is :r
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110241823
Installeer ik Kies op mijn Windows XP laptop werkt Kies wel in eens. Zonder ook maar een instelling te wijzigen in mijn telefoon.

Ik zie nu nieuwste versie: PDA:LP7 / PHONE:LPS/ CSC:LP3 (XEN)

Even de boel backupen en installeren maar :D
  donderdag 12 april 2012 @ 19:08:32 #247
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_110242011
Hoe lang duurt dat backuppen eigenlijk bij jullie? Hij is nu al een uur of vier bezig. :')
  donderdag 12 april 2012 @ 19:10:16 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110242097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Veerboot het volgende:
Hoe lang duurt dat backuppen eigenlijk bij jullie? Hij is nu al een uur of vier bezig. :')
Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten. :')
  donderdag 12 april 2012 @ 19:17:09 #249
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110242429
Ik werk met kies air.
Ik heb zo'n gevoel dat jullie kies op de PC hebben geinstalleerd?

Ik zie nog niets over een update ik heb T-mobile als provider.
Verder zie ik in kies air ook geen ding in mijn scherm wat ook maar iets te maken heeft met een update..
  donderdag 12 april 2012 @ 19:18:59 #250
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_110242519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten. :')
Euh, nou... Dat fantastische stukje software KIES is bezig. ;) Aan het begin kon je een en ander aanvinken, daar heb ik alles geselecteerd. Dus ik snap dat het dan even duurt, maar ik vind het nu wel absurd lang duren eigenlijk. Hij is nu aangeland bij het onderdeel 'Overig' en zegt: '3609 van 12010'. Hierna nog te gaan de items 'Netwerkinstellingen en favorieten' en 'Oproepenlijst'. Hopelijk gaan die wat vlotter.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:22:27 #251
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110242698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Olle. het volgende:
Ik werk met kies air.
Ik heb zo'n gevoel dat jullie kies op de PC hebben geinstalleerd?

Ik zie nog niets over een update ik heb T-mobile als provider.
Verder zie ik in kies air ook geen ding in mijn scherm wat ook maar iets te maken heeft met een update..
blijkbaar is kies ook een applicatie die je moet installeren :')

weer wat geleerd!
  donderdag 12 april 2012 @ 19:23:08 #252
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_110242737
Ik ben nu bezig met kies opnieuw installeren...
  donderdag 12 april 2012 @ 19:37:48 #253
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_110243440
K*t. Zoals ik net al schreef duurde de backup heel lang, nu:

quote:
Runtime Error!

Program: C:\Program Files\Samsung\Kies\Kies.exe

abnormal program termination
:X
  donderdag 12 april 2012 @ 19:40:58 #254
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110243605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:

[..]

bij mij was het geheel na 8 minuten voltooid.
Ook alle vinkjes en 600 foto's
  donderdag 12 april 2012 @ 19:45:32 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110243840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Die paar uur klonk al vrij ongezond _O-
  donderdag 12 april 2012 @ 19:56:25 #256
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_110244369
Vanmiddag haalde ik mijn S2 uit mijn zak en hij deed het niet meer. Hij was uit en ik krijg hem niet meer aan. Opladen doet hij ook niet meer dus ik denk dat het aan mijn batterij ligt.. :(
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  donderdag 12 april 2012 @ 20:07:02 #257
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110244883
Vervolgens moet ik eerst opladen :')
pi_110246886
En kies zegt nog steeds dat er niks is... draai nu: PDA:KK2/ PHONE:KI4/ CSC:KJ1 (KPN) en dat zou nog steeds de nieuwste zijn
  donderdag 12 april 2012 @ 20:40:06 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110247108
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan niet updaten omdat ik niet genoeg ruimte heb (3000mb) hoe krijg ik dat vrij. Geen idee wat er op dat geheugen komt?
Niemand?
pi_110247367
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Niemand?
Ik zou het niet weten maar anders tijdelijk wat bestanden op je pc parkeren?
pi_110247372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef Thaboel het volgende:
En kies zegt nog steeds dat er niks is... draai nu: PDA:KK2/ PHONE:KI4/ CSC:KJ1 (KPN) en dat zou nog steeds de nieuwste zijn
Bij mijn kpn toestel ook. Heb ik eindelijk dat kl.. kies aan de gang, mag ik niet updaten :(
Ik ga dat Odin maar eens uitproberen, niet dat mijn telefoon het slecht doet of zo, maar zolangzamerhand wordt het een principekwestie.
...
pi_110247501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Garbageman het volgende:

[..]

Bij mijn kpn toestel ook. Heb ik eindelijk dat kl.. kies aan de gang, mag ik niet updaten :(
Ik ga dat Odin maar eens uitproberen, niet dat mijn telefoon het slecht doet of zo, maar zolangzamerhand wordt het een principekwestie.
Haha idd. Wil ook rooten enzo maar snap er echt nog te weinig van dus ik denk ik wacht lekker om ICS erop te gooien. Krijg je dit soort praktijken
  donderdag 12 april 2012 @ 20:46:08 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110247551
Hij draait goed, nog geen problemen gehad. :Y)
  donderdag 12 april 2012 @ 20:59:20 #264
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_110248555
Na flink wat gekloot met dat KIES nu ook ICS op mijn S2.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:09:06 #265
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110249265
Kan het systeem overigens nu ook nog langer met de accu? :)

Is dat bekend?
  donderdag 12 april 2012 @ 21:18:54 #266
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110250039
Ik heb ook geupdate...

Pff alle icoontjes staan weer naast elkaar :')
mijn launcer Pro werkt niet meer :'(
  donderdag 12 april 2012 @ 21:30:23 #267
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110250918
Dr is nu ook volgens mij een vele betere app ipv launcher pro.
Ik dacht Nova launcher
Of Apex
  donderdag 12 april 2012 @ 21:45:03 #268
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110251896
Snap d'r geen fuck van. Moet allemaal apps gaan verwijderen. Had maar 800mb vrij. waarom dat allemaal op de systeempartitie staat snap ik niet.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:22:35 #269
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110254190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten maar anders tijdelijk wat bestanden op je pc parkeren?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Snap d'r geen fuck van. Moet allemaal apps gaan verwijderen. Had maar 800mb vrij. waarom dat allemaal op de systeempartitie staat snap ik niet.
Fuck. Ik vraag 't op tweakers en iemand zegt gelijk. Dat gaat om je pc.
Op m'n schijf is idd nog maar 1 gb vrij. Ik ben zooooooooooooo dom!
  donderdag 12 april 2012 @ 22:38:33 #270
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110255194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[..]

dat is wel kak...
niet veel kwijt?

ik zal de app eens bekijken!
deze gebruik jij ook?
pi_110256074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[..]

_O-

Misschien wat herstel punten verwijderen om ruimte te maken?
pi_110256671
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand waar je de instellingen van de home knop kan wijzigen? Hij opent bij mij standaard voicecontrol als ik hem iets te lang indruk en dat is :r
Ik geloof dat dat in te stellen is in het menu van die app zelf... :+ even kijken dus.

Niet dus :

quote:
Go into your settings on your phone, then click applications, at the bottom there is a feature which says "double tap home launch" click on that...here is where you should select "none." YIPPEE....finally the annoying voice in my head...I mean on my phone is GONE!!!!!!!!!!
Vertaling : blabla , ga naar menu, settings, apps, "dubbel tap home launch" en dan "geen" selecteren. blablabla

Iemand die dit kan verifiëren?

(Kan het helaas niet testen, zelf geen stock ICS meer :+ )

[ Bericht 14% gewijzigd door Prof_Hoax op 12-04-2012 23:15:10 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 23:33:24 #273
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_110257602
Na veel gekloot eindelijk gelukt om up te daten. Nu de homescreens even opnieuw instellen (goede tip trouwens die ik hier las om vooraf even screenshots te maken). Ben benieuwd of het nu inderdaad gedaan is met de spontane reboots :)
  donderdag 12 april 2012 @ 23:34:47 #274
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110257661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Co_OL het volgende:

[..]

_O-

Misschien wat herstel punten verwijderen om ruimte te maken?
Draait al 2 jaar ofzo Win7 dus gewoon clean install ^O^
  donderdag 12 april 2012 @ 23:35:00 #275
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110257667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef Veerboot het volgende:
Na veel gekloot eindelijk gelukt om up te daten. Nu de homescreens even opnieuw instellen (goede tip trouwens die ik hier las om vooraf even screenshots te maken). Ben benieuwd of het nu inderdaad gedaan is met de spontane reboots :)
Ik heb al uren de wifi aan en hij doet het nogsteeds O+
  donderdag 12 april 2012 @ 23:35:37 #276
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110257692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb al uren de wifi aan en hij doet het nogsteeds O+
starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?
heb wel het gevoel dat de accu langer mee gaat op wifi.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:37:21 #277
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110257758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:35 schreef Olle. het volgende:

[..]

starte jouw S2 zo vaak opnieuw op dan?
heb wel het gevoel dat de accu langer mee gaat op wifi.
Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:41:16 #278
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110257926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Poeh is al een tijdje terug omdat ik het toen heb uitgezet omdat ik het toch niet nodig had, maar ik denk zo'n 3 á 4x per dag.
dat is wel extreem ja!
nou dan komt de update zeker gelegen! :)
  donderdag 12 april 2012 @ 23:44:35 #279
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110258055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef Olle. het volgende:

[..]

dat is wel extreem ja!
nou dan komt de update zeker gelegen! :)
Ja precies. _O_ Ik hoop niet dat ze ooit nog zo'n stomme fout maken. o|O
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:04:34 #280
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110258792
ik zoek eigenlijk nog een goeie mooie achtergrond voor mijn S2.
hebben jullie iets van een plek waar ik mooie achtergronden kan vinden?
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:07:25 #281
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110258906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef Olle. het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een goeie mooie achtergrond voor mijn S2.
hebben jullie iets van een plek waar ik mooie achtergronden kan vinden?
Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding. :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:07:48 #282
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110258925
Hier nog geen vooruitgang. Stomme Kies & Vodafone.
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:11:13 #283
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zet er altijd zelfgemaakte foto's op, is leuker dan zo'n standaard ding. :)
heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.
Maar wil graag iets anders.. heb nu druppels :D
Wil niet continue tegen iemand of iets aan kijken.

Maar kan morgen wel eens kijken of ik een leuke foto kan schieten.
Maar dacht misschien hebben hier mensen er een goeie app voor :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:12:36 #284
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259086
heb al iets trouwens hoor ;)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:13:07 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110259107
Ik heb "Backgrounds" :)
pi_110259116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef Olle. het volgende:

[..]

heb ik ook wel voor de unlock en het eerste scherm.
Maar wil graag iets anders.. heb nu druppels :D
Wil niet continue tegen iemand of iets aan kijken.

Maar kan morgen wel eens kijken of ik een leuke foto kan schieten.
Maar dacht misschien hebben hier mensen er een goeie app voor :)
Ja ik gebruik de app "camera" :+

Nee zonder dollen, ik heb gewoon een zwart plaatje als achtergrond, komt perfect uit met mijn kalender widget op mijn 2e homescreen, en mijn weergave van apps / icoontjes / andere zooi op homescreen ^O^
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:16:12 #287
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259227
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja ik gebruik de app "camera" :+

Nee zonder dollen, ik heb gewoon een zwart plaatje als achtergrond, komt perfect uit met mijn kalender widget op mijn 2e homescreen, en mijn weergave van apps / icoontjes / andere zooi op homescreen ^O^
opzich niet eens zo'n slecht idee :D.
Voordeel van de home launch ap was dat deze een eigen gemaakte agenda had voor op het bureaublad.
En dat wordt nu standaard en vind ik veelal niet mooi staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb "Backgrounds" :)
ik heb net picspeedwall geinstalleerd werkt mooi :)
je hebt ook eigenlijk wel genoeg van die "zooi" .
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:16:17 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110259228
Ik heb echt een geweldige foto van vuurwerk van de laatste jaarwisseling! Ik vond hem zo briljant dat ik die er persé op moest hebben. :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:21:36 #289
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb echt een geweldige foto van vuurwerk van de laatste jaarwisseling! Ik vond hem zo briljant dat ik die er persé op moest hebben. :')
Altijd mooi, trots zijn op je eigen werk ;)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:24:59 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110259540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef Olle. het volgende:

[..]

Altijd mooi, trots zijn op je eigen werk ;)
Idd ^O^
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:27:34 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110259632
En ook omdat hij door de telefoon zelf gemaakt was en die camera toch van slechtere kwaliteit is dan een digitale camera was ik er extra trots op. :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:32:26 #292
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259802
Het leuke vind ik stiekem eigenlijk nog wel dat dankzij zo'n update je ineens weer erg blij bent met je telefoon en je bent er weer druk mee aan het "spelen" om de telefoon weer naar je hand te maken
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:36:27 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110259951
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef Olle. het volgende:
Het leuke vind ik stiekem eigenlijk nog wel dat dankzij zo'n update je ineens weer erg blij bent met je telefoon en je bent er weer druk mee aan het "spelen" om de telefoon weer naar je hand te maken
Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven. :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:37:47 #294
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110259988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik hoefde alleen de homescreens opnieuw in te delen, verder was alles hetzelfde gebleven. :P
nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.
Dus moet alles opnieuw inrichten etc.
Vind ik wel leuk :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:39:22 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110260036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:37 schreef Olle. het volgende:

[..]

nou ja ik was helemaal gewend aan LauncherPro. En die werkt niet meer en nu heb ik een andere launcher app.
Dus moet alles opnieuw inrichten etc.
Vind ik wel leuk :)
Ahzo oke. Nou ik ben lui dus ik wil zo min mogelijk doen. :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:41:04 #296
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110260100
De ontgrendeling is wel een stuk sneller geworden, eerst moest je dat ding best ver aan de kant sleuren en nu na 2 mm ofzo is die al ontgrendeld. :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:42:10 #297
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110260138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De ontgrendeling is wel een stuk sneller geworden, eerst moest je dat ding best ver aan de kant sleuren en nu na 2 mm ofzo is die al ontgrendeld. :D
ja klopt!
hij is sowieso een stuk sneller vind ik. Hij reageert fijn.
Goeie shit! :D

Maaruuh ik moet maar eens gaan slapen!
Weltrusten!
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:46:28 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110260283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Olle. het volgende:

[..]

ja klopt!
hij is sowieso een stuk sneller vind ik. Hij reageert fijn.
Goeie shit! :D

Maaruuh ik moet maar eens gaan slapen!
Weltrusten!
Truste. :*
pi_110264537
Man man man, wat een drama gister.
Kies herkende m'n telefoon niet, van alles geprobeerd en uiteindelijk heb ik hem kunnen updaten.
Hij is goed veranderd zeg, stuk sneller ook. :D
Enige minpuntje was dat ik al mijn iconen kwijt was en alles weer opnieuw moest instellen, dat geouwehoer met die Facebook namen in m'n telefoonlijst etc.

Al met al dik 2 uur zoet mee geweest. :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:09:41 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110264900
Jaja het werkt mooi.
Vanmiddag ff Nova of Apax launcher ofzo erop knooien. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')